@ Mup: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk horen we je snel weer we zijn natuurlijk super benieuwd! @ Yootje: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet lekker! @ Miran: hoe is het nou? @ Deli: van harte beterschap ben nog ziek, hing vanmorgen jankend aan de telefoon met mijn werkgever omdat ik me weer moest ziekmelden hopelijk zijn we er nu een keer goed van af... @ all, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
yojo meis gefeliciteerd! maak er een leuk daggie van miran? nog steeds wit? keep my fingers crossed! deli nog steeds ziekies jeetje zeg houdt niet echt over he...hoop dat je snel weer de oude bent, beterschap! QB je was er idd weer als eerste bij haha, doe je goed all: goedemorgen!
Mup & haantje; Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Vanisha! Mooie naam trouwens! Yootje; Happy birthday! De rest; Hoooooooooooi! XXX
@Yojo: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! @Mup&Haan: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! @All: Ik moet van de kippenmeetinglijst af In een ander topic waar ik ook al vanaf het begin meeklets (Jong en zwanger willen worden) hebben ze ook net 18 april gekozen om wat leuks te gaan doen met zn allen.. En ja, ik moet nu een keuze gaan maken.. Dus ik denk dat ik me bij hun op de lijst zet om mee te gaan.. Het is niet dat jullie minder gezellig zijn of wat dan ook dat ik daarom voor hun kies, maar ik moet gewoon echt een keuze maken, kan niet naar alletwee de meetings toe. Hopelijk kan ik bij een volgende kippendag wél erbij zijn!
Mup en haan van harte gefeliciteerd met jullie meid! Geniet er lekker van met zijn 3tjes! Ik ga er weer snel vandoor. Ga vandaag een dagje op mijn knietjes doorbrengen in de tuin. Al het onkruid tussen mijn tegeltjes verwijderen Niet echt leuk werk maar ja.........moet gebeuren.
BUDDYNIEUWS BUDDYNIEUWS Hey buddy hier al flinke weeen en 3 centimeter ontsluiting. Weeen zijn pijnlijk voor me rug. VK komt zo terug en dan gaan we kijken of ze me vliezen gebroken kunnen worden. Groetjes van Petra EINDE BUDDYNIEUWS Yes Yes... penr komt haar deal na... nu ikke nog
WOEHOE! Weer een kuikentje onderweg! EN dat op mijn verjaardag! Dus Miran dat wordt morgen testen voor je!
oe spannend zeg voor penr goodluck girl! miran, nog steeds geen ongi dus? whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii