http://onze-sksb.hyves.nl/ Als je je aanmeld dan moet Queeniekip ff toestemming verlenen en dan zien we je vanzelf verschijnen Nee ik heb ook geen behoefte om op vakantie te gaan hoor, als ik er aan denk lijkt het me super om weer ff weg te zijn maar niet met kleintje joh, eerst maar lekker genieten samen thuis! Maar wel lekker dat jullie 2 weken gaan lekker hoor!
Zo, aangemeld! En idd, lekker genieten met de kleine thuis :-D Ik kan niet wachten daarop Echt verschrikkelijk is het eigenlijk, nu is net mn eisprong geweest en meteen ben ik weer aan t dagdromen over wat als ik nu zwanger ben (en het wél mag blijven zitten). Maar ik probeer me nu maar zoveel mogelijk op m'n 'werk' te focussen, heb het druk genoeg daarmee En met alles regelen voor de vakantie.
Zal je vanavond eens opzoeken in onze hyve Snap dat je aan het dagdromen gaat, helemaal als je al eens zwanger geweest bent! Dan is het wel erg dichtbij gekomen allemaal he! Hopelijk gaat je droom snel in vervulling! Tot die tijd is het in ieder geval handig dat je druk bent! Ik hoop dat je je vlak voor je NOD niet helemaal gek maakt! En probeer niet zo vroeg te testen meis, misschien helpt dat ook! Mijn moeder mailde net dat ze echt geen vervoer heeft voor morgen, dus ik het hele verhaal precies uitgelegd en toen begreep mijn teamleider wel dat ik mee wilde... Dus misschien mijn fout in het begin, had ik meteen volledig moeten uitleggen hoe en wat?! In ieder geval, ik heb keihard gewerkt en ben morgen dan vrij!
hey girls! zo weer klaar voor vandaag. er is alweer behoorlijk getokt zag ik. linnie: er gebeurt toch steeds weer wat nieuws in die buik van je nu maar veren dat er iets leuks gaande is! enne weet je al met welke boot je gaat morgen? wij half 8.. kom ik je misschien nog tegen kristel: gun het jou ook zo meid. twee keer al die blijdschap gehad en meteen daarna die teleurstelling. ik hoop dat het snel raak is bij jullie! deli: fijn dat je morgen toch vrij bent! is het ernstig met je moeder? Sterkte er mee in iedergeval! XXX
Ik ben niet gevlogen Wij zouden eigenlijk naar de stad gaan vanavond, maar dat wordt niks... haantje is doodmoe en wil vroeg gaan slapen.. Zometeen nog even een stukje fietsen, daarna Derek Ogilvie kijken en dan onder de wol Ik weet niet of jullie Derek Ogilvie kennen? Wij gaan er volgende week zondag naartoe alvast! Ben heel erg benieuwd hoe dat nu allemaal eraan toe gaat daar
Ja idd fascinerend! Kan ook niet wachten tot we erheen gaan :-D Alleen lijkt het me heel eng/vreemd als ie bij wijze van over mij of mn vriend ofzo zou beginnen! Ik ben eens een keer bij een paranormale beurs geweest met mn vriend, en ik zat daar toen buiten te roken.. Kwamen er 3 mediums op me af die ook even pauze namen, begint er een tegen me 'ehm, gaat t wel goed met je? wij hebben alledrie het gevoel dat het heel slecht met je gaat. Er hangt een benauwde sfeer om je heen...' Heel vreemd was dat! Eentje heeft me daarna een gratis reading gegeven omdat ze per se wilde dat het uitgezocht werd wat er nu aan de hand was... Nouja, om die redenen ben ik (hoogstwaarschijnlijk onterecht) toch een beetje bang dat als we naar Derek gaan dat ie misschien ook over bepaalde dingen begint
Ik ga ook regelmatig naar parabeursen en daar vertellen ze toch elke keer weer dingen die ze niet kunnen weten. Mijn vriendinnetje is eens naar een reading geweest van een vrouw en die begon dingen op te noemen en als dat over jou ging dan moest je opstaan. En als ze dan weer iets vertelde dat niet over je ging moest je gaan zitten zodat uiteindelijk alleen de persoon waar het over ging overbleef. Was heel indrukwekkend zei ze en ja hoor ze had haar er natuurlijk uitgepikt. Ik ben erg benieuwd of hij jou er ook uit pikt.
Heey Kippies! QueenieKippie heeft weer weekend! Whoehoe! Morgen eerst weer naar de VK, dan even shoppen met Jamie, en 's avonds krijg ik een vriendin over de vloer die mij me komt eten. Haantje gaat morgen de hele dag vissen, dus die gaat met de mannen daar wat eten. Heb trouwens Kristel toegevoegd aan onze hyves hoor! Zag het op hyves staan en toen heb ik haar meteen een PB gestuurd op hyves, of zij DiepvriesKip was. Toen ik later teruglas, zag ik al dat zij het idd was. Dus we hebben er een nieuw hyveskippie bij! Oja, en ik las was over paranormaal beurzen enzo. Ik ben daar 1x geweest en ben huilend thuisgekomen... ik was zo onder de indruk van wat die mensen me wisten te vertellen, ongelooflijk. Zelfs een man die ineens alle tics die ik destijds had nadeed, zoals constant de tafel schoonvegen, tafelkleedje rechtleggen. Ook kreeg hij spontaan hoofdpijn (had ik toen heel vaak last van, tegen het migraine aan) en kreeg hij last van zijn rug. Had ik dus ook. Ook vroeg hij mij uit het niets wat ik met het getal 16 had. Nou, ik kreeg verkering met mijn haantje op de 16e, verloofd op de 16e, en op de 16e gingen we trouwen. En hij begon ook over mijn overleden opa, dat hij een groentetuin achter het huis had, en dat hij bij mij was. Die man zag nog iemand bij me staan, maar wie dat was wilde hij niet zeggen... Vind het erg boeiend allemaal, er zal vast wel iets meer zijn dan wat wij zo kunnen zien... Zo, even een ijsje pakken en dan helemaal niks meer doen vandaag. Haantje is alweer aan het werk in ons nieuwe huis, nu samen met zijn pa en mijn moeder. Ze hebben het er maar druk mee! Vind het best wel jammer dat ik niet kan helpen, maarja, is niet anders. Haantje zei al tegen me laatst; 'zie het maar zo, straks kom jij in ons nieuwe huis en is alles lekker helemaal af en voorelkaar! Kun je zo alles op je dooie gemakkie inrichten!' Heeft hij natuurlijk ook wel weer gelijk in... Nou, fijne avond verder kippies! Kom morgen wel even verslag uitbrengen hoe het bij de VK is afgelopen! Dikke tok! Xx
Hoi meisjes hoe is het hier? Er is weer een hoop bij getokt. op naar deel drie Ik ga zo lekker op stok. slaap lekker voor straks liefs maria
Hallo kippies, Even een verkorte versie over de afgelopen dagen. Dinsdag gesprek gehad met emergis over giuliano (mijn zoontje) zij komen ook alleen maar met meer vragen te zitten hoelanger ze brainstormen net als wij. Du nu krijgen wij een KIT in huis die dus ons aanstuurd hoe we het het beste aan kunnen gaan pakken. En giuliano en ik krijgen nog gesprekken. Vandaag: alle artsen en behandelaars en juffen en begeleiders en wij rondom de tafel met de vraag hoe nu verder? Uiteindelijk zijn wij tot de conclusie gekomen dat he ttoch speciaal onderwijs gaat worden. Weliswaar zat de juf toch wel met betraande ogen want het is haar kroelkindje en zij heeft met hart en ziel in giuliano gestoken maar zijn soc.-emotionele gedrag ligt dus niet bij een 5,5 jarig kind maar bij een 3 tot 3,5 jarig kind. En dat kan hoe meer jaren verstrijken hoe meer gedragsproblemen opleveren. Dus ik heb de knoop doorgehakt en gezegd speciaal school en heb vandaag al gebeld maar die man die was er niet dus morgen belt ie mij terug! dat is al 1 zorg minder, misschien wel de grootste zorg! Verders ben ik vrij veel misselijk en heel moe maar dat kan ik misschien ook verwijten aan het slechte slapen over mijn zoontje natuurlijk maar die misselijkheid kan ik geen plaatsje geven. heb volgens mij nog geen eisprong gehad deze keer, maar wat niet is kan nog komen toch? verders gaat het redelijk goed! Ow ja mijn boobs doen ook af en toe zeer en op tussen mijn boobs heb ik ineens heel veel kleine puistjes....... herkenbaar?! liefs miranda
Niet dus meiden ik ga ff buiten zitten, poeh wat is het benauwd zeg! Fijne avond allemaal! Dikke klus!
Ik heb na mijn eisprong tot aan mijn ongesteldheid veel klachten, zoals steken in buik, hoofdpijn, etc. Zodra mijn ongesteldheod begint, zijn de meeste klachten na 1 dag weg. Maar de 14 dagen ervoor zijn vervelend.
Zo heeft iedereen haar eigen "klachten" , loes! De een heeft ze wel en de ander heeft nergens last van. Vorige maand kon ik ook niet zeggen dat ik ergens last van had. Nu kan ik niet eens zeggen dat ik mijn eisprong heb gehad. Vorige maand had ik een hele aparte menstruatie! Maar zo is het iedere maand anders. hihihihhi dus saai is het niet! Welkom op deze site meis. Wij zijn de gezelligste kippen hier in dit hok. Liefs Miranda Heeeeeeeeey Deli, Net op de hyves ging je al snel weg en nu ben je ook alweer weg....... wat is dat met jouw? Het is net of je voor mij terug je ren in schiet....... hahahahaha........ ik vreet je niet op, lust geen kippen en al helemaal geen zwangere kippen...... ben zelf ook een kip maar dan zonder kop! hihihihihi Fijne avond meiden, deze halfgare kip gaat op stok! liefs, Heeft iemand trouwens al weer iets van ons riedeltje vernomen? Meissie, moscht je het lezen........ik/WIJ missen je!
Hi chickies! Ik was vanmiddag plotseling weg, maar mijn internet lag er de hele middag uit Ik ga zo nog even lekker kloten, tas inpakken enz en dan lekker naar bedje! Morgen lekker weg en maandag naar de gyn, helemaal TOP! Hoe is het hier?
@ Miranda heel veel sterkte want poe poe wat is het allemaal heftig..... Enne niet toevallig nog één testje liggen? @ Linnie EEN HEEL FIJN WEEEKEND EN SUCCES MAANDAG BIJ DE GYN! Verder iedereen een fijne dag!