[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    HHEEEEEY KIPPIES!

Hier een ontdooide diepvrieskip vanuit Egypte :-D
    Hoe gaat het hier met iedereen?
    Ik kan niet zo goed alles bijlezen helaas :(
    Het was de bedoeling dat we internet op de kamer zouden hebben, wat we ook hebben, maar ze lopen hier blijkbaar een beetje achter.. Omdat ik Windows Vista op mijn laptop heb doet het internet het niet goed :( Dus ik zit nu in een internetcafe met een heel irritant beeldscherm, toetsenbord en slome internetverbinding....

Maargoed, ik wilde toch even wat laten horen van me :)

Gisteren was het echt heel hectisch hier, gedoe met het vliegtuig, daarna de koffers, daarna de bus naar het hotel... Daarna heel slecht eten :(
    Maargoed, na en nacht goed slapen is alles goed gekomen :-D
    We gaan binnenkort op quads een woenstijnreis maken! En op kamelen rijden :-D

Het is eigenlijk te veel om te vertellen ;) Maar zal jullie zeker op de hoogte houden voor zover dat kan en voor zover het jullie interesseert :p

Ik heb vandaag trouwens een (bijna) positieve ovulatietest gehad, dus mijn ei zit er ook weer aan te komen :-D
    Haantje en ik gaan in ieder geval voor een Egyptisch beebje!

Verder weet ik even niet zo goed wat ik moet zeggen en aangezien het toetsenbord heel iritant is stop ik er maar mee ;)

Hopelijk doet het internet het snel op mijn eigen laptop en kan ik gauw bijlezen hoe het gaat met iedereen hier :-D

Tok later!

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Typ ik net een heel verhaal valt mijn laptop uit! Grrr :evil:
    Nu moet ik dus uit mijn hoofd reageren op mijn tweedaagse terugleesactie.. eens zien wat het wordt. :)

First of all: @Lin Nou, jij bent toch wel de laatste die dit verdiend heeft! :( Sjongejonge. Hoe is het nu met de pijn? Toen er eind vorig jaar iets verkeerd ging met mijn pil en ik niet ongesteld werd en na de klus steeds heel misselijk was, heb ik een echo laten maken. Ik had toen een heel groot ei, een follikel dus. Is ook een soort cyste, dacht ik? Moest ook terugkomen om te zien of die gesprongen was een maand later. En dat was gelukkig zo. 8)

Waar heb jij die cyste, in je eierstok? Als dat zo is dan hoop ik dat íe alsnog springt, of zit íe ergens anders? Heel kl*t* van je pijn. Dat had ik niet. Ik hoop zo voor je dat het snel over gaat, kippie! Het zit je niet mee. Echt NIET leuk! :( Ik veer heel hard voor je! GEEN operatie voor Linnie! Veer, veer, veer.

3. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Pooh Wat een goede tip! Ik ga eens een onderzoekje doen naar de temp.kaartjes! :D

@Yojo Goed dat je gerustgesteld bent en zet alles maar een tandje lager! Altijd goed! :D

@Juffie Hoe vaak eet jij lasagne?! :)

@Miran Misschien had jij precies twee dagen voor je ei geklust? Dat schijnt het meest ideaal te zijn. Ik waarschijnlijk dus 3 óf 4 dagen voor mijn ei, afhankelijk van wanneer ik 'm had.

@Kristel Egyptisch eitje.. whahaha!

@Liena Met mijn moederkippie gaat het heel goed. Ze ligt in het zh waar ik geboren ben en vandaag heb ik de afdeling gezien waar ik als baby heb gelegen! Herkende het nog van de foto's!

Okay, dan ga ik je je hele zwangerschap vertellen dat eten heeeeel goed is voor je beebje! Hoe meer eten hoe blijer hij wordt! In jouw geval dan, er zijn er ook die echt te veel eten, maar ik weet zeker dat dat voor jou niet opgaat! Dusss.. eet maar lekker, goed voor jou én (dus) je beeb! Die extra kilo's (ja, die gaan komen..) train je er langzaamaan na de bevalling weer af.. komt goed, schatje! Echt! :D

@Sylvia Welkom en leuk dat je meekletst! :D

@De rest: ik had vast nog meer gelezen, maar ik weet het niet meer! :oops:

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Nata, ik heb ook met tempkaartjes gewerkt. De 1ste maand snapte ik er niet veel van en de 2de maand was het RAAK. Ik heb idd 2dagen voor ei geklust. Toen ik us zwanger bleek te zijn heb ik nog eens goed naar fertilityfriend.com (mijn temp kaartje) gekeken en wat blijkt nu..... je kunt ook aangeven als je geklust hebt de avond daarvoor hahahahaha dat heb ik dus nog niet 1x gedaan dom domkippie ben ik toch. Het is een leuke site die fertilityfriend dus probeer het maar eens meid, misschien wordt jij er ook wijzer van.
    Veel succes iig.

@Kristel, wat leuk dat je toch vanuit Egypte gezellig met ons meekletst. Zo blijven wij op de hoogte wat er in Egypte allemaal afspeelt en zijn wij ook een beetje op vakantie hahahhaha
    Succes meissie en ik veer voor een Egyptisch babytje.

Hier gaat alles goed, lag gisteravond eerder op bed dan mijn oudste zoons. Ik lag er om half 10 al in en hun zaten nog te computeren en haantje was nog op t werk.... ik viel als een blok in slaap. Vanacht om n uur of 1 kwam haantje langs mij liggen en begon gigantisch te etteren...... hij wou klussen maar ik sliep en heb er een hekel aan als hij me daarvoor wakker maakt, na n halfuur gaf ie de moed maar op. Om 4 uur vanacht was ik klaarwakker en baalde als n stekker zeg. Ik heb nog proberen te slapen tot een uur of 7 en nu zit ik dus beneden te gapen tegen de 110 en ik moet nog naar helmond rijden. Vanavond om half 9 ben ik terug thuis dus ik denk dat ik dan al snel in slaap val.
    Nouja, er aan toegeven dan maar want het hoort erbij. Ik ga stoppen en mijn eigen lekker aankleden en dan de kaart voor mijn mama schrijven. Ik heb n kaart gekocht met: HOERA N KLEINKIND GEFELICITEERD. zet daarin iets van wel gedacht, maar niet verwacht...................... Wij hebben samen n heel fijn gezin, maar er ontbreekt nog iets van ons samen hierin. Opa en oma.... ja ja t is echt waar, kleinkind nummer 7 komt er aan!

Wat vinden jullie daarven kippies?
    Lijkt mij erg mooi maar goed weet natuurlijk niet hoe mijn mama hier op zal reageren.
    Ben nu superzenuwachtig. Dit heb ik nog nooit gehad met t vertellen tegen mijn ouders.

Liefs miranda

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morguh lieverds! Ik ga ff bijlezen met een cop cornflakes tot zo!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Morguh deli.... hoe was je avond verlopen met de meiden?
    Was het weer gezellig als vanouds?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, het avondje was zeker gezellig 1tje was er niet meegekomen, die is dinsdag uitgerekend en had last van krampjes en zo... Ben benieuwd, misschien is ze na dit weekend wel mama.

En je had gister gelijk, ik was weer lekker eigenwijs en druk maar heb nu wel lekker alles klaar voor het weekend!

Hoe is het met jou? Zenuwachtig.... Meid komt helemaal goed, leuk om het zo te vertellen geniet er maar van!

@ Linnie, meid dat is wel ff wat anders als we hadden gehoopt! Een cyste, bah! Hopelijk gaat ie vanzelf weg en snel ook als je zo'n pijn hebt! En dan kun je snel beginnen met clomid... Doe maar rustig aan, ik snap dat je erg down bent je krijgt ook wel veel voor je kiezen he! Knuffie!

@ Day, lekker naar Zandvoort meid! Geniet er van! Hopelijk houden jullie het droog! In ieder geval veel plezier!

@ Queen, fijn dat het goed was bij de vk en dat die mensen zo enthousiast zijn! Als ze nou ook nog eens de portemonee trekken is het helemaal mooi ;)

@ Egyptjekipje, geniet lekker van je vakantie meid! En laat de laptop maar lekker voor wat die is want volgens mij hoor ik het zonnetje roepen :D

@ Nata, altijd balen als je je best doet om te reageren en er gaat wat mis :( fijn dat het met je mamsie goed gaat!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @deli, dat is zeker lekker als je huis opgeruimd is, bij mij hoef ik dat niet te doen.. Heb gisteravond nog opgeruimd voordat ik ging slapen en vanmorgen lag er n lege zak chips op tafel..... goh, van wie zou die toch wezen?..... en nu liggen er 4 bananenschillen en lege bekers op tafel en dan denk ik... WAAR DOE IK T ALLEMAAL VOOR?!
    Nou nee ik ga vandaag lekker weg en laat de boel de boel. laat haantje vandaag maar ns lekker opruimen dat kan hij ook.

Maar ik ga aanstaltes maken voor vertrek, moet nog douchen (ikke en de kinders) dan lekker aankleden, haren doen, en dan nog wat eten en dan op t gemakkie aanrijden.

groetjes van mij,
    ik ben er vanavond na half 9 even.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Fijne dag Miran! Ga maar snel vertellen dat er nog zo'n rotzooimakertje onderweg is :D

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

Hier vanmorgen ook maar met de kippen van stok gegaan, wilde eigelijk uitslapen maar was om 6.00 uur klaarwakker :( , nou ja volgende keer beter :D.......

@ Deli, wat fijn dat het zo goed is afgelopen met je auto, heeft het veren zelfs daar voor geholpen ;) , en is ie nu weer lekker schoon?
    Wat sneu dat haantje nou gisteren wel moest werken ;) , maar jij bent ook druk aan het werk geweest las ik wel. Heb je een gezellige avond gehad gisteren?

@ Queenbee, wat lees ik nou zo ineens enthausiaste kopers? Gaaf hoor. Zou toch echt heerlijk zijn als je nog voor jullie verhuizen dit stekkie kwijt zijn. Vanmiddag kwamen er ook nog kijkers? VEEEEERRRRR!
    Fijn dat bij de VK alles goed was zeg. Maar de beeb ligt nu dus nog verkeerd om? Moeten ze daar nog wat aan doen dan, draaien of zo? Is er in het ZH nog wat uitgekomen?
    En verstandig dat je alvast met zwangerschapsverlof bent gegaan. en dan ook nog zo lekker lang geniet ervan ;) Kan je nu lekker rustig alvast een beetje voorbereiden op de verhuizing ;) . Doe maar lekker rustig aan meis.......

@ Mink, fijn dat alles nog steeds zo goed gaat, en niet misselijk? Geniet ervan zou ik zeggen ;) ...... Nog een goede week en dan mag je naar de gyn. toch? Spannened hoor, maar ook wel leuk om naar toe te leen he?

@ Yojo, alles goed gegaan gisteren? Hebben jullie een leuke dag gehad?
    Hoe gaat het nu met je?

@ Judibi, zou wel heel leuk zijn zeg, nou van mij mag het............
    Zie dat je straks kan testen in het zonnige Frankrijk? Zou echt geweldig zijn natuurlijk om als zwangere van je vakantie terug te keren.
    Merk je er verder ook wat van? Mss stomme vraag hoor, maar de eitjes zijn toch bevrucht terug geplaatst :oops:?

@ Sylvia, ja vandaag dus nog een week voor NOD....... Vind het zelf zelfs spannend........ En je temp ook nog steeds mooi hoog? Blijf voor je veren hoor...... ;)

@ Miranda, de vk zei tegen mij dat ik me in het begin niet echt zorgen hoefde te maken over wat ik at. Wel raadde ze aan om vitaminetabletjes te slikken.... En een broodje rookworst is op zijn tijd heel lekker hoor ;)
    Heel veel plezier en suc6 in Helmond vandaag. Ben errug benieuwd naar de reactie van je moeder. Zou mooi zijn als het en beetje positief is he?
    Maar komt vast helemaal goed... :D .....
    De tekst op het kaartje vind ik in ieder geval erg mooi, krijg er zelf bijna tranen van in de ogen :oops: . Super hoor.......

@ Linnie het zit je ook echt niet mee he meis :( .... Hoe gaat het nu met je? Nog steeds zo'n buikpijn? Hoop zo dat het allemaal snel eens een beetje voorspoedig wil lopen bij jou...... Een heeel dikke kippenknuffel voor jou............... En het koppie niet laten zakken he meis....... Houdt moed, al is dat nu vast een beetje lastig, maar je mag het hier altijd van je af schrijven hoor!

@ Daydreamer, hoe gaat het bij jou? Zie dat je al bijna op de 20 weken zit. Gaat snel he? En nog steeds een beetje fit?
    Heel veel plezier in Zandvoort, geniet er lekker van....

@ Juffie, dat kijkgaatje zou ik ook wel willen hebben :D , maar helaas. Nog 5 dagen voor je naar de VK kan.....
    En dan vertel je het donderdag aan je kids op school? Ben erg benieuwd naar hun reactie..
    Ben je ook verslaafd aan fruit? Ik kan ook de hele dag wel fruit eten. Gelukkig is dat geen slechte gewoonte. En ik las hier op de site dat onderzoek had uitgewezen dat zwangeren die chocola eten meer kans hebben op een heel vrolijke baby en volgens de huisarts van haar was dat idd waar, dus op naar de chocola ;) ....

@ Kristelkippie, Super dat je bijna weer je ei hebt..... Veel klusplezier in het verre Egypte.... En ook heel veel plezier bij de andere activiteiten. Ben benieuwd naar je vervolgverhaal :D

@ Nata, nog een paar dagen en dan mag je mams weer naar huis? Zou wel fijn zijn he? Wat leuk dat je je geboorteplekje hebt kunnen zien. Het ziekenhuis waar ik ben geboren bestaat niet meer
    Ik blijf trouwens gewoon voor je veren hoor, want je weet maar nooit .............. We houden gewoon goede moed ;) .
    En fijn dat je zo meeleeft. Het scheelt idd dat vaak gezegd word dat het groeien er allemaal bij hoort en dat ik moet blijven eten. Tot nu toe gaat dat heel goed :D . Thanks.........

Nou kippies allemaal een heeeel fijn weekend. Wij vertrekken zo richting Drenthe. Kom mss vanmiddag nog wel ff spieken en anders dan wordt het ws. maandag weer.

Dikke kippenknuffel voor allemaal
    Lienakip

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    O ja is het een idee om om 11 uur af te spreken op kippendag?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik vind het prima!

Fijne dag meid en als ik je niet meer tok een heel fijn weekend!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Liena, kom jij vandaag in Drentje? Hoever denk jij dat dat rijden is vanaf provincie zeeland? Ik heb daar een goedkope kinderwagn gezien en kan ik ophalen maar lijkt mij een pokke-end rijden toch?

Je hebt er weer een boekwerk van gemaakt meid, knap hoor ho dat jij dat doet. Vind je het gedichtje mooi ja? ik hoop mijn moeder ook!

Groetjes en jij veel plezier in Drenthe

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal,

kristel: geniet van egypte. en ik zou zeggen een egyptebaby zou natuurlijk super zijn.. je bent nu in iedergeval lekker ontspannen dus niet te veel erop focussen en lekker genieten van de vakantie. Klussen komt dan vaak vanzelf wel ;)

miran: veel plezier met vertellen. ik vond het zelf echt heel bijzonder om aan mijn ouders te vertellen dat ze opa en oma werden.maar ja dat was natuurlijk de eerste (van ons en ook voor hun) Maar volgens mij maakt dat neits uit. Je moeder is vast heel blij voor jullie!

nata: fijn dat het weer beter gaat met je moeder! en leuk dat je even kon kijken op de afdeling waar jij geboren bent...

liena: nog 4 dagen ja... en dan donderdag inderdaad aan de kids vertellen. eindelijk. Fruit eet ik genoeg meestal maar chocola ook :oops: heb laatst toen ik mijn verjaardag op school vierde zo veel chocola gehad. een mega doos merci en van die celebrations. Zo lekker. maar als je daar een vrolijk kind van krijgt :) Was zowiezo voordat ik zwanger was ook al een snoeper hoor... Hoefde ook niet echt op mijn gewicht te letten. als ik vond dat ik te zwaar was snoepte ik een weekje minder en dan was het weer weg :) Voor jou ligt dat aankomen natuurlijk toch een beetje anders, maar het in voor een goed doel. houd je daar maar aan vast!

Oh ja 11 uur vind ik prima.. Liena wij moeten dan maar even bekijken hoe laat wij weg moeten en waar vandaan. Schagen dacht ik toch? kunnen we ons buikje vergelijken ;)

linnie: als je vandaag nog komt kijken: Denk aan je meid! We gaan er met zijn allen voor veren dat je geen operatie nodig hebt.. Knuffel!

Nou weer een heel verhaal en ben ook nog kippies vergeten :oops: Maar ga nu lekker douchen en aankleden. dan straks even met haantje weg.. even naar het tuincentrum en nog wat andere dingetjes kopen.

Fijne dag.

XXX

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!

@Liena; Umm. er komen maandagmiddag weer kijkers, niet vanmiddag! :) Oepsie! Veel plezier in Drenthe! Ik hoef pas vanaf de 36e week naar het ZKH voor controles, maar de VK zei dat babytjes over het algemeen tegen de 35e week moeten zijn gedraaid/ingedaald. Ik moet 4 juli weer naar de VK, waarschijnlijk voor het laatst, dus dan zal ze wel weer voelen hoe beebje ligt. En mocht ons beebje dan nog een dwarsliggertje zijn, zullen ze in het ZKH misschien wel een aantal opties geven.... maar zo'n draaipoging lijkt me eigenlijk niks.... moet er ook nog maar niet aan denken. Duurt nog eventjes.

En het zou idd helemaal mooi zijn als één van de kijkers z'n portomonnee trekt, Deli! Dan ga ik toch een stuk geruster mijn verlof door dan ik nu doe! En dan kan ik met een gerust hart gaan verhuizen zonder me druk te maken of ons huis verkocht zal worden... ben echt zo benieuwd! En leuk dat je een geslaagd meidenavondje had gister! Is toch altijd heel gezellig!

@Kristel; Geniet lekker van de Egyptische zon! Hier schijnt de zon ook, maar denk ik ook liever daar zou zitten... ook ik zal veren voor een Egyptisch beebje! ;)

@Miranda; Veel plezier met vertellen! Is altijd zo leuk om de reacties te zijn die je krijgt!

@Linnie; Knuff!

Zo, zal zo ff Jamie in de auto installeren en dan gaan we nog eventjes winkelen. Vanmiddag komt mijn moeder hier om te helpen alles netjes te maken voor de kijkers maandagmiddag, zoals ramen wassen, badkamer schoonmaken, onkruid uit de tuin plukken.. Zijn allemaal van die klusjes die ik nu in m'n uppie niet klaar kan krijgen, maar met een beetje hulp gaat het net even iets makkelijker en leuker!

Iedereen een hele fijne dag vandaag en geniet van het mooie weer en van het voetbal vanavond natuurlijk! ;)

Dikke tok!
    Xx

16. maria04

maria04 Niet meer actief

hoi meiden.

hoe is het bij jullie? met mij goed? ik was erg moe van het werken ik had avonddiensten. Straks ga ik met mijn haantje voor een babykamer kijken.

Ik heb niet echt tijd om bij te lezen. lin ik wil je heel veel sterkte wensen.

de rest van kippetjes ik denk aan jullie,fijne dag allemaal.

kippeknuf maria

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

@ Liena ja gaat wel redelijk. Blijf alleen als ik veel gelopen of gestaan heb 's avonds flink last van mijn rug houden. Das minder maar ja. Het bruinverlies wordt ook langzaamaan minder.
    En hoe is het met jou?

Wat spreken we nou af voor volgende week?

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies,

Iedereen zit vast al op de bank voor DE wedstrijd straks. Spannend hoor.

Tot morgen!

XXX

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal,

Even hier een berichtje van een overgelukkige kip.
    Nadat ik de kinders bij mijn ex-schoonvader had gezet ging ik naar mijn ouders toe. Daar aangekomen stonden ze buiten met de buren te kleppen en bleven maar staan. Na dat ze dan eindelijk binnen waren zei ik: mam en pap, ik heb iets voor jullie allebei! Voor ons allebei vroeg ons pap. Dus eerst t vergeten vaderdagkadootje aan mijn vader gegeven, de geleende trui terug gegeven aan mijn moeder en toen kwam DE kaart met tekst uit mijn tas. Mijn vader las de voorkant en keek al zo raar naar mij. Toen las mijn moeder t en ja hoor.... ze begon al gelijk qua financien voor als ze later gaan studeren. Nadat ik zei: kijk, dit is nu precies waarom ik twijfelde om t te zeggen. Toen pakte ze me vast en zei: meid, als dit is wat jullie willen dan kan ik alleen maar gelukkig en blij zijn. Tuurlijk vind ik t leuk alleen ik denk idd och och en die moeten ook nog kunnen studeren. Toen kwam mijn vader tussen ons beide en zei: meid, ik kan niet wachten tot februari. Ik vind t hartstikke leuk voor jullie. he he lekker weer zo'n kleintje in mijn handen. Deze kaart mag IEDEREEN zien.
    Nadat dit dus 90% was meegevallen heeft mijn moeder een kaart met leuke tekst voor chris gemaakt en n klein presentje ingepakt. Ze hebben hem gelijk opgebeld en hem gefeliciteerd. Nadat mijn moeder en ik lekker zijn gaan stadten heb ik mijn zusje gebeld of dat ze thuis was....maar die gingen met de straat bbq en in de tent voetbal kijken, hoezo? vroeg ze. Ik zeg: nou ik moet iets zeggen. Kan dat niet door de telefoon vroeg ze. Ik zeg: nee liever persoonlijk. Oooooh riep ze dan weet ik het al, jij bent zwanger toch? Ik zeg jaa al 5 weken. Ze zei; ik kom wel ff naar ons mam.
    Bij ons mam aangekomen begon ze te huilen want mijn zusje heeft 1 jaar geleden ongeveer abortus laten doen om financiele redenen ( ze hebben ook al 3 kinderen en dat kindje was niet gepland) later hd ze dus spijt gekregen hiervan. nu heeft ze daar dus af en toe moeite mee en vooral omdat dit zooo dichtbij staat. Ze zei; als de kleine geboren is heb ik daar ook ff moeite mee zei ze maar dat is maar even hoor. Ze was heel blij voor chris en mij. Op de terugweg naar huis kreeg ik n smsje van mijn zwager dat mijn zusje nóg n verrassing voor me had. Ik smste terug: nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt hoor, wat is dat dan? Na n minuut of 5 kreeg ik n telefoontje van mijn zusje. ze vroeg of ze op de intercom stond, ik zeg nee ik heb een oortje in dus praat maar gewoon. Toen vroeg ze: wat zijn jullie nu nog aan t zoeken... n kinderkamer of n babykamer? Ik zeg: dat laatste. Toen zei ze: dan heb ik iets voor je ALS je dat wilt natuurlijk. Zij zei tegen mijn zwager als geintje: ze moeten nog n babykamertje hebben zullen we die van ons Elora ( hun dochtertje) geven? Ja zeg t maar tegen hun zei mijn zwager ik vind t prima. Toen zei mijn zus dus: in december krijgt ons Elora n nieuwe kamer en kan ik jouw de babykamer geven. Wil je dat? Ik wist niet waar ik t zoeken moest. Ik zeg ooooooow meid dat vind ik lief van je. Ze zei: zie t maar als n kadootje omdat wij zo weinig zijn gekomen en ik weet dat het niet altijd even goed gaat tussen ons dus dit is van ons aan jullie. Heb het er maar met Chris over. Nou echt mijn traantjes zaten even heel hoog. Zomaar n babykamer. Ik hoef niks meer te halen. ben nu helemaal klaar. Had alleen nog maar n maxi-cosi en wipstoeltje over van de jongste en nu heb ik alles zomaar al. De kinderwagen kan ik de eerste week van juli ophalen bij mensen die een kinderwens hadden die niet is uitgekomen. Zij wonen in drenthe en komen dat weekend hier naar provincie zeeland en nemen dan die kinderwagen voor me mee. Scheelt weer km rijden. Zit nog in plastic de kinderwagen. De babykamertje is dan nog maar n kwestie van aankleden. En ik krijg 8 juli n uitgebreide echo in rotterdam en als blijkt dat alles goed is met de kleine dan vertellen we het aan de kinders.
    Net voordat we op vakantie gaan.
    Wat n vooruitzichten en wat n dag heb ik gehad zeg!
    HEERLIJK.

Groetjes van een dolgelukkige kip

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippies,

bah was helemaal geen leuke wedstrijd gisteren. Vind voetbal leuk maar dan moeten ze wel winnen ;)

Miranda: wat een fijn nieuws allemaal! een babykamer al compleet en al kinderwagen. En dan nog de fijne reacties van je ouders! Jouw dag kan heel begrijpelijk niet meer stuk..

fijne dag allemaal. Mijn haantje is er vandaag niet. die gaat zo weg naar een meeting van zijn autoclub.. Voor hem super gezellig natuurlijk. Ik ga straks alvast een lekker appeltaart maken. Morgen trakteren op mijn werk want ben in de vakantie jarig.

fijne dag allemaal en kom vast nog wel kijken hier.

XXX

Deel Deze Pagina