Morning kippetjes! Wat een mooie foto's zie ik hier weer voorbij komen! Vrijdag zal ik ook proberen wat foto's van onze echo te laten zien! Kan ik ook alvast mijn kleintje showen Tot dan moeten jullie maar naar mijn 'pens' kijken! Hahaha! Fijne dag kippetjes! XXX
goedemorgen meiden. wil iedereen even een hele fijne dag wensen. Nu even snel douchen en aankleden voor nathan wakker wordt. Tok later! xxx
Goeimorgen! Wat een mooie kuikentjes hebben jullie allemaal zeg! Ik kan niet wachten tot de onze er is en ik ook lekker kan spammen Fijne dag allemaal alvast!
Goedemorgen lieve meiden, kan vandaag niet mee kletsen want ben op mijn werk @ Linnie, mooie "pens" heb je hoor! @ mama's mooie foto's hebben jullie geplaatst leuk om te zien al die kleintjes! @ Liena, als je om de 2 uur al kolft dan doe je al meer als je best! Goed dat je nu een bv hebt vervangen, geeft toch iets meer rust denk ik. Ik weet hoe frustrerend het is als je niet genoeg hebt om te geven wat slapen betreft moet je gewoon je gevoel volgen. Ik heb Wesley op een gegeven moment elke keer dat ik zag dat hij moe was in z'n bedje gelegd zodat hij zou leren dat dat een veilige plek is voor hem ook al ligt hij daar alleen. Hij gaat nu ook (meestal) zonder mopperen slapen en daar slaapt hij gewoon het beste. Ik heb ooit eens gelezen dat baby's na zoveel minuten van slaap overschakelen, hoe moet ik het uitleggen; verschillende slaapfases zeg maar. Misschien dat Thomas daarom wakker wordt in z'n eigen bedje. Wesley keek ook vaak even om zich heen en sliep dan weer verder, misschien dat Thomas dan niet verder slaapt omdat hij liever in de woonkamer ligt omdat hij dat gewent is. Leuk dat juffie komt! @ Juffie, leuk dat je naar Liena gaat, doe ze de groetjes @ Riedel, hoe is het nu? @ iedereen, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! Denk aan jullie hoor! Ben gsiter wezen sporten Total body workout in het water en baantjes trekken; HEERLIJK! Ga nu als het lukt iedere dinsdag. Hopelijk krijg ik dan dat laatste extra vet nog weg zodat ik weer in mijn ouder kleren pas Rik klaagde gister trouwens over keelpijn en vanmorgen vroeg hij ook om een pijnstiller vanwege keel en hoofdpijn hoop niet dat hij nu weer aan de beurt is. Ik heb trouwens mega lippen van de koorts had droge lippen en vond nog een oude labello in een van mijn tassen, die kon ik denk ik beter niet gebruiken want heb nu echt megablaren.... Hij gaat lekker!
deli: wow goed bezig jij zeg met je total body workout! werkze vandaag! Kristel: nog even en dan kan jij ook lekker spammen
Heey goedemorgen kippetjes. Allemaal al weer van de stok gevallen? Hier nog niet zo lang uit bed . Thomas werd om 5 uur wakker vanmorgen maar viel weer in slaap toen ik hem zijn speen gaf . Ik ben om 6.15 uur gaan kolven en toen ik terug kwam sliep hij nog, hij is nu net wakker............... @ Maria, wat ook een prachtig meisje zeg! Thomas wil ook steeds zijn duim in de mond doen, maar die vervang ik dan door de speen en gelukkig accepteerd hij dat. Wil liever niet dat hij gaat duimen, heb dat zelf nl gedaan en kon er niet mee stoppen. Deed het op mijn 14 nog . Moet wel zeggen dat het heel schattig lijkt ....... @ Juffie, al weer helemaal schoon ? Heeft Nathan een beetje geslapen vannacht? Ik zie je straks wel verschijnen, lekker ff bijteuten @ Linnie, goed idee om jullie echo van jullie spruitje te showen, ben erg benieuwd! En je 'pens' is erg mooi @ Yojo, graag gedaan hoor! . Werk ze vandaag. Het is toch ook niet echt weer om vrij te zijn.............. @ Kristel, de tijd dat je je meissie kan spammen schiet op!Maar vind buikfoto's ook mooi hoor , geniet daar ook nog maar lekker van . Alemaal een fijne (werk)dag en tok snel Dikke knuffel Liena
Het gaat heel goed met haar. Vandaag word ze weer gewogen. Ben benieuwd want ze drinkt nu volledig aan de borst.
Ola girls! @Mup; 1 week alweer! En anders zou je nu nog met je dikke buik op de bank zitten, nu ben je al een week van dat kleine meisje aan het genieten! Geweldig! @Liena; Een gebroken nachtje gehad lees ik! Hopelijk kun je zo nog ff bijslapen! Wat een mooie vent hebben jullie zeg! @Juffie; En ja, ook jullie hebben zo'n mooie vent! LEUK! Jullie gaan dus lekker theeleuten met z'n tweetjes, wat een gezelligheid! @Kristel; Nog eventjes geduld en dan kunnen wij ook spammen bij het leven! JOEPIE! Kan niet wachten! @Deli; You go girl! Lekker zwemmen, dat lijkt me heerlijk en nog gezond ook! Balen van je megalippen! Dus nu mogen we jou Lola-kip noemen? @De rest; KNUFFEL van mij! XXX
@ Linnie, weet jij eigenlijk of je jongentje of meisje krijgt? Ik zal maar geen dikke kussen geven hier mijn vriendinnetjes wilde gister ook geen kusje van mij
@Deli: Balen dat je je zo slecht voelt.. En ik vind Lola-kip ook wel een toepasselijke naam! @Liena: Is toch niet erg dat je nog niet zo lang wakker bent? Lekker toch Gewoon je rust pakken wanneer het kan @Mup: Wow, een week alweer, dat gaat idd snel zeg! Fijn dat ze het goed doet! Hoe gaat het met jou? @Lin: Ja, lekker spammen straks! Trouwens, misschien heb je het al gezegd en ben ik het gewoon vergeten, maar willen jullie het geslacht weten? Of weten jullie het geslacht misschien al? (ik zeg een jongetje als t nog niet bekend is )
@Deli: Oh, sorry had het verkeerd gelezen... Je haantje is ziek aan het worden. Dacht dat jij last had van keelpijn
Holadijo! Nopez, ik weet niet wat het gaat worden! We willen het niet weten! De meningen zijn ontzettend verdeeld, ben zo benieuwd! Haantje zegt; "Als het een jongen is en het is van mij, dan zullen we het snel genoeg zien op de echo!" Hahaha Kussersssssssss!
@ Kristel, geeft niks! Hoop dat ik het voorlopig wel achter de rug heb @ Linnie, hahahahaa.... Heef je haan zo'n grote neus dan ofzo? Ik ben ook benieuwd. Ik dacht steeds een jongen maar nu twijfel ikkie
Ik weet het gewoon ECHT niet! Heb werkelijk geen idee! Vind het allebei zo leuk! Haantje heeft trouwens hele lange tenen
@Lin: haha, lekker bijdehand haantje heb je ik baseer mijn gok op de vorm van je buik.. Jouw buik is veel ronder dan de mijne en aangezien wij een meisje krijgen, zeg ik dus dat adhv je buik jullie een jochie krijgen Slaat nergens op, maargoed