Mogguh! Kom even gauw zwaaien *zwaaizwaai*! Ben ook meteen weer weg, moet nodig aan de was en stofzuigen enzo.. Kom vanavond wel ff weer online! Een heule dikke knuffel voor jullie allemaal! Xx
Mogguh allemaal zoooo de eerste echte verlofdag .ben vannacht goed ziek geworden dus echt een lekker begin is het niet maar ja zo ff stofzuigen en naar de winkel en dan maar ff kalm aan doen, morgen naar de vk en de rest van de week ook druk want zaterdag wordt de nieuwe vloer eindelijk gelegd maar wij hebben tig kasten en alles vol troep dus alles moet in dozen zodat zaterdagochtend alle meubels naar buiten kunnen..stom werk Jeetje als ik dat zo hoor met die voedingen wordt dat nog en hele kunst om het allemaal uit te zoeken Nou meiden ik spreek jullie zo of straks weer doeiiiiiiii
@ Queen: zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai @ Dag, ik zou het zeker eens proberen als je niet hoeft te werken. Wie weet slaapt hij wel door! En anders straks met een beetje fruit 'smorgens en 'smiddags wat groente zodat de 4e fles wellicht wat later komt en dat hij dan wel door slaapt. Maar veel kindjes gaan zonder bijvoeding al over naar 4 flessen en als je 'm ervoor moet wakker maken en hij drinkt 'm niet eens leeg denk ik dat het 't proberen waard is, succes!
We gaan het gewoon eens proberen. Ik hou jullie op de hoogte. Maar nu genoeg over mij! Hoe is het hier met iedereen? Riedel...geniet van je verlof en rustig aan hoor! Je hebt nu alle tijd en ziek worden is nu niet zo handig dus heel veel beterschap! QB...klinkt druk. Werk ze! Deli..fijn dat je al wat fitter bent. Ik hoop dat het nu echt achter de rug is voor je. Dat kwakkelen ben je intussen vast helemaal beu!
nee wil ook niet ziek worden...maar ben bang dat het toch zover is ...nou ja beter dan maar nu dan als de kleine er is denk ik dan maar...kan er weinig aan doen helaas ga nu maar eens rustig aan stofzuigen en dan even naar de winkel... tot toks
ga zo weg om nathan weer op te halen Vind het helemaal spannend Hoop zo dat alles goed gegaan is! Tot straks Rid: niet ziek worden hoor! En geniet van je eerste verlofdag meis! Dag: vind het ook lastig hoor om een ritme te vinden en dan geef ik nog bv ook maakt het er ook niet makkelijker op soms.. En als ik denk dat ik een beetje een ritme heb gevonden draait Nathan alles weer om
Juffie...Nathan zal vast blij zijn als mama hem weer op komt halen. Maar ik denk wel dat mama er meer moeite mee heeft dan Nathan zelf. Geeft niets.... was hier precies hetzelfde. En wat betreft het ritme....ik heb juist een geweldig ritme er in zitten sinds ik fv geef maar ik ben nu zelf degene die hem eigenlijk om wil gooien Ben al erg verwend met lange nachten maar ik wil de laatste voeding eigenlijk naar voren schuiven of zelfs over naar 4 voedingen omdat ik denk dat hij er aan toe is. Ik had eerst ook nooit ritme maar ik heb ongeveer 2 weken de bikkel gespeeld (met lood in mijn schoenen) en hem echt op uur en tijd gevoed. Na 2 weken had ik een heel ander kindje wat erg veel waarde hecht aan de regelmaat die hij nu heeft.
@ Riedel ik hoop ook dat je niet ziek gaat worden meis! Toch maar rustig aan alle dingen doen die je moet doen! @ Juffie, succes en knuffelse @ Dag, ik merkte aan Wesley ook dat hij het fijn vond om regelmaat te hebben hoor, ik denk dat dat heel goed is! En je weet beide waar je aan toe bent ben benieuwd hoe hij het doet als je die fles weg laat! Moeders weten het vaak het beste meis! Ik vanmorgen voor Wesley lekker fruit gemaakt, appel met aardbeitjes laat ik net dat bakkie vallen 3kwart op het aanrecht... Ik heb nog wat kunnen redden maar ging het niet van het aanrecht schrapen, dat vind ik smerig dus toen heeft ie nog maar een kwart van een reserve potje gehad. Ga ik proberen van de andere helft straks wat drinken te maken en een toetje anders kun je het weg gooien Ik ga denk ik zo maar eens even op visite bij mijn oma ofzo. Na al dat binnen zitten wilde ik zo graag lekker wandelen vandaag maar nu regent het natuurlijk dus maar met de auto op pad. Ik zal mijn smurf zo aankleden en dan gaan we maar. Ik tok jullie laterrrrr!
Heey allemaal *zwaai* Hoe gaat het met jullie? En met de nieuwe kuikentjes? Hier gaat t wel.. heb heel erg last van bandenpijn al een paar dagen. Hele felle gemene steken steeds in mn zij Iemand tips? En voor de geïnteresseerden; nieuwe buikfoto in mn album @Lin: Wanneer kom jij je buik nou weer eens showen? Zou je nog steeds doen
Wij geven Jesse ook 5 voedingen hoor Maar als hij 4 maanden is mogen we hem hapjes fruit en groeten laten proen vertelde ze op eht CB maar we gaan er zeker voorlopig geen fles afhalen daar is hij nog te jong voor.
zo nathan is weer lekker bij mama Hij had het super gedaan en heeft er heerlijk geslapen. Alleen de fles wilde hij weer niet dus dat wordt nog wel wat vrees ik. Ach als hij straks honger krijgt komt het vast vanzelf wel hoop ik.. Gelukkig heeft onze gastouders ervaring met flesweigerende kindjes Had gewoon tranen in mijn ogen toen ik hem weer zag schaamde me echt, was maar een paar uurtjes weg @ritme: als ik straks weer werk krijgen we ook meer ritme denk ik. dan is namelijk de eerste voeding altijd om dezelfde tijd.. als Nathan dan ook nog eens gaat doorslapen gaat het helemaal makkelijker denk ik.. Kristel: mooie buik zeg!
Heey kippetjes Iedereen een lekker weekend gehad? @ Melanina, wat vervelend dat het hcg blijft stijgen zeg . Moet je a.s vrijdag dan weer terug komen? BEn benieuwd of ze wat zien dan....... @ Sylvia, het was zaterdag heerlijk he? Lekker dat jullie er toen op uit zijn gegaan. Het weer is nu weer een stuk minder. Hoe gaat het met jullie mannetje? @ Yojo, lekker dat het nu weer beter gaat met julle Suus. En tussen jou en Barry gaat het ook weer wat beter? @ Mupkuh, wat een mooie foto van jullie meisje zeg! Gaat alles goed? Beginnen jullie een beetje te wennen? @ Dag, kan me voorstellen dat je eerst weer even je spieren moet laten wennen aan het paardrijden..... En 10 mei de eerste wedstrijd weer, gaaf man. En moederdag is toch de hele dag hihi, dus dat kun je 's avonds idd ook vieren. @ Nata, wat gezellie dat je ook ff langs kwam...... Vervelend dat je niet tegen de pil kon , maar je gaat ook niet een andere proberen? @ Juffie, nee Thomas slaapt meestal niet veel, 's ochtends vaak 2 keer een half uurtje en 's middags eerst ook een half uurtje en tegen de avond valt hij dan in slaap en dan moet ik hem vaak voor de 2 laatste flessen wakker maken. De nachten slaapt hij gelukkig door sinds hij ingedikte voeding krijgt . En Nathan vandaag voor het eerst naar de gastouder geweest? Wel spannend hoor! Had hij het een beetje naar het zin gehad? Kan me voorstellen da het voor jou wel heel apart was dat hij er niet was. Was de tijd een beetje door te komen ? @ Riddle, wat flauw dat je nu net de eerste dag meteen ziek moet zijn . Beterschap in ieder geval en hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kun je dan echt gaan genieten van je verlof! Dikke knuffel @ Miranda, hoe gaat ie bij jou meis? Ben je weer een beetje opgeknapt? @ Mendie, lekker weekend gehad dus .Wat gaaf dat je haantje is aangenomen. Gefeliciteerd! @ Mink, wat fijn dat het goed gaat u met de flesvoeding! Bv is idd leuk als het lukt maar ze worden ook zonder heus groot hoor en je moet het zelf natuurlijk ook leuk vinden. En jij bent dus al net zo hadning met de pc als ik want ik weet ook echt niet hoe ik een foto moet spammen. Op google staat het ook niet @ Elise, geniet maar lekker dit weekje. Heerlijk hoor er zo ff tussenuit! @ Wendy, het wordt dus alweer een heel mannetje! Thomas was 2 weken terug 57 cm en 4950 gram , gaat best hard het hihi...... @ Deli, wat fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met je. En met jullie mannetje gaat het ook goed? @ Queenbee, suc6 met het huishouden, moet ook gebeuren he . Tok snel.. @ Kristel, mooie foto's hoor, geniet er maar lekker van, moet zeggen dat ik hem af en toe nog wel mis .... Hier gaat alles eigenlijk wel goed. Thomas was zaterdag super te spreken, gisteren een dipje. Vanmorgen ook een dipje gehad nu ligt hij lekker te slapen. Heb ff een paar vraagjes. Thomas slaapt overdag nog altijd bij mij in de huiskamer , vind het op zich geen probleem hoor, want kan er alles om doen, hij wordt er niet wakker van. Als ik hem op bed leg dan slaapt hij ook wel maar wordt na 20 minuten meestal weer wakker en schreeuwd dan moord en brand. Hebben jullie een idee hoe ik dat aan zou kunnen pakken? Ook ik zit een beetje met de voedingen , zag dat heel veel verschil zit tussen wat Thomas krijgt en wat jullie kids krijgen. Ik had vorige keer op het CB gevraagd of hij genoeg kreeg en zij zeiden toen van wel. Hij krijgt 125 cc 4 keer en 1 keer 150 cc. Heb het idee dat hij overdag meer zou lusten. Had toen de zorgcentrale gebeld en hun verteld dat ik denk da hij meer lust, zeiden ze dat hij idd erg weinig krijgt. Ik zei toen dat ik de voedingen kolf en niet meer heb dan 125 cc per voeding en mss 1 fles dan kon vervangen door flesvoeding. Zei die muts dat ik dan maar vaker moet kolven en daar kon ik het mee doen. Maar nu weet ik niet hoeveel ik dan moet geven en wanneer ik het best de flesvoeding kan geven. Hij krijgt nu de ochtend en avond 150 cc BV maar de andere voedingen dus nog steeds 125cc . Hoop dat het een beetje duidelijk is en een van jullie een idee heeft! Sorry voor het lange bericht . Moet nu weer naar mijn mannetje want die begint te brullen zielig he Dikke knuffel Liena
goede middag allemaal, wat een naar weertje vandaag bah Juffie; toch maar weer een paar uurtjes gelukt en met de fv gaat helemaal goedkomen Bij zoë moest ik de fles tegen aah lipje zetten, zodat ze hem zelf ging pakken, net als bij de borst. Dit werkt prima. Ritme hebben we een beetje. Ze komt nu om de 4 uur ongeveer... Om 11 uur geef ik haar de laatste voeding en vanacht kwam ze pas weer om 5 uur en vanmorgen om 10 uur hahaha moeders best wel blij.. Kristel mooie foto hoor. Is zo'n mooie tijd dat zwanger zijn. ik vond mezelf prachtig ik hoop dat jij dat ook zo ervaard. Lin: buikfoto? QB niet te hard werken he hahahaha Deli; en voel jij je al iets beter. Erg naar dat je zo veel ziek bent geweest. Ik hoop dat je er nu voorlopig vanaf bent Mup; wat een mooi meisje Liena; hoe is het? binnenkort nog in Drenthe? All; wat betreft de kippendag, gaat het mij niet lukken. Niet zo zeer qua datum, maar helaas om de afstand Ik ben dan net als QB zeker 3 uur reistijd kwijt en met een kleine baby vind ik dat niet prettig. Het zou fijn zijn als de volgende iets meer centraal ligt, want ik vind het wel super leuk om iedereen te ontmoeten ik ga mijn dochter even voeden, dus tok laters
@ Liena, wat een muts idd alsof meer kolven werkt... Het enige wat je zou kunnen doen als je dat al niet doet is ook 'snachts kolven. Ik moest 3 x kolven en kolfde om de 3 uur om Wesley een volledige fles te kunnen geven, hij dronk al heel snel 150/180cc. Daarom moest ik ook steeds meer bv flessen vervangen door kunstvoeding omdat ik niet genoeg bij elkaar kreeg gekolfd. Dus misschien is het wel een idee om meer in de fles te geven en dan 1 te vervangen door kunstvoeding. Ik zou dan gewoon aan jullie huisarts vragen welke voeding je het beste kunt doen ivm zijn reflux en krampjes. Ik heb al die tijd nutrilon Omneo gehad. Nu nog en dat werkt prima. @ Mink, als je graag wilt komen op de kippendag en je zou dan kunnen moet je gewoon ja zeggen, gezellig! Over de plaatst valt nog te discussieren hebben we gezegd. We kunnen best iets meer omhoog in 't land afspreken @ Juffie, hoort erbij! Dat is alleen maar een goed teken. Ze moesten mij ook bij 'm weg slaan toen ik 'm ging brengen en had 'm ook vrij snel weer opgehaald hoor die 1e keer wennen! Komt vast goed straks...
hey liena, Zoe krijgt meer melk, maar dat drinkt ze niet altijd leeg. ze krijgt nu ongeveer 140 cc. maar met bv is het afhankelijk of hij tevreden is. mocht hij mee willen is dit geen probleem. ook in combinatie met fv is dit goed te doen... dit vertelde ze mij bij het cb. waarschijn geeft hij wel aan wanneer hij vol is. je kunt altijd proberenn om hem iets meer te geven. zoe leg ik meestal wakker in haar eigen bedje en dan slaapt ze zo. ik ga nu ook nog even slapen. ben ineens erg moe...
liena: toen nathan nog niet zo moeilijk deed met de fles klokte hij zo 140 cc weg.. Sinds een aantal weken is hij dus opeen moeilijk aan het doen en hebben we geluk als hij 50 cc drinkt Met bv maakt het inderdaad niet uit als je meer geeft.. Kunnen ze toch niet genoeg van krijgen.. Door vaker te kolven krijg je natuurlijk wel weer meer productie maar kan me voorstellen dat je dat niet zo ziet zitten. fulltime kolven lijkt mij al zo intensief.. Eventueel is er ook neusspray om beter tsr te krijgen dat schijnt wel goed te helpen bij het kolven. als je bv en fv gaat combineren zou ik gewoon even hulp vragen bij het cb. die kunnen vast wel vertellen welke voeding je het beste kunt vervangen.. mink: slaap lekker!
Liena...ik heb toen de voeding die het minst lekker liep vervangen voor flesvoeding maar ik zou zoals de rest ook zegt even advies vragen bij het CB. Het kolven zal wel heel veel energie vergen! Ik vond zelf voeden al soms best zwaar Ook even goed navragen welke voeding hij het best kan krijgen ivm zijn reflux!