[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Helleuh!

@Rid: Het is wel druk bij jou thuis nu ineens he, hopen ze allemaal erbij te mogen zijn als je gaat bevallen ofzo? ;)
    Ik hoop dat het wel weer wat rustiger wordt wat bezoek betreft want je hebt je rust echt hard nodig!

@Deli: Whaha, wat een symbool voor een kont zeg... Hoe bedenk je het :)

@Miss Dior: Welkom hier!

@All: Sorry dat ik niet uitgebreid meeklets/reageer, maar ik ben echt brak weer de laatste dagen.. Ik slaap heel slecht omdat Yentle alle kanten op stuitert zodra ik in bed ga liggen en dat blijft ze bijna aan een stuk doen totdat ik mn bed weer een keer uit kom de volgende dag. Héél irritant dus!

*zwaait even uitgebreid naar alle andere kippies* Hopelijk gaat het goed met jullie allemaal en met jullie kuikentjes :)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Die Yentle houdt je nu al wakker...zal je zien dat als ze er straks eenmaal is lekker doorslaapt 's nachts...

Ik ga mjn bedje in! Tot morgen@1

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Net terug van een avondje uit. Was erg gezellig en heb lekker gegeten.
    Met Stan bij opa ging het ook goed. Tenminste er zijn geen grote tranen gelaten en geen luiers verkeerdom aangedaan. Ik vind het alleen zo sneu dat hij nooit lacht en vrolijk is tegen mijn schoonvader. Is best zielig want hij bedoeld het gewoon goed. Het lijkt wel of hij aan mij voelt dat het niet zo botert tussen mij en mijn schoonvader en daarom ook de kat uit de boom kijkt. Hij kan nl ook heel vrolijk zijn bij wildvreemden dus daar ligt het niet aan. Ik blijf maar stug volhouden om hem naar opa te brengen en vaak op de koffie te gaan. Zo leren ze mekaar hopelijk snel beter kennen.

Ik ga lekker slapen.
    Tok jullie morgen

PS @ missdior.......tuurlijk reageren wij op alle meiden hier. That's where kippies are for! :D
    Iedereen is welkom! Hoe meer kippen hoe meer vreugd.
    Ennehh, maizena.......die moet ik onthouden.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miss, fijn dat je het gezellig vindt! Hopelijk blijf je lekker meekletsen. Meestal doen we heir wel ons best om op iedereen te reageren maar als dat niet lukt is het ook prima toch! Wat vervelend van je miskraam :( bij ons op het werk gaat het ook slecht nu hoor, zijn van allerlei wilde plannen maar we weten nog niet precies wat er gaat gebeuren maar er komt in ieder geval wat anders in ons pand in jan. 2010 en ze zijn nu aan het kijken wat ze met ons doen. Ik werk nu 20 uur en vrijdag zijn we gesloten dus was woensdag toevallig mijn enige werkdag deze week. En tja, die wondermiddeltjes :D er is inderdaad een hoop dat je te weten komt als je mama bent of zwanger wil worden :)

@ Kristel, vervelend dat je meisje zo druk is 'snachts. Ze zeggen dat ze buiten de buik net zo zijn als erin dus hopelijk is dat bij jou niet zo en krijg je straks weer wat rust als ze er eenmaal is!

@ Riedel, hoest nou? Al een oranje baby geboren? :)

@ Juffie, hoe was de pizza?

@ Dag, fijn dat je hebt genoten! Wat bijzonder dat Stan zo reageert op je schoonvader zeg! Ze voelen wel veel aan, dat geloof ik zeker!

@ Yootje en Queenie, leuk dat jullie ook even langs kwamen tokken nog :D had jullie wel gemist! Waar is Miranda eigenlijk? Die mis ik ook al een tijdje!

@ All, ik typ dit met Wesley op schoot......... Niet zo handig dus :D als ik achter de pc zit moet meneer er altijd bij! Gister was ik even buiten met 'm op balkon :confused: slaat hij mijn bril van m'n hoofd zo 5 verdiepingen naar beneden! Er zat nog maar 1 glas in, die ander heb ik niet kunnen vinden. Ik was sowieso wel toe aan een niuewe maar nu zie ik helemaal kippig ;)

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Dag: Ohh wat gek dat Stan zo reageert op je schoonvader, maar het zou idd misschien kunnen komen omdat jullie niet zo heel goed met elkaar overweg kunnen... Ik hoop iig dat het beetje bij beetje wel wat beter zal worden, want dit is wel sneu voor je schoonvader..

@Deli: Zo, lekker brutaal is Wesley dus :) Even je bril naar beneden slaan. Ach ja, zo heb je nu helemaal een goede reden om een nieuwe te kopen :)

@All: Jullie nog wilde plannen voor vandaag?
    wij gaan even naar een braderie en dan hebben we t wel weer gehad, niet echt byzonder dus ;)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, hier ook geen wilde plannen. Ga straks even boodschappen doen met Wesley en mijn haan is vandaag thuis druk met wat klusjes nog. Verder dus gewoon een beetje zaterdag gevoel en misschien nog wat oranje volgen op tv.

Wesley is ongelooflijk vrolijk meestal maar wel ontzettend druk en brutaal ja! Dus die bril-actie zat er wel aan te komen een keer want hij vindt dat ding altijd erg leuk maar goed, had liever dat ie in huis zoiets deed ;)

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deli: Oh, lekker een rustig dagje dus met zn drieën :)
    Dat Wesley een vrolijkerd is had ik al wel gezien; ik bekijk regelmatig de foto's op je hyves en allemaal zijn ze zó leuk! Echt geweldig. Ben benieuwd of wij ook zo'n lachebekje krijgen :)
    En ja, brillen zijn altijd interessant voor die kleintjes, ik heb ook al het nodige meegemaakt met oppaskindjes en brillen ;)

Ik ben er nu vandoor trouwens, even wat eten en dan richting braderie maar, eens kijken of het wat is. Ik ga iig liever nu dan vanmiddag, ik hou niet zo van die drukte :(

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *QueenieKippie kakelt het uit van blijdschap!* :) Wij zijn dan ook erg leuk en lief, hihi! ;)

===

Goeiemorgen allemaal ennuh, a happy Queen(Bee)'s Day! =D>

Zo, haantje zat vanmorgen tegen 6u in Denemarken. Dus die zal nu wel met een biertje en een droge worst zitten te vissen, haha!

Als Britt straks wakker wordt ga ik ff met de kuikens boodschapjes halen en vanmiddag naar de vrijmarkt hier, er zal wel veel te doen zijn, want de hele ochtend lopen/fietsen/rijden er al mensen voor ons huis langs van en naar het centrum, sommigen zelfs al bepakt en bezakt, haha! Koopjesjagers.. ;)

===

@Riedel; Beebje inmiddels gearriveerd? Heb je de tips van MissDior nog opgevolgd? ;)

@Miranda; Idd, waar zit je? Zal wel eens ff op haar hyves spieken, misschien is ze stiekem een weekje op vakantie ofzo dat we dat gemist hebben.. *Edit; heb haar net ff een krabbeltje gestuurd*

@Deli; Dus je had me gemist? Laif ja! ;) Wesley is ook al een echt handenbindertje? Dus dat wordt een nieuwe bril? Vergeet oorbellen en kettingen niet.. is ook roofgoed voor Britt.. ze trekt me geregeld een oorbel uit mijn oor... autsj! Heb jij het bedje en de box ook omlaag staan? Britt zat vorige week toen ik haar 's middags uit bed wilde halen (en hij nog half stond...) in bed en ze had haar slaapzak al helemaal losgeritst.. als ze was gaan staan... brr.. wil ik niet aan denken.. dus toen het bed maar omlaag en de box ook meteen maar. Wil Wesley eigenlijk wel kruipen? Britt rolt de hele kamer door, maar kruipen ho maar. Daarentegen staat ze wel steeds.. als ik haar op schoot wil hebben zitten, houdt ze haar beentjes stijf zodat ze weer kan staan! Van de week stond ze bij de bank en zelfs al eventjes los! :confused: Denk dat ze het kruipen overslaat ofzo.. Ohja, ze kan ook met 'hoera' nu haar handjes in de lucht doen, zo lief! Had ik jullie eigenlijk al het filmpje van haar laten zien dat ze lekker zat te teuten? Zal ik zo nog wel ff doen.

@Kristel; Dus ze is nu al lekker druk! Dat beloofd wat voor strakjes... ;) Kan ook meevallen natuurlijk, dat ze straks eerst supermoe is van al dat getrap in je buik dat ze als ze geboren is heel veel slaap moet inhalen, hihi!

@Dag: Fijn dat jullie avondje uit zo gezellig was! Heb je soms ook ff nodig he?

@Iedereen; Een hele dikke knuffel voor jullie! En hoe gaat het?

===

Zo, zal ff een link naar het filmpje plaatsen....

http://nl.tinypic.com/player.php?v=33d9nc8&s=5

Xx

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iedereen fijne koninginnedag!!

Denk dat Miran ook geen meldingen meer krijgt want op ons eigen forum tokt ze nog wel regelmatig.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

Hier geen oranje-baby nog helaas.....wat betreft de tips van Miss Dior ....ze is niet helemaal wijs :) ...leuke tips maar ben bang dat dat eerder maagpijn wordt dan iets anders :D

Kleine is op wat schopjes na vrij rustig maar heb goed geslapen dus we wachten wel af wat er gaat gebeuren

Zit ik net de optocht van de koningin te kijken gebeurt er ineens een vreselijk ongeluk of aanslag dat is nog niet duidelijk...een of andere halve gare is met een auto door het publiek heen gereden de route van de koninklijke familie op die daar net langskwamen....pfff was wel heftig om te zien hoor..zijn zo en zo al 14 gewonden, reanimatie enz...alles is afgelast voor de dag verder...jeetje :confused:

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey ladies!
    Hier zijn we lekker aan het genieten van deze heerlijke dag.
    Zometeen lekker de bbq aan en mijn broer en paps en mams komen lekker mee eten.
    Fijne dag iedereen!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot nu toe vier doden. Op de telegraaf site zie je gewoon een foto dat een man "door de lucht vliegt" en twee kinderen erbij.....pfff moet je toch niet aan denken....

Keek ook net op het moment dat het gebeurde naar de tv....

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede middag meiden,

Even een klein berichtje van mij, want manlief wil aandacht ( heeft vrije dag vandaag, dus het is "zijn" dag) ;)

Ik zag ook net al iets van dat ongeluk bij die optocht van de koningin..... raar. Ik woon zelf in Duitsland, dus ben niet meer zo op de hoogte van wat er allemaal in Nederland gebeurt....maar goed, ik zag dit net op het nieuws....vreselijk, gewoon mensen omver gereden.

Ik hoop dat jullie allemaal iets leuks hebben gedaan vanmiddag met gezinnetje....weertje was / is lekker dus dat scheeld weer ;) Wij zijn lekker met de hond erop uit geweest vanmiddag, heerlijke wandeling, kopje koffie, lekker gezellig.

Mijn man heeft beloofd om te koken vanavond.... hahaha komt hij net aanzeilen met de bestellijst van een Italiaan, dus het wordt pizza halen ;)

Fijne avond nog!!

Kus

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Smakelijk missd!!

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Dank je ;)

Heb ik weer wat om hem mee te stangen hahaha ;) Vanmorgen stoere praat van "ik kook straks voor mijn schatje"..... ach ik laat het gewoon gebeuren, is zo´n lieverd!

Hij is pizza nu halen.

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @ yojo66, hoeveelste ronde is dit voor jullie meid?

Mij valt op dat in deze topic veel zwangere dames zitten.Leuk.

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Als je dochter vandaag nog wordt geboren.... moet je haar wel Bea noemen hé

erg orgineel en heb je meteen een naam die bijna niemand heeft ;) En dan als ze ouder wordt laat je haar direct ook dat kapsel aanmeten.... beeldig :D

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehm volgens mij ronde 18.... heb afgelopen juni een mk gehad met 12 weken.
    Maar we zijn nu ff niet bezig. Relatie zit niet zo goed in elkaar momenteel dat ik eerst wil kijken of ik eigenlijk wel verder wil met Barry.

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Oei, dat is een moeilijke fase.... kan ik mij ook voorstellen dat je betreft zwanger worden even alles op een laag pitje gezet hebt. Even aan je zelf denken nu, wat voor beslissing je ook mag maken, ik wens je veel sterkte en kracht toe!!

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Kinderen hebben een goede intuïtie, maar zou het misschien niet aan je schoonvaders stem of handelingen met hem kunnen liggen?

Komt goed hoor!

Deel Deze Pagina