Ik ga ook afsluiten hier en ga lekker ff bankhangen en dan naar bedje toe. Trusten en tot morgenvroeg
linnie: schrik ervan meid. zoveel pijn is niet normaal toch? als het morgen nog zo is, wel de dokter bellen hoor! of gyn maakt niet uit! sterkte in iedergeval en een dikke knuffel. enne niet teveel lezen hoor. je leest alleen maar enge en vervelende dingen...ga je je alleen maar meer zorgen maken! Slaap lekker allemaal alvast en tot morgen XXX
Heey kippies! Ben net op de bank gesetteld, kom morgenavond weer meetokken hoor, mn lampje is uit... Was trouwens erg leuk in Lauwersoog hoor! Tot morgen! Xx
Kwam nog snel even spieken, maar zag ineens dat ik de 1e kip ben op pagina 100! Yeah! \/ Trusten allemaal! Xx
Zo meiden ook in het tweede deel gaan we hard vooruit, pagina 100 alweer \/ \/ Linnie, pas je goed op jezelf. als het nou morgen nog zo is zou ik gewoon ff de dokter bellen en duidelijk maken dat je je zorgen maakt! Gelukkig vrijdag al naar de gyn, hoop dat je daar heel veel wijzer van gaat worden! denk aan je meid! Hier weer veel last links in me lies, misschien deze maand weer een ei van de linker kant. deze kant is vaak het pijnlijkst. al twee keer met pijn bij de gyn geweest en allebei de keren was het links. we zullen zien... Morgen een spannende maar leuke dag. zie wel een beetje op tegen de presentatie maar er kan niks meer mis gaan. de diploma uitreiking heb ik veel zin in. tok jullie morgen dus ws niet maar probeer morgen avond nog wel ff te kijken. xxx
Avond dames! Hier nog een laat kippetje die allang met haar kuiken op stok had gemoeten maar ik kom net thuis was ff bij een vriendin geweest maar kan natuurlijk niet slapen zonder nog even hier gekoekt te hebben! @ Miran, met mij gaat alles goed! Heb nog helemaal geen klagen alleen jeukt m'n buik heel erg maar dat is normaal en niks om over te klagen! Werken gaat nog prima dus ik geniet nog volop! Ik hoorde vanmiddag dat de apparatuur voor de keuken begin volg. week geleverd wordt: BLIJ! Fijn dat met jou ook alles goed gaat meid en in het begin is het ook maar allemaal moeilijk te bevatten he! Je bent "ineens" zwanger! Geniet er maar van! @ glinster, welkom op het forum en welkom in ons kippenhok! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus! @ Linnie, meis! Knuffie voor jou! Wat een gedoe! Je zit ook al zo lang in onzekerheid! Ik hoop dat je op dit moment heerlijk ligt te slapen en geen last van pijntjes hebt! Ik zou toch voor de zekerheid eens een test doen want wat jij omschrijft klinkt mij wel bekend in de oortjes! Je moet niet van alles gaan lezen op internet liefie als je dat gaat doen ben je er zo zeker van overtuigd dat je het ergste van het ergste hebt! Dus dat mag je nooit meer doen! Morgen nog een dagje en dan naar de gyn, hopelijk heeft die positieve berichten voor je! En als het niet gaat moet je zeker bellen morgen! Wel lief van je haantje dat hij je naar bedje stuurde! Schouderklopje voor Linnie's haantje! Hopelijk horen we morgen nog wat van je, doe rustig aan en laat je aub niet gek maken meid! Zo! Ik had me net toch een trek, heb lekker kersjes op... Zat te twijfelen, chippies of kersjes en volgens mij heb ik een gezonde keuze gemaakt heb alleen nu alsnog zin in chips maar dat doe ik maar niet... Stink ik morgen weer uit mijn giegel met die cheese/union chips Ik ga lekker slapen, mijn haantje is nog bezig in de keuken, ahhhhhh die lieverd! Slaap lekker allemaal en tok morgen!
goedemorgen pooh: succes met je presentatie en natuurlijk veel plezier bij de diploma uitreiking! queenie: fijn dat het leuk was in lauwersoog! deli: goed hoor! kersjes zijn gezond en lekker en wat een actief haantje zeg! zo laat nog aan het werk. Die keuken van jullie wordt volgens mij super mooi. Fijne dag allemaal en tot vanavond. XXX
Goedemorgen iedereen, Ik heb weer bijgelezen maar weinig tijd en zin ( sorry maar ben met rugpijn uit bed gekomen en nog steeds moe) om op iedereen nu te reageren dat doe ik vanmiddag wel even. Moet dadelijk werken en kijken of ik ochtenduren kan draaien voorlopig. Ik ga nu weer.......... @Deli, ik ben blij voor je dat je keuken nu zover klaar is. En wat die jeuk betreft, is volgens mij je kindje dat vanbinnen met de nageltjes tegen je wand aan zit te "krassen". Nou t hoort er idd bij maar je mag er best over "klagen" hoor. Dit is toch forum over "klachten na je eisprong" nou die hebben wij nog steeds hoor. En ik wil niet naar een andere forum vind deze veel ste gezellig. hahahaha Ik geniet ook wel maar als ik zo mijn afscheiding voel druppelen denk ik: rennen.... ik wordt toch nog ongesteld! en dan kijk ik in de wc of in mijn inlegkruisje en dan is er GELUKKIG niks aan de hand. Dus dat is voor mij een bevestiging dat ik zwanger ben. En die "pijn" in mn liezen/onderbuik en die vermoeidheid die geven dat idd ook aan. MAAR..... ik geniet ervan, precies zoals je zegt t hoort erbij. @Linnie, ga idd niet op internet neuzen want daar wordt je alleen nog maar zieker van. Wat jij omschrijft meissie dat had ik ook en Deli ook dus doe eerst nog n testje voor de zekerheid. Ik wil je echt niet blij maken met een dode mus maar ik hoop t zo voor je! VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER Verders iedereen n prettige dag gewenst. liefs miranda
Goedemorgen dames! Ik ben inmiddels op mijn werk ben moe! Eigen schuld moet ik maar eerder naar bedje gaan he! @ Pooh, veel succes en plezier vandaag inderdaad! Zet 'm op @ Juffie, fijne dag vandaag en tok vanavond meis! @ Miran, de jeuk is van het oprekken van mijn huid en volgens de vlos kan ik er niets anders aan doen dan smeren en dat doe ik al dus ff doorbijten... Mag van mijn haantje niet meer krabben, hij zegt die kleine wordt gek van jou! Jajaja... Mannen, pffff als ze zelf maar eens jeuk hebben, dan mag ik met mijn lange nagels komen opdraven om te krabben hahahaha.... En inderdaad het hoort er allemaal bij he! Hopelijk ben je snel die eerste vermoeide en lastige periode door! @ Linnie, hoe is het vandaag met je meis? Heb je goed kunnen slapen en is de pijn gezakt? Doe maar rustig aan meissie! Zo.. Nu eerst een koppie cappucino
Kippies, nog even een snel berichtje hier! Haan en ik gaan zo richting Schiphol dus onze vakantie mag vanavond als we aankomen in het hotel eindelijk beginnen! Laptop gaat mee dus ik zal zeker op de hoogte blijven van hoe het eraan toe gaat in het kippenhok :-D En ook op vakantie draait mijn veermodus overuren! Doen jullie rustig aan? Tok jullie later
Wie heeft er welke klachten tijdens de eisprong? Vroeger voelde ik mijn eisprong. Nu ben ik net 2 weken gestopt met de pil en omdat mijn cyclus vroeger heel onregelmatig was, geloof ik niet dat het nu gelijk regelmatig is. Ik zou aanstaand weekend mijn ei KUNNEN krijgen (als het regelmatig is). Heb nu sinds dinsdagavond enorme rugpijn. Gister was het heel erg, nu minder. Zeurend, alsof je zwaar ongesteld bent. ook lichte buikpijn. Ook steken, in mijn zij dus lijkt me te hoog? Maar toen ik vroeger mijn ei voelde, voelde dat anders volgens mij, zoals ik me kan herinneren. Zou het mij ei KUNNEN zijn? 6 juni was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Lijkt mij dat het dus niet kan.... te vroeg? Herkent iemand deze klachten?
@ Kristel, fijne vakantie meis! Geniet er lekker van samen en hopelijk komen jullie met z'n 3-tjes terug
Hoi! Ik herken je klachten niet echt! Bij mij voelde het anders, vooral een opgezet en zeurderig gevoel in mijn onderbuik o.a. In principe is je eisprong ong. 14 dagen voor je menstruatie dus als je net gestopt bent met de pil en je nog niks weet van je cyclus wordt het wel heel lastig om je ei te bepalen... Ik zou even je cyclus aankijken als ik jou was en als het heel onregelmatig blijft kun je misschien met ovutesten je ei vinden...
Hallo kippetjes, Helaas weer slecht geslapen.. Ik was onwijs moe, maar kon niet in slaap vallen.. En toen ik eindelijk in slaap gevallen was, kwam haantje binnen en gooide per ongeluk de deur heel hard dicht De pijn is iets gezakt en zit nu alleen nog maar links.. Weet het ook niet hoor! Weet alleen dat het au au au doet Vind jullie trouwens heel lief! Bedankt voor de berichtjes! Ik ga het vandaag nog een dagje uitzingen en morgen weet ik meer! En kan ik ook lekker uitslapen, jihoe! Ik ga zo ff bijlezen hoor, ff koffie halen! Hard nodig! 8)
Ik kan je helaas geen advies geven, weet nog niet helemaal hoe een eisprong voelt Sorry! Maar volgens mij zie ik dat als je een normale cyclus hebt je nu je eisprong moet hebben, dus het kan best! Gewoon lekker klussen en dan komt het helemaal goed! @Deli; Heerlijk, lekker met jullie tokken vandaag! Even wat afleiding! Hoe is het? 33 weken al, wat gaat het toch hard!
Ohhhhh Deli, je hebt bijna verlof! Ben wel jaloers hoor Maar het is je gegund hoor Ik ben nu al blij dat ik morgen mag uitslapen!
Jaaaaaaa gezellie dat je er weer bent! Hopelijk raakt het hok lekker vol vandaag en kunnen we je met z'n alle goed vermaken Met mij gaat alles super! Ben alleen moe veel te laat gaan slapen weer... Stomme stomme kip ben ik! Maar ik heb bijna weekend! Hoe laat moet je morgen bij de gyn zijn? Kun je eerst nog lekker uitslapen?!
Ach Deli, gelukkig hoeven wij nog maar 1 dagje! Ik moet er morgen om half 12 zijn, vind het heel spannend! Geloof inmiddels niet meer dat het een eisprong is, want daar houdt de pijn te lang voor aan.. Vandaar ook een beetje mijn zorgen! Maargoed, we wachten af!
Goeiemorgen meiden Gisteravond nadat ik naar t toillet was geweest had ik bruine afscheiding. Naar mijn idee aardig wat maar eigenlijk viel het wel mee. Mijn haantje maar gebeld want die zou niet thuis komen 's nachts. Gelukkig was hij aardig dichtbij huis en kon hij meteen naar huis komen en om kwart over tien was ie er. Ik had alleen hele erge rugpijn verder had ik nergens last van maar ja toch flink geschrokken en ieder kwartier naar de wc om te kijken of er wat zat. Maar het bleef bij bruin bij het afvegen. Uiteindelijk toch in slaap gevallen maar als ik wakker werd bril op lamp aan en naar t toillet. Vanmorgen de vk gebeld want tja...je wilt toch weten of t goed is of niet. Ze vertelde dat er doordat ik een zware krat getild had gister een vaatje geknapt kan zijn. Het bloed komt er pas later uit dus het wordt bruin. Zo lang als ik geen buikpijn had en helderrood bloed verloor hoefde ik me geen zorgen te maken. Nu komt ze tussen tien en elf als ze huisbezoeken doet even langs. Dan gaat ze kijken of ze het hartje al kan horen. Er was nog wel een kans zei ze dat dat niet zo was omdat ik elf weken zwanger ben. Maar mochten we het wel horen dan was ik wel gerustgesteld. Moet zeggen dat alleen dat verhaal me al flink gerustgesteld heeft. Alleen ben ik nu bang dat ik weer teveel doe.....pffff zo ben ff mijn verhaal aan jullie kwijt. @ Linnie hoe is het nou met de pijn?