Hallo allemaal, ben een paar dagen niet hier geweest , was van het mooie weer aan het genieten. We zijn zondag met Luca naar het strand geweest; hij vond het erg leuk en heeft lekker met z'n blote voetjes in het zand gezeten. Silvia: ik herken het zeker van dat overstrekken na de bv. Luca deed dat steeds en was erg ontevreden na de bv. De oorzaak weet ik nog steeds niet, maar het zou best kunnen dat er te weinig voedingsstoffen in zaten. Ik zou zeggen: volg je gevoel. Als je nog graag een paar maanden bv wil geven, zou ik er gewoon voor gaan en eventueel contact opnemen met een lactatiekundige. Als je eenmaal gestopt bent, kan je niet meer terug, dus je moet er wel helemaal achter staan als je stopt. Voor mij nam mijn lichaam de beslissing door een borstontsteking, maar ik heb me nog heel lang schuldig gevoeld, want ik wilde zo graag bv geven! Juffie: ik las wat over ritme in de voedingen? Bij Luca zat er eerst ook helemaal geen ritme in, maar opeens was het er. Komt vanzelf als ze eraan toe zijn. En super dat hij zo goed geslapen heeft! Hoe is het vannacht gegaan? Deli: lekker op vakantie! Ongelofelijk hoeveel je mee moet slepen voor zo'n kleine man he?! Geniet er maar lekker van! Hier gaat alles zijn gangetje; ik geniet met volle teugen van ons mannetje en ons gezin! All: ik moet ervandoor, want ik moet sporten (ben wanhopig aan het proberen die buik weg te krijgen...) Maar wil nog even tegen Maria zeggen dat ik aan haar denk en je heel dapper vind! xxx
hey, Gelukkig is alles goed gegaan bij het cb. Zoë moest wel even heel hard huilen toen ze de prikjes kreeg. Toen had ik het ook wel even moeilijk hoor Maar daarna mocht ik haar troosten en toen was ze zo weer stil. Ik heb haar nog nooit zo horen huilen... Lin, ik ga proberen om op een of andere manier in je fotoalbum tekomen riddle; wat naar dat je nog steeds zo rot voelt... QB; werken met dit mooie weer is niet leuk, maar voor mij beter dat ik dit mooie weer heb hihih dan kan ik nog even van mijn verlof genieten.. Deli; lekker aan het genieten hihihi Maria hoe is het nu? Juffie; niks aan he, zo laat vergaderen Elise; hoe is het? wat lekker dat je van het mooie weer hebt genoten
Lin; echt heeeeeeel mooi je buik. Ben bijna alweer jaloers hihih. Het is zo'n bijzonder gevoel, zwanger zijn Ik vindt het zo mooi, ook omdat je al zolang meekletst en dat het toch wel even heeft geduurd. Dat je nu zo'n mooie buik hebt, iets mooiers is er toch niet. Straks heerlijk genieten van jullie babytje.. Pooh; hoe gaat alles bij jou? ben je nog aan het werk enzo...
zoo ben moeeeee.. Nathan zo wakker maken en dan lekker slapen.. Morgen studiedag Bedrijfs hulpverlening.. Mink: zielig he als ze zo moeten huilen na de prikjes. Je hoort gewoon dat het huilen van pijn is meiden goede nacht en tok morgen
Hallo chickens, @QB: Hoe was je eerste werkdag? Viel het mee? Allereerst een gebruikersinstructie voor mijn foto-album, hahaha! Gewoon op mijn naam klikken boven dit berichtje en dan de link foto-album aanklikken; HUPSAKEEEEE! @Mink; Ahhh, arme Zoë.. Gelukkig kon je haar wel troosten! En bedankt voor je lieve berichtje! Ben ook heel trots op mijn buikje en geniet van mijn zwangerschap! Het is zo heerlijk allemaal! Toen ik gisteren tegen iemand zei dat ik nog maar 7 weken hoefde te werken, komt het allemaal heel dichtbij, zo fijn! @Juffie; Thanks! Ben er ook erg blij mee! Hoewel mijn buik wel aardig groot is voor mijn idee! Iedereen vraagt of het er soms twee zijn.. Haha! Nog eventjes geduld en dan mag ik ook een klein kuikentje in mijn armen sluiten! @Rid; Balen dat je nog niet opgeknapt bent.. Misschien kun je iets homeopatisch proberen om op te knappen? Je moet natuurlijk wel fit zijn voor de bevalling Ben zo benieuwd joh! Beterschap in elk geval! @de Rest; Goooooooooodmorning! Alles goed met jullie? Dikke kus
goedemorgen meiden! hier weer een heerlijke nacht. kwart voor 7 hebben Nathan wakker gemaakt omdat hij naar de oppas moet Ik kan vanmorgen even rustig aan doen want hoef pas half 9 te beginnen.. Fijne dag allemaal! xxx
linnie: je buik is gewoon mooi . Niet te groot hoor Als ik zo;n mooie buik zie zou ik zo weer zwanger willen zijn. Maar dat duurt nog wel even hoor Eerst lekker genieten van Nathan!
Goedemorgen allemaal! @Linda: wat een mooie buik!!! Ook ik zou zo weer zwanger willen zijn als ik dat zie; het is zo bijzonder! En dan het bewegen van je kleintje wat je voelt; je voelt je nooit alleen. Ik moest er echt even aan wennen dat als ik nu alleen weg ga, ik ook echt alleen ben... Ik droeg mijn buik precies hetzelfde als jij, dus mijn gevoel zegt: een jongen ! Grapje hoor, volgens mij is het de grootste onzin, hihi! @Mink: zielig he, die prikjes? Luca moet dinsdag voor zijn derde serie en dan is hij er even vanaf. Zo zielig als ze zo gaan huilen! Heeft Zoe er nog last van gehad. Luca was heel slaperig en had wat verhoging. Hier gaat alles prima; Luca is een lekker vrolijk mannetje en ik geniet met volle teugen van hem. Gisteravond had hij even een krampjes aanval, ook echt zielig. Dan wil hij alleen maar lekker dicht tegen mamma aan. Gelukkig duren de aanvallen niet zo lang meer en is hij daarna weer vrolijk. @Juffie: fijn dat Nathan nu zo goed slaapt! Lukte het om je aandacht erbij te houden op de studiedag? Wij hadden 2 weken geleden studiedag en ik moest zo mijn best doen om me te concentreren... Pff, dan merk ik wel dat mijn hersenen nog niet zo functioneren als voorheen, hihi! @All: hier ook een lekker nachtje gehad. Luca had alleen een hoestbui om 5:00, dat vind ik altijd zo eng. Hij is denk ik een beetje verkouden; haan en ik hebben het ook allebei gehad, dus op zich niet vreemd dat hij het ook krijgt... Maar het klinkt dan zo benauwd, dus dan weet ik niet hoe snel ik bij zijn bedje moet komen, kan zo'n stresskip zijn ...
Was volgens mij niet veel terug te lezen. Alle kippies hebben vast van het mooie weer genoten. Deli...hopelijk hebben jullie het erg naar je zin op vakantie. Het reisverslag volgt hopelijk! Mink..altijd zielig die prikjes! Helaas horen ze er bij Linnie...wauwie wat een mooie buik! Ben er maar trots op en trek je niets aan van mensen die zeggen dat er 2 in kunnen zitten. Ze weten er niets van. Ik heb wel eens binnen 1 uur van 2 mensen hele andere reacties gehad. De ene dacht dat ik al bijna met verlof moest en de ander zei dat ik maar een klein buikje had. En SO WHAT als je lekker groeit. Je kindje verdient toch een lekker huisje! Juffie...wat fijn dat je nu heerlijke nachten hebt. Krijg je al wat ritme?
Hey kippen @Lin: Wat een mooie buik! Groeit echt goed he?! Hier begint het nu ook echt goed te komen, (avatarfoto is buik van deze week) ben er best wel trots op, jij ook op je eigen buik neem ik aan? En leuk kamertje, echt superleuk die tekst boven het raam! Is jouw kindje ook zo druk eigenlijk? hier lijkt het wel alsof ze nooit slaapt, mn hele buik klotst heen en weer en soms schopt ze zo hard dat ik er echt van schrik Dat gaat nog wat worden als ze straks een stuk groter is! @Rid: Nog geen kuikentje in aantocht? Ik begin nu wel heel zenuwachtig te worden hoor! Ben echt benieuwd wanneer ze zin heeft om de buitenwereld te gaan verkennen @All: hoe gaat t met iedereen?
Kristel...ook een hele mooie buik om trots op te zijn! Riddle...wat naar dat je nog steeds niet fit bent! Hopelijk ben je er van af voordat je beebje zich aandient.
Zo daar ben ik weer ff... Zie dat er in de tussentijd niemand is geweest Het is niet echt druk de laatste dagen. FF ego.. Gelukkig is er niets aan de hand met mijn schoonzus en de baby in haar buik. Ze had een gedraaide eierstok die ze tijdens de operatie weer op zijn plek hebben gekregen. Ze moet nog een paar dagen blijven want de ingreep was te vergelijken met een ks maar haar baby zit nog veilig in de buik. Ze zijn ook niet in de baarmoeder geweest dus beebje zit nog goed beschermd. Ben net met Stan bij de ha geweest vanwege zijn moeizame poepen. Hij heeft maar 1 x per week een poepluier. Nu moet ik de dubbele dosis van het laxeermiddel wat ik al had gaan gebruiken en over 2 weken terug komen. Ben benieuwd of dit helpt. Ik ga nu ff wat in huis doen en lekker even in de tuin zitten. Tok jullie later!
hey meiden, hoe is het hier?? Kristel: jij hebt ook een prachtige buik zeg! Dag: gelukkig dat alles goed gegaan is met je schoonzus en de kleine in haar buik.. wat vervelend dat Stan zo slecht kan poepen Elise: nou mijn aandacht er bij houden ging inderdaad nog wat moeizaam.. gelukkig hadden we 's ochtends ehbo dat is meer luisteren, vanmiddag mochten we brandjes blussen.. dat vind ik altijd wel leuk.. lekker een beetje bezig zijn. Fijne avond! xxx
hey, How is het hier? Effe een vraagje. De laatste maand begin ik steeds weer bloed te verliezen. Ik ben wel al ongi geweest, athans toen had ik veel bloedverlies. en vandaag begin ik weer te bloeden. er zit hooguit anderhalf week tussen? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd, na de bevalling? Volgens de gyn kan het tot aan 12 weken, maar ik vertrouw mijn lijf echt even niet. Het voelt ook weer als een ongi net als die anderhalve week geleden. Lin; wat heerlijk dat jij je zo prettig en gelukkig voelt. Juffie; ik ben ook nog steeds zo warrig en moe ben benieuwd hoe dat gaat als ik weer aan het werk moet. Hoop dat ik het vol kan houden... Ga nu even eten, dus tot later knuf minkie
Heey kippies! @Linnie; Mooi buikje hoor, super! Helemaal voor! En ik vind die tekst in de babykamer ook leukleuk! Well done! En bedankt voor je werkinstructie, hihi! @Elise; Hoe gaat het nu met Luca? @Mink; Mijn cyclus is nog steeds op de hobbel... en dat terwijl ik aan de pil ben. Ik werd na de bevalling na 4 weken weer ongi, en ben meteen met de pil begonnen. Pas deze maand werd ik ongi toen ik het ook daadwerkelijk moest worden... @Kristel; Ja, jij hebt idd ook een superbuikie hoor! Ook helemaal van voren! Zo droeg ik Jamie en Britt toen ook, van achteren zag je niet aan me dat ik zwanger was, hihi! @Dagdromer; Ja, het is erg rustig hier de laatste tijd, viel me ook al op. Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat ik ook niet veel meer online ben hoor, druk met werken en thuis enzo, maar als het ff kan kom ik altijd ff aanwippen natuurlijk! Komt denk ik ook doordat Wendy en Yootje een apart forum hebben aangemaakt, een kippenhok. Moet je/jullie ff een PB naar Wendy sturen, dan geeft ze jullie de link wel ff! === Moet zo aan de freubel voor vrienden van ons, moet ff iets digiscrappen... hoop dat het me gaat lukken, gaat wel erg veel tijd in zitten. Zal zo eerst Jamie maar ff op bed doen, dan kan ik aan de slag! Een hele fijne avond allemaal en een dikke knuffel van mij! Xx
mink: ben nog niet ongi geweest na de bevalling. nu geef ik ook nog steeds een beetje bv dus dat scheelt natuurlijk.. Maar vind het oook wel vervelend want weet ook niet zo goed waar ik aan toe ben.. Ben bang dat ik opeens helemaal leegloop Loop nu constant met inlegkruisjes en heb een hele voorraad tampons en maandverband bij me als ik weg ga Maar wel vervelend dat bloedverlies. Als je het niet vertrouwd anders even de ha bellen?? QB: succes met digiscrappen! all: inderdaad rustig hier.. vind het wel jammer eigenlijk. Weet wel dat er een ander kippenhok is maar vind ZP gewoon wel gezellig... fijne avond iedereen! Oh ja Nathan heeft zich vandaag bij de oppas twee keer op zijn buik gedraaid Nu nog bij ons xxx
Hallowwww Linnie mooie babykamer en babybuik!!! Hoe is het met jullie? Kreeg alweer geen meldingen meer.....