Heyhey, Ik zie dat het heel spannend is hier @Mup: Heel veel succes! Misschien is je kuikentje er al wel, ben benieuwd wanneer we buddynieuws mogen lezen weer @All: Net weer geweest voor de 20w echo! Ze lag er nu weer verkeerd bij, maar anders dan de vorige keer. Gelukkig lag ze er wel goed genoeg bij om de dingen te kunnen zien die ze de vorige keer niet konden zien. En gelukkig was alles goed! Ben echt supergelukkig dat het zo goed gaat met ons meisje!
Ben supernieuwsgierig en ik hoop eigenlijk n meisje... komt t n beetje in gelijkenis dan met onze stoere jongenskuikentjes he
KIPPENDAG 18 APRIL 2009 DEN BOSCH CENTRAAL STATION Jolanda Miranda Mendie Kristel (onder voorbehoud) Dagdromer Silly Wie o wie gaat er mee? Tijd nog niet bekend!
*** BEVALLINGSPOLL **** Penr, uitgerekend 20 maart, geslacht verrassing! Denkt zelf: 13 maart penr haar haantje denkt 2 maart Miranda: 19 maart haantje (20 maart is mijn verjaardag ) MupKIP: 25 maart haantje Delikip: 21 maart haantje Riedelkip: 17 maart haantje Diepvrieskip: 28 maart kippetje Daykip: 22 maart kippetje Juffiekip: 23 maart: haantje Yojokip: 29 maart kippetje QueenieKippie: 7 maart (mijn verjaardag! ) kippetje Dagdromer: 26 maart kippetje Preciouskip: 27 maart haantje Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje Mupkuh, uitgerekend 6 april, geslacht ? Denkt zelf: 26 maart Miranda denkt: 9 april (mn zoontjes verjaardag ) kippetje Yojokip: 12 april haantje penr (creakip): 1 april kippetje Delikip: 5 april (mijn verjaardag) kippetje Juffiekip: 4 april (mijn haantjes verjaardag ): kippetje Daykip: 8 april kippetje QueenieKippie: 10 april haantje Dagdromer: 5 april (doop van Stan) haantje Preciouskip: 10 april kippetje Riedelkip: 11 april kippetje *** Buddylijst *** Penr = miranda Mupkuh = Yojo Riedel = Delikip
Ik denk dat Mup morgen gaat bevallen op mijn verjaardag en dat t een meisje ik dat ze Jootje noemen....hahahahha Geintje!