Ja Juffie das dan idd weer wat anders...en het scheelt als we plaatsing krijgen op het kdv van onze keus is dat mooi want daar zit onze buurjongen van 2 jaar toevallig ook op en hun zijn heel tevreden
maar oke meiden mijn paps kan elk moment hier zijn dus ik ga vast afsluiten Fijne dag en kom straks nog wel even kletsen
Hey allemaal, Hier een kippetje wat net uit bed komt gerold. Heb niet echt lekker geslapen maar dat had ik ook wel verwacht. Bedankt voor jullie lieve woorden en tips voor de gedichtjes. Deli...helaas is het gewoon echt 2x vreselijke pech. Bij de tweeling was het probleem dat de ene te veel bloed kreeg en de andere veel te weinig doordat ze 1 placenta deelden. Dit hebben ze geprobeerd te verhelpen met een operatie maar dat was niet gelukt. Nu is het waarschijnlijk zo dat het kindje is gedraaid (lag nog in stuit vandaar ook de geplande keizersnede) en dat tijdens het draaien het kindje verstrikt is geraakt in de navelstreng waardoor deze is afgesloten. We weten pas echt meer als hij geboren is. Dan worden er verdere onderzoeken gedaan. Nou meiden. Ik lees vandaag wel een beetje mee maar ik heb nog een heleboel te doen dus ga maar eens aan de slag.
Goeiemorgen @Juffie en Day: Hehe, nou die inloopkast is toevallig al op de kamer van de kleine. De vorige bewoners hebben deze gemaakt Hij was eerst van ons, maarja, nu gaat de kleine m claimen en hebben wij 2 ladekasten op de slaapkamer ervoor terug gekregen... @Gastouder/KDV: Ik ben altijd thuis dus we hoeven niet te kiezen, maar als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor een KDV gaan. Ten eerste om t contact met andere kindjes en ten tweede heb ik daar een veiliger gevoel bij. Ik zou t ook heel eng voelen om mn kindje bij een vreemde achter te moeten laten en zou t net als Deli te persoonlijk vinden... @All: We gingen gisteren samen even naar t hartje van de kleine luisteren en ineens hoor je echt keihard 'BOENK!'. Zat ze lekker tegen de Angelsound aan te schoppen Dus haan heeft haar nog niet voelen schoppen, maar wel al horen schoppen
Heb klein stukje terug gelezen, meiden bedankt voor het suc6 wensen. Ik laat wel weten hoe het gegaan is bij de gynae. @ Dagdromer, Jeetje dan moet je wat meemaken als toekomstige ouders.. En 2x, 3 kindjes .. Kun je zien hoe gevaarlijk een stuitligging kan zijn, dat wist ik niet. Wens jou ook veel sterkte toe want het lijkt me ook niet makkelijk om als een omstander dit mee te moeten maken en te zien hoe verschrikkelijk het voor de ouders is. @ Kristel, Haha grappig, kleine zal wel gedacht hebben wil je me niet voelen? Dan laat ik het je wel horen papa! Hehe.
@ Riddle, die hebben wij idd zelf gemaakt. Mijn mannetje heeft het bord uitgezagen en ik de rest. Klinkt misschien raar maar hij is echt goed gelukt Slingers heb ik van een vriendin gekregen in beide kleuren van de Xenox
Oke nou dan maar eens bij de Xenos neuzen en anders in een feestwinkel of zo.... Pfff blijf aan het wassen haha ben steeds vast het beddengoed, badcapes, hydrofiele luiers en zo aan het wassen zodat ik straks alleen de kleertjes nog hoef te doen maar er komt nu al geen einde aan laat staan straks haha
my: succes! ben benieuwd wat de gyn zegt! rid: veel was voor zo'n kleintje he? Wij wassen nu ook echt veel meer.. all: wat een rust hier zeg! Iedereen druk aan het werk? xxx
Ja dat zeker...maar ja wil alles wel ff gewassen hebben voor ze het aankrijgt de kleertjes ga ik pas in mijn verlof doen denk ik, denk dat het anders te vroeg is om ze te wassen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben druk aan het werk @ Riedel, wacht maar hoeveel was je straks hebt maar dan mag je het eerst voorspoelen om de poep eruit te krijgen
heb ook alles gewassen hoor! en nu nog als ik iets nieuws koop/ krijg eerst even wassen. wel zo fris. Heb alles in de eerste week van mijn verlof gedaan. Had ik mooi dagvulling op zich maakt het niet uit wanneer je het wast natuurlijk, het ligt toch daarna in de kast. wordt het niet vies van..
haha dank je wel Deli...voor de levendige beschrijving haha Nee denk dat ik toch nu vast af en toe wat ga wassen hahaha vind die kleine kleertjes zo leuk ....maar zometeen een "normale" was ophangen en dan vind ik et weer mooi voor vandaag... Nou spreek jullie later weer
het voor het eerst wassen van de kleertjes vond ik ook leuk. Was ook de enige keer dat ik wassen leuk vond volgens mij
@ Riedel, de eerst week kun je het aanzien dat alles onder de poep zit en kun je zien hoe de kraamhulp dat uitspoelt voor je althans zo ging het bij mij want ik deed niks in het huishouden die week ik had echt een poetser, die ging als een speer als ze kwam! Nu gooide mijn haan van de week een volgescheten broek in een watertje en toen ik zei dat hij het wel even moest uitwringen keek hij me aan en zei nee dat kan zo wel in de was joh, hahaha.... Komt toch op mama neer dan zulke dingen Maar het is zeker leuk die kleine kleertjes! Ik had vd week Wesley's eerste pakje in m'n handen, kan me niet voorstellen dat hij dat gepast heeft, zoooo ieniemienie!
Nou dames, jullie kakelen me de oren van de kop! Kunnen jullie je niet een beetje inhouden! Wat is het hier rustig zeg gewoon saai!
hihi gezellig in je eentje deli ? was even boodschappen doen. zal toch wat moeten eten vanavond... Tot nu toe heb ik nog weinig kleren onder de poep gehad maar vanmiddag poepte Nathan het hele aankleedkussen onder. Echt mega veel. Hydrofiele luier die er op lag helemaal geel en aankleedkussen hoes ook.. Ach is hij het maar weer kwijt
Heey dames! Jullie hebben weinig gekletst vanmiddag! De 1100 gaat het vandaag niet worden denk ik . Nou ik ben thuis van de gyn.. En ik heb een hele aardige mannelijke gyn. Ik zit nu officieel in de mmm. En ik heb dus PCO. Er zaten aan 1 kant al meer dan 10 cystes. En aan de andere kant heeft hij niet geteld, maar daar zaten ook veel. Verder ziet alles er gewoon normaal uit. En ik moet nu aan de primoluut (goed geschreven?), en dan moet ik op CD14 en CD21 bloed laten prikken . En krijg de uitslag in april. Ook moet me vriend zijn zaad inleveren. Dus dat was het dus... Ik zou dus gewoon zwanger kunnen worden zoals het er uit ziet, maar wel met medicatie waarschijnlijk. Nu eerst die pilletjes slikken en ongie afwachten!
Hey meiden... My wat fijn dat ze een oorzaak hebben gevonden bij de Gyn. Het is niet fijn dat je PCO hebt maar als er niets te zien was blijf je in onzekerheid toch? Gelukkig bestaan er goede medicijnen waarmee je hopelijk snel zwanger bent! Ik ga voor je veren meid! Ik heb verder nog niet terug gelezen. Ben kapot. Ik ben vanmiddag bij mijn oom en tante geweest die nu dus eigenlijk opa en oma zouden worden. Was echt heel triest en heb voor de voordeur nog getwijfeld of ik wel moest gaan. Ik had natuurlijk Stan bij en wist niet of dat te hard aan zou komen bij ze. Gelukkig viel dat mee en was het tegendeel juist waar. Mijn oom en tante staan heel dicht bij mij. Ze zijn mijn peetoom en peettante en ook nog eens dubbel familie. Mijn oom een broer van mijn vader en mijn tante een zus van mijn moeder. Het was wel heel zwaar maar ben wel blij dat ik de moed heb verzameld om even langs te gaan. Sorry dat ik jullie steeds lastig val met hetzelfde verhaal maar vind het fijn om een beetje van me af te schrijven. Ik denk wel aan jullie hoor! Een dikke kippeknuffel aan mijn kippedinnetjes!
@ Dagdromer, ik denk dat je niemand lastig valt met jou verhaal hoor. Snap hoe zwaar het ook voor jou is, jij hebt wel een gezonde knul. Maar jullie Stan maakt je oom en tante vast ook blij. Zo'n kleine maakt iedereen blij, dan vergeet je eventjes de dingen. Ik had al zo'n gevoel dat ik pcos heb. En dat werd bevestigd. De gyn die zei ook dat ik waarschijnlijk wel gewoon zwanger kan worden (wel met medicatie dus). En ook daar heb ik een goed gevoel over. Sta er nu positief voor met mijn eigen gevoel .