Jeej! Ik heb twee kaartjes gewonnen voor de Filmpremière van He's just not that into you! In Amsterdam. Alleen nu staat er Dresscode Flirty Chique.....hoe moet ik dat zien? HELP!
zo ben weer terug. was even gezellig en nathan heeft zich weer voorbeeldig gedragen Vandaag weer een gewone dag gelukkig. Hopelijk vannacht ookk weer Yojo: flirty chique? Geen idee wat ze daaronder verstaan. Maar wel super zeg: kaarten gewonnen! zo nu eerst nathan voeden want die krijgt volgens mij honger xxx
En weer bovenaan jij! Goed bezig! Ja heel stoer kaarten gewonnen maar Flirty chique....maar goed dat ik nog tot 16 april heb om na te denken..... Fijn dat Nathan het goed gedaan heeft!
Van die avond?! Jazeker! Ben erg benieuwd hoe en wat dat allemaal is.....weet alleen dat het in Amsterdam in Pathe Tsuchinski is en afterparty in de Escape.....meer ook niet. Ow ja Flirty Casual....hahahahah Maar eerst bedenken wat de outfit moet worden.....
In de Flair kan je deze week bellen daarvoor. 63 x twee kaartjes geven ze weg. Dacht laat ik eens bellen....wie weet....en ja hoor!
Hey kippen Het is een beetje hectisch hier in huis nu.. We moeten namelijk 2 van onze 3 katten weg doen ivm dominantieproblemen onder elkaar.. (we zijn al 1,5 jaar met ze aan het sukkelen en het werkt niet ) ben daar dus heel verdrietig onder... Verder blijk ik al een tijdje een verwaarloosde blaasontsteking te hebben.. Uit gewone testen kwam telkens niks, maar na lab-onderzoek blijken er toch heel veel ontstekingsbacteriën in te zitten, heb nu dus een kuur voor 10 dagen gekregen.. En als laatste, mn haantje heeft zich verluld met de naam voor ons kindje... En nu hebben we het de rest van de familie ook maar meteen verteld voordat ze het straks van de verkeerde horen. En nu vinden we dat het dan ook maar bekend mag worden. Dus bij deze: Onze meid gaat Yentle Elize heten Of nouja, zo heet ze al voor ons haar roepnaam is gewoon Yentle trouwens. Elize is echt als tweede naam bedoelt omdat we dat mooi vinden Sorry dat ik zo ego doe nu... Hopelijk gaat t goed met jullie allemaal! denk wel aal jullie hoor