Precies, als je thuis bent en lekker geniet van je kleine en alle visite doen die hechtingen er niet toe! En je hoeft toch geen einden te lopen thuis. Nou meiden, ik kom nu niet meer kijken, rond het effe af hier en dan ga ik naar huis. Boodschapjes doen, Wesley halen, eten koken, eten, Wesley verzorgen en naar het afscheid nemen van de buurman. Kan haantje intussen mooi even dat discussie matrasje halen Fijne avond en als ik Riedelnieuws heb kom ik 't melden!
*** BEVALLINGSPOLL **** Riedel, uitrekend 30 april en het is een kippetje! Denkt zelf: 7 mei kippetje Miranda: 1 mei kippetje penr: 5 mei kippetje (mijn verjaardag ) Delikip: 25 april kippetje Diepvrieskip: 6 mei kippetje Daykip: 29 april kippetje Juffiekip: 3 mei: kippetje Mupkip: 1 mei kippetje Yojokip: 2 mei kippetje QueenieKippie: 3 mei kippetje Dagdromer: 30 april kippetje Preciouskip: 3 mei kippetje *** Buddylijst *** Riedel = Delikip
Hey, ik heb 6 mei gegokt bij Riedel! En laat ze nu net bezig zijn Hopelijk komt de kleine nog voor 12.00 uur vanavond
Kristel: ik had pas na de bevalling zo iets van: oh zouden de buren me niet gehoord hebben?? Niet dat ik hard geschreeuwd heb ofzo maar tijdens het persen was ik toch neit helemaal stil Tijdens het persen heb ik daar niet aan gedacht. Vind het trouwens echt spannend voor Rid! Denk dat ze nu druk bezig is. xxx
hey hallo, Hahah riddle aan het bevallen hihoe. dezelfde dag als de verjaardag van mijn haan Riddle meis zet hem op.. Dus aerosleep ding. Ik heb zo'n ding gekregen van iemand en wel op het bedje liggen, maar geen speciale dekentjes enzo... Ik denk dat het goed is om gewoon lekker je gevoel te volgen. Elk kindje is weer anders en wat bij de een werkt, hoeft natuurlijk niet bij de ander te werken. Juffie; wat bettreft die moedervlekken. Ik heb er al veel laten verwijderen. Je krijgt gewoon een prikje, voelt hetzelfde als bij de tandarts en dan snijden ze hem weg en dan krijg je een kleine hechting. ik vind het heel erg meevallen. Ik moet er nog eentje laten verwijderen op een chenante plek die tijdens mijn zwangerschap wat groot is geworden, daar zie ik wel tegen op. Maar op je borst (heb ik ook gehad) vernam ik niks van.. Deli; hopen dat wesley nu beter gaat slapen even visite doei doei
mink: heb er ook al eens eerder 1 weglaten halen.. maar ben gewoon een scheiterd Maar goed moet pas eind juni heen dus duurt nog even Deze is ook in de zwangerschap wat dikker geworden. Nou zijn mijn borsten dat trouwens ook
Joepie! Riedel is aan het bevallen! Gelukkig wel eerder dan mij, dat zal wat zijn zeg! Morgen mag ik mijn medicijnen gaan afbouwen waarschijnlijk! Straks nog aan de CTG en hopen dat alles rustig is! Vanochtend was beebje wel wat ontdaan, zijn hartslag ging alle kanten op, dan weer 180 en weer terug naar 105.. Volgens de zuster kwam het door alle medicijnen! Veren dat ik vrijdag naar huis mag! En Rid, ik denk aan je! Zet m op! Ben beniewd naar jullie kippetje! Ik denk dat jullie nu ook wel alvast een bevallingspoll voor mij mogen opstellen, hahahaha! Tot snel weer xxx
@ Linnie, je zegt ZIJN hartslag is het een jongetje of weten jullie het nog niet? Hopelijk ben je snel weer thuis meis! Maar een poll gaan we zeker maken! Als jij je maar kalm houdt!
Haha Deli, nee we weten niet wat het is, dus ik noem het altijd maar een hij! Geeft het minst verwarring! Al iets van Rid vernomen? Dikke kus
Hallo allemaal, @Kristel: ik snap je helemaal wat schoonouders betreft; heb ik ook last van en zij hebben dan ook nog nooit op Luca gepast . ik heb een positieve ervaring wat betreft in het ziekenhuis bevallen. Ik wilde zelf graag in het zh bevallen; ben nogal een angsthaas en ik voelde me hier veiliger bij. Bovendien wilde ik niet met persweeen ernaartoe als het thuis niet mocht lukken (woon nogal een eindje van het zh vandaan). Uiteindelijk ging mijn bevalling zo snel dat ik alsnog met persweeen ben gegaan, maar dat was best te doen. Ik ben al met 4cm naar het ziekenhuis gegaan en achteraf maar goed ook, want binnen een half uur mocht ik gaan persen... Ik ben 's nachts bevallen en was op dat moment de enige die aan het bevallen was, dus ik had alle aandacht. Mijn eigen vk en twee verpleegkundigen waren erbij en eigenlijk was het heel gezellig. Nadat Luca was geboren en ik was gehecht, kregen we beschuit met muisjes en lieten ze ons alleen om met z'n drietjes te zijn. Mijn ouders mochten ook meteen komen, ook al was het midden in de nacht. Ik mocht ook douchen wanneer ik wilde en ze hebben ook nog brood voor me gesmeerd, want ik had reuzetrek, hihi!!! Dus allemaal heel positief, ook al had mijn bevalling uiteindelijk makkelijk thuis gekund. Fijne avond allemaal en ik hoop dat het voorspoedig gaat bij Riedel!
@Dagdromer... mijn zoontje moet geopereerd worden aan zn handje. Ik zal zo ff spammen hoe dat ie met zn handjes geboren is! Zo is ie ermee geboren... even n duidelijkere foto nemen... ff wachten... Op deze zie je duidelijk hoe zn duimpje erbij lag met de geboorte. (op de foto was ie alweer 23 maanden oud dus handjes waren iets of wat gegroeid). Nu heeft ie hiervoor al 2 operaties gehad. Bij de 1ste operatie hebben ze zijn duim geamputeerd en van de wijsvinger hebben ze n duim gemaakt. Bij de 2de operatie hebben ze aan de linkse handje ( t ventje was toen nét 4,5 jaar oud) n pees uit de ringvinger gehaald en verlegd naar de duim toe en nu doen ze diezelfde operatie maar dan met t rechterhandje! Het moet n operatie zijn van 90 minuten maar de laatste keer duurde diezelfde operatie 3 uur!!! Dus ook nu ga ik ervan uit dat t 3 uur duurt, kan t ook niet tegenvallen. Vandaar dat ik me dus druk maak om zn hartje nu. Het ventje mankeert al zo veel!!! @Kristel... qua bevalling van de 2ling moet ik erbij zeggen dat de gyn die ik vanaf de 7 weken zwangerschap al had altijd maar 1 kindje heeft gezien ( wat voor oetl*l kun je zijn?) met de pretecho (24 weken zwanger toen) legde die vrouw, na eerst t kindje wat we verwachtte te hebben gezien en daarna heel de rest van mn baarmoeder, dat apparaat plat op mn buik zodat we zwart scherm kregen... ze zei tegen ons: ik moet je iets zeggen voordat ik verder ga... wisten jullie dat jullie zwanger zijn van n 2ling? Ik zeg: nee, maar toen ik dus n posi zwangerschapstest in handen had riep ik al gelijk tegen mn vriendin dat ik zwanger was van n 2ling, dat gevoel had ik althans. Maar doordat de gyn er altijd maar 1tje zag wist ik niet beter als dat er ook maar echt eentje in zat. Helaas moet ik er wel bij zeggen zei ze dat die andere met de 11 weken en 6 dagen is overleden. Ik voelde me heel dubbel. Toen wij dus buiten stonden met ons bewijs in mn handen zei mn ex: miranda we kwamen maar voor 1 kind kijken dus treur er niet om! Ik voelde dat toch anders!!! Thuis belde ik mn moeder op om toch zoveel mogelijk erover te praten en van haar kreeg ik de reactie: tja meid, ben maar blij want n 2ling had je niet aangekunt! Ik werd boos en verdrietig wat had ik altijd graag n 2ling gewild!!! Nu had ik er een en werd t me afgenomen. Dus met de bevalling in zkh vertelde ik dit tegen de verloskundigend personeel en mocht ik t vruchtzakje zien waar dat andere kindje al die tijd in had gezeten... t was niet meer dan n vlek koffie, oid, op je kleding. Dat was voor mij n goede afsluiting want ik heb t nog kunnen zien. Mn ex heeft er nooit naar gevraagd of gekeken. Ik kan die andere ook echt nooit vergeten... heel raar en nu ik dit zo typ wordt ik er zwaar emotioneel onder! Maar aan de andere kant heb ik van Chris er wel n mooie blijvende herinnering van gekregen... n engelbedeltje!!! Helemaal geweldig en ik heb ook de "pret"echo-foto van die andere kleine en t staat op video!!!
Linda... ik hoop ook voor je dat de medicijnen aan slaan maar zou je me n plezier willen doen en volledige rust houden tot aan t echte werk toe?!!! Je laat ons schrikken en die kleine moet nog n kleine 10 weken blijven zitten hoor! Veel sterkte!
Nog geen buddy nieuws jammer genoeg?? Miran...dat ziet er akelig uit en zoals jij omschrijft heeft hij al genoeg voor zijn kiezen gehad. Heeft hij het aan 1 kant en heeft het een naam? Wel fijn dat ze er wat aan kunnen doen. Ik maak me nog steeds een beetje zorgen over Stan zijn middelste teentjes. Die hangen er ook een beetje raar aan maar ja......de kinderarts heeft gezegd dat hij gewoon grappige voeten heeft en dat het vast goed komt. Ik moet trouwens morgen weer een afspraak maken bij de kinderarts. Vandaag terug geweest bij de ha om te vertellen hoe het gaat met het laxeermiddel. Moet zeggen dat het wel beter gaat maar op het moment dat ik zei dat hij nog erg veel spuugt kwam er ook gelijk een golf uit. De ha vroeg hoe lang geleden hij zijn fles had gehad en ik hem vertelde dat dat al ruim 2,5 uur geleden was vond hij het toch wel erg veel en geen mondje terug. Ikke blij want dat probeer ik het CB al lang wijs te maken maar die zeggen steeds dat ik me vast vergis omdat kindjes met zwaardere reflux schijnbaar niet vrolijk zijn. Ben blij dat het nuzo ver is dat iemand het een keer gezien heeft wat voor golf er uit kan komen en dat er nu verder naar gekeken word Ik hoop dat ik snel terecht kan. Riedel ik denk aan je hoor! Ik hoop dat je je meisje inmiddels in je armen hebt!
Goede avond dames!! Kwam even spieken.... weet niet of iemand van jullie een beetje persoonlijk contact heeft met Riddle, misschien iets weet of ze al bevallen is of nog bezig is?? Ben zo benieuwd en verheugd! Hahah een pol wanneer dat arme vrouwtje eens gaat bevallen Leuk! Maken we nog een pol voor de niet zwangere...wanneer we eens zwanger gaan raken... Tenminste hier thuis hebben we een pol voor de gein over wanneer ik zwanger raak. Als ik mijn man moet geloven moet ik nog wachten tot augustus dan heeft hij vakantie haha. @Juffie, owh ja dat ken ik, ik ben ook zo eentje, gooi alles in de wasmachine zonder zakken na te voelen.... was geregeld geld mee, of papieren zakdoekjes....zooo smerig is dat, allemaal van die witte pluisjes op je kleding. Manlief gebruikt zijn broekzakken zoals een vrouw haar handtas...wat daar soms allemaal in zit Ben beetje laat vanavond.... maar goed, kan zo even lekker bij lezen... jullie hebben weer veel gekletst!! Liefs
@ miranda200375 tjee meid, kan mij voorstellen dat je erg bezorgd bent!! Ik wens jullie en je zoontje heel veel sterkte en succes toe!! Wanneer moet hij geopereerd worden? Ik las even je verhaal over de tweeling. Ik wordt al emotioneel als ik het lees, en vooral de woorden van je ex man.... " jullie gingen voor 1 baby te bekijken en niet voor twee" ... heb er een brok in mijn keel van. Ik weet uit ervaring, dat op het moment dat je ontdenkt dat je zwanger bent, je een ongekende liefde, warmte, en toewijding voelt voor dit wezentje en als het er 2 zijn zal dit gevoel er net zo zijn! Een tweeling is een wonder, een groot geschenk...en als dit dan iemand zo tegen je zegt...verschrikkelijk!Het is toch een deel van je geweest, het heeft samen met zijn / haar broertje in jouw buik gezeten, je bent mama van een tweeling, hoe dan ook! Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven meid.Vergeten zal men het nooit. Ik begrijp je verdriet, was zelf ook zwanger in december... kerstavond is het mis gegaan, zou nu ongeveer 6 maanden zijn geweest.... ben er ook nog vaak verdrietig om, en dan krijg je ook wel eens van die zogenaamde wijze opmerkingen van andere mensen " ach, dan klopte er ook al iets niet" of " wees blij dat het mis is gegaan, anders had je een pech kindje gehad" ,.... ik wil het niet horen, ik kan wel gillen als iemand dit commentaar geeft. Wees gewoon een vriend voor me en luister even naar mijn verdriet, en zwijg.... Ik zei laatst tegen mijn man... als wij nu weer zwanger zouden raken, ben ik voor de 2de keer zwanger, en mama van 2... die miskraam, dat kindje zal ik altijd met mij mee dragen en nooit vergeten. Klinkt raar hé, stiekem hou ik nog wel eens bij hoe ver ik al zou zijn geweest in die zwangerschap.... moet het niet doen, ik weet. Heel veel sterkte met je zoontje!! Veel liefs