[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Hoe gaat het hier? Bij ons alles ok, nog steeds afwachten wat betreft haantjes oom, maarja, alles gaat natuurlijk wel gewoon door! De kids hebben me laten uitslapen vanmorgen, heerlijk! Was pas tegen half 9 beneden met Jamie, hij was net wakker. Ik haal zo Britt uit bed, want die is inmiddels ook wakker geworden.

===

@Miranda; Heel veel suc6 en sterkte vandaag in het zkh! Knuff! Heb je eigenlijk al weer een test gedaan? Ben benieuwd!

@MissDior; Speciaal voor jou heb ik het filmpje hier even neergezet! Enne, flink aan de klus gaan he?!

Klik -> ; http://nl.tinypic.com/r/33m6hqr/5

@Juffie; Leuke foto's hoor! Britt vond haar 1e keer in het zwembad ook lekker, en dat terwijl ze toen een hekel aan in bad gaan had... Dat is nu ook wel anders, hihi!

@Kristel; Mooi kamertje al hoor! En dat opgemaakte bedje deed ik ook vaak hoor, voordat Jamie er was.. gewoon ff om te kijken hoe het leek idd, hihi!

@Silly; Jij natuurlijk ook heel veel suc6 in het zkh met Niek straks! Knuff!

===

Ohja, moederdag! Jamie had op school voor mij een clowntje van steen gemaakt en die zelf geverfd, kan zo aan de muur gehangen worden! Hij had hem ingepakt in een zelfgemaakte bloem, zo schattig! Alleen wilde hij hem achteraf toch liever zelf houden in plaats van aan mama te geven, dus heb hem maar snel verstopt voordat hij stuk gaat, is ook zo zonde... ;)

Nou, zal ff Britt tevoorschijn toveren!

Fijne dag allemaal en tok snel!

Xx

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

@Miranda: Sterkte vandaag!

@Sil: Succes met Niek in t ziekenhuis. Hopelijk valt de uitslag mee!

@Miss Dior: Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt bij het zien van ons kamertje hoor.. Ik had het zelf ook elke keer als ik t bij een ander zag.
    Maar hoe dan ook, jij mag dit binnenkort ook gaan doen hoor!
    Al moet ik zeggen dat ik ook altijd dacht dat ik t kamertje heel snel zou doen, maar nu de zwangerschap eindelijk eens goed leek te gaan durfde ik niet meer, bang dat t alsnog fout zou gaan en ik met t kamertje zou zitten..
    We zijn ook pas rond de 24 weken echt begonnen ermee.

@QB: Haha, wat erg dat Jamie zn kadootje zelf wilde houden! Maar kan het me ook wel voorstellen hoor ;)

@All: Fijne dag vandaag :)

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is idd echt druk zo'n kuikentje. Maar wel helemaal super!

Het gaat heel goed hier. En ze doet het perfect. Woog afgelopen woensdag alweer 4090 gram :D

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippetjes

Hoe gaat het hier met een ieder?
    Ben echt heel lang niet geweest :oops: , maar internet lag plat en sinds het weekend kunnen we eindelijk weer een beetje fatsoenlijk achter de pc :D .

Ik las dat Riddle inmiddels haar dochtertje in haar armen heeft mogen sluiten!!! Gefeliciteerd meis, en wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven!!

@ Juffie wat een prachtige foto's van het zwemmen met jullie mannetje! Je kun echt zien dat hij er van geniet! Waar gaan jullie heen te zwemmen? Hoe gaat het eigenlijk met zijn hoofdje, helpt de fysio een beetje?

@ Mink, gaaf he een foto op canvas, heb ik ook gekregen voor moederdag :D . Hoe gaat het verder met Zoë? En ben je zelf ook weer een beetje opgeknapt?

@ QB, heel veel sterkte met de oom van je haantje. Hopelijk kan hij snel worden geholpen. Wat lekker dat de kids je hebben laten uitslapen zeg, kom je dan weer helemaal van bij he?

@ Deli, wat een ontzettend lekker mannetje hebben jullie toch. Hoe is het nu met Wesley's oortje? En kun je inmiddels weer rustig slapen? Wat vervelend dat hij zich nu op zijn buik draait, kan me wel voorstellen dat je daar van schrikt....

@ Miss Dior, wat fijn dat er nu 2 goede eitjes waren en idd het ijzer smeden als het heet is ;) . Heel veel suc6 en klus ze..

@ Wendy, hoe gaat het met jullie mannetje? Kon ik me bij jou aanmelden voor de code van de andere pagina???

@ Miranda, veel suc6 in het ziekenhuis meis!!!!!

@ Sylvia, hoop dat alles goed is met jullie mannetje en ik veer voor jullie dat het geen astma is want dat is wel heel vervelend. Bij ons zit het in de familie dus weet wat het is.
    Dikke knuffel.

@ Dagdromer, hoe is het bij jullie? Beetje genoten van je moederdag gisteren? Heb je gister ook de wedstrijd gereden??? Want gisteren had je toch je eerste wedstrijd weer of niet :oops: ?

@ Kristel, wat een leuke site heb je in elkaar gezet zeg. Gaaf hoor, heb hem ff zitten te bewonderen!!

@ Maria, hoe gaat het nu tussen jou en je haantje? Dikke pluim dat je alles uitgesproken hebt hoor. Nu idd hopen dat hij er goed aan werkt!!! Dikke knuffel

@ Linnie, meis wat had ik nu gelezen? In het ziekenhuis? Ik oop dat alles rustig is gebleven en dat je inmiddels weer lekker thuis bent? Ook voor jou een dikke knuffel

Alle andere kippies ik denk ook aan jullie hoor :oops:

Hier gaat alles wel aardig, Thomas doet het in ieder geal heel goed, alleen af en toe nog wat spugen.
    Vanmorgen belde alleen mijn vader op dat mijn moeder gisteravond in het zkh is opgenomen. Ze was aan het wandelen met mijn tante en ging op gegeven momen zomaar tegen de vlakte. Ze hebben nu bloed afgenomen en een harfilmpje gemaakt. Nu afwachten of er iets uitkomt. Wel weer spannend hoor.
    Hoop maar dat het allemaal een beetje meevalt, helemaal doordat mijn zusje vrijdag trouwt. Nou ja eerst maar kijken dat het met mam in ieder geval goed gaat!!!!!
    Kippies allemaal een heel fijne dag en ik hoop dat internet het blijft doen en ik weer lekker hier mee kan tokken, want dat heb ik echt gemist hoor :oops:

Dikke knuffel Liena

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    LIENA!!!!!!!! Heb je superreageeracties ook gemist hoor! ;)
    En wat raar van je moeder zeg, hoop maar dat alles goed is! Dikke knuff!
    Wat fijn dat het met Thomas goed gaat, en dat hij minder spuugt!

Xx

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey Liena....we missed you to! Ik had idd eigenlijk mijn 1e wedstrijd gisteren maar ben niet gestart. Was er toch nog niet klaar voor :oops: Fijn dat het beter gaat met Thomas maar idd raar van je moeder! Hopelijk vinden ze snel iets!

QB goooooooeeeeeeeeiiiiiiiiiieeeee morgen!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Dagdromer; Ook voor jou een goooooooeeeeeeeeiiiiiiiiiieeeee morgen! ;)

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey hoi

Ja het is idd raar van mijn mam. Hoop maar dat het niet iets ernstigs is. We wachten eerst wel weer het telefoontje af.

QB, hoe gaat het bij jou dan? Heb je een beetje een draai kunnen vinden zo met 2 kids? Lijkt me best lastig nl. Vind een soms al best druk :oops: , maar wel heel gezellie hoor :) .

Dagdromer, jammer dat je nog niet hebt kunnen starten zeg, ach op voor de volgende keer, kun je eerst nog weer wat meer oefenen ;) en dan wil het vast wel weer. Kan me wel voorstellen dat je er eerst weer even in moet komen!!!
    Hoe gaat het met je kleine mannetje? Groeit hij goed? Krijgt hij inmiddels ook al bijvoeding of wacht je daar nog ff mee.
    Heb je een leuke moederdag gehad??

Ik ben ook echt blij dat we weer internet hebben hoor, want wat mis je dat zeg, dan merk je pas hoevaak je eigenlijk achter de pc zit :oops: en dingetjes opzoekt.
    Thomas is vorige week gedoopt, en normaal zoek ik dan teksten en gedichtjes van internet, maar dat kon nu helaas niet :( , gelukkig had mam wel internet en die heeft me geholpen, dan is de telefoon weer een hele uitvinding ;) .

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Hoe krijgen jullie trouwens een avatar van jullie kids??? Ik heb het ook geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    QB :D Nu nog een zonnetje op deze goeie morgen!

Liena...Hier nog geen bijvoeding en groeien gaat ook niet echt zoals t zou moeten maar mag morgen naar de kinderarts :D Hopelijk weten we dan snel meer. Hij krijgt nu alvast zuurremmers tegen het spugen maar die helpen volgens mij niet echt goed.

De avatar heb ik via tinypic verkleind naar het toegestane formaat en dan in mijn profiel geplakt.

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Wat vervelend zeg, Stan heeft dus nog steeds last van reflux? Moet hij daar ook voor naar de kinderarts? Sneu is dat he als ze er zo'n last van hebben.
    Thomas heeft er nog wel last van maar het gaat een stuk beter sinds hij de voeding ingedikt krijgt gelukkig. Ik ben inmiddels wel begonnen met bijvoeding. Hij krijgt nu 1/4 liga en 's avonds pap door de fles. Die liga vind hij echt heerlijk. Zo leuk om te zien.

Zal ook eens kijken of ik een fotootje van verkleinen.

Mam belde net vanuit het zkh. Ze voelde zich wel weer wat beter, maar nog niet zoals het zijn moet :( . Ze is iedere keer misselijk en draaierig. Ze gaan vanmiddag een echo maken van het hart, want daar hoorde de arts gisteren een zoef, hoop maar dat het een beetje meevalt [-o< .
    Ben er ff weer vandoor, moet alweer aan het kolven :-k ;)

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Mup; Gaat goed met Vanisha dus! Super zeg! Geniet er lekker van! Tis idd wel druk, maar oh zo bijzonder! ;)

@Liena; Hier alles ok, alleen dat een oom van ons in het zkh ligt te wachten op een lever, moet je maar ff in mijn berichten neuzen, dan zie je het hele verhaal wel mocht je het niet meegekregen hebben.

En met de 2 kids gaat het super, heb helemaal mijn draai gevonden hoor! Zou niet meer anders willen nu! Britt is zo'n lief en makkelijk kind, echt geweldig! En Jamie is nog steeds de supertrotse broer, die haar alleen af en toe iets te veel beschermt... als iemand anders Britt vastpakt, kan zijn blik wel mensen doen neervallen... 'mama, nee, Britt is van jou mama!'

Is het je inmiddels al gelukt met je avatar?

@Dagdromer; Hier schijnt de zon hoor! Zal hem wel ff jouw kant opsturen, ok? ;)

Waar zijn alle andere kippies nou toch?

Xx

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo het kolven is weer gelukt.. Vind het wel een heel gedoe, maar zolang het nog te doen is......... ;)

Wat fijn dat het zo goed gaat met je kids zeg. En Jamie is wel heel lief voor zij zusje dus hihi. Gaaf hoor.
    Wat naar zeg van je oom. Het is nu dus een kwestie van afwachten en hopen dat er snel een donorlever is? Heel veel sterkte in ieder geval!!!

Het wil nog niet lukken met de avatar, de foto blijft te groot, ben ook zo handig met de pc :oops: .
    Zal nu eens ff bij mijn mannetje gaan kijken, want die moet nodig eten en hij slaapt nog steeds :D . Op zich wel lekker, maar als ik hem nu laat liggen zit ik er vanavond weer mee en dat wil ik natuurlijk niet [-X .
    Tok laters.

PS: Hier schijnt de zon ook steeds, zal hem vanaf deze kant ook naar je toesturen dag!! :idea:

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo goedemiddag'
    weer even bijgelezen. Zoë ligt lekker op bedje en mams even een momentje voor haarzelf hahaha

Morgen ben ik een hele dag en nacht zonder haar, pfff of ik dat zo leuk ga vinden.

Liena; fijn dat je er weer bent
    QB; dus nog steeds maar wachten, dat is vervelend...
    wat een leuk filmpje van britt hahahaha

Kristel leuke foto's van het kamertje

Deli; hoe is ie dan

Miran; sterkte voor vandaag
    Mup; fijn om te horen dat alles zo goed gaat en wat is ze al goed gegroeid zeg...
    Pooh; hoe is het met jou??
    Dagdromer; hopen dat de kinderarts iets kan vinden en het oplossen.

heb veel gelezen, maar vergeet de helft weer, ongelovelijk vervelend is dat. Maar iedereen een hele dikke knuffel.

Oja; hoe zit dat met de kippendag. Ik vind het wel fijn om eind van deze week een datum te prikken. i.v.m andere afspraken.
    Misschien is amersfoort ook wel redelijk centraal?

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    liena; wil je even je emailadres sturen, kan ik de foto's mailen :D

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    De zon is hier inmiddels gearriveerd :D

Liena..het is nog steeds niet echt vastgesteld of hij reflux heeft. Tot nog toe gaan ze er wel van uit maar ik mag morgen pas voor het eerst naar de kinderarts voor zijn spugen. Ik heb ook al geprobeerd met jbpm te verdikken maar dan krijgt hij zijn voedingen helemaal niet weg. Ben benieuwd of ze wat kunnen doen voor hem. Hij huilt er niet vaker door maar het is gewoon lastig voor het ventje dat alles steeds omhoog komt als hij lekker aan het spelen is.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden, kom even langs om te zwaaien.. Ben een beetje druk vandaag. En als ik wat tijd heb zal ik deze week veel bij de aug. mama's moeten lezen want ik moet de week update maken daar. Dat is best een hoop werk en heb nog geen idee hoe ik het voor elkaar moet krijgen. Wesley is zo'n handenbinder op het moment... Als ik thuis de boel op orde heb en ben bijgelezen bij de aug. mama's kom ik snel weer hier tokken hoor! Ik denk wel aan jullie allemaal! Even spammen :) Wesley heeft een schommel:

En gister lekker buiten :D

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh ja, voor moederdag had ik een mooi tegeltje gekregen waar Wesley op bezig was geweest met verf erg leuk, dat was van het kdv. Van papa en Wesley had ik een mooie foto van Wes en mij samen met een leuke tekst erop en 2 vaasjes met bloemen :D

Ff kijken of het ergens op een foto is te zien, ja hier zie je het een beetje, midden op het dressoir maar niet zo duidelijk... Zal straks ff een foto maken van het tegeltje, de batt. zitten in de oplader nu.

Nou, meiden... Tok snel!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Ik wil even laten weten dat ik weer thuis ben! Beebje zit nog veilig in het buikje! :)

Rid & haantje; van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Wat een prachtige namen zeg!

De rest; dikke knuffel van mij voor jullie! Kom snel weer kletsen!

xxx

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Linnie; Fijn dat je weer thuis bent! Was vast schrikken zeg! En nu idd rustig aan doen! Een dikke knuff voor jou en je beebje! ;)

Xx

Deel Deze Pagina