Deli... t blijft n lekker ventje he... maar zoals ik al zo vaak hier heb gezegd... ik vind alle baby's mooi, ik ben n echte babymama! All... wie weet waneer Linda/Kristel en Pooh uitgerekend zijn? Dan kunnen we n poll gaan maken en eventueel n buddy bijschrijven.
**** BEVALLINGSPOLL **** LindaS: bevallingsdatum is 10 Juli 2009: Miranda denkt: haantje op 21 juni (vaderdag) Kristel: bevallingsdatum is ? Pooh: bevallingsdatum is ?
Goedemorgen.... Ik wilde net n zwangerscapstest doen maar dat ding ging niet in zn werking... helaas ik kreeg geen "wacht"tekentje. Dus mislukt... vandaag maar even n nieuwe test halen en doen. Ik ben nog niet ongi en merk dus dat mn boobs stevig aan voelen en aan de zijkant net iets verder naar beneden dan je oksels daar is t zeer gevoelig. Nadat ik gisteren als n ijsklontje naar bed ben gegaan en rillen van de koud droomde ik (of misschien heeft ie dat wel echt gezegd) dat Chris zei: Je hoeft geen test te doen om te kijken of je zwanger bent want deze kouderillingen had jij bij je laatste zwangerschap ook. hahahhaha hoezo wil ik dit graag?!!! Ik ga zo met mn zoon voetballen en ben om n uur of 12 terug hier om te kijken hoe t hier is. Doei
Goede morgen lady´s!! Zow weer lekker weekend... naja, stond vanmorgen nog om kwart over 5 naast mijn bedje... ppff, heb al lekker veel kunnen doen hier, alle was is weg gestreken, al gedweild, ons nestje al fris opgemaakt, hond uitgelaten enz. Nu snel aankleden en boodschappen doen, dan weer naar de zaak om te werken en vanavond hebben we een feestje, hoop dat het droog blijft want die mensen houden dat buiten zal wel mijn winter laarzen aan kunnen inplaats van mooie open schoentjes met rokje. @Miranda, oh wat fijn van je kinderarts dat hij je bezorgdheid heeft weg genomen ( deels, want je blijft natuurlijk een moeder en moeders maken zich altijd zorgen ) Maar goed, ben opgelucht dat het verder goed gaat komen met zijn hartje en de operatie als succesvol wordt voorspeld. Heel veel succes en kracht wens ik je toe!! Het zou natuurlijk wel geweldig zijn om dan met moederdag een positieve test in handen te hebben, en natuurlijk veren wij met z´n allen voor je mee!! Ik moet morgen ochtend naar het ziekenhuis voor bloedtest en echo. Kijken of er eitjes gegroeid zijn en of er voldoende progesteron wordt aangemaakt om te zien of er wel daadwerkelijk een eisprong plaats vind ( want volgens mijn gynaecoloog zijn berekening zou dus morgen of maandag ovulatie moeten plaats vinden. Veren jullie voor mooie eitjes?? Had gehoopt na die miskraam weer snel zwanger te zijn,( tenminste, dat is wat iedereen beweert ) maar het lijkt nu alsof mijn lichaam even nergens meer zin in heeft. Hoe is het verder met de dames? Aan iedereen, zwaaaaiii
Mogguh kippies! Miranda, ik veer voor je hoor! Hopeso! === Zo, ff ego hoor. We zijn gister met de hele familie naar het zkh geweest. Onze oom heeft gister een gesprek gehad dat de artsen hem wel willen opereren, dus dat is goed. Hij staat nu bovenaan de wachtlijst in NL voor een nieuwe lever. Nu maar hopen dat er snel een lever voor hem is, hij staat natuurlijk niet zomaar bovenaan de wachtlijst... Dus gister wilde hij graag iedereen nog even zien, want om iedereen op te trommelen als hij te horen heeft gekregen dat hij binnen 6u geopereerd wordt is ook zo iets. Dan gaan we met z'n allen als een kudde olifanten naar het zkh, en dat is ook niet de bedoeling. Dus het was wel even mooi zo gister, wel heel zwaar, maar mooi. Je zag ook aan hem dat hij het fijn vond dat bijna iedereen gekomen was, gaf hem wel moed. Hij moet toch knokken als een gek als hij onder het mes ligt, en ik denk dat dit hem wel extra motiveerde.. === Zo, dat is eruit. Nu Britt maar uit bed plukken, die ligt alweer lekker te teuten, hihi! Straks ff de zon in, tis heerlijk weer! Xx
Hey meiden, Miranda: ga hard voor je veren meis. Zou super zijn een posi test op moederdag! Miss: veer ook voor jou! Hoop dat er mooi eitjes te zien zijn op de echo. QB: sterkte zeg! All: wij zijn vanmorgen wezen babyzwemmen. Echt leuk. Nathan vond het heerlijk. Zal straks even fototjes plaatsen.. Fijne zaterdag! xxx
Hey kippen! Het gaat sneller met mn pc dan ik gedacht had, ben nog steeds niet klaar ermee, maar hij is iig alweer een stuk sneller en kan dus weer normaal meelezen ed, alleen heb ik er nu geen tijd voor Las alleen wel dat het voor Miranda heel spannend is! Ik hoop het echt voor je, het is jullie echt gegund *Diepvrieskip veert zich een ongeluk* Nu ga je morgen dus testen? Of ga je straks als je een nieuwe gekocht hebt al testen? Ik ben heel benieuwd! @De Poll: Wat leuk! Ik ben trouwens 27 juli uitgerekend Ik weet niet waarom, maar vanaf het begin af aan heb ik al het gevoel dat ze eerder gaat komen, dus ik zeg zelf ehm... 10 Juli. Kan het trouwens zo zijn dat als je eigen moeder ook eerder of later beviel telkens dat het bij jezelf ook zo is? Of heeft dat er niks mee te maken? Ben wel beniwud hoe het bij jullie moeders en jullie zelf was! Mijn moeder is alle 3 de keren eerder bevallen namelijk; bij mn oudste broer 3 weken eerder, andere broer 6 weken te vroeg en bij mij ook 2 of 3 weken eerder... Nouja, ik lees het later wel weer terug! Fijn weekend in ieder geval allemaal!
Kristel: mijn moeder is bij mij en mijn 2 zusjes 'te vroeg' bevallen. Ik ben met 41 weken bevallen. Hier zegt het dus niets
miran hier komt ie dan VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERR VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERR VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERR VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERR VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERR VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEEVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEERR VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER Helaas kan ik geen hcg meer strooien, maar als dat nou alle zwangeren onder ons doen, komen we een heeeeeeel eind Juffie wat een leuke foto;s. Ik wil ook gaan babyzwemmen met Zoë. ze heeft al een broekje van nijntje hahahaa deli; hoe is ie Miss; ook veer ik voor jou, dat je hele mooie eitjes mag hebben.
kristel; het zegt niks. ik was een week overtijd en mijn moeder bij alle drie veel te vroeg hahaha oh ik ga even kijken wanneer ik mee kan
Hello...even snel een antwoord op je vraag...ze is 50 cm. lang en weegt 3880 gr...lekkere stevige meid dus
**** BEVALLINGSPOLL **** LindaS: bevallingsdatum is 10 Juli 2009: Miranda denkt: haantje op 21 juni (vaderdag) Kristel: bevallingsdatum is 27 juli 2009: Miranda denkt: kippetje op 29 juli Pooh: bevallingsdatum is ?
Hallo kippevriendinnetjes... Allemaal bedankt voor t lieve veren. Ik ben vandaag naar de kruitvat gegaan en ja hoor ik kon mn eigen niet inhouden en heb idd n test gekocht. Maar helaas sloeg negatief uit! Gelukkig kennen wij hier 2 gezegdes en dat zijn: * GEEN BLOED GEEFT MOED * NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN Ik zie zelf nog geen bloed en heb ook geen ongi klachten. Zelf voel ik wel meer aan mn lichaam en aan mn boobs maar ik vertrouw dat niet meer! MissD... Ik weet t, iedereen beweert dat je vruchtbaarder bent na n miskraam of curretage MAAR ook hier nog steeds geen zwangerschap en wij zijn inmiddels 8 maanden verder. Gelukkig zijn wij niet de enigste meid... hier zijn er nog veel meer die met ons mee kunnen praten. Schrale troost... Waneer krijgen jullie die uitslagen van die onderzoeken? Ben benieuwd wat er aanuit komt meid! Hopelijk zeer goed nieuws!! All... ik wil naar bed toe MAAR mn zoontje (9 jaar ) zit nog steeds naar X-Factor te kijken en ik wordt er knettergek van!!! Tok you in the morning and every mom... happy mothersday!!!
goedemorgen meiden, Fijne moederdag voor alle mama's onder ons! Miranda: wat jammer zeg van je negatieve test. Hoop voor je dat je niet ongi wordt en gewoon wat te vroeg getest hebt! Fijne dag allemaal! xxx
Goedemorgen... All... ik wil IEDEREEN n fijne moederdag wensen, ook al ben je (nog) geen moeder we zijn bezig voor zwangerschap dus stiekem toch n beetje moeder voor onze eitjes he Ik kreeg net van mn zoon n lekkere bak koffie en moest toen op de bank gaan zitten... hij nam de 2 kleintjes mee heel zachtjes naar boven om de kadootjes te halen en ik moest mn ogen dicht doen. Daar staan mn 3 kinders voor mn gezicht met kadootjes... Ebony (zit bij ons op t dorp op school en is net 5 jaar oud) heeft n theepotje gemaakt met daarop n heel lief versje. Giuliano ( zit op speciale onderwijs 20 km bij ons vandaan en hij is 6 jaar) heeft precies hetzelfde gemaakt... ook n theepotje. Zet me aan t denken dat ik n "echte" theemuts ben hahahaha en dan mn grootste ventje Gyani ( hij is 9 jaar ) heeft n heel mooi bloempotje gemaakt MAAR dat versje van m deed mn adem stokken... voor de 2e jaar achter elkaar krijg ik n brok in mn keel en kan mn tranen nog net binnen houden. Zoooooo lief! Of zou t met mn hormonen te maken hebben? Daarna heb ik van de kinders 2 bloempotjes gekregen met n mooi bloempje erin ( was actie van de boerenbond) kost de kinders niks en ik vind t supermooi! Ik ben op en top verwent door ze en vind t machtig om dat gevoel te krijgen die mn oudste mij op zo'n dag bezorgd! Ik ben nog niet ongi en heb ook nog geen ongi gevoel dus kan nog alle kanten op. Misschien n langere cyclus?... Ik kom vanavond nog even online en dan niet meer pas morgenavond om jullie op de hoogte te brengen van de operatie. Als ie morgen naar huis mag anders pas dinsdag!
**** BEVALLINGSPOLL **** LindaS: bevallingsdatum is 10 Juli 2009: Miranda denkt: haantje op 21 juni (vaderdag) Kristel: bevallingsdatum is 27 juli 2009: Miranda denkt: kippetje op 29 juli Pooh: bevallingsdatum is ? *** Buddy's *** LindaS = Kristel = Pooh = Wil Linda/Kristel en Pooh zelf n buddy uitzoeken of invullen... ik denk dat iedereen wel buddy wil zijn hahahahaha