Ik las net ergens dat als je nog geen melk uit je borsten komt je zeker nog niet gaat bevallen binnenkort?? Is dat zo?? meningen?
rid: volgens mij is dat niet zo hoor Ik had het al met 20 weken ofzo en ben met 41 weken bevallen. Maar er zijn ook vrouwen die helemaal niet lekken volgens mij.. vanmiddag op kraamvisite geweest. Wat is Nathan dan alweer groot zeg.. Zo schattig weer zo;n heel klein hummeltje fijne avond! xxx
Kippies! Heb niet teruggelezen hoor, kom stiekem alleen ff heel erg ego doen... We hebben vandaag voor het eerst met Britt gefietst, even naar de beide opa's en oma's en daarna ff een rondje touren, vond ze geweldig! Ze is geen minuut stil geweest, hihi! Het was constant 'aahh aahh', haha! En als kersje op de taart begon ze vanmiddag tijdens het eten ineens te brabbelen en teuten, en ze is pas gestopt toen ze sliep, hihi! Helemaal super! Filmpje staat op mijn hyves! En Jamie is bijna helemaal zindelijk, vanavond voor hij op bed ging kreeg hij nog even een luier om, maar nog wilde hij nog snel ff naar de wc voor hij op bed ging, terwijl hij al een luier omhad, helemaal goed dus! Nog ff en hij is luierloos! *zucht* Het is echt geen cliché, het gaat gewoon allemaal zo snel... Zo, genoeg trotsemamateut, haha! Hoe gaat het verder met iedereen? Fijn weekend gehad en genoten van het mooie weer? Dikke tok voor jullie allemaal! Xx
Ola meiden! @Rid; Wat spannend meis! En ik lek nu al melk, niet zo'n beetje ook, dus zou ik ook al bevallen zijn Hahaha! Volgens mij is dat een fabeltje hoor! Maar wel spannend, ben benieuwd joh! @QB; Wat een leuke foto! En wat leuk dat Britt zo aan babbelen is en Jamie zindelijk is! Geweldig! @De rest; Goodmorning! Lekker weekend gehad? XXX
Helooooooowwwwwwwwww, Hoe is het hier? Ik schaam me diep dat ik zo lang niet geweest ben maar heb het echt heeeeeeeeel druk gehad (en nog wel een beetje). Heb nog niks terug gelezen dus doe ff lekker ego. Met mijn schoonzus gaat het weer iets beter. Ze heeft last van nierstuwing en als het nu nog 1 keer erg terug komt krijgt ze voor de rest van de zwangerschap een drain in haar nier. Maar dat was nu nog niet nodig en ze is weer thuis. Gelukkig gaat alles nog steeds toppie met de baby dus komt hopelijk allemaal goed! En hebben jullie nog plannen voor aankomende donderdag? Nog jaarmarkten af of lekker een lang weekend weg? Wij hebben weining op het programma staan maar dat was ook de bedoeling. FF een lang weekend lekker rustig aan doen! QB wat een heerlijke dag moet jij gehad hebben! Ben maar trots op die heerlijke kids van je! Riddle...ik lekte ook rond de 20 weken en daarna helemaal niks meer. Trek je niks aan van fabeltjes of ananas eten, lekkende borsten en alle andere gekke fratsen. Je meisje komt wanneer zij dat wil, helaas. Maar bekijk het van de zonnige kant. Het duurt nog max 2 weken en een paar dagen dat ze er is
haha ja Dag ik weet et maar las et dus was ff nieuwschierig naar de echte ervaringen Hier is het zeeeer rommelig in de buik, gisteren de hele dag wat steken en krampen in de onderbuik gehad en veel pijn in mijn onderrug en vannacht steeds maar een uur achter elkaar kunnen slapen, had steeds zoveel druk in de buik en het gevoel dat ik moest poepen (solly ) maar dan was ik op het toilet en kwam er niks, nu net pas een beetje maar de drukpijn wisseld nu tussen mijn onderrug, mijn onderbuik en mijn hele buik zeg maar aan de zijkanten...heb geen idee wat dit allemaal betekent eigenlijk Queen...leuk man zo fietsen samen, haantje en ik hebben ook allebei een fiets gekocht..kan niet wachten tot ik ook zo zit ... Nou kippies behalve de vk controle in de namiddag hou ik een rustige dag vandaag dus zal hier wel vaker zijn...hoop dat er meer kippies komen
@Dagdromer; Ben zeker supertrots hoor! Was idd een errug leuk dagje gister, wel beetje emo, hihi! Eerste keer fietsen, eerste keer teuten, Jamie bijna uit de luiers.. *zucht* @Riedel; Het gaat straks hard genoeg hoor, duurt maar ff dan kan je ook samen gaan fietsen! Xx
Nou rid...in ieder geval succes bij de vk! Zo te horen rommelt het wel een beetje. Ik zou het wel even aangeven bij de vk misschien ben je wel aan het "voorwerk" begonnen QB...ik snap je emo momentje echt heel goed. Als ik een pasgeboren baby zie dan denk ik steeds waar is mijn baby gebleven??? Het is ook al echt een jongetje en het baby is er al weer van af. Het gaat echt supersnel!
Rid, wat spannend! Het klinkt toch echt wel veelbelovend! Ik hou het in de gaten hier! Wie is je buddy? QB: Snap dat het best emo is! Maar wel happy-emo! *zucht met QB mee* Dag; Maakt niet uit toch! Fijn dat het wel beter gaat met je schoonzus, maar een nierstuwing klinkt niet fijn! Hoe is het verder met jou? Had ik trouwens al verteld dat ik zwangerschapssuiker heb... Ben aan het diëten! Hopelijk over drie weken verbetering, anders moet ik misschien insuline gaan spuiten en kan ik een thuisbevalling op mijn dikke buik schrijven! Vind het best scary allemaal! xxx
Jeetje linnie...das best schrikken. Hopelijk gaat het met het dieet de goede kant op! Hier gaat het echt allemaal heel lekker. Mijn schoonzus was ff een bezorgd momentje maar met Stan en haanlief en mij gaat het heerlijk! Ben gisteren weer ongi geworden en ben toch maar weer met de pil begonnen. Was wel een beetje raar maar nu kunnen we die ellendige rubbers gedag zeggen! Dat was echt niks! En een spiraal of zo vind ik niks voor mij dus toch maar weer de vertrouwde pil
Hellooooow! Even snel want ik wil eigenlijk 100 andere dingen doen nog @ QB, leuk die fietsfoto, Wesley vond het fietsen ook super! Wat vakantiefoto's staan op hyves! Hij brabbelt ook en roept ons steeds zo leuk allemaal. Als Rik en ik zitten te kletsen en lachen komt hij er ook in eens tussen en doet ons na hahaha... Jamie is al een echte knul dus! Gaat hard he! @ Lin, suiker joh?! Bah! Snap dat het scary is! Hopelijk gaat het nu beter met dieet! @ Dag, fijn dat het beter gaat! En je bent niet verplicht om vaak te komen tokken is wel gezellig natuurlijk! @ Riedel, spannend zeg! Het is wel aan het rommelen dus! Misschien vnadaag je laatste vk bezoek! @ All, zwaaaai! Wesley heeft sinds vorige week maandag een nieuwe antibiotica kuur met als fijne bijwerking veeeeeeel ontlasting dus hele billen kapot, zo zielig. Heb net de apotheker gebeld en omdat hij al een paar dagen geen loopoor heeft mag ik stoppen met de kuur! Gelukkig. Vind het zoooooo zielig! Straks nog even goede zalf halen en dan hopen dat het snel over is voor 'm want dit is echt niet leuk met verschonen gilde hij het uit. Gelukkig heeft hij er verder geen last van maar toch... Mama niet blij! En nu ga ik nog even wat in huis doen voor Wes wakker wordt voor fruit, tok later!
Jaaa aan et rommelen is het zeker maar verder gebeurt er niks helaas...ja ga het wel aangeven bij de vk maar die zal toch wel alleen zeggen dat het inderdaad voorbereidend werk is en het daarbij laten ben ik bang... Linnie..mijn buddy is Delikip Nou meiden ik ga even wat eten en dan tok ik jullie zo weer
helleuh! @Rid: Het wordt wel heel spannend zo he Ik hou je in de gaten! ben echt benieuwd wanneer die kleine zich komt melden @Lin: Zwangerschapssuiker? Hoe kom je daar dan aan...? Echt balen! Ik hoop dat t met t dieet goed gaat en je alsnog lekker thuis kan bevallen! @Deli: Ohh wat zielig voor Wesley krijgt ie nu iets anders tegen zn loopoor? Of is het juist goed dat t nu loopt? (heb er geen verstand van..) Hoop dat ie gauw weer zn zachte babybilletjes terug heeft @All: Hoe gaat t hier met iedereen? Wij zijn over t geboortekaartje uit. Alleen het wordt er niet een van een drukker oid, ik heb er zelf een ontworpen Ben er best wel trots op... We gaan deze week een proefdruk laten maken en dan even kijken wat er nog eventueel aangepast moet worden ed. Ben echt benieuwd hoe mn ontwerp eruit ziet als echte kaart
@ Riedel, hopelijk begint het echte werk snel! Probeer nog maar wat te relaxen! @ Kristel, ben benieuwd naar jullie kaartje dan! Mag je zeker trots op zijn, eigen ontwerp is altijd goed! Wesley had al 3 weken een loopoor en dit is de 2e kuur maar nu loopt het niet meer gelukkig. Het was een gebroken oorontsteking dus dan komt er allemaal vuil uit, voor hem wel fijn waarschijnlijk omdat de druk dan weg is maar het mag maar 2 weken lopen normaal gesproken dus vandaar nog een 2e kuur. Je leert veel met een kindje, ik had er ook nog nooit van gehoord!
*slaat zichzelf weer voor het hoofd* Ik lees soms echt dingen die er helemaal staan er staat dat hij al een paar dagen GEEN loopoor meer heeft, ik las dat hij EEN loopoor heeft... Mag ik dit ook afschuiven op de zwangerschapsdementie?
haha Kristel natuurlijk, zwangerschapsdementie kan je overal voor gebruiken Ja Deli, ik probeer ook te relaxen maar is wel moeilijk voor mij haha maar ja heb nu ff nergesn meer last van dus ben bang dat het weer een vals alarm is ...pffff
Nou toch steeds weer harde buiken en pijnlijke trekkende krampen in mijn onderrug en buik maar ja mensen zeggen altijd dat als het begonnen is je het wel weet haha dus dit zal wel weer oefenen zijn...nou ik ga even liggen, ben moe x
Nou Riddle..dat was bij mij niet zo hoor. Toen het echt heftig werd wel ja maar toen was ik al een paar uur aan de gang. Als het toch bezig is. ZET HEM OP! En ik hoop dat het doorzet.
Ik heb wel een halve dag het idee gehad dat het gewoon mijn darmen waren die moeilijk deden of dat het inderdaad harde buiken waren. Maar het waren gewoon de eerste weeen. Het begon bij mij heel geleidelijk en niet ineens heel heftig. SPANNEND!!