[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    naam: Het kippenhok :)

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Yojo: balen van je ongi. had goede hoop.. Nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar!

hier alles nog niet super. Haantje is nog ziek thuis en ben zelf ook alles behalve fit.. Voel me echt grieperig.. Hoop dat we ons snel weer beter voelen want heb geen zin in een paasweekend op bed :(

fijne dag allemaal!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kan wel knus zijn juffie :) Maar liever niet ziek nee!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Mag ik me even afreageren GRRRRR.... Wat een ochtend zeg, nou ja eigenlijk is het de hele week al prut. M'n hubbie ligt al de hele week in bed omdat hij verkouden is en vandaag bleef hij ook thuis en Wesley moest naar het kdv. Normaal staat hij dan altijd na veel roepen van mij op om 'm de fles te geven zodat ik mezelf kan klaar maken en de spulletjes voor Wesley kan inpakken dus ik vroeg 'm vanmorgen of hij eruit wilde komen zegt ie doodleuk "kan Wesley die fles niet op het kdv krijgen?" :confused: dus ik geirriteerd nee natuurlijk niet! En toen had ik het weer gevreten, was ik al de hele tijd onaardig jaaaaaa duhhhhhhhhhhhh! Ik loop al de hele week met mijn ook niet zo lekkere gestel de benen onder m'n lijf vandaan met werken/niet slapen/huishouden doen en voor Wesley zorgen terwijl hij de hele dag in bed ligt en eruit komt 'savonds tegen 19.30 uur als alles thuis gedaan is en dan tot diep in de nacht op blijft, kan hij vandaag weer de hele dag in bed liggen zonder zorg voor Wesley en dan is hij nog te beroerd om even te helpen 'smorgens.... Was zo boos! En dan nog zeuren dat ik een zeikerd ben, ja... Natuurlijk ben ik een zeikerd, ik moet ook altijd zeuren om wat van 'm gedaan te krijgen. Bah, ben het zo zat soms! Na een kwartier zei hij "ik wil het wel doen hoor" daar had ik dus niks aan want ik zou inmiddels toch al te laat op mijn werk komen dus heb gezegd dat ik het wel weer alleen deed en hij maar lekker moest blijven liggen! Na 5 min. hoorde ik 'm alweer snurken... ZAK! Was dus vet te laat op mijn werk vanmorgen dus kan vandaag geen 8 uur werken omdat ik Wesley op tijd moet ophalen weer... En Wesley vond het helemaal niet leuk toen ik 'm op het kdv bracht. Hij zat echt heel zielig te huilen en vond het maar niks dat ik weg ging, ook weer zo moeilijk om dan te gaan :( en ik werd vannacht al wakker van de hoofdpijn, ohhhhhhh ik zou wel een winterslaap willen houden!

Sorry meiden... Maar moest ff mijn verhaal van me aftypen... Zal zo eens netjes lezen en reageren :oops:

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Wen....ik vind alles prima! Als ik maar gewoon lekker kan blijven tokken :)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zag net dat er niet veel valt terug te lezen :(

@ Jootje, jammer zeg van je ongie. Tenminste, ergens vind ik het jammer maar misschien is het ook wel niet jullie tijd nu eigenlijk...

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ohh, Deli dan zou je je haan wel een rotschop willen verkopen! Hopelijk is hij snel weer fit zodat jij even lekker rustig aan kan doen. Soms begrijpen ze niet hoe druk het allemaal voor de moeder is. Ze menen soms echt dat je het makkelijk aan kan terwijl alle hulp welkom is. Hopelijk lucht het wel een beetje op dat je hier je frustratie een beetje kwijt kan.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja het lucht zeker op dag :D wilde vanmorgen inderdaad wel op alle meubels schrijven zodat hij het zeker zou zien wat voor een ****** ****zak het is ;) kan het soms niet uitstaan nee. Hij heeft maar 1 verantwoording en dat is zijn werk en ik moet thuis werken, 20 uur buitenshuis werken en voor Wesley zorgen en denken want je bent altijd maar bezig maar goed. Nu zie ik alles uitvergroot omdat ik geirriteerd ben, straks ga ik even goed met 'm praten en dan loopt het wel weer los.... :rolleyes: hoop ik althans.

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Inderdaad even goed met hem praten en dan komt het wel weer goed. Mannen hebben soms een plaat voor hun kop en zien niet wat er zoal bij komt kijken. Als ik 's avonds eindelijk eens op de bank zit ben ik nog een was aan het vouwen terwijl meneer zich volledig op de film kan richten die hij aangezet heeft. Vroeger deed mijn haan helemaal niets in het huishouden maar het wordt al wat beter. Ik moet er alleen niet vanuit gaan dat als er een wasmand met schone, gevouwen was klaar staat onderaan de trap dat die mee naar boven genomen word. Op de een of andere manier valt dat kwartje nooit! GGGGGGrrrrrrr mannen! Af en toe kan je ze ik weet niet wat doen! Maar stiekem kunnen we ze ook niet missen, toch ?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, nou.... Soms denk ik er wel eens aan om 'm gewoon te missen hoor! Doe nu ook alles zelf en krijg soms nog stank voor dank. Dinsdag lag hij ook de hele dag in bed en ik was druk in huis omdat ik woensdag weer moest werken, kreeg nog visite van mijn pa rond etenstijd dus stond om 18.30 uur eten te koken en toen werd Wesley weer wakker dus kon zelf nog niet eten om 19.00 uur, heb het weer uitgezet en dan komt haanlief z'n bed uit schept eten op en zeurt nog dat het niet lekker genoeg is, nou... Toen zat ik ernaast te janken op de bank en wilde echt het huis wel uitrennen hoor! Maar wat je zegt, ze zien niks van wat er gedaan moet worden. Vanmorgen lag er ook weer allemaal olijfolie over het gasstel omdat hij aan het kokkerellen was geweest gisteravond. En de vuile vaat stond op het aanrecht terwijl in het deurtje eronder een apparaat staat waar je het zo in kan zetten en die het met 1 druk op de knop nog voor je afwast ook... Op dagen zoals deze kan ik me daar heel druk om maken! Maar ik begrijp wel als ik met andere dames praat dat het meer een uitzondering is als mannen het anders doen en wel dingen zien die gebeuren moeten in huis!

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    hey kippen :)

Nouja zeg, gewoon wéér alles weg qua berichten enzo :(

@Yo: Oh wat balen dat je ongi geworden ben.. Hier had ik niet voor geveerd hoor!
    Maarja, je hebt wel weer duidelijkheid nu...

@Juffie: Jammer dat jullie allemaal niet zo lekker zijn, hopelijk zijn jullie gauw weer fit!

@Deli: he gatverdamme.. Echt vreselijk hoe je haantje doet zeg! En dan zou hij jou ook nog even een zeikerd noemen? Nouja zeg, de enige in dit verhaal die zeikt is je haantje door zich zo aan te stellen... Sorry als ik het heel bot zeg, maar ik kan me echt boos maken hierom hoor :oops:
    Ik zou echt eens goed met hem praten en proberen duidelijk te maken wat dit met je doet.
    En mocht dat niet werken, tja, dan zou ik voor een 'hardere' aanpak gaan.. Alleen voor jezelf en Wesley koken, alleen je eigen was doen, dat soort dingen ;)
    Hij heeft ook handen gekregen, en 's avonds kan hij ook in de keuken staan als jij op bed ligt, dan kan hij overdag ook wel wat dingen doen!
    Nogmaals, sorry als ik me teveel bemoei ermee, maar wilde echt even zeggen hoe ik erover denk ;)

@All: Jeuj, vanmiddag zien we onze meid weer :D Om 13.00 uur hebben we weer een pretecho. Ben echt zo benieuwd hoe ze er nu uit ziet!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Die mannen zijn inderdaad een uitzondering Deli...of ze vallen niet op vrouwen ;)

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    kristel...veel plezier met de echo!

Deli..ik zou haan inderdaad wel ff aan de tand voelen straks! Als je het kwijt bent kan je hopelijk genieten van een fijn lang paasweekend.

Vandaag nog even een visje kopen. Tis goede vrijdag en dan staat er vis op tafel bij ons.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, je mag je mening geven hoor, ook je botte mening ;) ik ben het met je eens! Wat leuk weer een pretecho gaaf hoor! Geniet er maar lekker van!

@ Dag, hahahaha oh, is dat het probleem ;)

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heeey goedemorgen allemaal,

Dag... de feestjes gaan nu pas beginnen. Morgenmiddag kinderfeestje van de oudste... zondag komt de familie want dan vieren we de verjaardagen van de 2 kinders... woensdag traktatie/kinderfeestje en is ons meisje echt jarig en wordt ze 5 jaar!!!
    Dus nu gaat t pas beginnen met de drukte

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Oh miran...hebik ff verkeerd gelezen dan! Lekker druk weekend dus! Veel plezier in ieder geval :D

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... Chris deed altijd heel veel mee. Nu moet ik zeggen in t begin deden wij samen tafel afruimen en in de vaatwasser stoppen en dan lekker n bakkie koffie drinken samen. Nu op t moment ruimt ie de tafel af maar zet de vaat niet in dat "apparaat waar t voor gemaakt is" maar op de aanrecht neer. Ik heb al meerdere malen gezegd: blijf met je tengels van de vaat af of ruim de vaatwasser gelijk in MAAR niet van de tafel naar de aanrecht en ik kan t dan lekker inruimen! Nu hebben wij n oplossing bedacht (bij ons kan dat al) de kinderen ruimen hun eigen bordje en bestek in de vaatwasser en ik doe de rest. Chris zet in de tussentijd de koffie!
    Maar ik moet wel eerlijk zeggen (en dat is ook niet altijd hoor!) dat als ik moet werken en Chris is thuis doet Chris mn was vouwen en t huishouden wat hij vind dat nodig is! Zo heeft ie woensdag mn bovenverdieping opgeruimd en gezogen. Dinsdag heeft ie de was staan vouwen en ik maar druk in de weer met andere dingen. Dus dat is wel lekker hoor! Maar hij doet t dus alleen waneer t uitkomt bij hem en waneer dat ie er zelf zin in heeft! hahhahaha

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    yojo, balen van je ongi meid! nieuwe ronde nieuwe kansen! We blijven veren!

evn een ego berichtje: heb last van waterige afscheiding, me onderbroek is dan gewoon nat. Moet nu maar inlegkruisjes gaan gebruiken.... Herkent iemand dit?
    Gisteren op me werk weer ineens veel buikpijn, zakte wel een beetje weg maar voelde nog niet echt lekker. Was er misselijk bij en kreeg het warm... Vannacht erg slacht geslapen door de buikpijn. pfff, 20 weken echo was goed dus vind het een beetje 'onzin' om de VK te bellen.

Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? ga straks met chelsey een stuk lopen, even genieten van de zon en daarna weer naar me werk.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... meis ik zou toch maar even de VK bellen want ik kan je niet helpen hiermee en ze zeggen altijd: beter te vaak bellen en voor niks dan 1x te laat bellen. Die mensen zitten daarvoor en zullen jouw goed willen nakijken ofzo!
    Als je je druk maakt moet je zeker bellen en ZEKER OOK VOOR ONZE GEMOEDSRUST!!!

Dag... geeft niks hoor dat t druk is maar t geregel daarvoor is niet leuk meer! hahahahaha maar als wij zondag en morgen dan zo'n weer hebben vind ik alles prima! Het zal zeker heel leuk gaan worden. Ik zal foto's maken en ik zal filmen want t feestje van morgen wil ik echt niet kwijt raken.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh, ik had ook veel last van die afscheiding. Let wel op met inlegkruisjes want je hebt anders zo een schimmelinfectie te pakken.
    Als je het niet vertrouwd met de buikpijn zou ik toch gewoon bellen. Ze zijn er voor! Beter een keer te vaak dan te weinig bellen. Neem geen risico! Buikpijn tijdens de zwangerschap ken ik niet en je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Deel Deze Pagina