[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... jeetje wat zielig voor t ventje. Maar gelukkig nemen ze jullie heel serieus en nemen ze de tijd voor jullie!
    Ik hoop dat over 5 weken Stan over mag naar betere voeding. Sterkte en suc6 met jullie knulletje meid!!!

Yo... ik heb wel vaker dat ik n hele lage HCG had dus dat zegt nu ook niet veel. Wij zullen wel zien.
    Ik laat t over me heen komen hoor! Misschien is ie nu verlaat... hoewel ik dat gek vind want normaal ligt mn cyclus toch echt tussen de 23 en 25 dagen en soms ook wel 26 dagen dus t is raar! Maar wachten he.

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

heb tegenwoordig eigen computer op mijn bureau! dus kan ik ook even bijlezen :D
    reageren doe ik vanavond als ik thuis ben maar wilde wel even hoi zeggen!\

xxx

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... das wel lekker n eigen computer he?!!! ?Heb ik ook ;) ik zit ALTIJD achter de pc en Chris nooit!!! hahaha

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo ben weer thuis.. Lekker gewerkt vandaag :D

Rid: wat naar van de krampjes zeg! :( Krampjes zijn toch echt zo zielig. Nathan heeft het ook wel wat gehad maar daar hielp Cinababy meestal wel. Nu had hij het niet echt heel erg dus dat scheelt wel denk ik.. Nathan vond het vooral erg lekker en als we een paar druppels op zijn speen deden bleef hij heel hard sabbelen. :D

Elise: Vandaar dat wij ook met zijn tweeen zijn geweest. In mijn eentje lijkt het mij ook een behoorlijk onderneming. Bij ons hebben ze wel een hele rij aankleedkussens in het zwembad liggen. Dus dan kun je zelf in een kleedhokje je omkleden en de kleine in de maxicosi laten. Dan zelf in bikini naar het zwembad en daar de kleine omkleden. Na het zwemmen in het zwembad de kleine weer afdrogen en aankleden en weer in de maxicosi. Dan zelf weer aankleden.. Het is wel een gedoe maar in dit zwembad is het best goed geregeld..

miranda: een heeel licht roze streepje :confused: OOOH hoop het zo voor je meis! Wanneer ga je weer testen?? Vind het echt spannend ;)

Dag: Wat een dag zoo zeg :( Hoop echt dat alles gaat helpen!

Zo dat was het even. Straks even lekker samen met Nathan douchen..

Tok later!

xxx

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi meiden,

Hoe is het hier?

@Rid; Wat sneu dat Rayven zo'n last heeft van krampjes.. Dat is zo zielig.. Mijn nichtje had er ook erge last van, maar werd wel rustig zodra je haar op haar buikje legde! Wie weet helpt het bij Rayven ook?! Succes en geniet er lekker van!

@Miran; Een licht streepje?! Dat klinkt spannend!! :) Ik veer als een malle voor je! :D

@De rest; Heb helaas niet verder bijgelezen! Heb ik nog iets gemist? ;)

XXX

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    He Linnie! Hoe gaat het met jou en je beebje??

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola juffie! :)

Hier gaat het redelijk, kan niet zo heel veel doen en daar baal ik wel van! Zodra ik wat beweging heb gehad, krijg ik meteen een harde buik.. Wel balen, maar wel goed dat mijn lichaam het aangeeft!

Hoe is het met jou? En jullie kleine vent?

xxx

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier alles goed! Nathan doet het super. Hij 'vertelt' al hele verhalen :D Zo leuk om te zien hoe snel die ontwikkeling gaat. Hij pakt al dingen vast enzo.
    Inderdaad wel fijn dat je lichaam zelf aangeeft als je het rustig aan moet doen ja. Nog een paar weken en dan mag de kleine komen!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Halloooooo

Linda & Juffie... ik deed die test en normaal als je niet zwanger bent krijg je geen rose lijntje en ook niet zo snel n indrooglijntje... dus toen ik die test deed kreeg ik na n minuut of 5/7 zoiets n rose streepje... in t begin helemaal niet duidelijk maar naderhand zag ik toch echt n licht streepje. Denk toch wel dat het zover is hoor! Waneer ik weer ga testen?... hahahaha voorlopig nog niet! Ik ga eind van de week nog wel even kijken voor n test. Mn boobs zijn nog steeds gevoelig en ik stik van de koud... ben moe, nou ben ik ook wel de hele dag in de weer hoor, we hebben n jong vogeltje van 4 weekjes en die moet om de 2,5 uur met n spuitje gevoerd worden. Dan nog ns mn kleine knulletje die ik drinken moet geven en eten moet geven en meehelpen bij t toiletbezoekjes... dus ben stiekem in de weer met ze!
    Ben ook wel heel stemmingsgevoelig op t moment hoor hahahahha maar goed verders geen klachten.

Kom zo weer tokken... ff lekker n warme (lees: hete ) douche nemen!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Miran; Wat spannend meis! Ik snap dat je nu even afwacht, dus over 2 dagen nog een keer testen en dan moet de streep superduidelijk zijn! :) Spannend! Ik veerrrrr! :)

@Juffie; Leuk is dat he?! Ik zie het nu bij het kindje van mijn broer, zo leuk! Geniet er maar lekker van hoor! :D

Ik ga lekker de bank op! Leuke series kijken! :) Fijne avond meiden!

xxx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Oh dat zou wel echt super zijn Miranda.. Heb je geen fototje?? kunnen we even meespieken ;) maar als er een heeeel licht lijntje in 5 a 7 minuten komt zou ik zeggen dat het raak is hoor!

linnie: fijne avond!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha Juffie... ik heb helaas die test weggegooid omdat ik dacht en nog steeds denk dat mn ongi uitblijft omdat ik zo in de rats heb gezeten met Giuliano en ook met die financiële probleem dus denk dat ik nog maar even wacht hoor!
    Ik ga vrijdag wel even kijken.
    Heb wel last van mn liezen en mn boobs maar meer ook niet! Normaal als ik ongi moet worden is alles wat in de kast ligt onveilig maar nu heb ik er geen behoefte aan!
    We... ik bedoel JULLIE ;) zullen moeten wachten want test pas einde van de week!
    hahahahaha

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heb je een foto van je test?

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: Weet niet of ik nu nog wel kan slapen hoor de komende nachten ;) Maar groot gelijk hoor, gewoon lekker testen als je er zelf aan toe bent.. Wij wachten 'rustig' af ;) Tot die tijd veer ik me suf goed?

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ff kijken of ik m erop krijg hoor!

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Miranda: Wat maak je het spannend! Waarom zo lang wachten met een volgende test? Zolang kan je ons echt niet laten wachten hoor! ;)

@Rid: Wat sneu voor Rayven :( Ik hoop dat de Cinababy snel aanslaat of dat ze er op een andere manier vanaf komt, want dit is echt slopend, voor haar maar ook voor jullie.
    Hoe gaat t met jou nu? :)

@Linda: Kan me voorstellen dat het heel erg frustrerend is dat je nu bijna niks kan doen.. Maar het is voor een goed doel he?! Je kuikentje moet gewoon nog even blijven zitten :)

@All: Volgens mij is Yentle aan t indalen.. Best vroeg al, maar het voelt echt zo! Ook voel ik sinds een paar dagen de hik alleen nog maar helemaal onderin steeds, terwijl ik t eerst door mn hele buik heen kon voelen.. Ik hoop aan de ene kant dat het zo is, dan zal ze namelijk wat rustiger worden qua bewegen omdat ze minder bewegingsvrijheid heeft dan, maar aan de andere kant hoop ik van niet.. We hebben de 29e voor t laatst een pretecho en dan willen we natuurlijk wel haar gezichtje nog even zien.. :-s

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja ik ben al bezig met uploaden... dus ze komen er zo aan

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006