Ja ik kwam erachter maar mijn laptop heeft onderhand een uur nodig om iets te posten.... Ik ga er ook zo vandoor want hier kan ik niet tegen! Miran slaap lekker! Morgen is het dinsdag!
DAAG MIRAN! Typ maar meteen mijn houdoe! Want hij doet t weer niet... Dames ik ga er vandoor....kom morgen voor het werk wel weer even kijken! Goeie nacht en tot morgen!
jeeeeeeeee miran wel helemaal 2000 ik moet nog even dan haha maar gaat vast ooit wel lukken! nou meis ga lekker rustig bankie hangen en we tokken je morgen weer doe rustig aan en sterkte! slaap lekker straks! ik ga ook bankie hangen dames...ff me proggie afkijken en t mannetje lastig vallen tok morgen!
Hey kippen, Heb even geen puf om terug te lezen.. (misschien zijn het maar een paar pagina's, maargoed ) Heb ik iets gemist? Hoe gaat t met jullie?
Mendie... ik nok m ook af en ga lekker naar mn bedje, t doet echt verschrikkelijk veel zeer. Slaap lekker voor strakkies en tok morgen!
Britt ligt weer in haar nestje. Het deuntje van haar Woezel en Pip-mobiel klinkt nu door de babyfoon, zo lief! Wil ik haar net leren 'mama' te zeggen, kijkt ze me supergeconcentreerd aan en stopt ze haar tong tussen haar lippen en begint me daar te sputteren, hihi!
Thanks Queen... maar nu heb jij weer tijd voor ons en wij nokken m nu naar ons hok bij de haantjes.... SOLLY niet echt netjes van ons maar heb net n kramp gekregen in mn lies en dat doet erg veel pijn bij t zitten dus ga lekker liggen in mn bedje nu!
@Mendie; Dus zo kom jij bovenaan? Gewoon 2x posten, hihi! @Miran; Lekker rustig aan doen hoor, geeft niet! Probeer er morgenavond weer te zijn, lekker verder kakelen! Enne, morgen is het weer een dag dichter bij donderdag.... Knuff!