Deli... je moet doen wat JIJ denkt dat t beste is voor Wesley! Jouw moederinstinct weet als GEEN ander wat beter is voor t kleine ventje! Qua huishouden... zet even verstand op nul meid en trotseer de rotzooi voor wat t is en ga lekker naar bed dan neem je tenminste al iets van rust mee nu! Mendie... t is moeilijk hoor want die andere zoon van chris heeft PDD_NOS en luistert hier in huis 9 van de 10x alleen naar de vader en wat ik zeg wuift ie weg en hoort ie gewoonweg niet (last van oostindische doofheid ) en dan heb ik zelf n zoontje dat per stomme toeval is achtergekomen dat ie n chromosomenafwijking heeft. Wij zijn voordat we de knoop doorhakte om n kind van ons samen te willen wel eerst met klinisch genetica aan de slag gegaan om te kijken hoe onze kansen lagen qua autisme en afwijkingen. Maar alles bij elkaar gepakt hebben wij 5% meer kans als n gewone/gezonde echtpaar! Wij hebben t allemaal laten onderzoeken en chromosomenonderzoek is bij chris en mij gedaan en alles was goed met ons! Anders had ik echt niet meer aan kinders begonnen! Wat dat betreft heb ik wel mijn verstand op de goede plaats zitten. Ik ken ook andere die gewoon doorgaan om te kijken of ze überhaubt wel n GEZOND kind ( na al 4 autistische kinderen op de wereld gezet te hebben)op de wereld kunnen zetten! Dat vind ik dan zo zielig voor die kinders.. ik heb nl 2 gezonde kinderen en jeetje wat voor ellende zou ik die kinderen aandoen als ik hun die aandacht niet kan geven die ze nodig hebben... snap je dat heb ik er dus niet voor over en daarom wou ik alles eerst uitgezocht hebben. En nu gun ik onze relatie gewoon nog n klein babytje maar t komt waneer de tijd rijp is!
Hey kippen! kom weer eventjes snel langs om te kijken hoe t met iedereen gaat. @zag dat Mup in t ziekenhuis ligt Hopelijk gaat t snel weer goed met haar! *knuf* @Penr: Nog steeds rustig in je buik of begint het al een beetje te rommelen? Spannend hoor, ben echt heel erg benieuwd @All: Hoe gaat t met jullie? Hier goed! Vandaag eerste keer zwangerschapshaptonomie gehad, samen met haantje, echt superleuk! Morgen 20-weken echo, spannend
Kristel... veel plezier morgen met de echo... hoe laat heb je de echo? Laat je ons weten hoe het was? Trouwens Mup is gelukkig thuis, ik heb ze net gesproken via msn! Mendie... ik ken 2 chrissen en allebei zijn ze lief... is die van jouw ook zo lief? Zou dat aan de naam liggen
Hey Lieve schatten! Mup is thuis. Ik weet verder nog niet hoe of wat. Dat zou ze nog mailen. Maar dan weten jullie het in ieder geval ook dat ze weer thuis is! Gelukkig maar! Hoe gaat ie verder met jullie? Ik drukke dag gehad en morgen nog een. Maar dan is t weekend!
M & M's (hihi" vond ik een leuke afkorting voor Mendie en Miranda) Jullie maken het wel spannend hoor! Ik heb geen veren meer over en ik moet nog een aantal dagen. *******dagdromer zucht en veegt de zweetdruppels van haar snavel die tevoorschijn gekomen zijn door het harde veren************* Meiden hoop echt voor jullie dat jullie lichaam geen grapjes met jullie uithaald! Kristel..fijn dat de haptonomie goed bevallen is. En succes met je echo morgen. Laat ons wel even weten hoe het was! Deli...lekker janken. Is af en toe goed voor je en het lucht even op. Ik begrijp best dat je even niet meer weet wat je Wesley aan moet trekken. Temp hem nog ff voor hij de nacht in gaat en pas zijn kleertjes daarop aan zou ik zeggen. Maar zoals Miran al zei.....je weet zelf stiekem heel goed wat je met hem aan moet. Luister naar jouw gevoel en hopelijk kan de dokter je morgen vertellen wat er met hem aan de hand is. Ik ben er weg van. Ik duik wederom lekker vroeg mijn bed in.
Hey meiden, Zoals jullie misschien al wel gehoord hebben ben ik weer thuis. Heb een hele lichte zwschap-vergiftiging. Heb ook blaasontsteking. En eigenlijk een beetje te weinig vruchtwater. Word nu goed in de gaten gehouden (om de dag) en moet het erg rustig aan doen. Kom morgen weer kletsen en alles terug lezen als het gaat. Ga nu weer liggen word gek van die harde buiken.
Mup... die kleine moet nog minimaal 4 dagen blijven zitten he meid! Liefste nog langer maar minimaal 4 dagen. Knijp je benen anders maar hard tegen elkaar zodat de kleine er mooi nog in blijft zitten hahahaha Dag... hahahaha erg leuk bedacht... M & M hahahaha vind m wel leuk! Wel nog die belangrijke dagen blijven veren he meid?!
Mup, gelukkig ben je weer thuis! Doe idd maar zo rustig aan als je kan en laat je haantje je maar lekker verwennen! Gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden. Ik neem aan dat je antibiotica gekregen hebt voor de blaasontsteking? Hopelijk is het snel over Lekker uitrusten nu he @All: Ik zal zeker even laten weten hoe de echo was. Ik moet om 11.50 uur, dus hoef gelukkig niet de hele dag nog te wachten Ik ga op stok nu, ben kapot. Slaap lekker alvast allemaal
Kippetjes ik trek mn eigen terug in mn hokkie... heb n heerlijke pizza in de over liggen (had opeens zo'n trek in n pizza) en ondertussen ga ik nog even n spelletje spelen en dan lekker naar mn bedje! Tok morgen weer Doei
miranda jeetje wat een verhaal zeg! maar wel super goed dat jullie t eerst hebben laten checken! en over mijn chrisje gesproken ja hij is ook echt super lief! dus t ligt aan de naam dan denk ik en ik denk ook wel aan zn sterrenbeeld..hij is kreeft...zijn lieve mensen
Mup...succes meid! Hou je taai en doe het lekker rustig aan! Nu ga ik echt naar mijn bedje. Kan ik misschien nog ff pitten voordat Stan zijn laatste voeding moet krijgen.
mijn vader is dit jaar 11 jaar overleden en zijn initialen waren j.c.c en ik heb altijd gezegt als ik een kindje mag krijgen, of t nou een jongetje of een meisje, dan krijgt t dezelfde initialen. nou gelukkig is chris t hier mee eens als t een zou zijn, gaat 1 van die C's vast wel chris zijn...dus ons zoontje gaat dan ook heeeeeeeeel lief zijn...dusssssssssssss hahaha hoe kinderachtig sorry...
Dag en Mendie... nu weet ik t zeker... t ligt aan de NAAM! Geeft niks meis... ook wij zeggen of doen hier wel ns kinderachtig... zo deed ik altijd n wedstrijdje met Linniekip over wie er iedere keer als eerste boven aan de pagina stond en al was er verders niemand hier... wij waren altijd in strijd samen. "Gelukkig" is ze hier nu minder zodat ik vaker nu de strijd win Zo mn pizza is op (smaakte niet maar goed) dus nu ga ik lekker met n boekje naar bed en natuurlijk de telefoon om mn ventje te bellen (heeft nu de laatste nacht en morgen lekker weekend EINDELIJK.. gelukkig samen MET ONS) Slaap lekker allemaal Tok morgen Mendie!
o das fijn voor je zeg dat jullie lekker een weekend SAMEN met zn allen hebben haha goeie zin he slaap lekker voor straks en idd TOK morgen o en by the way...ik ben ook heel goed in spelletjes (H)
Mendie... doen wij morgen wedstrijdjes houden dan? krijg ik weer concurrentie hahahaha Ja wij hebben morgen met zn allen n weekend SAMEN die is idd goed die zin! Nu ben ik er echt weg van... doei