goedemorgen meiden, Miss: Beterschap! Hier trouwens niet zo''n lekkere nacht.. Nathan was steeds wakker door zijn verkoudheid Met speentje ging hij wel weer slapen maar na een uurtje weer wakker Nu ligt hij nog te slapen en moet ik hem zo wakker maken om naar de HA te gaan... Vanavond maar vroeg mijn bed in want ben moe Nou dat was genoeg ego Gaat er iemand nog wat leuks doen vandaag?? Rid bevallen misschien?? Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames! @ Miss, wat vervelend dat je ziek bent beterschap! Ach, zo'n zieke vrouw kan voor een man ook opwindend zijn toch gewoon een beetje laten verwennen door je mannetje! @ Riedel, hoe is het gegaan afg. nacht? Bijna iedereen heeft al gereageerd op jou twijfels maar ik ga er toch ook nog wat van zeggen. Ik ken een paar meiden die 2 x zijn bevallen en bij de tweede gewoon nog zoiets hadden van dit is nik, beetje menstruatie gevoel ofzo. 1 daarvan was mijn schoonzus die ook zei dat het niks was, die was 'smorgens gestript en op een gegeven moment kreeg ze last van de buik en hield een beetje de tijd bij maar zei tegen m'n broer ga maar gewoon darten hoor want er is niks aan de hand. Mijn broer vertrouwde het niet, belde de vk en toen die kwam had ze 5 cm en kon meteen naar het ziekenhuis. Iedereen is anders, iedere bevalling is anders dus luister goed naar je lichaam en bij twijfel gewoon de vk bellen! Wesley was in mijn buik druk tot de laatste dag. Ik was ook aan het afwachten tot hij wat rustiger werd met het oog op een mogelijke bevalling maar dat gebeurde eigenlijk niet. Ik vond het heel moeilijk inschatten wat ik nou precies voelde op het laatst, harde buik of de bewegingen van Wesley want die had natuurlijk weinig ruimte, steekjes tja, het kan van alles zijn... Ik zeg, probeer gewoon een beetje bezig te blijven als je dat nog trekt lichamelijk en anders lekker liggen met een leuke film ofzo Nog ff meis, die laatste loodjes zijn het zwaarst! Nou, hopelijk heb je hier niks aan en ben je vannacht al fijn bevallen @ Juffie, wat sneu voor Nathan. Zit z'n neusje ook dicht dan, dat hij daarom niet kan slapen? Ben benieuwd wat de ha zegt. Waarom moet je er zelf heen? Misschien overheen gelezen hoor sorry dan @ Maria, fijn wat van je te horen meis. Ik dacht van de week nog aan je. Was benieuwd hoe het ging en twijfelde om je op hyves te krabbelen. Goed van je dat je alles eruit hebt gegooid! Hopelijk doet je mannetje er wat mee en gaat hij knokken voor z'n mooie dames! Ik snap heel goed dat je Rosalina mist! Je bent ook zolang samen geweest en ik denk dat je door de problemen met je man je nog meer aan haar hebt opgetrokken. Komt vast goed meis, je zult 'r altijd wel blijven missen. Wesley is vandaag 9 maanden \/ en als ik moet werken dan zit ik nog altijd op de klok te kijken en ga het liefst nog 10 min. te vroeg weg om 'm weer op te halen @ Juffie, gefeliciteerd met Nathan's 4 maanden Hier ook een onrustige nacht. Maar dan voor mij alleen. Wesley was aan het hoesten dus daar werd ik steeds wakker van, hij niet gelukkig. En hij slaapt sinds ee npaar nachten steeds op z'n buik en dat vind ik zoooo eng. Krijg er geen rust door. Loop steeds even bij 'm kijken. Tot ik me er vannacht doorheen heb gebeten om niet weer te gaan kijken. Toen ik sliep maakte Rik me wakker, hij was ook even gaan kijken en hij lag weer op z'n buik maar wel met z'n gezicht opzij of hij 'm moest omdraaien... Nou, ik heb 'm maar gelaten... Laatst ben ik de hele nacht bezig geweest met 'm steeds omdraaien maar dat heeft geen zin, hij draait steeds terug en wordt boos als je 'm omdraait steeds, dan kan hij helemaal niet meer slapen. Z'n onderste tandjes zijn er bijna door, je voelt echt een puntje nu, EINDELIJK! Daar heeft hij veel last van op het moment. Volgens mij gaat hij er daarom ook op liggen, hij ligt soms echt met z'n gezicht in het matras. Nu ligt hij te zingen in bed, zal zo nog wel even gaan slapen en ik twijfel of ik niet even met 'm mee doe... Heb een rustig dagje vandaag, ben gister druk geweest en het is ook geen weer om er op uit te gaan @ All, zwaaaaaaaaaaaaaaaai!
Normaal is Riddle toch wel eentje van de vroege vogeltjes onder ons..... en nu is het stil.... hoop echt dat ze aan het bevallen is!! @Delilah, Het kan best zo zijn dat hij last heeft van die tandjes, en dan zo zijn hoofdje draait om tegen druk te krijgen...brengt hem misschien verlichting... kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt als hij telkens op zijn buikje draait. Hij zal wel gewoon lekker liggen zo. De baby van mijn zusje, nu precies 1 maandje en 3 daagjes oud, draait nu al voordurend op zijn buik, dan weer op zijn zij, weer op zijn ruggetje... die draait nu al heel erg veel... mijn zusje klaagt hier ook wel eens over dat ze geen rust heeft. Heb een aantal foto´s van hem in mijn album staan...is zo´n lekker jochie!! @Juffie, Hoe was het bij de huisarts met je zoontje? hoop dat alles goed is gegaan!
Deli: heb een moedervlek die ik graag weg wil laten halen. Nu moet ik dus een afspraak maken bij de dermatoloog en dan snijden ze hem er uit Hij zit op mijn borst en je ziet hem net zitten als ik mijn bikini aan heb enzo.. Vind het gewoon lelijk. Lijkt mij ook eng dat Wesley op zijn buik ligt maar goed hij is op zich groot genoeg om zijn hoofdje goed omhoog te houden. Als hij lekker slaapt zo dan zou ik hem maar zo laten liggen.. Maar snap je wel hoor! De dokter zij dat het nog wel even kon duren voor het over was.. Eventueel nog bisolvon halen voor zijn vastzittende hoest. Hij kon wel antibiotica geven of een puf maar daar was hij niet zo'n voorstander van en ik eigenlijk ook niet. Hij drinkt verder redelijk en is verder meestal wel vrolijk dus dan gaat het goed! miss: zal eens in je album kijken!
dank je, hij is mooi hé, ben helemaal verliefd op die jochie´s....voelen een beetje als mijn eigen kindjes... klinkt dat raar?
Mogguh Meiden Spanning en adviezen alom hier ...maar ik ben er gewoon nog hoor dus helaas nog steeds geen kleine te bekennen Heb redelijk geslapen, hanatje heeft gisteren voor het slapengaan mijn rug nog even gemasseerd maar heb er nog steeds veel last van maar het is gewoon een spierkwestie daar ben ik nu wel zeker van verder geen tekenen van een bevalling helaas, heb er zooooo de balen van, ik kan nauwelijks nog 5 minuten staan want dan sta ik krom door de harde buiken en rugpijnen en ben inmiddels zo opgezwollen dat mijn hele lijf straks staat...maar goed we doen dus maar heeeel kalm aan en wachten af, hoop echt dat ik niet gestript hoef te worden! @Deli..gefeliciteerd!! @Juffie...hoe was het bij de HA? @Miran...leuk joh zo fietsen met de kleine...kanp van haar hoor! @Miss Dior...ik ben al 6 weken aan et kwakkelen met een griep/verkoudheid....lekker dampobad nemen (heb ik ook wel 2x gedaan ) en neusspray als je echt geen lucht meer krijgt...succes @the rest...fijne dag vandaag!!...ben de rest van de verhalen even kwijt
@ Miss, wat een leuke foto's zeg zeker leuke kindertjes maar ook leuk dat we jou zien, had me jou anders voorgesteld hahaha... Die kleine van jou zus is dan wel lekker snel met draaien! Sjonge, dan zou ik helemaal in paniek raken volgens mij! @ Riedel, yeaaaaahhhhhhhhhhhh je bent er! Ik zeg: lekker uitbuiten die massages van haanlief ik kreeg elke avond een voetmassage, varkenspootmassage was het meer, heerlijk! Hopelijk voel je je snel weer wat beter, rust maar veel uit,dat is het lekkerste nu! @ Juffie, oh een moedervlek laten weghalen. Dat lijkt me ook niks... Maar als ie in de weg zit is het ook niks natuurlijk! Ik hoop dat Nathan snel weer opgeknapt is... Het is nu ook rotweer. Toen het zo zonnig was hoorde ik Wesley helemaal niet meer grommen, die had altijd zo'n grom op z'n borst zeg maar, snap niet hoe ik het moet uitleggen. Nu met dit weer heeft hij het weer. Ondanks de puf! Nou, ik ga 'smorgens nooit meer even een dutje doen, lukt gewoon niet en ben nu nog net zo moe al dan niet moeier
Ja ik rust ook uit maar verveel me dood op een gegeven moment, heb geen rust in mijn lijf..alles is van slag, zit weeeer aan de diarree (solly) Nou ja zo even eten en dan kijken wat ik kan doen Ik moet eigenlijk ook een keer 2 moedervlekken laten weghalen maar ben gewoon te schijterig ervoor Ik had me Miss Dior ook heel anders voorgesteld..grappig is dat toch altijd
Ohh Riedel, ik dacht gister echt dat het wel door zou zetten... Jammergenoeg niet dus Ik hoop echt voor je dat je niet meer al te lang hoeft te wachten en je jullie meisje dus héél snel vast kan houden! @All: Helleuh! Hoe gaat t met jullie allemaal? Hier wel ok, slaap steeds slechter de laatste tijd Maarja, het zal er wel bij horen.. Ohja, heb ook weer een nieuwe buikfoto
Mooie foto Kristel!! Ja ik had ook goeie hoop dat het zou doorzetten...de kleine is wel aanwezig maar voor haar doen wel rustig vandaag...we zullen zien maar verveel me dood inmiddels
kan me voorstellen dat je je kapot verveelt door het wachten En je kan ook bijna niks doen ivm je rugpijn. Echt wel balen zeg! heb je geen leuke serie op dvd oid zodat je dat lekker kan gaan kijken?
nee heb alleen wat dingen liggen om te kijken die mijn haantje ook wil zien dus daar moet ik mee wachten ...ga zo nog maar even verder in mijn boek Kom strakkies wel weer even langs!
Dan haalt je haantje het kijken maar in als jij straks lekker ligt te rusten met je meisje Tenminste, zo zou ik het doen hoor, dan had mijn haantje echt pech gehad Die vermaakt zich namelijk wel op zn werk. Maargoed, leesze
Nou Riedel, mijn haantje had ook dikke vette pech hoor Leesze! @ Kristel, wat een mooie buik! Geniet er nog maar even van Mooie box ook! Die hebben wij ook voor Wes
Zo net ff lekker 3 kwartier geslapen op de bank...was zo moe haantje is als het goed is zo thuis dus dat is wel weer fijn...verder hier alles nog steeds rustig Tok laters
Oeh Rid nog niet? Moet elke keer ff kijken hoor of het al zover is! Blijft spannend! Hadden we trouwens ooit niet eens een poll gemaakt? Waar is die gebleven? Ohja, hallo allemaal! Hoe gaat het met iedereen? Hier alles ok, net weer de 1e werkdag van de week erop zitten, nu ff aan tafel met een koppie soep! Xx
Geen idee waar die poll ergens zou moeten staan... Hier nog steeds geen beginnende bevalling te bekennen, heb er eigenlijk ook geen hoop meer voor dat het uit zichzelf gaat beginnen voor vrijdag en het strippen