@ Mupkuh, maar nu gaan ze dus alleen kijken of het plekje van de pap ook weg is? Nogmaals dikke knuffel
@ Liena, ze gaan volgende week iig een uitstrijkje doen. En geloof dat we even kort kijken naar de mogelijke oorzaken.
@ Yootje, wat vreselijk meid! Ik vind het echt ontzettend rot voor jullie! Heel veel sterkte samen en hou ons op de hoogte! @ Liena, ik maakte me er niet zo druk om eigenlijk... Ik dacht ze laten me vast niet aan mijn lot over en gelukkig heb ik veel fam. in de buurt... Maar wel fijn dat we voldoende krijgen! Ze heeft niks gecontroleerd ze vroeg wel of ze het kamertje mocht zien maar dat was gewoon voor de gezelligheid! He bah! Wat een negatieve berichten hier zeg.... Sterkte meiden met alles ik leef met jullie mee!
hey kippies, bah wat een nare berichten hier allemaal yojo en mup heel veel sterkte! meer dan dat kan ik niet zeggen.. linnie: Ook jij veel sterkte de komende tijd. Ga je missen! Dikke knuffel meiden..
Ik ben helemaal ondersteboven door alle nare berichten hier Yoyo en Mupkuh ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Ik weet dan ook niet wat ik zeggen moet. Ik wil jullie veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies. Ook van mij een hele dikke knuffel. Linnie; jeetje meis, ik hoop dat jullie snel jullie draai weer zullen vinden. Laat je koppie niet gek maken, het komt allemaal goed bij jullie. Probeer aan de leuke dingen te denken en ga vooral ook even leuke dingen samen doen. Ik snap dat het moeilijk is voor jullie, maar blijf vechten... Deli; ik voel me verder wel goed. Ik merk wel dat ik erg geschrokken ben na al deze berichten vandaag. Ben toch wel heel bang dat het bij mij ook mis gaat. Dus ben wat onrustig ach ik ga nu ook niet zitten klagen, want verder gaat alles oke. Ben vandaag wat misselijk geweest. Liena; we zien wel hoe het gaat met mijn eetpatroon. Ik eet kleine porsies en dat wil wel. Queenie; gefeliciteerd met het verkopen van jullie huis. Nu kun je echt genieten... Kristel; Ga genieten van je vakantie, wij zijn er wel, ook na je vakantie Nieuwe kipjes; welkom in het hok
@ Mup leef ook met jou mee. Heel naar dat het jullie voor de tweede keer overkomt. Thanks meiden voor alle lieve berichten.
@Yootje; Nee toch? Bah zeg, vreselijk nieuws. Ook jou wil ik natuurlijk heel veel sterkte wensen. Dikke knuff van mij!
Hey Kippies Nou Nou..denk kom ff gezellig kletsen hier lees ik al die vreselijke berichten ...Yootje en Mup...helaas ken ik het gevoel dus en wens jullie beide heeel veel sterkte en ook jullie haantjes natuurlijk!..Hou wel de moed erin hoor meiden! Komt allemaal goed uiteindelijk! @Linnie..joh weet niet of je hier nog wat leest maar snap heel goed waarom je er even afstand van wil nemen...zorg eerst maar dat jij en je haantje weer lekker in jullie vel zitten en dan je lichaam en dan zien we je graag weer helemaal happry en het liefst hartstikke zwanger natuurlijk weer terug @All...hoop dat het verder hier natuurlijk met iedereen goed gaat buiten de kwaaltjes en klachtjes om Bij mij gaat alles redelijk goed moet ik zeggen...weet niet helemaal zeker nu of ik inderdaad een ongesteldheid heb gehad...heb zo'n 2.5 dag flink gebloed en gisteravond nam het af en inmiddels is het helemaal gestopt dus was niet heel lang maar wel vrij hevig dus ga er maar van uit dat het toch een ongi. was...en ja ik heb dus zoals jullie begrijpen alles een plekje kunnen geven en besloten er toch voor te gaan....tuurlijk hou je altijd twijfels of je het wel kan en zo maar ik geloof dat dat wel goed komt als het eenmaal zover mag zijn dat je die kleine in je armen mag houden Nou tot spreeks weer lieve kippies
@mup, gelukkig dat het daar dan niet aan kan liggen. @yootje: meid...ben er stil van sterkte voor jou en je haan. ik ken de pijn die je nu voelt. neem de tijd om het een plekje te geven. @rid: fijn dat jij er bovenop bent. toch nog iemand blij met een ongi hopelijk kan je lichaam het snel weer aan en gaat het dan wel goed. en dat wens ik ook aan mup en yojo.
@ Yoyo, Kristel en andere lotgenoten, las net een mooi gedichtje voor ons: Boven in de hemel zien jullie ons verdriet. Vergeten zullen we jullie niet. Daar moeten jullie in geloven. Zoek een mooi plekje uit daarboven
Hey kippies, heel stiekem ben ik er toch nog even Kan jullie niet missen :-D Wat een gedoe is het toch weer zeg hier met de kippetjes Yojo en Mupkuh, heeeeeeeeeeel veel sterkte! Ik vind dit zo K L O T E! Ik kan me hier gewoon echt boos om maken! Waarom verdomme... Ik wil echt dat jullie allebei weten dat ik aan jullie denk en dat ik er ben als het nodig is! Verder heb ik volgens mij mijn Egyptische eitje gehad vandaag, maar ben nog niet helemaal 100 zeker. Even afwachten wat de teststraks of morgen doet! Ook voel ik me alweer beter, geen diarree of misselijkheid meer, alleen nog krampen en een rommelende buik. Vandaag dus lekker rustig aan gedaan en aan het stran gelegen Ik ben zelfs al een klein beetje bruin Ik ben roodharig van mezelf en word normaal dus eerder rood dan bruin maar ik smeer goed, dus het zal wel goed zitten Tok gauw!
Hey meiden Jeetje wat een nare berichten allemaal. mup en yojo heel veel sterkte te komende tijd ik heb er niet meer worden voor. Liena wat een toeval dat wij de zelfde kamer hebben. heb je het toevallig bij grando gekocht?
@Mup; mooi gedichtje hoor. Nogmaals een dikke knuff voor diegenen die het nu nodig hebben. *Knuff* Xx
Lieve kippies, Eerst schrik ik van het berichtje van Linnie en nu Mupkuh en Yojo met zulk naar nieuws. Meiden, heel veel sterkte en ook ik denk aan jullie. xxx
@ mup dat is een heel lief gedicht..... kan alleen maar huilen momenteel. Lees overal al die lieve berichten van iedereen. Barry is weer moeten gaan werken dus ben alleen. Ga morgen naar m'n moeder. iedereen bedankt voor alles
Lieve Yo wat vervelend dat je alleen bent nu! Snap dat je daar niet op zit te wachten... Je mag hier in ieder geval altijd komen voor een schouder al is het toch anders via de pc...
goedemorgen allemaal, Vind het moeilijk nu een berichtje achter te laten. meiden die nu zo verdrietig zijn Inderdaad wat deli zegt jullie kunnen altijd hier komen om erover te praten.. XXX
Heey kippetjes, Ik kan me je helemaal voorstellen juffie! Beetje een dubbel gevoel om hier te schrijven. Ieder leeft zo met elkaar mee..... Meiden ik moest steeds aan jullie denken en wil jullie ook nogmaals een heel dikke knuffel geven........... @ Yojo, vervelend om nu alleen te zijn. Gelukkig dat je naar je mam kan en als je heel graag ff van je af wilt schrijven dan zijn wij er ook voor je hoor. Nogmaals heel veel sterkte.... @ Mupkuh, wat een ontzettend "mooi"gedicht meis, hoop idd dat jullie daar wat steun uit kunnen putten............