Jeetje Kristel wat een verhaal! Miran lekker naar de kermis! Ik wil ook nog gaan maar weet niet of dat nog gaat lukken. Het is nu wel heerlijk weer hier! Gaat redelijk tussen ons nu!
hallo allemaal, wat naar kristel wel een mooie naam voor jullie dochter. Wat jammer dat het nu geen verassing meer is. Opzich niet erg dat je hier haar naam vertelt, maar als je het niet had vertelt, dan had ik die verassing ook wel leuk gevonden Ik denk dat er wel meer mensen zijn, die het misschien nog niet willen weten, dus ik zou het zelf dan nog niet aan iedereen vertellen. Ik heb me ook versproken tijdens mijn zwangerschap en had per ongeluk het jongetjes naam verteld daar heb ik mij aardig overheen kunnen lullen hahaha. Mup hoe is het bij jullie, lekker aan het genieten van jullie kleine meid? QB wat fijn dat je computer weer goed is, wat kun je ons dan missen he? Nog bedankt voor je compliment op hyves hahaha deli; en is het weer gister bij jullie nog beter geworden, bij ons echt bagger We hadden gisteren een verjaardag in Harderwijk, daar scheen het zonnetje . Dag; snel weer beter worden. Maria: hoe is. Vindt je zo'n draagdoek fijn? Zoe vind het niks, ze vind het niet fijn als ze heel strak ligt. Ik had zo'n hangmatje, wat je ook als draagdoek kan gebruiken, nou echt zielig haar hoofdje hahahaha Miran; hopelijk voel jij je ook snel weer beter meis, dit is ook niks zo... Liena; hoe was je weekend in drenthe. Lijkt me wel leuk om een keertje af te spreken als je in Drenthe bent Gisteren heeft Zoe voor het eerst bij opa en oma geslapen. Alles is heel erg goed gegaan Wel erg raar dat je thuis komt zonder ons dochter, maar ach eens moet de eerste keer zijn hahahah Nou nog iets. Zoals ik wel eens heb vertelt, heb ik geen contact meer met mijn moeder. Nadat mijn vader is overleden kreeg mijn moeder na 1,5 jaar een nieuwe relatie. Die man had ik 4 keer gezien en toen wilde ze al trouwen Dit hebben ze ook gedaan. Ze kende elkaar net 6 maanden. Ik heb haar na het trouwen niet meer gezien, dat is nu 2,5 jaar geleden. Ze heeft in die tijd geen contact gezocht. Tevens heeft die man 7 kinderen en die kregen toen ineens alle aandacht. Mijn moeder is heel impulsief en psychiatrisch heeft ze veel problemen. Ze heeft ons als kind ook verwaarloosd en ik heb veel te verwerken gehad, daarom heb ik ook het contact verbroken. Ik moest steeds haar ellende herstellen en was daar helemaal zat van. Maar nu wil ze contact hebben, omdat ze weet dat Zoe is geboren. Ik merk dat ik niet zo goed weet wat ik hiermee moet. Zo dat wilde ik even kwijt...lastig lastig, nou ik denk er nog wel even over na. Ik denk niet dat ik het contact ga herstellen. Want eigenlijk wil ze nu contact omdat ze gek is op baby's en dan denk ik, waar kom je dan voor? Dus dat voelt ook niet goed. aan de andere kant is het wel de oma van Zoe en zij heeft natuurlijk wel het recht om haar te leren kennen. Erg lastig allemaal. We krijgen straks visite. Ook van mijn moeders kant, die ik ook al lang niet meer heb gezien. Voelt ook wel raar, maar toch niet iets anders.. Juffie; hoe is het bij jou? Ook alweer bijna werken. Raar of niet Wendy; hoe gaat het bij jullie, wat een prachtige lijst. Hebben jullie een Franse bulldog of zie ik dat verkeerd hahahaha nou lieve kippies, tok laters maar weer voor alle andere kippies; dikke knuffel
Hey Mink! Ook heftig hoor jou verhaal. Je moet doen wat je als eerste te binnen schiet. Als jij je er niet goed bij voelt niet doen! Zoe kan later altijd nog zelf beslissen of ze wel of niet contact wil als ze ouder is. Succes!
@ Mink, ben zeker aan het genieten. Net voor het eerst samen gewandelend. Toen we thuis kwamen moest ze spugen. Als het maar niet door het wandelen komt. Denk van het haffelen ofzo. Heftig zeg je verhaal. Jammer dat het nu pas wil goed maken nu de kleine er is. Geloof best dat je niet weet wat je er mee aan moet.
Kristel, dat is schrikken die reactie, gelukkig wordt het al wat minder. En heb je nou andere AB-kuur gehad voor je blaasontsteking? Jammer dat je haantje zich versproken heeft. Maar ik moet wel zeggen dat het een erg mooie naam is, namen haha. En nu is het voor iedereen gelijk duidelijk wie er in jouw buik zit hihi. Wendy, Wat een onwijs mooie foto zeg van jullie zoon! Staat erg mooi die drie foto's op linnen naast elkaar! mink, jeetje meid kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je er mee aan moet. Ga je gevoel achterna en jouw kleine meis kan later ook zelf nog besluiten om wel contact met haar oma te willen als ze wat ouder is. Sterkte meid! knuffel! Mendie, kan heel goed van je naderende ei komen. maar blijft altijd lastig want ieder lichaam is weer anders. Gewoon flink aan de klus zou ik zeggen haha zeker om de dag, niet verkeerd toch hihi Yojo, wat leuk dat je die kaarten gewonnen hebt maar Flirty chique...., geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen. uitdagend/netjes ofzo haha Ga je met je haantje of met een vriendin? Hier houd het nog steeds niet over. gisterenmiddag rond half 4 weer heel erg pijn in me buik wat doortrok naar me bovenbenen en onderrug. Wist me geen houding te geven waardoor het zakte. Ook weer een erg harde buik, voelde alsof ik vanbinnen uit opgeblazen werd.... Duurde 10/15 minuten voordat het zakte, hierna was ik helemaal uitgeput. Gisterenavond om 22 uur weer het zelfde en vannacht om 4 uur weer, werd er wakker van en liep zuchtend en puffend door het huis. Morgen ga ik echt de VK bellen want dit gaat zo niet. Ik mag van haantje ook niks meer doen, moet veel rusten. Maar daar moet ik wel in gedwongen worden want ik kan moeilijk stil zitten... Vanmorgen met de angelsound ff naar ons kleintje geluisterd, hartje klonk goed en de kleine klonk erg druk haha. Kippendag kan ik helaas niet mee, Den Bosch zou ook wel een hele reis voor mij zijn maar als ik die dag had gekund dan was ik wel gekomen hoor! knuffel aan alle kippetjes en kuikentjes hihi Mup, met jou en de kleine ook alles goed?
Ik ga gezellig met een vriendin. Het is op donderdag dus dan is Barry toch niet thuis. Heb er zin in!
Hee mink bedankt voor je compliment. Wij hebben idd een frane bulldag het is een schatje en hij is heel lief voor Jesse Meis wat een vervelende situatie met je moeder. Ik kan je helaas geen advies geven. Wel kan ik zeggen volg je hart. Ik hoop dat je een keuze kunt maken. Dikke knuffel voor jou
hey meiden, Kristel: wat een gedoe zeg met die blaasontsteking Hoop dat je er snel weer helemaal van af bent! Mink: vervelende situatie met je moeder. Lijkt me heel moeilijk Pooh: bel anders de vk even meis. Nu al zo veel pijn hoort toch niet mendie: heb nog nooit mijn eisprong gevoeld dus kan je niet helpen helaas. All: morgen laatste dagje van mijn verlof. aan de ene kant echt wel weer zin om te beginnen aan de andere kant nog niet en vind ik het ook wel weer spannend Fijne avond nog verder en alvast slaap lekker xxx
Ik ga lekker slapen meiden. Morgen ochtend eers tnaar de tnadarts en in de middag afspraken. Morgen avond komen mijn ouders eten en Bart is gaat naar het concert van Metallica. Tussen door ben ik er wel af en toe! Slaap lekker iedereen! xxx
@ Pooh, ik zou ook even bellen meid. Het is niet normaal als je zoveel pijn hebt. Je bent pas 22 weken dadelijk zijn het weeen. WIl je niet bang maken meid!
Hey meiden @Pooh: Ik zou idd maar even met de VK bellen, dit klinkt namelijk niet goed hoor! Ik heb rond die termijn ook last van allerlei pijnen gehad, maar niet zo erg als jij, dus echt even bellen hoor! @Mink: Kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt.. Je moet ook gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Als jij je niet goed voelt bij het idee dat je moeder bij jullie langskomt alleen maar voor Zoe, dan moet je het gewoon niet doen.. Zoe mist haar oma op dit moment echt niet hoor. En als ze de leeftijd heeft dat ze haar oma wel zal missen, dan is ze oud genoeg om zelf contact met haar te zoeken als ze dat echt wilt. Toch? @Alle andere kippies: Hoe gaat het met jullie? Had nog even een vraagje.. Ik stond gister op de weegschaal en ik schrok me rot.. Ik ben gewoon al 10 kilo aangekomen Dat is toch hartstikke veel voor 23 weken? Ik hoop niet dat er nog eens 10 bij komt.. Ik ga iig wel mn best doen om t na de bevalling eraf te krijgen...
Mogguh kippies! Hoe gaat het met iedereen? Hier alles goed, tis mooi weer, het zonnetje schijnt! Is de lente dan nu echt begonnen? === @Kristel; Even vlug hoor, zag net jouw berichtje staan. Bij Jamie was ik in totaal maar 9 kilo aangekomen, daarentegen bij Britt wel 21 (!)kilo! Toen woog ik 90kg op het laatst, mooi rond getal zei de gyn toen.. Maar het verschilt echt per zwangerschap hoeveel je aankomt hoor. Geloof dat het gemiddelde zo ongeveer 14 of 15kg is. Hihi, klopt bij mij idd! Gemiddelde van 2 zwangerschappen is 15kg, haha! === @All; Een hele dikke knuffel voor jullie en maak er een fijne dag van! Xx
Hallo allemaal. Kom snel iedereen een fijne zonnige dag toewensen. Ben erg druk vandaag dus kan helaas weer niet meetokken. Tot snel!
@ Kristel, ik ben in het totaal denk ik ruim 15 kg aangekomen. Vooral de laatste weken kwam er veel bij. Maar nu 2 weken later ben ik al meer als de helft weer kwijt. Geef BV dat scheelt wel zeggen ze.
Mogguh Kippies @Kristel...ik zit welver die 15 kg heen hoor, en ik kom deze laatste weken vooral veel aan dus zal bij mij ook wel ff duren voor ik weer in mijn oude kleren pas maar ja het hoort erbij hoor! Ik heb wel alles bij gelezen maar ben de helft helaas alweer kwijt..wel eem prachtige naam voorbij zien komen en een prachtige canvas foto Hier gaat et prut, de vloer ligt er gelukkig wel zo goed als in alleen de plinten in de gang nog en de keuken moet nog gelegd worden maar dat doet mijn vader woensdag ...Ik ben alleen maar zieker geworden prutzooi..alles zit dicht inmiddels en hoest me een ongeluk, een heeeeele flinke verkoudheid dus helaas...zal blij zijn als ik me beter voel want het huis raakt zo ook niet echt opgeruimd Morgen naar de vk voor het bevallingsverhaal...ben benieuwd maar ze moet nog even blijven zitten anders kan ik niet thuis bevallen haha Nou kippies ik ga nog even een bakkie koffie halen en dan maar rustig aan beginnen met stofzuigen en dweilen dat wil ik zo en zo gedaan hebben..