Hey kippen, Hoe gaat t met jullie? En met de kleine kuikentjes? Hier een misselijk kippetje, weet niet waardoor, werd ermee wakker Maar, ik ben toch vrolijk, ik ben namelijk op de helft nu
goede morgen allemaal, hier even een kippie dat even gedag komt zeggen. heb wel terug gelezen maar even geen puf om te reageren. vannacht weinig geslapen was om 4 uur wakker tot 8 uur toen ging me haantje werken. het inwendige onderzoek bij de vk viel mee ze voelde hoe het kindje lag en naar de baarmoedermond. Als deze week me vliezen breken en ik ben thuis moet ik gelijk gaan liggen en de vk bellen. dit omdat het kindje nog niet is ingedaalt zit wel voor de opening maar nog niet vast. verder was alles goed. Hoe gaat het met jullie allemaal? ik ga nog even wat huishoudelijk werk doen tok jullie straks weer.
Hey Dag ind wat juffie zegt kleine kindjes moeten er ok zijn.Lekker dat verders alles goed gaat is het een tevreden kindje?Die prikjes ik vind het zo zielig maar het is voor een goed doel. Met rosalina gaat alles goed die groeit echt als kool ze is vanaf de geboorte zo 14 cm gegroeit en is nu bijna 6 kilo. Met mij gaat het wat beter haantje en ik zijn door een heel diep dal gegaan maar we komen er nu langzaam uit. vandaar dat ik niet veel te vinden was hier op het forum. juffie groeit nathan goed? kris gefeliciteerd met je 20 weken. pen wordt voor jou ook spannend. yojo vervelend van je dikke oog.jammer dat het tussen jou en barry nog niet goed gaat.
@ Yootje, het gaat dus nog altijd niet zo lekker bij jullie thuis als ik het zo lees @ Juffie, dat is schrikken he?! Ik ken het! Wesley heeft dat altijd als hij verkouden is en overstuur raakt, heb heel wat keren naar 'm toe moeten rennen om te kijken of het allemaal wel goed ging en de eerste keren was ik zelf helemaal in paniek! @ Kristel, gefeliciteerd met je 20 weken! @ Penr, wat fijn dat het io mee is gevallen! Hopelijk is je kindje snel ingedaald dan hoef je niet te bliijven liggen, dat lijkt me ook niks! @ Maria, fijn dat Rosalina zo goed groeit! Lekker gevoel is dat he als je weet dat ze het op dat gebied goed doet! Dus jullie zijn ook door een diep dal gegaan sinds de geboorte wij ook maar gelukkig is het weer helemaal gezellig hier. Hopelijk zijn jullie er ook weer snel boven op!
Nope Deli....daar ben ik dit weekend achter gekomen. Heb em eigenlijk niet gemist en toen ik mijn vriendin thuis afgezet had ben ik door gereden naar mijn ouders. In de veronderstelling dat Barry daar zou zijn. Maar dat was dus niet zo. Heb hem na een kwartier gesmst dat ik bij ons thuis was. Is hij daarheen gekomen. Maar kreeg ook geen vlinders in mijn buik toen ik hem weer zag....hou nog wel van hem maar niet meer zoals eerst. Meer als van een broer....en dat heb ik hem nu ook verteld. Schrok hij van. Ik wil er echt nog aan werken maar dat betekend wel dat we meer tijd voor elkaar moeten maken want zoals het nu gaat dan gaat t fout....
Ik kan me best voorstellen dat je 'm niet hebt gemist aangezien het al niet lekker ging de laatste tijd en je met je vriendin natuurlijk een hele leuke tijd hebt gehad. Misschien als het al wat beter ging tussen jullie was dat anders geweest?! Ik hoop in ieder geval dat jullie eruit komen en dat heeft tijd en investering nodig inderdaad! Hopelijk kunnen jullie er de tijd voor vinden samen meis!
Ja als t al beter zou gaan tussen ons dan had ik hem echt gemist het afgelopen weekend. Net zoals ik altijd weer vlinders kreeg als hij na een paar dagen weer thuis kwam. Nu denk ik steeds vaker van blijf nog maar een nacht weg.... Besef me nu pas dat t gewoon echt niet lekker meer loopt. En ben heel blij dat ik het meteen heb uitgesproken. Dan kunnen we er tenminste nog aan werken!
Mijn horoscoopje voor vandaag.... Span je niet al te veel in, of het nu om sport gaat, om overuren, of een zeer veeleisende hobby. Zelfs in de liefde mag je het nu wel wat langzamer aandoen. Het kan goed zijn om je te realiseren dat niemand er omheen kan zo nu en dan een rol te spelen, hoe onbewust dat ook gaat. Het einde van een relatie kan je van streek maken, maar als je eerlijk bent weet je dat het voor beide partijen het beste is. Gun jezelf de tijd om het hartzeer te boven te komen. Vertrouw op de toekomst. Nou lekker dan.....tis maar goed dat die dingen vaak niet kloppen...
Goodevening ladies... Hoe is het allemaal hier? Hier is alles goed... flink opgezette buikje hahahaha. Kinders zijn lekker buiten aan het spelen (godzijdank het wordt weer langer licht buiten.. nu nog de warmte ) Chris is met pa n stenenknipper halen bij zn vriend. Kan ie morgen mooi vast beginnen met stenen te knippen... meneer wil het hele huis aan de buitenkant steenstrippen! hahahaha heel wat werk maar dan heb je ook wat he?! Waar zijn jullie allemaal? kom dadelijk weer tokken
Hey Kippies, Pfff veel geslapen vandaag. Kan nog niet echt op kracht komen, klein beetje frustrerend yootje; wat een lastige situatie, ik hoop ook dat jullie eruit gaan komen, maar klinkt nog niet best... Maria; fijn om te horen dat jullie je weg beginnen te vinden. Tja een kindje is toch best even wennen en elkaar tijd geven om te wennen... Gelukkig praten haan en ik veel met elkaar, over hoe en wat te doen. Gelukkig heeft haan ook veel geduld Maar af en toe dan gaan we bewust even ons eigen weg... Ik ga even kolven, tok laters
miranda: je lekker he weer wat langer licht.. Nu inderdaad nog wat warmer mink: gaat alles nog goed met de bv enzo? Ben zelf ook nog lang moe geweest hoor. zelf nu nog steeds wel Maar goed de onderbroken nachten spelen ook mee natuurlijk.. Of maakt Zoë al behoorlijke nachten? Nathan slaapt nog niet door maar zal niet klagen hoor
juffie... ik vind het super dat lekker lang licht en vooral dat warme weer. Vooral de gedachte s'morgens om half 7 al lekker de achterdeur open omdat het dan al heel lekker weer is. Ik kan niet wachten... zou ook beter voor mn humeur zijn Ik kan zo slecht tegen dat regenweer he! Dat merk je gelijk aan mij en als het zonnetje dan ook maar schijnt dan heb ik zin om mn huis aan kant te werken. Ik ben wat dat betreft net als het weer! mink.. komt wel meissie. Doe nog maar even lekker met je kleintje mee anders kom je je eigen nog wel tegen als je je eigen geen rust gunt! Lekker op de bank liggen of op bed als de kleine ook slaapt... nu mag t nog omdat je n goed excuus hebt Lekker van genieten meis! yo... jammer eigenlijk he dat je Barry niet gemist hebt... is toch idd n teken dat het nog niet goed zit tussen jullie... hopelijk komt t echt wel weer goed met jullie! Dikke knuffel meid! all... hier n lekker fris kippie die net uit de douche komt. Ik voel me n beetje belabberd... kan niet veel hebben op t moment ( beetje grumpie)... moe... en de rest weten jullie al! Gisteren lagen wij al om half 10 op bed en jaaahaaa ik heb chris zover gekregen om te klussen hahahaha. Dadelijk maar weer lekker op tijd naar bed. Ben beetje dizzy! Kom dadelijk nog wel ff tokken
kristel.... sorry meis, vergeet je helemaal te feliciteren met je 20 weken! Bij deze gefeliciteerd! queen... jij ook nog sorry, je was zaterdag jarig... nog van harte gefeliciteerd meis!
yo... nee heb nog niet getest en wil ik ook nog niet! Ik durf niet en wacht stug af tot mn eventuele volgende ongi. nee we hebben nog niks geregeld.. we hebben wel op 1 april n gesprek met iemand hierover. Tot dan wachten we af. Wel heb ik mn ouders ingelicht en mn ex-schoonouders. Mn ex-schoonvader vond het heel rot voor mij. Meer kan die goede man toch niet doen maar het is maar dat ie weet wat zijn zoon mij en mijn gezin aandoet! Dat was het belangrijkste.