[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Deli: ik heb je even een vriendenuitnodiging gestuurd voor de hyves, want je profiel is afgeschermd, en dus kon ik ook niet bij de kippenhyves...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ok, ik heb je met moeite kunnen accepteren als het goed is. Hyves was hier geblokkeerd maar kan er toch op een of andere manier soms op alleen werkt dan niet alles en krijg steeds errors. :D

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    ik stop Luca's slaapzak ook vast onder het matras anders schopt hij de dekens van zich af en krijgt hij het koud en moet ik hem steeds weer instoppen...
    Iedereen zegt inderdaad weer wat anders. Gewoon lekker je eigen gevoel volgen en doen waar jij je prettig bij voelt. Ik ga morgen ook zo'n aerosleep kopen hoor! Geeft mij ook veel meer rust denk ik ;)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    je kunt inderdaad vantevoren heel moeilijk voorstellen hoe het is met zo'n kleine. Zo wilde ik nooit een speen. nou nathan heeft sinds dag 4 een speen omdat hij zo'n zuigbehoefte had.. We zaten hele dagen met onze pink in zijn mondje ook niet te doen ;)
    en zo zijn er nog wel meer dingen waarvan ik eerst dacht het niet te doen, en nu doe ik het wel of juist andersom..

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie precies dat heb ik ook, dat heeft iedereen! Je maakt je een voorstelling van dingen maar als zo'n kleintje er eenmaal is, is alles anders!

@ Elise, heb even bij je foto's gekeken :D leuk hoor! Het werkt hier allemaal niet zo super dus ga thuis nog eens uitgebreid neuzen ;)

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja precies, dat is ook al wat ik zei he :) Op het moment denk ik er zo over, maar misschien dat ik tegen die tijd ook wel zo'n ding ga kopen omdat ik me daar fijner bij voel.
    Ik heb nu gewoon bepaalde ideeën in mn hoofd, maar zo gaat het altijd, in de praktijk gaan dingen bijna altijd anders dan in theorie..
    Voel me nu iig een beetje voor mn hoofd gestoten alsof ik domme opmerkingen maak ofzo, omdat ons kindje er nog niet is en ik dus geen ervaring zou hebben... :oops:

7. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Ik heb QB heel nederig gevraagd of ik lid mag worden...

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, heb je trouwens geen foto erbij staan van jullie doorgezakte bed :) beetje jammer ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, bedoel je dat je het gevoel hebt dat wij vinden dat je domme opmerkingen maakt?

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    He Kristel, je maakt geen domme opmerkingen hoor!!! Je geeft gewoon je mening, prima toch? Ik had ook allerlei ideeen over hoe ik het zou doen als de kleine er was, en sommige dingen doe ik ook zo en andere dingen ben ik heel anders mee als ik gedacht had. Ik had nooit gedacht dat ik zo'n muts zou zijn met wie er op mijn kindje mag passen. Ik ben er echt veel moeilijker mee als dat ik verwacht had... En zo zijn er wel meer dingen... Ach, als je alles van tevoren al weet, zou het leven behoorlijk saai zijn toch? Hoe gaat het verder met je? Hou je het nog een beetje vol allemaal?

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik voel me een beetje aangevallen, alsof ik het niet goed zou doen omdat ik er wat anders over denk dan jullie ;)
    En alsof ik op dit moment geen goeie mening kan vormen erover omdat ons kindje er nog niet is en ik dus geen ervaring heb en dus niet kan weten hoe het is.
    Natuurlijk kan ik niet volledig weten hoe het is, maar net als jullie wil ik ook alleen maar het beste voor mijn kindje en zal ik doen wat nodig is, maar op dit moment kan ik idd nog niet voor 100% weten hoe het zal gaan, maar ik kan me wel situaties voorstellen en dan indenken wat ik zou doen ;)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ach, laat ook maar... het zullen mn hormonen wel zijn, die zijn een beetje van slag de laatste dagen :) Voel me wel vaker zo terwijl er niks aan de hand is :oops:

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, dat jij je aangevallen voelt ligt dan denk ik toch bij jou want dat is zeker niet mijn bedoeling! En zo ervaar ik mijn berichten en de berichten van andere dan ook totaal niet!

Ik wil niemand voor haar kop stoten (auw) jij hebt jou mening en die geef je over dat ding, prima! Ik zeg daarop alleen wat mijn ervaring is en wat mijn mening is. Ik verwacht niet dat je daar wat mee doet, is ook niet nodig! Als Yentle niet zo'n eigenwijze is en netjes slaapt heb je zo'n ding helemaal niet nodig straks! Als dat wel zo is dan kun je 'm idd altijd nog aanschaffen! Iedereen mag haar mening hebben en verdedigen, sommige hebben hun mening moeten bijstellen uit ervaring, allemaal prima toch.

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Sorry Deli, geen foto van het doorgezakte bed... dat is trouwens wel TOPsecret he, hihi... :)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, ik wilde net krabbelen waar die foto is van tijdens de bevalling toen je op handen en knieen in het kussen lag te gillen en door het bed zakte ;) :) NEEEEEEEEEE...

Als alles wat ik hier in vertrouwen deelde met jullie op hyves terecht kwam.......... :rolleyes:

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oei, pauze voorbij... Tok effe wat minder mee weer nu ;)

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Dat zei ik al Deli ;) Ik word ook gewoon een beetje moe van mezelf de laatste tijd.. Echt erg :oops:

Maargoed, jij bent toch ook in Rijnstate Arnhem bevallen of niet?
    Ben wel benieuwd hoe het er daar aan toe gaat en of je je wel een beetje op je gemak/ in veilige handen voelde daar?
    Wij gaan volgende week woensdag naar een info-avond daar over bevallen in t ziekenhuis, maar het is altijd fijn om de ervaring van een ander ook mee te krijgen toch :)

@Elise: haha, hoe krijg je dat dan voor elkaar, dat je bed doorzakt?!
    En ik vind er niks mutserigs aan hoor dat je voorzichtig bent met wie er op je kindje mag passen. Ik zou het zelf ook heel erg hebben denk ik!
    Ik zal me al ontzettend zorgen maken als ik Yentle een middag naar mn schoonouders zou brengen.. Niet zozeer dat zij niet voor kinderen kunnen zorgen ofzo, maar gewoon omdat zij hele andere opvattingen hebben over opvoeden dan wij en ik ben bang dat ze onze regels in de wind zullen slaan en hun eigen dingen gaan toepassen. Snap je wat ik bedoel?
    Ik hou het trouwens nog wel vol hoor, alleen hoop ik heel erg dat ze met 37/38 weken al wil komen :) Want hoe geweldig ik het ook vind dat ik zwanger ben en we een kindje mogen krijgen, ik heb best veel klachten en dat maakt t op zich wel zwaar... :oops:

@Riedel: Ben je al bezig?? Je bent ineens zo stil ;)

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Werk ze Deli! Ik ga er ook vandoor. Zometeen komt een vriendinnetje en ik heb gewoon nog helemaal NIETS gedaan vandaag... Ben ongi en moe, blegh!!!! Maar voel me wel altijd schuldig als ik dan niets doe (heb natuurlijk wel voor Luca gezorgd en we hebben lekker samen gedouched)...

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, ik wilde graag thuis bevallen maar moest toen op het laatst naar het zkh omdat Wesley er niet uit kon. Dus ik weet niet of je heel veel hebt aan mijn ervaring? Ik heb er niet zo lang gelegen met weeen. Toen ik eraan kwam had ik al 2 uur persween en zelf geperst thuis dus toen stond er een team witte jassen klaar, werd ik in een bed gelegd kreeg allemaal onderzoeken en toestanden en toen werd Wesley gehaald met de vacuuum. Ik weet wel dat ik daarna heel lang heb moeten wachten tot ik mocht douchen omdat de verpleegster steeds werd weggeroepen. Ik was niet brutaal genoeg om zelf te gaan anders had ik er al eerder onder gestaan, heb uiteindelijk ook alleen gedouched, ze wees me de weg en ging toen weer terwijl ik van andere hoor dat de verpleegster er wel bij bleef omdat je na een bevalling heel zwak bent ook al voel je jezelf een hele pief. Ik was mezelf al aan het afdrogen toen ze terug kwam! De verpleegster, gyn en de ass. gyn vond ik niet bijzonder vriendelijk ofzo maar goed, ze hebben hun werk gedaan! Als het goed is mag je daarna meteen naar huis, ik moest een nacht blijven vanwege Wesley's hersenschudding. Toen vond ik de verzorging toch wel minder hoor! Ik moest op een gegeven moment zelf vragen of ik niet eens moest voeden ofzo en ze hadden daar ook niet veel geduld mee, probeer maar gewoon zeiden ze of ze pakte Wesley's nekje en probeerde 'm zo te laten happen. Ik had een cursus borstvoeden gehad en wist dus dat dat juist niet goed was maar toch kon ik het toen niet opbrengen om er tegen in te gaan ofzo, was al lang blij dat ik hulp kreeg. Het verschilt ook wel want op een gegeven moment kwam er een ander team en toen kreeg je voor je gevoel wel wat meer aandacht maar goed er liep 1 meid op een kamer met 4 vrouwen en 4 baby's en volgens mij liep ze niet alleen op onze kamer dus dat je niet alle hulp krijgt die je als net bevallen vrouw zou willen is wel logisch... Ook vond ik het niet fijn dat m'n haantje naar huis werd gestuurd 'smiddags. Dan moest het rust zijn op de kamer voor de kraamvrouwen maar ja, ik was net moeder en mijn ouders wilde meteen komen en mijn haan werd ook naar huis gestuurd. Ik was veel liever thuis bevallen maar heb geen hele nare ervaringen met rijnstate ofzo?!

Deel Deze Pagina