O jee, zouden ze geschrokken zijn? Hopelijk gaan er heeeeeel veel kippies mee en hebben we en gezellige dag!
Ben begonnen met bijlezen maar eerst maar even goedemorgen zeggen! Wat een gezelligheid hier al vanmorgen Heb al wel de foto's en het verhaal van Rid gezien. Wat een mooi meisje zeg! Lekker genieten van je kraamtijd nu.. Las ook dat Miss haar gesprek niet zo lekker gegaan was.. Wat vervelend zeg Deli: alweer zo'n vervelende nacht.. Wij hier helaas ook. Op zich ging het heel goed. Nathan sleip half 8, nog even papfles om half 10 en weer slapen. Tot hij heel erg moest hoesten om half 5.. Zo zielig. Stikte er weer bijna in. Toen was hij natuurlijk wakker en kwam niet meer in slaap. Uiteindelijk even bij mij aangelegd. Paar slokjes bv gedronken (toch handig dat ik nog steeds wat heb ) en weer in bed gelegd.. Kwart voor 9 werd hij toen wakker. Maar goed ben zelf oook niet helemaal fit. hoofdpijn, verkouden enz. dus voel me niet echt super nu.. Zo en nu ga ik de rest verder lezen. xxx
*** Officiele oproep aan alle kipjes *** Wie is er in voor een gezellige ontmoeting, wederom een poging om dit te regelen. Aan de hand van wie er mee willen zullen we gezamelijk besluiten in welke plaats we afspreken. Laat je er dus niet van weerhouden om mee te gaan, we kunnen best een plaats vinden welke voor iedereen haalbaar is! Oke, hier gaan we; Zaterdag 30 mei Delilah - Arnhem Dagdromer- Geffen Zaterdag 6 juni Dagdromer-Geffen Juffie- Middenmeer (NH) Zaterdag 13 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Zaterdag 20 juni Delilah - Arnhem Dagdromer - Geffen Juffie-Middenmeer (NH) Zaterdag 27 juni Delilah - Arnhem Juffie-Middenmeer (NH) Oke, iedereen even invullen aub zodat we eindelijk eens met een flinke groep kunnen meeten gezellig
Logisch toch dat je je zorgen maakt! Hoop dat er nu toch snel actie ondernomen gaat worden. Kijk de extra was is nog tot daar en toe maar je mannetje heeft er gewoon last van denk ik en dat is toch zielig..
@ Juffie, vervelend he dat hoesten Wesley bleef er ook heel erg in hangen in het begin... Gelukkig gaat het weer over en nu hoest hij soms de halve nacht maar slaapt gewoon door!
Sorry meiden dat ik zo lang niet geweest ben. Maar heb het nu een stukkie drukker met onze kleine meid. Hoe gaat het met jullie?
***Kuikentjeslijst*** Haantje Wesley, 05-08-2008 Kuikentje Britt, 14-08-2008 Haantje Kevin, 15-11-2008 Haantje Jesse, 04-12-2008 Haantje Stan, 10-12-2008 Kuikentje Rosalina, 16-12-2008 Haantje Thomas, 19-12-2008 Haantje Niek, 22-12-2008 Haantje Nathan David, 05-01-2009 Kuikentje Zoe, 19-02-2009 Kuikentje Vanisha, 18-03-2009 Haantje Dylano, 19-03-2009 Kuikentje Rayven, 06-05-2009 In het kippenhok zijn 8 haantjes geboren en 5 kippetjes
Mup: hoe gaat het met Vanisha?? Zal zo eens kijken of ik iets leuks kan bedenken voor de kippendag Lijkt me echt leuk omm iedereen te zien. Denk trouwens niet dat ik Nathan mee neem dan. Hij slaapt niet echt goed meer in de auto en kinderwagen dus dan wordt het zo vervelend voor hem. Wordt hij moe maar wil niet slapen...
@ Juffie, ik moet ook maar even zien wat ik doe. Op zich wil ik Wes graag meenemen maar dat hangt af van de afstand en de planning. Ik zou wel graag alle baby's willen zien hoor!
ja daar ligt het natuurlijk ook aan. Maar ben afgelopen zaterdag een dagje wezen winkelen met nathan en dat was niet echt een succes. hij heeft de hele dag misschien een uurtje geslapen.. En was dus 's avonds oververmoeid en wilde niet meer slapen. Nu zijn we in juni alweer een maandje verder en gaat het misschien al wel wat beter? Het lijkt me trouwens wel leuk hoor om alle beebjes te zien!
Hey kippen, Ik zal weer even wat minder actief zijn... Zal even snel uitleggen hoe en wat Ik heb eind vorig jaar een laptop gekocht van Acer omdat mijn laptop die ik toen had aan vervanging toe was. Met die Acer laptop heb ik alleen maar problemen gehad tot nu toe en die is nu dus al 3x teruggestuurd geweest voor reparatie maar elke keer als ie terug komt is er ineens iets anders weer kapot. Wij zijn het dus zat en zijn nu bezig om ons geld terug te krijgen (is wel even 1900 euro ) of een vergelijkbare laptop van een ander merk. Dus ik heb de hele tijd met oude laptop moeten doen nog steeds, maar die is nu helemaal kapot Gelukkig heb ik boven nog een oude pc staan, maar die is zo sloom dat het gewoon niet te doen is om alles terug te lezen en te reageren (dan ben ik de hele dag bezig zo onderhand). Maar die ga ik nu helemaal leeggooien en helemaal opnieuw installeren ed. Hopelijk doet ie t dan weer beter en kan ik dus gauw weer meelezen en meetokken! Lang verhaal, maar dan weten jullie ook waarom
Heb je 'm nog in de bak? Ik had op een gegeven moment nl. met een maand of 3 al dat Wesley niet meer in de kinderwagen wilde. Toen heb ik omgebouwd zodat hij lekker om zich heen kon kijken en toen vond hij het helemaal prachtig!
@ Kristel hopelijk tot snel dan! En hopen dat jullie je geld terug krijgen natuurlijk of een andere oplossing!
Ik zit er ook al aan te denken om de wagen om te bouwen naar buggy maar ik vind de buggy van de maxi-cosi mura zo groot lijken dus moet nog ff passen en meten. Heb verders een verschrikkelijke koppijn gekregen en daar wordt mijn humeur niet best van. Hopelijk kunnen jullie mijn humeur wat oppeppen De ha heeft nog niet gebeld helaas.... Wil ook niet gelijk zelf weer aan de telefoon gaan hangen maar ben toch wel erg benieuwd of ze iets voor mekaar hebben gekregen!
@ Dag, gewoon bellen joh! Niet blijven wachten... Kan jou het schelen! Gewoon een keer proberen. Wesley was ook best klein en sommige waren er ook geen voorstander van en zeiden dat kindjes van die leeftijd nog in de bak moesten maar hij vond het maar niks en ik ging amper met 'm naar buiten daardoor. Toen hij kon kijken vond hij het meteen helemaal goed en als hij moe is gaat hij slapen. Ik denk dat het prima kan hoor! Oke, nu moet ik je nog oppeppen... Ik zit nu achter mijn pc heeeeeeleeee gekke bekken te trekken, kun je er al om lachen
Heey kippies! Heb totaal niet teruggelezen, tis weer drukdruk hier.. een oom van haantje ligt in het zkh te wachten op een nieuwe lever... tis nog maar de vraag of hij in aanmerking komt voor een transplantatie, of de artsen het aandurven, aangezien hij te kampen heeft met een overgewicht... Daar krijgen ze vanmiddag uitsluitsel over.. dus spannend weer.. Het enige wat ik wel gezien heb gister snel is dat Riedel bevallen is van een prachtige meid met een net zo'n prachtige naam en dat Linnie in het zkh ligt? Hoe gaat het met haar dan? Kan iemand misschien een klein updateje maken ofzo? Jamie heeft vandaag zijn 1e schoolfoto's meegekregen, zo lief! De nabestellingen zijn ook al klaar, dus heb ik voor moederdag leuke kadootjes, hihi! Eén foto van Jamie zelf en eentje samen met Britt! Straks als Britt wakker is ga ik ze ophalen, meteen maar even een mooi lijstje eromheen en klaar is Bianca! Xx