ah wat zielig voor Wesley (en zijn papa en mama).. goed dat je de ha gebeld hebt hoor. Jullie kennen hem het beste! Hoop zo dat hij weer snel wat beter wordt! Dikke knuffel!
Deli... ik zou eigenlijk niet eens naar mn werk gegaan zijn.. maar je hebt zo wel even wat afleiding wat voor jouw misschien even goed doet en daarbij Wesley is in goede handen bij papa. Ik vind het knap dat jullie gisteravond alsnog de dokter gebeld hebben. Ik zou nu weer gelijk aan de telefoon hangen. Dit is idd niet gezond.. heeft ie niet n flinke oorontsteking? Ebony heeft dat ook gehad... ze had 41 graden koorts en dat al 4 dagen en wat bleek toen... middenoorontsteking. Weet dat je daar meteen eigenlijk bij moet zijn want mn schoonvader is daardoor (omdat ze niet snel genoeg waren toendertijd) doof geworden. Dit kan niet met tandjes te maken hebben... dat sowieso niet! Ik zou mn eigen er niet gerust op zijn als mn kleine ventje of meisje dit zo zou hebben. Vind t erg knap hoe jullie tot nog toe gehandeld hebben... petje af voor je meis en n dikke dikke knuffel voor Wesley!
Jeetje Deli, wat een rotnacht! Wat sneu voor jullie kleine mannetje! En voor jullie natuurlijk ook erg stressvol! Hopelijk knapt hij snel weer op! Rustig aan vandaag en kruip vanavond maar vroeg je bedje in! XXX
Bedankt meiden voor jullie medeleven! @ Miranda, ik ben naar m'n werk gegaan maar heb Rik echt nadrukkelijk gezegd dat hij me meteen moet bellen als Wesley weer zo overstuur is. Ja we kunnen wel allebei thuis blijven van het werk maar dat schiet ook niet op natuurlijk er zullen wel meerdere dagen komen dat een van ons thuis moet blijven voor 'm dus dan kun je maar proberen om zo veel mogelijk gewoon naar je werk te gaan. Als Rik niet thuis had kunnen blijven was ik never nooit gaan werken. En voor de rest weet ik het ook niet! Ik bedoel, ik ben bij de dokter geweest en als hij hem heeft nagekeken en zegt dat er met z'n oortjes verder niks mis is moet je dat toch ook eigenlijk wel aannemen?! Ik vind het met dit soort dingen erg lastig... Maar als ik zo hoor dat het nog steeds prut is met 'm dan ga ik zeker wel naar huis en naar de ha. Ik overleg zo sowieso even met Rik en dan denk ik dat ik wel even m'n ha bel.
Deli....wat een nacht! Als je het niet vertrouwd gelijk de huisarts bellen hoor! Jij kent je kind het beste. Tuurlijk hebben wij allemaal niet voor dokter geleerd maar als de pijn met de zetpillen nog niet zakt dan is er misschien wel wat anders? Wel een goed teken dat de koorts wel zakt met de paracetamol. Succes er mee! Kan me voorstellen dat het je diep in je hart raakt als je kleintje zo overstuur is. Linnie.....heeeeellllllllllllooooooowwwwww. Hebben je wel ff gemist hoor! En kom maar op met die buikfoto's! @ all hoe is het met jullie?
Ja het is echt vreselijk als je kindje zo schreeuwt, ik ging meteen terug in de tijd toen vlak na de bevalling hij zo last had van z'n ontlasting en krampjes, vreselijk! Maar goed, hij had nu wel koorts mailde Rik net maar hji was wel in z'n hum...
Heyhey, @Lin: Jaa kom maar op met die buikfoto, ben benieuwd @Juffie: Goed dat Nathan zo lekker doorslaapt @Deli: Ahh wat zielig dat Wesley zo ziek is Ik hoop echt dat ie gauw beter is! De dokter heeft niet gezegd wat hij precies zou kunnen hebben? Of is het 'gewoon' griep oid?
Goedemorgen meiden, Mijn nacht was ook echt een drama, zag het even helemaal niet meer zitten. Maar ben hem toch doorgekomen
@ Kristel, geen idee?! De koorts begon met verkoudheid maar hoe of wat weet niemand?! @ Mup, meis, hoe gaat ie nu? Wat was er dan afg. nacht?
Deli... dat ie nu weer wat meer in zn hum is kan ook door die zetpillen komen he... ik wil je nu niet dat ene lichtpuntje laten doven maar meestal met kinderen als ze paracetamollen hebben gehad dan springen ze naderhand alweer in de rondte alsof ze niet ziek zijn MAAR s'avonds merk je dat ze toch ziek zijn want dan komt de koorts weer terug! Ik zou als ik jouw was en t nog steeds niet vertrouwen toch nog n keer die ha bellen... bij kinderen sowieso jij als zijn moeder voelt je kind dus beter aan als n ha. Ga op je gevoel en instinct af meis... dat is mn enigste advies die ik je kan geven. Als je niet vertrouwd niet gaan denken "ik bel de dokter niet want die zal me weer zien aankomen en denken daar komt ze weer die overbezorgde moeder", moeders hebben t bijna altijd goed! Ik heb járen geroepen dat er met Giuliano iets aan de hand was.... nee zeiden de huisartsen/consultatiebureau's/kinderartsen en mn familie, jij ziet dingen die er niet zijn om in de belangstelling te staan.... nu 5 jaar later zijn ze erachter gekomen dat ie daadwerkelijk n chromosomenafwijking heeft en nu zit ie in de molen om te onderzoeken op autisme! Dat geeft maar aan dat je je eigen gevoel moet blijven vasthouden en er niet aan gaan twijfelen! Heel veel sterkte meis!
Sorry Mup... vergeet helemaal te vragen hoe t met je is... ging t niet vanacht? wat scheelde er dan aan? Hoe gaat t nu?
goede morgen kippies, @kristel hier rommelt het al goed dus ben benieuwd hoelang onze kleine het nog vol houd. Veel plezier vandaag bij je echo. @LindaS nee nog steeds geen kuikentje maar denk mischien aan het einde van dit weekend wel. en kom maar op met die fotossssssss @mup fijn dat je weer thuis bent en dat je zo goed onder controle wordt gehouden. hoop dat je nog goed kan rusten.knuff meid @deli wat een nacht zeg hoop dat wesley snel weer beter is want zo is het ook niet leuk voor je. knuff meid @miranda hou je je foon gereed van het weekend ? @alle anderen denk aan jullie. hier gaat het redelijk heb nu vanaf een uurtje of 6 steeds van die menstrautie krampen ( weeen ?) ik denk dat het nu gaat beginnen dus ben benieuwd. gisteren zei me schoonmoeder nog van vrijdag de 13de dan wordt het geboren nou ben benieuwd of ze gelijk heeft want zelf denk ik dit ook namelijk hahaha. hou jullie op de hoogte ik ga even eten en me hondje uitlaten tok jullie snel weer.
Holadijo! @Mup; Ah meis, balen! Gaat het nu beter? Hoop van wel! Rustig aan hoor! @Deli; Hoe is het met je mannetje nu? @Dag; Hellooowwwwww! Hoe is het met jou? Zag een leuke foto van jullie mannetje voorbij komen! LIEF! @Kristel; Jouw buikje is ook mooi zeg! Prachtig! Ben je al geweest voor de echo? @Miran; Wanneer ging je ook alweer testen, spannend! @Juffie; Ohhh, jullie kleine man doet het dus heel goed! Ben blij voor jullie! Ik heb trouwens gisteren 4 weken vakantie na mijn verlof aangevraagd! Dat zou inhouden dat ik 12 juni stop met werken om vervolgens 2 november weer te beginnen! HEERLIJK! Nu nog goedkeuring krijgen! Daaaaaaaaaaag! XXX
Penr... mijn mobiel staat paraat! Ik heb de batterijen goed vol zitten dus er kan niks gebeuren... LAAT DAT KUIKENTJE NU MAAR KOMEN! Linda... 18 maart is mn eerste NOD-dag. Heb met Yo n deal gemaakt en dat is dat ik op haar verjaardag zou testen en dat is 19 maart! Penr heeft ook n deal met ons en die zou op mijn verjaardag bevallen en dat is... 20 maart! Maar ik denk dat die haar afspraak niet nakomt Ik hoop dat ik de 18e niet ongi wordt maar we zullen moeten wachten. Waneer zet je er weer nieuwe foto's op? Kristel... nu kun je je kleintje bewonderen toch?... jij had toch om 10 voor 12 de 20 weken echo? Ben benieuwd! Ook willen we foto's zien he dat begrijp je wel toch?
@ Miran, snap dat het waarsch. door het zetpilletje komt idd maar wij gaven dat eigenlijk niet zo snel en nu moesten we juist van de ha de koorts onderdrukken door een zetpil dus dat geeft al iets meer rust natuurlijk als hij er van opknapt... We zullen zien hoe het verder gaat, nu lijkt het beter dus als er verandering komt weet ik de ha echt wel te vinden! @ Penr, spannend! Als het nu echt is begonnen mag je wel opschieten nog maar 12 uur en dan is het geen 13e meer hopelijk komt hijzij nu echt! Succes meis! Ik denk aan je! @ Linnie, woehaaa... Wat lekker zeg! Met mannetje incl. zetpil gaat het beter
Deli... gelukkig dat het met Wesley beter gaat daar knapt idd n moeder ook meer van op! Hopelijk is dat zetpilletje n wondermiddeltje voor Wesley en gaat t vanaf nu alleen maar beter met m. Linnie... lekker hoor bijna 6 maanden niet werken en alleen maar genieten van je kind! Beter meid!
penr: spannend! klinkt in iedergeval wel als het begin! ik ga zo alle kaarten maar eens inplakken. die hangen nog steeds staat wel gezellig maar wordt nu wel een tijd dat ik ze op ruim. Kreeg trouwens net nog een geboortekaartje tot later meiden! xxx
Hey kippen, Net terug van de 20-weken echo. Ik vond het helemaal niet leuk Er zat een student/net afgestudeerde bij en de echoscopiste was de hele tijd aan t smoezelen met haar. Tegen ons werd bijna niks gezegd... Verder lag ons kindje helemaal verkeerd dus heel veel dingen konden ze niet zien. Vooral over de navelstreng werd moeilijk gedaan, ze konden m wel zien, maar niet goed genoeg om met zekerheid te kunnen zeggen dat ie uit 3 vaten bestaat.. Ik maak me nu dus ook vet zorgen Woensdag moeten we weer terug komen...
Had echt barstende hoofdpijn. Had het gewoon even niet meer onder controle. Alles gierde door mijn lijf.