Pfff oke de boel is gezogen, de magnetron en oven zijn schoon (tenminste zover het lukt )....zometeen beginnen met de keuken zelf, de koelkast, benedenboel dweilen en dan vind ik het genoeg.. oke dank jullie wel voor de adviezen zal haantje er eens op attenderen
ook hier stofgezogen, de oven gepoetst. pfff ben er moe van. Zo met chels naar buiten en dan boodschappen doen. Gelijk even een grote puinzak halen dan kunnen we de troep van zolder ook kwijt en kan het opknappen van de zolder beginnen. Ik moet het weekend werken (als het morgen goed gaat tenminste) haantje gaat dan gelukkig weer verder in de tuin, is ie gelijk buiten ook wel goed voor hem haha. En het zou fijn zijn als ik tijdens mijn verlof in de zomer gewoon buiten in de tuin kan zitten...
@ mink, de strijkkip hoe is het nu met de situatie rond je moeder meis? Zijn jullie eruit hoe hier mee om te gaan? Is toch niet erg dat jij de ondersteek/po wel heb moeten gebruiken, niks mis mee hoor! Daar zijn die dingen voor! @ Zwangere kipjes met poetsdrang doen jullie rustig aan meiden!
hah, poets drang. wel handig want het was/is wel nodig. Nu ga ik er echt even vandoor, fijne middag meiden. tok jullie snel weer! xxx
zoooo hier weer ff uitpuf-pauze Nog een paar kastjes in de keuken dan de nieuwe oven installeren dan dweilen en dan eindelijk klaar ja goeie combi mooi lente weer en zwanger zijn....als de boel dan niet schoon wordt weet ik het ook niet meer
Hey meiden, Hier bn ik weer na een aantal drukke daagjes. Heb steeds minder hulp dus heb het wat drukker. Voel me echt wel goed merk dat ik me hele eigen ik weer terug aan het krijgen ben. Vanisha doet het super ze is weer 100 gram aangekomen en weegt nu 2800 gram
Hey kippen @Rid: Mijn haantje zorgt gewoon dat hij vanaf begin Juli (dus 4 weken voro de uitgerekende datum) thuis gaat werken al, dan zou hij iig niet met spoed naar huis hoeven komen, mocht de bevalling beginnen. En is voor mij ook wel zo fijn Hij gaat dan alleen naar zn werk voor echt belangrijke dingen. En hij blijft ook gewoon thuiswerken totdat de kraamhulp dan een keer weg is. Hij regelt dan met zn baas dat hij vantevoren aangeeft wanneer zn vakantie in gaat (dat regelt ie dan snel na de bevalling) en die laat hij dan in gaan als de kraamzorg weg is En dat worden dan 5 weken vakantie. Ik besef wel dat het heeeeel relaxed geregeld is voor ons @Mink: Irritant is dat he als mensen zo aan de deur komen?! Hier komen ze ook minimaal 1x per maand. Ik blijf zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben, maar ze blijven terug komen... Ik ga dus maar eens een briefje aan de deur hangen @All: Ik heb vandaag een allergietest gehad bij de dokter aangezien ik al jaren last heb van mn neus.. Ze hebben op verschillende dingen getest (ook dingen die niks met neusklachten te maken hebben) en nu blijk ik allergisch te zijn voor honden, katten, huisstofmijt (die wist ik al dan), pollen en koemelk Daar zit je dan, terwijl je huisdieren hebt ed... Er is ook bloed geprikt om precieze waarden te bepalen en daar krijg ik volgende week de uitslag van.. Ben benieuwd.. Dan moeten we ook gaan bespreken hoe nu verder.. Blaasontsteking is iig wél bijna weg, dus ik hoef geen AB te hebben. Dat is dan weer één plus punt van vandaag
Hoi piepeloi! Ik heb weer geen tijd maar wil ff met jullie delen dat ik weer goed nieuws heb gekregen vandaag. IK WORD WEER TANTE! Jippie ! Ik denk aan jullie maar ga nu snel eten koken.
hahah deli; vindt ik ook niet erg hoor. Ik had geen keus, maar prettig was het niet hahahaha Dag; gefeliciteerd en hoe gaat het oefenen voor de wedstrijd in mei? Mup; fijn om te horen dat jij je al beter begint te voelen en wat groeit jullie meisje goed zeg Heerlijk voor jullie. Ga je nog effe een foto spammen? vind ik altijd leuk hihih Kristel; minder zeg die allergien. Helaas heb ik er ook last van, athans van huisstof en graspollen en bronchietus. Maar je went eraan. Wij zijn ook dieren liefhebbers, maar gezien de huisstof, zal ik daar dan ook extra last van hebben en daarom hebben wij ze niet. Wendy; ik ben helemaal fan van de bulldog, maar gezien het bovenstaande, hebben we er nog geen een zo ga weer verder met koken, de was is bijna klaar en wat een berg
hey meiden, hier ben ik ook weer even. heb heerlijk gewerkt vandaag. begin steeds meer mijn draai weer te vinden. ben ook niet eens super moe vandaag Werd vanmorgen alleen het kamertje waar ik altijd kolf uitgezet.. de fysio moest daar wezen. erg vervelend want toen ik een andere ruimte gevonden had lukte het niet goed meer natuurlijk Maar gelukkig heb ik genoeg in de diepvries Nathan heeft het trouwens weer super gedaan bij onze gastouder vandaag zo een heleboel ego Mijn haantje heeft trouwens vrij genomen toen de kraamhulp er ook was. vonden we heerlijk. kon hij ook lekker mee uitrusten en verwend worden De tweede week was ik wwel meteen alleen en dat was wel even wennen vond ik.. zo dat was het weer even. nog even wat doen hier en dan vanavond op verjaardag bij mijn schoonmoeder. Maar op tijd weer naar huis want morgen gaat de wekken weer vroeg tot morgen dikke kus
Mup, Vanisha groeit goed zeg! Fijn dat je weer je zelf terug krijgt en dat je je zo goed voelt! Kristel, gelukkig is je blaasontsteking bijna voorbij. Nu weer allergie problemen... pfff hoop dat het mee valt! Dag, weer tante, leuk hoor Gefeliciteerd! Hier boodschappen gedaan, plantjes gehaald en gekookt. Haantje is na het eten de tuin in gegaan, druk aan het werk. Ik ben helemaal gesloopt... terwijl ik eigenlijk niet eens zo veel gedaan heb pfff Ben benieuwd hoe dat morgen op me werk gaat...
Pooh...rustig aan hoor! Als het morgen niet gaat op je werk dan moet je dan op tijd aangeven! Yojo.....Goeieavond! Juffie...wat vervelend dat je je kamertje uitgestuurd bent. Ik vind het wel knap dat je de bv zo goed met je werk kan combineren. RESPECT! Mij is het niet gelukt. Ik ben inderdaad wel weer aan t trainen voor de wedstrijd in mei maar minder dan ik eigenlijk zou willen. Is soms toch moeilijk om er de tijd voor te vinden. Ik heb mijn paarden bij mijn ouders staan dus die passen graag op als ik wil rijden maar dat doen ze ook al als ik ga werken dus ik wil ze niet te veel belasten. Hier heeft haan ook pas vrij genomen toen de kraamhulp weg was. Wij zaten wel vlak voor alle feestdagen dus had haan zo ie zo langer vrij. Ik vond het heerlijk. Op de momenten dat de kraamhulp er is kan je haan wel gemist worden maar toen de kraamhulp weg ging was ik toch wel heeeel blij dat haan in de buurt was. Ik kon nog niet zo heel veel en was nog vrij zwak dus hij was hoognodig in huis. Net even mijn broer en schoonzus gaan feliciteren met de blijde verwachting van hun 2e kindje. Het is wel snel na de eerste maar dat mag de pret niet drukken Over 6 maandjes mag ik weer kleine baby knuffelen! Wij hebben het er ook wel al over gehad maar wij willen graag nog minimaal een jaar wachten voordat we er weer voor willen gaan. Dan is Stan bijna 1.5 jaar en dat vinden we wel een mooie tijd om te gaan proberen of we het geluk van een 2e kindje mogen krijgen. Ik ga nog ff bankhangen. Morgen weer een druk dagje werken, paardrijden, eten koken en dan 's avonds kinderkledingparty. Zondag is de doop en het word mooi weer dus ik wil ook de tuin een beetje in orde maken. Nog druk dus!
Dag... had je nog wat aan de versjes/gedichtjes? Gelukkig wordt t heerlijk weer dit weekend! Ik ga lekker naar mn bedje en morgen heerlijk stadten. Ik ga shoppen voor de kinders! Voor Giuliano ben ik al klaar met shoppen... nu nog voor Didier en voor mn 2 jarige joppen! Gyani wil ik stoer kleden (wordt 9 jaar) en Ebony wil ik lief/meisjesachtig kleden wordt 5 jaar, maar als je haar zo buiten ziet is ze net n jongen... ook al zo'n wildebras. Vandaar dat ik haar nu meisjesachtig wil kleden! Ik ga lekker eten klaar maken voor Chris... nasi met satetjes en n gebakken eitje met kroepoek! jammie dat vind ie heerlijk! Tok morgen!
Gooooooeeeeeeiiiiiiieeeeeeemmmmmmoooooorrrrrrrggggggggeeeeeeennnnnnn! Weer een prachtige dag voor de boeg vandaag. Lekker zonnetje. Alleen wel jammer dat ik binnen op kantoor zit maar ja. Misschien vang ik wat zon op door de ramen, hihi.
@ Dag, hahahaha even frisse neus halen straks?! Nog gefeliciteerd dat je weer tante wordt, leuk leuk! Mijn schoonzusje had woensdag de 20 wk echo en ik vroeg naar het geslacht maar ze weten het niet, spannend hoor. Ze hebben al een meisje en een jongen, ben heeeel nieuwsgierig!
Heey goedemorgen kippetjes, Volgens mij beloofd het een heel mooie dag te worden want de zon schijnt hier nu al . @ Miranda, hoe is het kinderfeestje geweest afgelopen woensdag? Had je alle voorbereidingen afgekregen? Leuk om dat soort dingen te organiseren he? Hoe gaat het verder met jou? Ben je weer een beetje hoofdpijnvrij? @ Deli, wat ontzettend sneu voor Wesley zeg , daar heeft hij vast last van gehad. Maar ze zegen wel dat wanneer het door is ze meteen erg opknappen! Is dat bij Wesley ook? Wat fijn om te lezen dat het tussen jou en haantje ook weer een stuk beter gaat! Kun je het zelf ook allemaal nog een beetje volhouden? Wel lekker dat het bijna weekend is he ? @ Juffie, Thomas stopt idd ook heel zijn handjes in de mond, maar ook onze vingers, trui of wat hij ook maar voor handen krijgt . Zal vast bij het ontdekken horen...... Wat fijn dat Nathan het zo goed doet bij de gastouder zeg, wel een lekker gevoel of niet? Vervelend dat de fysio nog niet zo heel veel effect heeft op zijn koppie , ik ga veren dat het de komende 2 maanden heel snel opknapt. Dikke knuffel voor Nathan. En jij blij dat je eerste weekje er bijna opzit? Als ik het zo lees meteen al een druk weekje! Nog ff en dan lekker weekend! @ Linnie, heel veel plezier het weekend, geniet er maar lekker van , zoals het nu lijkt werkt het weer in ieder geval mee . @ Mink, ik kan 13 april ook wel , zullen we voor dan afspreken? Lijkt me erg gezellie . Wat flauw zeg van je haantje , ach hij moet natuurlijk ook wennen aan de nieuwe situatie . Hoop voor je dat het snel veranderd want leuk is anders............. Dikke knuffel voor jou! @ Yojo, wat goed om te lezen dat het weer beter gaat tussen jou en haantje . Jammer dat je niets meer hebt gehoord van dat stel zeg, maar het geld wel binnen, dus dat scheelt . Hoe was het resultaat van afgelopen woensdag dan ? @ Wendy, bevalt het je om 32 uur te werken? Hoe is het met Jesse, weer een beetje van zijn verkoudheid af? Thomas is ook al verkouden , zielig he als dat neusje zo dicht zit? Gelukkig veranderd zijn humeur er niet heel erg van . @ Queenbee, is Jamie inmiddels een beetje gewend aan de zomertijd? Kan me wel voorstellen dat het ff wennen is om naar bed te moeten als het nog helemaal niet donker is ? Hoe gaat het met Britt? @ Pooh, meis hoe gaat het nu met je? Wordt het al wat beter met de harde buiken? Ik vond het ook zo lastig om te beslissen of ik wel of niet wilde weten wat het zou worden, je hebt nog een paar dagen om erover te denken . He je toevallig ook buikfoto's, ben niet nieuwsgierig hoor .... @ Riddle, en het huis al helemaal schoon . Goed idee om vandaag vrij te nemen van het huishouden , lekker genieten van het mooie weer! Hier had haantje al vrij toen ik kraamhulp had,, hij had toen kerstvakantie , de eerste dagen van de kraamtijd lag ik natuurlijk in het ziekenhuis en toen ik thuis kwam vond ik het heerlijk dat haantje er was, dit ook omdat ik niet veel uren hulp had ivm de feestdagen. En sommigen zeggen ook dat het voor de haantjes zelf ook erg lekker is om de kraamtijd lekker thuis te zijn want ook voor hen is alles ineens anders natuurlijk en ook zij moeten wennen ..... @ Mup, wat fijn dat Vanisha het nog steeds zo goed doet! Het is in het begin idd erg druk he? Alles nieuw, en daar moet je toch aan wennen...... Heb er eerlijk gezegd zelf ook best een poosje over gedaan om alles een beetje weer op rolletjes te krijgen, maar nu gaat het ook heel goed . @ Kristel, wat vervelend al die allergieen, vooral omdat je ook katten thuis hebt . Dikke knuffel. Hoe gaat het met de kleine? Voel je haar ook regelmaig bewegen? Heb je site ook ff bekeken, leuk hoor al die spulletjes en verhaaltjes...... @ Dagdromer, gefeliciflapstaart, wat gaaf dat je weer tante wordt, ht blijft een wondertje he hihi. Wil het allemaal een beetje lukken met de voorbereidingen van aanstaande zondag? Het schijnt idd mooi weer te worden dus lekker buiten feest vieren . Hier gaat alles goed. Gistermorgen aan het bloemschikken geweest met mijn schoonmoeder. Thomas slaapt normaal altijd hooguit 3 kwartier, maar gister heeft hij geslapen tot ik klaar was heerlijk zo'n mannetje die weet wanneer hij wakker mag worden(was natuurlijk puur toeval maar wel heerlijk ) Vandaag een druk dagje. Zo Thomas ff badderen, dan strijen ff wat poetsen tot Thomas wakker wordt en dan lekker naar buiten en wandelen. Dan gauw de tas inpakken want we gaan het weekend weer naar Drenthe. Ik moet maandag naar de tandarts die heb ik daar nog steeds dus plakken we het weekend er meteen maar vooraan hihi. Thomas begint te brullen, dus ga maar ff bij hem kijken.... Allemaal een heel fijne dag en als ik niet meer kom tokken ook alvast een heel fijn weekend allemaal . Dikke knuf Liena