Nou kakelkontjes! Ik tok ook af. Gelukkig wel weer een keer wat leven in het kippenhok! Ik ga ff google afspeuren naar een passend gedicht of zo. Ik wil graag een kaart sturen maar wacht eerst maar eens af tot Nick geboren is en dan probeer ik wat woordjes op papier te krabbelen. Tips zijn altijd welkom want ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven/zeggen. Ik voel me een beetje schuldig dat ik een gezonde knul heb. Stom he?
Nee is niet stom Dag... t is kl*te dat het bij hun 2x achter elkaar moet gebeuren maar dat neemt jouw geluk niet weg zo mag je niet denken! Ik denk dat hun dat ook niet zouden willen dat jij dat zo denkt. Tuurlijk voelt dat zo... maar het is even nu moeilijk voor jullie. Hopelijk kunnen ze er n oorzaak voor geven waarom dit al 2x zo cru moet gebeuren bij je neef en zn vrouw! Heel veel sterkte toegewenst meid en ik zal voor je meekijken of ik iets passends kan vinden!
@Dagdromer; Is niet stom hoor, je gunt een ander ook zoiets moois.. lijkt me erg moeilijk om een passend gedicht te schrijven. Je hebt daar wel veel sites voor geloof ik. In elk geval voor jou een dikke knuff!
Nu ben ik ook echt weg hier... ik wou nog n film kijken maar dat heeft geen nut meer hahahahaha Trusten en uhhhh MY... suc6 morgen bij de gyn!
Lieve kippies, ik ben ook weg. Mijn oogjes beginnen te prikken van moeheid, hihi! Iedereen een goeie nacht en tok morgen maar weer! Zal voor ik aan het werk ga nog wel ff binnenwippen! Trusten! Xx
Hey kippen! Jullie hebben aardig wat geluld vandaag zeg Heb alles terug gelezen, maar ben het echt kwijt... sorry! Van Mink heb ik wel onthouden, ben dus nog niet helemaal dement @Mink: Wat een verhaal zeg! Jee, doe maar lekker rustig aan hoor, neem alle tijd die je nodig hebt en geniet lekker van jullie kleine meid @All: Wij hebbe nvandaag t bedje en de box besteld, ben helemaal blij! Commode kopen we bij de Ikea (gewoon een leuke ladekast ) en kast hoeft niet want ze heeft een grote inloopkast op de slaapkamer! (hoezo verwend ) Nouja, ik duik mn bedje in, ben kapot! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen meiden! Ik dacht vanmorgen bij m'n kommetje cornflakes ik zal even wat teruglezen maar jullie zitten ineens op pagina 1007 dus dat ging ik niet redden... Nu ben ik op m'n werk dus kan ook niet uitgebreid gaan teruglezen maar probeer een beetje mee te tokken!
zoooo wat een gekakel gisteren zeg Moest volgens mij 10 pagina's bijlezen. Moest ik in het eerste deel ook vaak, Gezellig! Linnie: wat geweldig dat je haantje de kleine gevoeld heeft. Wordt vanaf nu steeds vaker. Zo fijn om samen die kleine te voelen.. Verlang af en toe nog best naar dat gevoel terug Maar Nathan is natuurlijk nog veeel leuker! Dus dan maar over een paar jaar voor een nummer 2 QB: wat een reactie meis! enne wat naar voor Britt dat ze last van haar tandjes heeft. Hoe gaat het verder? Werkze vandaag! Dag: wat een verhaal. Verschrikkelijk.. Ik vraag me echt af hoe je zoiets te boven komt. Volgens mij lukt dat bijna niet Kristel: de kleine heeft een inloopkast, ben jaloers Yojo: succes vandaag met de fotoreportage! ehm.. weet het even niet meer.. Sorry! Hier gelukkig een betere nacht weer. Nathan kwam maar 1 keer en slaapt nu ook nog.. Dus scheelt echt voel me weer een stuk beter.. Gisteren weer naar de nagym geweest, erg gezellig. En natuurlijk ook nog even flink mijn best gedaan All: kom vandaag wel weer meetokken denk ik.. xxx
@ Juffie, fijn dat Nathan het beter heeft gedaan! Lekker is dat he! Ik miste het gevoel van een baby in m'n buik ook een hele tijd hoor en als ik er nu aan denk dan zou ik wel weer zwanger willen zijn. Vond het echt zo'n heerlijke tijd! Maar ja, eerst een ander huis! @ Dag, ik heb nog gezocht voor je voor een gedichtje maar zie vooral gedichten van mensen die dat geschreven hebben voor hun doodgeboren kindje hopelijk krijg je een paar mooie woorden op papier, zal niet meevallen! Ik snap je gevoel best maar je moet je niet schuldig voelen meis! Het is niet eerlijk maar je moet je niet rot voelen om je eigen geluk met je kleine ventje hoor! Mijn haan vroeg zich af of er ook onderzoek werd gedaan naar de mogelijke reden van dit alles omdat het dus al eens eerder is gebeurd?
Goeiemorgen pagina 1007! Miran wij gaan voor de 1100! Nu niet veel tijd maar kom vanavond weer tokken! Fijne dag!
Goedemorgen kippies! jeetje 1007 alweer! kletskoppen Heb wel ff teruggelezen maar weet niet alles meer... @Dag: Je 'schuld'gevoel is helemaal te begrijpen, maar je moet je echt niet schuldig voelen dat je een gezond kindje hebt hoor! Helaas maakt de natuur soms nare en onbegrijpelijke keuzes! Ik heb wel een website voor je waar je misschien iets aan hebt om een gedichtje te schrijven (misschien ken je em al): Gedachten-Gedichten Sterkte in ieder geval! @Juffie: lekker dat Nathan goed geslapen heeft, krijg jij ook weer wat energie @Kristel: Een inloopkast voor de kleine? lekker hoor! heb er jarenlang om gezeurd maar nooit een gekregen! goed bezig voor je kleintje dus @Yojo: Veel succes met de kids vandaag! Kevin heeft vannacht niet lekker geslapen nu haantje en ik weer beter zijn lijkt het wel alsof hij ziek gaat worden.. hoop het toch niet Heb ook voor mezelf ff een afspraak gemaakt bij de huisarts om de mirena te laten plaatsen (moet er toch een keer aan geloven ) iemand ervaring hiermee? Kom straks nog wel ff tokken
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 6 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 17 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) haantje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje Preciouskip: 10 april kippetje Riedelkip: 11 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = LindaS Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
Mogguh Kippies Zo even voor de bevalling van Mup gegokt Hier alles weer ff minder...heb weer vrij veel last van mijn buik...ik snap er echt helemaal niks meer van maar ja zal wel een groeispurt zijn of zo waardoor het zo aanvoelt..als ie maar snel over is want zo voel ik me niet fijn ...zo genoeg geklaagd hahaha Ehhh ja heb verder heel veel gekakel gelezen maar weet echt niet meer hoe of wat ...erg he hhaha Mijn paps komt ongeveer half 11 op visite en om de zolder te verfen..normaal help ik altijd met klussen maar dat gaat vandaag niet lukken helaas...ga ik maar fijn strijken en nog wat dingen opruimen voor de babykamer...
@ Day, nee geen ervaring met de mirena maar het lijkt mij ook een beetje griezelig, wat ik van schoozussen weet stelde het niks voor! Hopelijk wordt Kevin nu niet ziek nee @ Riedel, jij vroeg nog iets over Kinderdagopvang had ik gelezen. Wesley gaat naar een kinderdagverblijf en ik ben daar erg over te spreken. Hij heeft het daar erg naar z'n zin, kan met heel veel kindjes spelen en er zijn een hoop leidsters op de groep dus ik heb niet het idee dat hij wat te kort komt. Soms zal hij best even moeten wachten tot hij z'n zin krijgt maar dat vind ik niet erg. Ik zelf heb persoonlijk niks met een gastouder.
Nee haantje ook niet Deli...hij vindt et beetje griezelig idee om de kleine in een vreemd huis achter te laten en voelt zich geruster bij een kdv dus ja dan is de keus makkelijk gemaakt natuurlijk
Dat gevoel heb ik ook een beetje bovendien vind ik dat zo persoonlijk worden en dat hoeft voor mij persoonlijk niet.
rid: nathan gaat straks naar een gastouders. Maar dit is wel een vrouw die wij kennen. Dus dat scheelt voor mij een heleboel! Nathan achterlaten bij een totaal onbekende zou ik moeiljker vinden dan zou ik misschien ook wel voor een KDV gaan.
Het is natuurlijk net wat jij prettig vindt. Onze gastouder heeft er zeg maar een soort bedrijfje van gemaakt. Zij heeft ook een speciale ruimte echt voor de opvang.. Dus beetje tussenvorm tussen kdv en echt in een gezin denk ik..