Heyhey, Lekkere poepverhalen gaan hier rond zeg! @My: Goed dat ze een oorzaak gevonden hebben meid! Ik zat zelf ook al aan pcos te denken bij jou... Enne, de meesten zijn met medicatie vrij snel zwanger hoor, dus bereid je maar voor! Hopelijk kan je gauw beginnen ermee en klusze dan maar
Heeeee! Daar ben ik weer! Foto's maken is gelukt alleen jeetje wat een kids....die hadden er na een half uur ook echt geen zin meer in. Zaterdag eens het resultaat bekijken. Morgen gaan Barry en ik samen een nachtje weg. Lekker shoppen, eten etc. We hebben vanmiddag ook ff gepraat. Ik kwam terug van foto's maken en toen stond hij in tranen. Dat het nu ineens bij hem doordring dat hij er echt aan moest gaan werken en gaan vechten voor me. Ben benieuwd! Hoe is het verder met de kippetjes?
my: Komt helemaal goed met jou! Hoop dat je met medicijnen snel zwanger mag worden! Dag: lekker van je afschrijven hoor.. het is ook niet niets. Krijg elke keer kippenvel als ik het lees Wendy: hoe bevalt het weer aan het werk? Yojo: Ben blij dat Barry er voor wil gaan! En lekker hoor even een nachtje weg. Geniet er van en hoop dat jullie alles kunnen uitpraten en weer met een frisse start kunnen beginnen!
Ja het werken bevalt me heel erg goed. Ben natuurlijk wel blij als ik hem op kan halen om 5 uur. Maar vind het heerlijk om weer te werken.
maakt niet uit inderdaad hoe het is doorgedrongen bij hem yojo.. als het maar duidelijk is! wendy: fijn dat je het weer naar je zin hebt op je werk. Is wel zo fijn.. Heb op zich ook wel weer zin om aan het werk te gaan. natuurlijk geniet ik nu nog heerlijk van mijn verlof en tijd met Nathan maar vind mijn werk gewoon ook leuk!
Gelukkig maar! Ik hoop dat jullie lekker gaan genieten van jullie tijd samen! Lekker alleen maar leuke dingen doen en hopelijk heeeeeel lief zijn voor elkaar. Maar dat gaat vast lukken als Barry "het licht" heeft gezien.
@ Kristel, ik heb me in de afgelopen maanden al voorbereid op zwangerschap klinkt dom misschien? Maar we zijn er 100% klaar voor en ik hoop ook echt dat het met medicatie snel lukken zal . Jou buikje is echt prachtig meid! En wat een leuke echo foto's in je album. Zo heb ik een lege baarmoeder gezien en kan me niet voorstellen hoe je je voelt wanneer die "vol" is zo mooi. @ Juffie, dankje wel lieverd ik zie het nu ook heel rooskleurig en ben voor het eerst in al die maanden weer eens echt happy! Het kon altijd erger.
Jeetje Wen, wat maak je toch een mooie dingen van die foto's! Echt mijn complimenten hoor! Gelukkig dat jij het ook spannend vond om weer te gaan werken. Dacht al dat ik weer eens rare gedachtes heb. Heb van de ene kant heel veel zin om weer aan de slag te gaan en lekker weer eens wat anders te doen maar van de andere kant moet je dan wel iets heeeeel belangrijks uit handen gaan geven en dat vind ik best spannend.
bedankt meid! Ja ik vond het verschrikkelijk spannend maar toen ik Jesse eenmaal had weggebracht en aan het werk was vond ik het heerlijk om weer te werken. Maar ow wat ben ik blij als ik hem aan het einde van de dag op kan halen.
@ Yootje, wat fijn dat het bij Barry is overgekomen nu! Hopelijk hebben jullie nog een paar leuke dagen samen en gaat het vanaf hier bergopwaarts! @ Dag, wat knap dat je bent gegaan! Snap dat dat even moeilijk moet zijn geweest zeg! Moet je volg. week alweer werken joh, dat is snel! Het zal wel even moeilijk zijn in het begin hoor, dat hebben we allemaal! @ De rest, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Ik werd vanmorgen wakker en toen lag mijn haantje niet naast mij... Die was op de bank gaan slapen zodat ik een keer een goede nachtrust zou krijgen zonder gesnurk, ahhhhhhhhhhh.... Ik zei dat hoef je toch niet te doen! Nu stond hij op van de bank met hoofdpijn, ging nog even in bed en heeft zich uiteindelijk verslapen hahahaha... Wesley had gister een beetje moeite met in slaap komen 'savonds. Tijdens de fles viel hij weg en daarna was hij ineens zo wakker dat hij niet naar bedje wilde, zo zielig... Maar ja, hji was wel heel moe dus hebben 'm steeds getroost en weer even laten huilen maar hij werd helemaal overstuur mama ook huilen! Haantje zei dat we 'm moesten laten maar dat kon ik niet dus ik 'm eruit gehaald even lekker getroost en toen terug gelegd en toen viel hij lekker in slaap alleen begon hij weer te schreeuwen in z'n slaap na een klein uurtje maar dat was gelukkig snel over... Aan dat geluid van je kind dat huilt wen je nooooooit! Vandaag een half dagje!
Ook goedemorgen iedereen, Had gisteren n druk dagje.... s'morgens met mn zoontje naar jeugdzorg geweest waar ie n 2 uur durende IQ-test kreeg, toen snel naar huis omdat mn ouders zouden komen om de kinders op te komen halen. Die waren er om half 1 en gingen om 3 uur weg. Om 4 uur moest ik bij n client op kennismakingsgesprek... om half 5 heb ik the bold and the beautifull gekeken, daarna met zn tweetjes wat gegeten en om half 7 zijn wij naar het ziekenhuis gegaan naar Chris zn moeder. Om kwart over 8 terug thuis... lekker in de douche gesprongen en om half 9 voor de buis om naar n mooie film te kijken. Hopelijk heb ik vandaag ook niet meer tijd want wil met de motor weg of gewoon lekker de stad in dat weet ik nog niet! Wij zijn nu tot zaterdag nl maar met zn tweetjes. Hoe is het met jullie... heb wel alles gelezen maar ben t vergeten
Mogguh allemaal Zit met pijn en moeite weer op et werk dus druk druk druk dus helaas niet veel tijd om te kletsen en vanaaf eten bij oma die is jarig dus kom nog wel ff psieken vandaag maar niet veel
Helleuh! @My: Natuurlijk ben je voorbereid op een zwangerschap! Zo bedoelde ik t ook t niet... Het staat er een beetje scheef, maar bedoelde t meer in de zin van dat zodra je met medicijnen begint het meteen raak kan zijn Ik hoop het wel voor jullie, echt! Wanneer krijg je eigenlijk te horen hoe t nu verder gaat? Na het bloedprikken en t zaadonderzoek? Of eerder al? @Deli: wat zielig dat Wesley zo steeds zat te huilen... Ik denk dat ik dat ook vreselijk zou vinden hoor om te moeten horen als de kleine zo erg moet huilen @All: *zwaai* Fijne dag