[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuh!

@Mup: Zo, de tijd gaat idd snel zeg! Nog een paar weken en jullie zijn ouders :D Echt super!
    Mooie buik heb je ook :D

@Day: Jee, wat een verhaal zeg.. Ik word hier ook echt verdrietig van :(
    Weet ook even niet zo goed wat ik er op moet zeggen..

@All: Ik ben echt niet lekker de laatste dagen + dat mn laptop naar de klote is (zit nu op oude laptop die niet al te snel is ;)). laptop wordt morgen opgehaald, ben benieuwd!
    Verder gaat t met de kleine heel goed, ze schopt flink en reageer al echt op bepaalde dingen :D (Zachtjes porren en dan schopt ze terug)

Volgende week de 20-weken echo. Ben benieuwd hoe dat zal gaan!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hello allemaal,

Miran; wat fijn dat je haan het zo goed oppakt zeg, dat zal vast een enorme opluchting voor je zijn :D
    wij genieten heerlijk van elkaar, ik kan me niks mooiers wensen :D
    Ik weet nu wat onvolwaardelijke liefde is...

Mup; ik hoop niet dat je nog meer last krijgt van je bloeddruk, hou jezelf wel goed in de gaten he...

Deli; das minder dat je nu moet werken en niet goed hebt geslapen.. Hoe is het nu met Wesley? Wel fijn dat je nu weet waar het aan licht en dat het weer een mooie ontwikkeling is...

Juffie; ik wil ook shoppen... Ik pas echt niks en wordt er helemaal zat van! (ben niet ijdel of zo hahaha) Mijn buikje wordt al wel weer iets platter en ben 10 kilo kwijt. Nu moet ik nog minstens 5 kilo kwijt grrrr
    Het weer doet ook geen wonderen hier, dus lekker wandelen zit er nog niet in...

My; het gaat helemaal goedkomen bij jullie... idd kijk maar naar linnie..
    Blijf geloven in jezelf dan kom je een heeeeel eind :D

Yoyo; mooi om te lezen dat je trots bent op jezelf, ik vindt het knap dat je wel blijft vechten voor je relatie. Tegenwoordig gaan mensen veel te snel uit elkaar. Een dipje hoort er allemaal bij, athans wij hebben er genoeg overwonnen en daar kom je alleen maar sterker uit.
    Mocht het echt niet meer willen, dan heb je er in iedergeval alles aan gedaan...

Oh mijn haan komt net binnen en wil toch even gaan wandelen, dus ik ga me even klaarmaken :D

tok laters

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Day: wat een naar nieuws zeg! Sterkte!

Mink: Hier ook nog minimaal 5 kilo hoor en eigenlijk nog 8 :confused:
    Geniet van het wandelen!

nou ga maar weer eens wat doen. Heb de keuken al gesopt en de frituurpan schoongemaakt. Wat een rotklus is dat altijd zeg :(
    nu maar eens strijken :( Wat dat betreft wel lekker dat straks mijn haantje ook papadag heeft. kan hij lekker wat doen ;)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden!

@ Miranda, ik heb zeker wel foto's van de babykamer staan op mijn wondertjuhsite. Zal je het wachtwoord even mailen.

@ Day, wat een ontzettend verschrikkelijk nieuws zeg!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Helloooo Kippies

@Day...jeetje wat een kl*te nieuws zeg...kan me voorstellen dat dat moeilijk is ! sterkte

@All....hier alles ok heb net gestofzuigd, gedweild, was afgehaald zometeen een nieuwe ophangen en de wc en badkamer uitgesopt dus vind et wel weer ff mooi voor vandaag haha

Gisteren bij de vk geweest alles ok gelukkig, kleine ligt al vrij laag in mijn bekken dus de kans dat ze nog in stuit komy te liggen is heel klein das goedc nieuws dus :D

Gisteren tekst voor het geboortekaartje uitgezocht en van de week even alles opstellen en voor een proefdruk verzenden...erg vroeg misschien maar ja je weet nooit haha, ook ben ik bezig met welke flesvoeding ik moet nemen en of ik wel genoeg verschillende flessen en zo heb, heb er nu 1 van Avent en 2 maten van Difrax maar geen andere spenen dan die erop zaten...is dat voldoende voor nu? :rolleyes:

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Day... jeetje meid ook al zo'n aangrijpend verhaal. Ik hoor zo wel vaker dat n zwangerschap dus echt niet zo gewoon is en zéker niet dat t altijd goed gaat! Ik heb hier geen woorden voor meis! Ik zou me lamgeslagen voelen. Ik vind het verschrikkelijk voor jullie allemaal! Héél veel sterkte meid! Dikke knuffel voor je!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Day.....veel sterkte meid! Een verschrikkelijk verhaal. Het leven is soms keihard!

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mup, spannend wordt het nu voor je, de tijd vliegt echt voorbij zeg. Kun je nog wachten op de kleine? :D

@ Miranda, oeeh meid ik duim voor je dat er een wonder gebeurd is hoor ;) .

@ Day, dat is echt heftig :( .. Ik krijg er tranen van in mijn ogen zeg dit gun je niemand. Heel veel sterkte toegewenst. Hele dikke knuffel van mij.

@ Mink, dankje wel! Ik geloof ook zeker dat het goed komt. Voel me nu al veel beter dan maanden terug :) . Hoe voel jij je? En hoe gaat het met de kleine meid?

..

Ik neem nu mijn laatste pilletje primolut in en dan is het afwachten op mijn ongesteldheid en hoe het nu verder gaat. Maar ik zie het wel positief tegemoet, dat we nu hulp krijgen en dat we dan een echte kans krijgen. Hopelijk is ronde 1 dan binnenkort in zicht.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Pff wat verschrikkelijk ik heb er kippenvel van. Heel veel sterkte en ook voor je zus natuurlijk.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen meiden,

wat een rust hier zeg! Ben gewoon de eerste vanmorgen..

Iedereen een hele fijne dag!

xxx

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Vandaag een halve dag werken. Na een goede nachtrust, Wesley begon alleen om 00.00 uur even te huilen maar met z'n knuffel en muziekje sliep hij weer lekker verder. Vanmorgen moest ik 'm wakker maken, gelukkig heeft hij geen ochtendhumeur :D Vandaag is hji alweer 7 maanden :whistle:

Vanmorgen stond ik even na 6e z'n fruithapje te maken, ben ik bijna bij m'n moeder kom ik erachter dat ie nog in de koelkast stond :( dus kon ik weer terug naar huis. Maar goed, was maar 2 min. te laat op m'n werk dus dat valt wel mee! Ga snel aan de slag. Fijne dag allemaal!

@ Day, meis heb je verhaal gelezen wat vreselijk zeg! Ik ken dat gevoel dat je omschrijft dat je zelf zo meeleeft omdat het voor je eigen nog zo vers is want ontzettend sneu dat het zo is gelopen zeg, sterkte voor jullie allemaal!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Wesley alweer 7 maanden! Nathan vandaag alweer 2 :)
    Werkze vandaag!

hier trouwens ook een goede nacht.. kwart over 9 laatste voeding en toen om kwart over 5 pas weer, toen weer doorgeslapen tot half 9..
    Ga vanavond de wekker maar eens om half 11 zetten kijken hoe laat hij dan wakker wordt. Zou mooi zijn als we het dan tot half 7 redden ook i.v.m werk straks..

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh

Hier een druk kipje pff dus weinig tijd ben ik bang

Toch iedereen een heeele fijne dag :D

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, jij ook gefeliciteerd :D

Hoe ga je dat doen dan? Nu krijgt hij om 21.00 ong. nog een voeding laat je die dan weg of krijgt hij die plus om 22.30 uur nog? Ik vind nl. dat hij het nu al zo goed doet met de laatste voeding om 21.00! Wesley ging nl. steeds langer slapen. Zou jammer zijn als je straks om 22.30 met de laatste voeding zit als het misschien ook om 21.00 uur kan. Snap je wat ik bedoel? :oops: wil me er niet mee bemoeien, zit gewoon mee te denken!

Maar goed, dat doorslapen langer dan tot een uur of 5 kan ook nog wel even duren natuurlijk en dan is het wel lekker om die laatste voeding wat later te doen... Ben benieuwd hoe hij het doet dan na vanavond!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfff Day wat een verhaal...heel veel sterkte ermee!Ook voor je schoonzus en broer!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: nathan kreeg gisteren om 6 uur en toen hebben we hem om kwart over 9 wakker gemaakt. We wilden zelf ook naar bed ;) Toen sliep hij daarna dus tot 5 uur. Dacht als we hem nu om ongeveer half 7 een voeding kunnen geven, dan in bed en wakker maken rond half 11 ofzo..
    Meestal slaapt nathan namelijk de hele avond en nacht en wordt alleen wakker voor een voeding. voor de laatste voeding maken we hem altijd wakker... Soms zit er trouwens ook maar 6 uur tussen hoor dus het is nog niet een heel duidelijk ritme..
    Ach we zien vanavond wel. Hoef nu nog niet echt een ritme te hebben kotm wel als ik weer aan het werk ga..

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ My, ik kan nog wel wachten hoor ;) Vind het wel heel spannend worden. En kan het me niet voor stellen dat er dadelijk een kleintje in mijn armen ligt.

Ik ben even de doggies uitlaten, zo terug ;)

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Bedankt meiden, het is allemaal zo onwerkelijk wat er gebeurd, helemaal omdat de echo er zo goed uitzag..

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, oke ik snap 'm :D wij hadden een avond babyt'je dus die was de hele avond wakker. Maar als je 'm moet wakker maken voor die laatste voeding zou ik het idd wat later proberen! Ben benieuwd! Het is alleen zo'n rottijd dan he, je kunt net niet zo lang slapen dan voor die tijd :(

@ Riedel, werkse meis!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Dank je wel Deli!

Oh trouwens even een vraagje...ik heb nieuwe en tweedehands kleertjes en die tweedehandse ga ik natuurlijk zo en zo wassen maar hebben jullie ook alle nieuwe kleren gewassen?...ik mag iedergeval niet met wasverzachter wassen zei de kraamzorg...

Deel Deze Pagina