[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ben ik nog even snel....krampen blijven nog steeds, ze zijn nog wel onregelmatig..de laatste rij was 10-3-5-5 minuten maar heb dan ook het gevoel alsof mijn buik en onderrug uit elkaar gescheurd worden, ertussen door voel ik me vrij redelijk nog

Denk dat ik haantje toch maar laat komen...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goed zo Riedel, haantje bellen! En als het zo onregelmatig blijft ook gewoon de vk bellen hoor! Ik zat ook te wachten tot ik een uur lang precies iedere 4 min. 1 min een wee had omdat ik dan pas mocht bellen maar ik had ze nooit precies iedere 4 min. dus toch maar gebeld en had toen al 4 cm! Ik had ze ook in mijn buik en rug, daardoor vond ik op m'n zij liggen juist lekker. Helemaal als haantje een warme of koude lap :rolleyes: weet ik neit eens meer :oops: er tegen aan hield. Als het nu een uur zo door gaat meis met ook weeen om de 3/4 /5 minuten erbij gewoon even de vk bellen hoor! En nu je haan bellen, naar huis!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh en wat je zegt dat je je tussendoor vrij redelijk voelt :D Bij mij (ik weet niet of dat bij iedereen is) was de pijn helemaal weg als de wee weg was voelde ik me kiplekker alleen duurde dat maar een paar minuutjes hahaha...

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...ik heb ook een aerosleep. Geweldig ding! Wel prijzig maar ik vind het rust geven. Het is een matje over je matras. Je moet dan wel speciale overtrekjes er bij kopen en die kosten ook 15 euro p/st. Maar je hebt geen zeiltje meer nodig en het is makkelijk uit te wassen en meteen weer droog.

Rid...zet hem op hoor! Ik vond rondlopen prettig en anderen vinden rusten weer fijn. Kijk gewoon wat je zelf prettig vind en blijf wel rustig. Laat je haan naar huis komen!!! Dat is beter voor je gemoedstoestand!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, waar kan ik dat spul halen dan? Bij de prenatal?

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou even alles goed getimed en de krampen/weeen houden ruim een minuut aan, alleen de tussentijd verschilt nog wat dus dit moet het zijn...ben blij als haantje er is, rug doet zoveel zeer tussendoor dat het gewoon eng is alleen...alleen heel raar ja om je tussendoor goed tge voelen :)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goed dat je gebeld hebt rid. dit is echt wel het echte werk!

Deli: gewoon bij de prenatal ofzo ja. ze zijn wel duur maar geeft mij wel rust dus heb het er wel voor over

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, mooi zo! HET IS BEGONNEN! Bel straks ook gewoon de vk meis, als ze een minuut aanhouden en regelmatig maar niet precies op tijd komen, gewoon doen hoor! Dan weet je iig wat!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, het kan me niet schelen hoe duur het is als het maar veilig is! Dit is niks! Hij heeft dit ook nooit gedaan, is echt nieuw, hij sliep altijd op de rug. Morgen maar meteen halen. Vandaag gaat niet lukken ben ik bang. Moet vanuit werk naar afscheid/condoleren van de buurman en heb ook geen geld bij me. Zal zo even overleggen met haantje, misschien dat hij wat kan doen nog evt. Wil het zo snel mogelijk hebben nu, bah...

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: ik voelde me tussen de weeen door ook nog prima hoor. Kon ik gewoon nog gezellig kletsen enzo.

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja ik ook dus :D

Liggen gaat absoluut niet tijdens een wee en lopen ook niet, kan alleen heen en weer wiegen en hopen dat et snel over gaat...wachten wachten

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Jaaah, het is begonnen bij Riedel :D :whistle:
    kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent over je haantje bellen omdat je onzeker bent over of het wel echt is, maar mijn VK zegt over bepaalde dingen dat als je twijfelt, je het gewoon mag aannemen dat het zo is!
    Whaa echt spannend zeg! Ik ben echt nieuwsgierig wie er nu precies in jouw buik zit hoor! :D
    Ik hoop dat het zo soepel mogelijk zal verlopen voor je, zonder al te veel gezeur aan je lijf/hoofd en dat je ons gauw kan komen vertellen hoe het gegaan is! Heel veel succes en geniet ervan als de kleine meid er is! :D

@All: Helleuh!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik heb haantje een mail gestuurd. Ik ga een uur eerder weg hier als ik dan thuis voor het eten zorg en Wesley verzorg kan hij misschien even heen en weer naar prenatal. Moet even kijken of het hem uitkomt met z'n werk, hoop het wel. Anders kan ik het pas morgen halen en dan moet Wes vannacht nog een keer in het bedje naast ons slapen.

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Kom nog even spieken hoe het met Riddletje is..... heel veel succes en heel veel kracht meid!!! Nog even, en dan is jullie prinsesje er!!! \:D/

Mijn zusje braken in een klap de vliezen, bij haar tweede bevalling.... daarna kwamen de weeën een beetje doorzetten... van te voren niets gevoeld, na 2 uurtjes kwam de vk, en ze had al 6 cm ontsluiting :confused: direct naar het ziekenhuis, half uur later was hij er....

Bij haar eerste heeft ze alleen die bloedprop verloren... en geleidelijk aan kwamen de weeën opzetten....

Iedere bevalling is anders Ridd..... al krijg je er 10. ;)

Vertrouw op je eigen gevoel!

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Zou zo met je willen ruilen Rid ;)

Jippie, ga weer vruchtbare periode in... vanmorgen al verandering gezien in afscheiding ( sorry voor de details )

Iedere maand weer spannend!!

Hoe lang zijn jullie mama´s onder ons bezig geweest tot jullie eindelijk zwanger waren??

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Kristel,

Prachtige buik foto op je avater meid!!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miss, bij mij braken ook spontaan m'n vliezen en daarna meteen een beetje ongiegevoel en toen direct weeen die snel volgde. Wel ideaal, dan weet je in ieder geval zeker dat er wat aan de hand is als je vliezen breken :D

Ben benieuwd hoe het straks bij jou zal gaan ;)

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Aerosleep: Wij zaten er ook aan te denken om die te kopen, maar we hebben het toch maar niet gedaan ivm hygiëne.
    Normaal gesproken zou je namelijk hydrofiele luiers onder het hoofdje leggen voor als de baby kwijlt oid, bij een aerosleep mag dat niet en ik vind dat niet echt hygiënisch. Je gaat zo'n ding namelijk ook niet elke dag in de was doen.
    Wij hebben gewoon een goed luchtdoorlaatbaar matras en maken het bedje op zoals het moet. Mocht ze zich dan willen omdraaien oid, dan gebruiken wij liever iets om het draaien tegen te gaan.
    Zo zie je maar weer, iedereen is anders :)

@Miss Dior: Dankje :D
    Ik be ntrouwens in de 11e ronde zwanger geworden. Eerder ook al 3x maar dat is elke keer op een miskraam uitgelopen voor de 5e week al. Achteraf gezien kwam dat door een chronisch vitamine B12 tekort, maar daar krijg ik nu sinds September elke 2 weken een injectie voor bij de huisarts. En in November was het weer raak en gaat alles goed zoals je kan zien ;)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, Wesley heeft al lang geen hydrofiel luier meer onder z'n hoofd. Ik denk dat je bij die kleine babytjes wel het draaien kan tegenhouden maar Wesley is nu 9 maanden en gaat nu ineens op z'n buik liggen. Ik zou niet weten hoe ik dat kan tegenhouden. Een opgerold handoekje ofzo trekt hij zo weg dus dat is allemaal niks, daar is hij te groot voor.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kristel: Je mag inderdaad geen hydrofiel doek erop leggen maar het scheelt dat hij echt zo gewassen is.. En al helemaal zo droog.. Alleen in het begin spuugde nathan nog wel eens dus dan moet je hem wat vaker wassen. NU doe ik het af en toe en wel heel regelmatig het hoeslakentje natuurlijk.

Miss: was in de 4e ronde zwanger maar had wel hele lange en onregelmatige cyclussen. Mijn cyclussen duurden tussen de 40 en 47 dagen :confused: Ben dus uiteindelijk een half jaar bezig geweest ofzo.. Nog best snel eigenlijk.

Deel Deze Pagina