Linnie: ondanks dat we je allemaal heel erg zullen missen, begrijp ik het heel goed dat je even afstand neemt. Het is ook allemaal niet niks! ik wil jou en je haantje heel veel sterkte en succes wensen en hopelijk kom je snel terug met goed nieuws! Liefs Sandra
Goeiemorgen kippies! Hoe gaat het hier met iedereen? @Linnie: Veel sterkte en doe rustig aan! we zullen je missen! @De zwangeren: Hoe gaat het met de beebjes? @De niet-zwangeren: Ik veer voor jullie! Ik heb nog steeds geen internet op mn laptop, dus ik zal moeten blijven internetten in het internetcafe... Vandaar dat ik dus niet echt terug kan lezen omdat de pc's heel sloom zijn hier en ik maar een bepaalde tijd heb Ik snap alvast geen reet meer van mn ovutesten Heb nu al 4 dagen positieve testen! Alleen eergister was de teststreep 2x zo dik als de controlestreep en de rest van de dagen is ie net zo dik. Heb ik nog nooit gehad Normaal heb ik 2 dagen een positieve, maar nu dus al 4... Al moet ik wel zeggen dat ik op dag 6 en 7 ook dikke strepen had die daarn lichter werden... Maar het lijkt me sterk dat ik toen al mn ei had en dat dit nu van een zwangerschap is... Ik denk eerder dat ik een hardnekkig ei heb die niet wil springen ofzo Hopelijk is de test snel lichter en kan ik er vanuit gaan dat me ei geweest is! Verder ben ik heel erg ziek geweest gister Zwaar aan de diarree en heel erg buikpijn Ben dus gisteravond naar de dokter geweest hier; 2 spuiten gekregen (in mn reet AU!) en pillen meegekregen.. Vandaag nog steeds last van heel erg rommelnde darmen en krampen Echt klote zo tijdens de vakantie.. En waar t door komt? Al sla je me dood Ben heel voorzichtig geweest met eten, drinken en de zon... Zometeen lekker zwemmen weer, als ik t trek en vanf woensdag gaan we excursies doen! Woensdag gaan we 2 dagen naar de stad Luxor waar we tempels gaan bekijken ed en een luchtballonvaart gaan doen! :-D Zaterdag gaan we naar Cairo, naar de piramides enzo! :-D En volgende week dinsdag gaan we Starwatching doen, dan gaan we met een jeep de woestijn in en dan gaan we naar de zonsondergang kijken, daarna sterren kijken en bbqen. We willen ook nog gaan quadrijden en kameelrijden, maar we moeten even kijken welke dag we dat kunnen inplannen, aangezien ik nog niet helemaal lekker ben... Tok gauw!
goedemorgen allemaal! @linnie: sterkte meid. ik hoop dat jij en je haantje eruit kunnen komen. tot gauw, hopen we dan maar @all: hoi! rid: fijn dat je ongi er is. ik vond de eerste keer ongi worden doodeng, vanwege het bloedverlies bij de MK. maar was inderdaad ook erg blij toen het er éénmaal was. @miranda: ik weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had bij deze in ieder geval: Gefeliciteerd met de zesde!
@ Kristel, ben helemaal jalours op je vakantie verhalen. Met uitzondering van het ziek zijn stukje. Nog veel plezier daar! @ Judibi...hoe gaat het met jou? Heerlijk vooruitzicht....zonnig zuid-frankrijk! @ Deli, is de jeuk al wat minder? Ben lekker aan het werk. Het gaat vandaag van een leien dakje. Ik krijg gelukkig veel gedaan dus sta mezelf toe af en toe in het hok te komen kijken. Heb jullie een beetje verwaarloosd de afgelopen tijd.
lin doe je rustig aan samen met je haantje,ik snap het wel dat je even afstand wil nemen jullie hebben een hoop op je bordje gekregen. Hoe is het met de rest van de kippetjes? liefs maria
@dagdromer: ja, gaat wel redelijk. nog wat last van mijn eierstokken nu, maar misschien mag dat ook een goed teken zijn, dat mijn lichaam zelf is begonnen hcg aan te maken. ik hoop het. 8) gelukkig voel jij je weer beter, las ik. niets zo vervelend als buikpijn tijdens je zwangerschap @maria: het vordert alweer lekker bij jou! hoe voel je je? niet al te veel klachten?
Linnie heel veel sterkte en geluk gewenst vanuit deze kant. Jammer dat we je moeten missen maar ik snap het ook wel weer! Hier een ongerust kipje....gisteravond nadat ik wat moeite had met poepen helderrood bloed op het papier. Gecontroleerd en t kwam van m'n vagina. De vk gebeld. Kon op dat moment niet veel voor me doen omdat ik geen buikpijn had en het er niet echt uitliep. Maar ze zou vanochtend meteen het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor vandaag. Vannacht was het bloed weer bruin en nu ook nog steeds. Ook nog geen buikpijn. Mijn haantje moest gisteravond eigenlijk vertrekken naar Tsjechië maar heeft zijn planner gebeld en is thuis mogen blijven. De vk belde half uurtje geleden op dat ik om kwart voor vier terecht kan bij de gynacoloog. Vind het heel erg spannend allemaal. Ik laat jullie wat horen als ik meer weet!
Hoi judibi Ja gaat ind nu wel hard morgen al weer 15 weken (me banner loopt een paar uur achter) IK ga me steeds beter voelen. straks ga ik de babykamer kopen we hebben zo leuke gezien. Hoe is het verders met jou?
Goeiemorgen lieve kippies! @Linnie; Begrijp het wel hoor, dat je dan even afstand wil doen. We zullen je wel missen hoor! Suc6 met alles en een dikke kippeknuff! @Riedel; Gefeli met je ongi! @Kristel; Klinkt goed hoor, jullie vakantie! Veel plezier nog! @Yojo; Rustig aan meis! Misschien is er een adertje gesprongen ofzo. Knuff voor jou! @Maria; Hier alles goed! En waarom? Nou, komt-ie. Donderdagavond hebben we kijkers voor ons huis gehad. Ze belden ons zelf op of ze konden komen kijken. Het zijn de ouders van mijn schoonzusje, dus we kennen ze. Ze waren hier tegen half 8 en gingen pas tegen 10en weer naar huis, ze waren erg enthousiast, vooral haar vader! Die zag alles al voor zich, had zelfs een meetlint bij zich, en begon al over dat hij alle kozijnen wilde vervangen door kunststof en dat er achterin de kamer een schuifpui zou komen. Dus dat klonk erg goed. Vrijdags belde de makelaar dat er voor vanmiddag kijkers waren ingepland om 13.30u. Oké, zo heb je maanden geen kijkers en zo 2 stellen binnen een paar dagen! Kan raar lopen. Zaterdagavond belde mijn schoonzusje op waar ik was. Ik moest snel naar huis gaan zei ze, want haar ouders zouden ons bellen. Aangezien we bij vrienden waren om te BBQ en te kijken hoe Nederland afging met voetbal, heb ik haar maar gezegd dat ze ons wel mobiel konden bereiken. Zo gezegd, zo gedaan. Nog geen 5 minuutjes later belde haar vader met de vraag of hij onze avond nog wat mooier kon maken. 'Zeg de kijkers voor maandag maar af, want ik laat me jullie huis niet door mijn neus heen boren. We kopen hem!' Gisteravond zijn ze hier weer geweest en hebben we een aantal dingen op papier gezet, de verkoopprijs vastgesteld enzovoorts. We hebben net de makelaar gebeld dat ons huis verkocht is en dat hij de kijkers af kan zeggen, en hij was erg verbaasd hoe we dat nu gedaan hadden, hihi! Dus nu gaat de makelaar dinsdag naar hun toe en vrijdag komt hij hier om alles af te handelen. Er is nu echt een megalast van m'n schouders gevallen zeg! Nu kan ik rustig aan alles gaan inpakken en zodra wij eruit zijn, gaan zij alvast aan het werk hier, zodat zij als hun huis verkocht is hier direct in kunnen. Echt, mijn dag kan vandaag niet meer stuk! Zo zeg, lang verhaal geworden, hihi! Xx
@maria: gaat wel redelijk. ik zit te wchten tot ik de 30ste mag testen en dat lijkt nog wel 100 jaar te duren ik heb er wel een goed gevoel bij, maar ja, dat verandert meestal vlak voor mijn NOD naar een niet so goed gevoel...maar we blijven hoop houden! @queenie: YEAH! goede deal dus. jullie het huis kwijt en hun kunnen er eerder in gaan opknappen! top, heb jij de rust nu om lekker te gaan genieten van je laatste weekjes van relatieve rust
QueenBee gefeliciteerd! lekker dan valt er erg een last van je schouders fijn dat het zo snel geregeld kon worden.
Hey de muren in het kametje laten we wit en ik wil er leuke gekleurde schilderijtjes ophangen. en het hangt van het geslacht van ons kindje af wat voor kleuren er nog meer komen Ik ga even me huishouden doen voordat ik weg ga. ik spreek jullie straks. kus maria
Goedemorgen allemaal! Nou ik heb alles bijgelezen, wat een binnenkomst @ Queenie, van harte gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Super zeg! Is het uiteindelijk toch nog snel gegaan! Lekker gaan genieten nu, alles komt goed schatje @ Juffie, sterkte met de laatste dagen werken meid! Wat heerlijk, lekker vakantie daarna! @ Dagdromer, 16 weken alweer wat gaat de tijd toch hard zeg! Wat jammer dat je je eten niet altijd kan binnenhouden maar gelukkig gaat het voor de rest wel goed! @ Linnie, lieve Linnie... Wat schrok ik van jou bericht we gaan je super missen, heel veel sterkte en ik zal je straks een bericht sturen via hyves want misschien lees je hier voorlopig niet meer mee... Knuffie voor jou! @ Kristel het is maar goed dat je geen internet hebt want je moet lekker genieten daar een hele fijne vakantie verder gewenst en probeer ons te vergeten en lekker te relaxen volgens mij is dat het beste! @ Judibi, morgen meis, hoe voel jij je? Spannend he! Nog ff'kes @ Maria, met jou ook alles goed meid? Leuke babykamer! We zijn weer benieuwd naar het eindresultaat! @ Yootje, ook al zo'n vervelend bericht! Nou ja, vervelend het hoeft natuurlijk niks te betekenen maar je zit wel behoorlijk in spanning! Heel veel succes meid, hopelijk is alles goed met kleine Japie! En wat fijn dat je haan niet onderweg is naar Tsjechie maar lekker bij jullie is! Ik veer voor je! @ Liena, waar ben je meid? Lekker weekendje gehad? @ Mink, hoe is het met jou? @ all, hebben we al zin in de kippendag Zo! Hoop dat ik niemand ben vergeten en als dat wel zo is.... Sorryyyyyy! Hier gaat ie lekker, slechte nacht gehad, ohhhhhhhhhh wat is jeuk vervelend word er knetterbek van! Gelukkig ben ik vandaag vrij dus toen mijn haantje vanmorgen naar z'n werk ging heb ik nog even een paar uutjes geslapen Nu ga ik nog ff wat in huis doen want de kraamzorg komt straks voor het intakegesprek, ben zeer benieuwd! Helaas kan ik niet zoveel rommel opruimen als ik wil want als mijn haantje uit z'n werk is gaat ie meteen weer verder met de keuken en alles moest zo blijven liggen, ach ja... Als het straks maar klaar is als de baby er is, nu moeten ze er maar even langs heen kijken! Wat jammer he dat we eruit liggen met Oranje we gingen zo lekker! Echt heel jammer maar ja, niks aan te doen! De welpies kunnen weer naar zolder... Ik ben vandaag nog vrij en dan nog 2 weken werken, dat is raar?! Maar heb er wel zin in, kan me sowieso altijd wel vermaken thuis dus dan ook wel POETSENNNNNNNNNN
Heey goedemorgen kippetjes. Ben ff bijlezen hoor, ben er het weekend niet aan toe gekomen Tok jullie strakkies Dikke knuffel Lienakip
Dit is mijn 1e ovulatieperiode waar ik nauwelijks last gehad heb van de klachten.....zo vaag! Misschien omdat ik er nu eerder op let ofzo... Eergister had ik wel erge pijn, toen hebben we ook geklust, haha. Volgens mijn banner en volgens mijn eigen berekening moet ik vandaag of morgen mijn ei hebben, dus ik hoop dat ons geklus van zaterdag wat uitgehaald heeft, haha, al is het de 1e ronde dus ik verwacht er niets van. We wachten maar af...
@ Queen Gefeliciteerd! Wat fijn zeg dat het huis nu ineens zo snel verkocht is! Ik doe lekker rustig aan. En kan idd zijn dat er een adertje gesprongen is tijdens het "persen" zeg maar. Maar ben blij dat we straks terecht kunnen.
Zozo, er is weer heel wat gebeurt het weekend....... Eens kijken waar ik zal beginnen......... @ Miranda, Ik ben idd in Drenthe geweest. Ik denk dat dat vanuit Zeeland wel zo'n 3 uur rijden is..... Waar zou je de kinerwagen evt. weg kunnen halen dan? Ik vond je gedichtje idd helemaal super en ook ontzettend leuk dat je ouders zo reageerden... @ Juffie, is dus helemaal niet erg om chocolade te eten , alles voor het goede doel he . Je laatste weekje meis en dan heerlijk genieten van je vakantie. Ik mag aanstaande vrijdag weer naar de gyn. Jij dus woensdag alweer.... Heb jij er ook al zin in? En je laat ff weten hoe de kids reageerden? Ben errug benieuwd...... JAJAJAJAJAJA een nieuw plaatje, gaaf he? Ik vind het idd heel hard gaan, en ook met mijn buik trouwens , vanmorgen alweer een broek die ik bijna niet meer dichtkrijg, nou ja dan maar weer op naar de volgende . @ Queenbee, GEFELICITEERD! Gaaf dat jullie je huis hebben verkocht zeg. Kun je nu dus echt lekker bezig gaan met de verhuizing zonder je druk te maken over het "oude" huis..... Heerlijk lijkt me dat... @ Maria, je was geslaagd voor de babykamer? Ik heb ff gekeken en vind hem echt helemaal geweldig ( wij hebben dezelfde gekocht , da's ook wel heel toevallig.........) En verder gat alles goed met je? Lekker aan het genieten van het zwanger zijn? @ Yojo, ik kan me voorstellen dat je heel erg schrikt. Fijn dat je vanmiddag al terecht kan bij de gyn. Het kan best zijn dat er idd gewoon een adertje is gesprongen omdat het moeizaam ging met je ontlasting. Ik ga heel hard voor je veren en heel veel suc 6 vanmiddag. Jullie hadden vrijdag een fijne dag gehad? @ Mink, het eten krijg je vast wel weer op de rails. Geniet maar dat je verder nergens last van hebt. Ben je inmiddels een beetje aan je buikje gewend ? @ Riddle, meid wat fijn dat je weer ongi bent geworden en het eigelijk zo snel weer op een beetje op orde hebt. Hoe gaat het nu met je? Nog steeds twijfels over evt. kinderen? En nog gefeliciteerd met je haantje. Leuk om het op die manier samen te vieren.......... En je banner vind ik ook helemaal geweldig @ Deli, Heerlijk zo'n luierdagje he? Maar wat vervelend dat je nog steeds zo'n jeuk hebt. Geeft de mentholpoeder wel wat verlichting dan? Begin je al last te krijgen van nesteldrang ? Lekker om nog een dagje vrij te zijn toch? En dan nog maar twee weekjes? Het aftellen is dus echt begonnen. Veel plezier met de intake strakkies..... @ Dagdromer, werk ze vandaag. Voor jou begint het ook op te schieten naar de vakantie he? Lekker hoor. Wat vervelend dat je nog steeds iedere keer misselijk bent. Komt dat nog van de buikgriep, of nog is het nog dat vervelende kwaaltje? Hoop voor je dat het alsnog snel overgaat..... @ Linnie, meis, heeeeel veel sterkte de komende tijd. Ik kan me voorstellen dat je ff een break neemt, al zullen we je vrolijke noot en gezellige geklets wel heeeel erg gaan missen.. Een heeel dikke kippenknuffel voor jou en hopenlijk tot gauw.... @ Daydreamer, jij schiet ook al op naar de 20 weken zeg. Dus aanstaande woensdag mag jij ook weer naar de vk en dan nog een goede week en dan de echo? Spannend hoor....... @ Kristel, geniet ook maar gewoon lekker van je vakantie en maak je niet te druk . Ik blijf voor je veren op een goed egyptisch eitje . Tok gauw..... @ Judibi, wanneer vertrekken julllie richting Frankrijk? Verder voel je je nog steeds heel goed? Mijn veermodus draait nog steeds op volle toeren hoor meis. Nog 1 week en dan kan je testen............ @ Ellen,Welkom hier in het kippenhok Ik zou vanaaf ook nog eens klussen als ik zo naar je banner kijk ................. @ Nata, hoe gaat het met jou? Is mamakippie inmiddels al weer thuis? En al een beetje aan het pakken? De verhuizing komt nu wel heel dichtbij he? En ik heb ook ontzettend veel zin in kippendag.............. Zaterdag om 11 uur bij de Burgerking............ Afgesproken? Met mij gaat het goed, alleen heb ik het gevoel dat mijn buik ineens giga aan het groeien is , mss is het ookwel mijn gevoel hoor...... Verder een heerlijk weekend gehad. Zaterdagavond met de hele familie aan het bbq geweest. Fijn om alle neven en nichten weer eens te zien..... Was alleen erg laat (half 2) en zondag weer voor dag en dauw wakker natuurlijk , maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Gister nog de verjaardag gevierd van de vriend van mijn zus en tegen 21.30 waren we weer lekker thuis......... Allemaal een dikke knuf ............