[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen!

Heb even niet terug gelezen, maar wilde even iedereen weltrusten wensen en alvast een heel fijn en rustig weekend! :)

Slaap lekker!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ Juffie, fijn dat je nu wat meer tips hebt, hopelijk gaat Nathan snel de andere kant ook leuk vinden ;)

@ Mink, fijn wat van je te horen meis! Hoe gaat het met jullie drietjes? Ben je lekker aan het genieten?

@ Yootje, hoe is het met jou?

@ Dag, heb je lekker kunnen slapen meis? Extra lang ;)

@ Kristel, bij jou ook alles goed?

@ all, gister had Wesley een minder dagje op het kdv en ik had er al aan gedacht toen ik 'm achter liet daar. Hij vermaakt zich thuis de laatste tijd zo goed in z'n loopstoel en die moest hij de hele dag missen daar. Dus toen ze zeiden dat hij een minder leuk dagje had gehad en waar dat toch aan kon liggen dacht ik meteen hij heeft het gemist om rond te kunnen rennen :( moet hij toch maar aan wennen dan. Hij had daar ook amper geslapen dus gister om 07.30 naar bed en vanmorgen om 08.00 uur eruit... Hoorde 'm af en toe wel jammeren maar dat was in z'n slaap als ik naar 'm toe wilde dan hield hij weer op, waarschijnlijk een nare droom over z'n loopstoel hahahaha....

Iedereen een fijne dag gewenst!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ongesteld geworden precies toen t moest!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo allemaal!

Hoe is het hier?

deli: wat jammer dat Wesley een minder dagje op het kdv had gisteren.. Zo'n loopauto is natuurlijk ook wel super leuk! Nu thuis maar weer lekker van genieten!

Yojo: fijn dat het weer precies is op het moment dat het ook moest.. Gaan jullie er weer voor deze nieuwe ronde? of heb je nog steeds zo iets van we zien wel?

all: vanmorgen met mijn ouders en voor mijn ouders een keuken uitgezocht.. Nathan mee en die gedroeg zich weer super..
    Straks kraamvisite en vanavond en morgenmiddag weer.. lekker druk dus.. maar wel gezellig natuurlijk :)

fijn weekend allemaal!

xxx

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Hey

We hebben vandaag het geboorte/rouwkaartje van Nick binnengekregen. Maandagavond mogen we bij hem gaan kijken en dinsdag word hij gedcremeerd. Ik ben nu alvast moed aan het verzamelen om bij het kistje te gaan kijken.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond,

@Dag... t lijkt me verschrikkelijk om je eigen kind thuis in zn bedje (of in de kinderwagen) te hebben liggen en dan kijken naar n kindje dat in n kistje ligt i.p.v. nog lekker bij de mama in de buik en dan gezond ter wereld komen. Ik moet er niet aan denken hoor! Ik zou idd ook moed bij elkaar moeten verzamelen. Het leven is oneerlijk verdeeld en dat merk je bij heel veel dingen. Dit is grandioos hard voor je neef en zn vrouw! Ik hoop dat ze er "goed" doorheen komen. Meid... heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd voor jouw en je familie, MAAR ZEKER voor je neef en zn vrouw en hun ouders!

@Yo, jammer meid van je ongi... maar gelukkig wel weer op tijd. Dat is wel zo prettig he?!

@Juffie, dan heb je het idd druk vandaag en morgen! Maar zeker wel gezellig!

@All... ik had n KORTE ongi van maar nét 4 dagen en bijna GÉÉN bloed. Op de eerste ergste dagen n half maandverbandje en de derde en vierde dag n druppeltje of 10! En nu ben ik t kwijt. Wel veel bruin van kleur!
    Wie herkent dit? Is hier nu sprake dan van n ongi? Ik weet t niet meer hoor... tel zelf wel als n ongi maar dit had ik dus ook in nov 2006 en toen ben ik 10 weken zwanger geweest!
    De dokter zei toen dat is geen ongi als je zo weinig bloed hebt... en de laatste keren dat ik ongi werd had ik dat n dag of 8!
    Wat denken jullie?

Verders gaat t goed hier hoor... heb vandaag mn armbandje met bedeltjes uitgezocht die ik over 3 weken voor mn verjaardag krijg van mn ouders en van Chris!

Tok later weer!
    doei

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    misschien even een testje er tegen aan gooien miranda?

Dag: kan me voorstellen dat je moed moet verzamelen. Ik heb bij vrienden er een aantal jaar geleden voor gekozen neit te kijken. Dat kindje is ook met 35 weken ofzo overleden in de buik. Wiilde het niet zien.. Zou nu waarschijnlijk het wel gedaan hebben maar moeilijk blijft het.. Heel veel sterkte!

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Juffie ik ga er voorlopig nog niet voor hoor. Eerst hier weer alles op de rit. Dat t nu drie dagen goed gaat vind ik nog niet genoeg. hahaha

Hoe is het met jullie?

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    snap ik hoor Yojo. eerst maar lekker genieten van dat het weewr beter gaaat samen.. De rest komt vast vanzelf wel!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Kreeg weer eens geen mailtjes :(

Maar mijn bloeddruk was vrijdag gelukkig weer goed. Moet het wel rustiger aan doen. Kan eigenlijk niet rustiger maar goed. Kan er weer even tegen aan.

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat t beter gaat mup!

Heb me toch een koppijn....gister lekker uit geweest en heel veel lol gehad....en pas sinds een uurtje de kater....dacht dat ik er goed vanaf kwam deze keer...

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Tja Yo, dan zit er niks anders op dan te beginnen waar je gisteren mee geeindigd bent! ( zeggen ze altijd als iemand n kater heeft)
    Ik ga even n boterhammetje maken voor mn eigen... heb niet veel trek ergens in... ben steeds aan het malen in mn koppie!
    Dadelijk lekker douchen.

Hoe is het hier verders?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm mijn vriendin en ik hebben samen een fles Bacardi razz leeggedronken...heb de fles meegekregen van de barman maar ja die was leeg en ik heb t niet in huis.....laat mij maar een paracetamolletje pakken....

Miran je kan t!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    wat kan ik Yo?

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Morgen je gesprek miran

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahaha ik heb n beetje uitgehoord bij Chris... ik vroeg vandaag: hoeveel hou jij van mij? Hij zei: hoezo wij zitten al 4 jaar bij elkaar dat moet jij toch wel weten dan! Jij zit weer ergens mee want je hebt bevestiging nodig! Ik zeg: nou mijn peetoom en tante gaan uit elkaar en tja daar is n ander in t spel! Hij zei: heb jij n ander dan? Ik zeg: om de dooie dood niet! Nou zegt ie doe dan niet zo gek! Ik zeg: maar als jij rekeningen binnen krijgt wordt je altijd zo chagrijnig naar mij toe! Hij zei: als ik mn huur- gas en licht kan betalen dan vind ik t goed! Dan is er niks aan de hand! Ik dacht pfffffffffft....!
    Nu ligt t te branden op mn tong om er met hem over te hebben... maar vanavond dan zijn de jongens allemaal in bed en wil ik graag n nacht goed slapen. Morgenvroeg moet ik werken en als ik thuis kom dan zie ik hem nog maar n uurtje en dinsdag dan zijn ze naar school en ben ik gewoon lekker thuis. Ik vind het moeilijk MAAR denk idd nu dat het niet leuk zal worden maar ben iets geruster nu nu dat ik weet hoe hij hierover denkt! Ik denk dat ik me niet zo druk hoef te maken! Maar daar kom ik pas achter als ik het vertel natuurlijk!

Maar toch bedankt Yo!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja das waar Miran! Maar wel fijn om te weten dat hij het waarschijnlijk wel zal trekken! Gewoon zeggen!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ga jullie slaap lekker wensen... ik ga met Chris nog n verlate film kijken... Ali G in the house en dan daarna lekker bedje slapen!
    Morgen mn eerste werkdag!

Doei

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes! :)

Hoe is het hier? Heb even snel bijgelezen en hoop dat ik alles onthouden heb ;)

@Mup; Jeetje meis, rustig aan hoor! Gelukkig is hij weer gezakt, maar let goed op jezelf hoor! :)

@Yootje; Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad! Wel jammer van het hotel, maargoed, je kunt niet alles hebben ;) Wat goed dat je nu regelmatig ongi bent, toch wel een fijn gevoel lijkt mij! :D

@Miran; Ben benieuwd hoe je gesprek gaat/ is gegaan! En een korte ongi? Misschien toch zwanger? Ben benieuwd meis!

@Deli; Hoe is het met jou meis? Is Wesley nu al fanatiek aan het rennen? Lijkt me een geweldig gezicht! :) Nog even en hij loopt al! Haha! GAAF! :D

@Juffie; Ik kan je helaas nog niet zoveel tips geven, maar ik zie dat alle mama's je al geholpen hebben ;) Ben benieuwd of de fysio ook gaat helpen! Hoe is het verder?

@Dag; Hoe is het met jou en de kleine Stan? Doet hij het nog steeds helemaal goed?! :D

@Rid; Balen zeg, dat je zoveel maagzuur hebt! Ik begin het nu ook te krijgen, BAH! Hopelijk helpt het goedje uit de apotheek! :D Succes! Trouwens, heb je nog nieuwe foto's?! ;)

@QB; Ohh, heb je al een nieuwe banner? Ben dol op jouw creaties! :D Hoewel ik deze ook nog steeds SUPER vind hoor! :) Hoe is het verder? Was jij nou bijna jarig? Spannend!

@De rest; Knuffel van mij! Alles goed?

Hier gaat het redelijk.. Ik heb ontzettende last van mijn banden en dat is flink pijnlijk zeg! En ik zit pas op de helft :eek: Er moet nog zo'n stuk buik bij! ;) Haha! Maargoed, we wachten af! Iemand nog tips om de pijn te verzachten?

XXX

Deel Deze Pagina