[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Miranda, ookal is de foto heel wazig, ik zie duidelijk een streep hoor! :D
    of je t nu zelf gelooft of nog niet, ik ga je lekker tóch al feliciteren; dus bij deze:

GEFELICITEERD!

Zo was bij mij de eerste streep ook! En ik deed een digitale CB erachteraan omdat ik t niet helemaal geloofde en binnen 2 minuten stond er 'zwanger' op t schermpje. Dus als je een digitale hebt zou ik m écht even doen! :D

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    i moet goed kijken maar zie idd een tweede streep :)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik zie vrij weinig maar goed dat wil niks zeggen natuurlijk. Gewoon morgen ff opnieuw testen Miran!!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bij de eerste is ie t duidelijkst!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, wow wat spannend zeg! Ik zie ook duidelijk een lijntje! Gewoon nog even testen van de week hoor :D maar mijn gevoel zegt: JAAAAAAAAAAAAA

@ all, sorry, heb zo weinig tijd. Moet de update bij de aug. mama's doen dus ben de halve dag aan het bijlezen en uittypen en heb dan amper tijd om te reageren... :( denk wel aan jullie hoor!

@ Lin, doe maar rustig aan!

@ all, ik wilde straks Wes z'n toetje geven, maak ik dat ding open is het helemaal groen :( bananentoetje, denk dat ik toch een mail naar Nutricia stuur, die andere waren wel goed maar durfde het toch niet te geven... Echt ranzig, bakje zat gewoon dicht verder...

Iew: [​IMG]

Oh en Wesley's ballenbak, zojuist gekregen van opa:

Slaap lekker allemaal!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dank jullie dames!
    Ik probeerde vandaag de hele dag al naar clearbleu te bellen omdat ik n digitale test had die ook aan zou moeten geven hoeveel weken... nu gaf ie afgelopen zaterdag niet eens n wachtsignaaltje. Dus heb ik 13 euries voor niks weggegooid en dat vind ik toch echt zonde dus morgen even bellen of ze m kunnen vergoeden of wat dan ook!
    Ik ga iig nog n test tegenaan gooien maar nog niet meteen morgen al!

Ik moest net wel lachen... Chris weet dat ik overtijd ben... krijgt ie net de reclame van house en ja hoor... tot 2x achter elkaar n reclamespotje van de clearbleu zwangerschapstest hahahahaha. Hij moest er zelf ook erg om lachen!

Tok morgen!!!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Idd zeg wat een vies toetje ik zou die anderen ook niet gegeven hebben :oops:

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    deli heb je eng idee waar die ballenbak gekocht is Bart vind hem geweldig!!!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bij de Bart Smit, zag ik aan de tas waar de doos in zat :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal trouwens ;)

@ Miran, hoe is het nu? Wanneer ga je nou testuhhhhhhhh?

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey haaaaaaaaaaallllllllllllllooooooooo allemaal,

Miran.....TESTEN TESTEN TESTEN!! Ik zie ook een streepje hoor!

Deli...vies toetje! Leuke ballenbak! Wat een heerlijk ventje is het toch!

Kristel...volgens mij kan dat best hoor dat je meisje al aan t indalen is. Was bij mijn schoonzus ook al erg vroeg begonnen. Meestal ligt de baby dan nog niet helemaal vast maar ze zijn dan wel onderweg naar de juiste positie!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen....

Ik heb net naar ClearBleu gebeld over die test die NIET werkte... ik krijg vandaag nog n nieuwe toegestuurd dus morgen zal ik m wel binnen hebben en dan zal ik morgen wel opnieuw testen! Iedereen nu gerustgesteld? hahahahaha
    Ik ben nog niet ongi dus nog steeds goed teken... mn boobs voelen af en toe gevoelig aan en verders ach... ik heb n knorrend en hongerend gevoel maar heb geen zin om te eten... mn liezen doen af en aan wat irritatie/gevoelig. Heb n wat krampachtig gevoel maar wat meer bovenin mn buik, zo net onder mn ribben. ALs ik zwanger zou zijn dan denk ik dat dat de baarmoeder is. Dus we zullen t wel zien. Heb echt verders niet echt ongi-gevoel!
    Zenuwkippetjes dat jullie zijn hahhahhaha ik moet zeggen dat ik nu nog vrij nuchter ben hoor! Ik had bij de vorige zwangerschap tegen alle muren opgevlogen toen ik zwanger bleek te zijn maar nu ben ik de rustzelve.

@Deli... idd n kei smerig toetje... wat zeiden ze (makers van dat product.. nutricia toch?)
    wat gingen ze eraan doen en kreeg je n klein vergoedinkje?
    Ik heb zoiets ook n keer gehad (niet zo smerig hoor) en toen kreeg ik nieuwe producten van hun als schadevergoeding hahahaha is toch weer mooi meegenomen he?!

All... hoe gaat t met jullie?

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel,... mn kinders lagen idd al met week 29 met t hoofdje naar beneden en iedere controle lagen ze nog steeds zo dus dat kan idd al heel vroeg!
    Geeft niks is niet erg is alleen maar goed hoor.

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen meiden.

@Miranda, meis spannend hoor [-o< , moet zeggen dat ik ook wel een streepje zie. Ik veer me hier suf!!!! ;) .
    Hoe gaat het nu met jullie mannetje? Hij lijkt wel heel zielig zo op de foto :( , nu maar ff lekker een beetje verwennen..

@ Juffie, ik denk dat wij ook maar een keer gaan zwemmen, lijkt me erg leuk, heb ff op hun site gekeken :) . Fijn dat het nu wat beter lijkt met z'n koppie. Ik blijf voor hem veren. Geef hem maar een dikke knuffel! En hoe s het met jou? Je hebt nu je eigen pc? Lekker hoor.

@ Deli, ik zou idd contact opnemen met Nutricia en de foto :confused: erbij doen. Je zou toch zeggen dat ze hier wat mee moeten. Doe maar rustig aan hoor, je kan niet alles tegelijk ;) . Wat een gave ballenbak trouwens. Vind Wesley het ook leuk?

@Wendy1983, Thanks voor de link, kom snel tokken, eerst ff de drukte van mijn zusjes bruiloft :D .

@ Dag, wat sneu voor jullie mannetje zeg :( , nu maar hopen dat het snel beter gaat en hij zonder spugen lekker kan spelen. Merk het met Thomas ook, als hij zich iets te druk maakt is het ook meteen spugen. En wanneer krijg je de uitslag van zijn urine?

@ Linnie, wat fijn dat je weer thuis bent, nu moet je dus rustig aan doen, lijkt me wel lastig, maar het is voor het goede doel he ;) . Hopelijk blijft jullie beebje nog ff een paar weekjes zitten. Wel fijn dat je lijf het zelf aangeeft!! Goed naar de signalen luisteren. Dikke knuffel!!

@ Kristel, wat gaaf, nog een pretecho. Ze zeggen idd wel dat je later in de zwangerschap minder ziet op de echo maar mss werkt jullie meisje wel ff mee ;) . En ze is inmiddels de weg naar benenden al aan het zoeken? Weer een stapje dichterbij.....

@ Yojo, hoe is het met jou meis? Gaat het allemaal een beetje? Nog druk aan het werk? Hoe gaat het met Suus?

@ Mink, ik zal je mijn mailadres ff pb-en (als het lukt ;) ) Hoe is het bij jullie? Hoe is het gisteren gegaan zonder Zoë?

@ Riddle, hoe gaat het nu met jullie meisje? Heeft ze nog steeds zo'n last van krampjes? Lekker tegen je aanhouden en knuffelen hoor. Zielig is dat he, is het 's avonds ook erger dan overdag? Dikke knuffel voor jullie.

@ Miss Dior, wat een lief haantje heb je zeg!! Ik ga veren dat het snel weer raak is voor jullie, want juist op zulke dagenals moederdag lijkt het me idd erg moeilijk....

@ Elise, wat fijn dat Luca het zo goed doet. En hij is dus al aan de groente? Wanneer geef je hem dat dan?

Hier gaat alles goed, wel erg druk maar hoop dat dat straks weer over is. Zijn druk met mijn zusjes bruiloft,maar kan er niets over zeggen want zij zit ook hier op het forum ;)
    Gisteren zijn we met Thomas naar het ziekenhuis geweest. Doordat hij in stuit heeft gelegen moest er een echo gemaakt worden van zijn heupjes. Maar zover ze konden zien zijn er geen grote afwijkingen :D. Eind van de week mot ik de ha nog ff bellen voor de definitieve uitslag. Ze laten nu de radioloog nog ff kijken.....

Met mijn mama gaat het weer iets beter. Ze is gisteren weer thuisgekomen uit het ziekenhuis. Ze kunnen nog niets vinden, maar ze voelt zich toch niet zoals het zijn moet dus gaat nu naar de huisarts. Nu maar hopen dat het allemaal meevalt.

Meiden allemaal een heell dikke knuffel. Mss kom ik straks nog wel ff tokken.Nu eerst Thomas ff badderen en was ophangen enzo hihi

Dikke knuffel Liena

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran.......rij als de wiedeweerga naar de kruidvat en ga een test halen. Dan morgen nog maar een keer die digitale! Ik krijg er de zenuwen van. :) Nee grapje natuurlijk! Ik vind het erg knap van je dat je zo lang kan wachten. Ik had al 10 testen versleten denk ik.

BTW heb WEER een blaasontsteking. Sinds ik een catheter gehad heb is het echt hopeloos! Baal er van maar ja, kan ik weer naar de apotheek om een kuur op te halen. Gelukkig moest ik er toch al naar toe voor Stanneman.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Liena Ja hier gaat t z'n gangetje. Met Suus gaat het goed. Heb bij de dierenspeciaalzaak hier in het dorp ook een brok gevonden waar ze tegen kan en voor de helft van het geld dat ik bij de dierenarts uit geef. Met Barry en mij kabbelt het verder...
    Leuk om weer es wat van je te horen! En succes met de bruiloft van je zusje!!!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Goede morgen dames,

Lin, rustig aan doen he meid!

Miran, wat spannend! Zou zelf ook niet zo lang kunnen wachten en vandaag een testje halen hihi, maar knap van je dat je tot morgen wacht... veer heeeel hard voor je!

Deli, wat een smerig toetje! Die ballenbak is wel onwijs leuk!

Vanavond weer yoga, ben er echt aan toe.... veel last van me stuitje en rug dus een uurtje onspanning kan ik wel gebruiken. Vrijdag weer voor controle naar de Vk. Zaterdag ochtend de pretecho, zo'n zin in!
    Me ouders komen zo langs, me vader komt weer wat klusjes doen in huis en dan ga ik met me moeder me keuken onder handen nemen hihi ja, de nesteldrang lijkt hier al begonnen.
    16 juli gaat me verlof in, dus het gaat opschieten... Heb zo'n zin op de babykamer in te gaan richten etc. Nog een paar klusjes in huis en dan kan ik gaan beginnen.

Ik ga nu ff douche voordat me ouders voor de deur staan.

Kom vandaag nog wel tokken!

dikke kus en knuffel.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    **** BEVALLINGSPOLL ****

LindaS: bevallingsdatum is 10 Juli 2009:

Miranda denkt: haantje op 21 juni (vaderdag)

Kristel: bevallingsdatum is 27 juli 2009:

Miranda denkt: kippetje :D ;) op 29 juli

Pooh: bevallingsdatum is 27 augustus 2009:

Miranda denkt: kippetje op 1 sept

*** Buddy's ***

LindaS =
    Kristel =
    Pooh = Miranda

Wil Linda en Kristel zelf n buddy uitzoeken of invullen... ik denk dat iedereen wel buddy wil zijn hahahahaha

Ik heb de poll nog maar even onder de aandacht geschoven anders wordt ie misschien weer vergeten!
    Ik ga denk ik toch maar even n testje kopen moet toch naar de boerenbond!
    Tok later!!!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Testje halen bij de boerenbond??

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo allemaal!
    @Miran: WAAAH!!! Ik zie toch wel heel duidelijk een tweede streep hoor!!! Ook al is de foto heel wazig... Ik hoop dat je snel terug bent met nog een test; kan bijna niet wachten, ik hoop het zo voor je!!!
    @Juffie: nou, ik ben vanochtend met Luca gaan babyzwemmen hoor. Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en het gedaan en het ging prima! Bij ons in het zwembad hadden ze idd ook van die aankleedkussens in het zwembad en dat ging goed. Wel sjouwen met de maxicosi, maar ach, Luca vond het zo geweldig dat ik dat er graag voor over heb. Hij viel in de auto al in slaap en ik heb hem zo overgelegd in zijn bed en hij werd niet eens wakker. Ik vond het echt erg leuk, ik denk dat ik volgende week weer ga!
    @Dag: ik heb ook heel veel last gehad van blaasontstekingen. In de supermarkt kan je cranberrysap kopen van ocean spray. Niet echt lekker, maar het hielp wel bij mij. Elke dag een glas en het ging een stuk beter. Ik veer voor Stan dat het nu beter zal gaan met zijn reflux. Luca heeft verborgen reflux (niet spugen, maar wel constant maagzuur omhoog wat hij vervolgens weer inslikt en wat veel irritatie aan de slokdarm veroorzaakt) en ik ben ook een hele tijd aan het tobben geweest voordat er eindelijk een arts was die mij geloofde... Had al talloze keren bij de huisarts gezeten en ook bij de kinderarts. Uiteindelijk was ik het zat en ben naar een ander ziekenhuis gegaan en daar was eindelijk een arts die luisterde. Ik kan daar zo kwaad om worden!
    @Liena: ik geef Luca 's middags voor een voeding zijn groente. Het cb adviseerde om het zo aan te pakken en dat gaat prima.
    @Kristel: het kan best indalen zijn, Luca was bij mij ook vrij vroeg ingedaald, maar bij de volgende controle was hij ineens weer niet ingedaald. En ik wil je niet ontmoedigen, maar Luca werd dus echt niet rustiger na het indalen en trapte mijn ribben behoorlijk blauw en bewoog gewoon zijn hoofd heen en weer terwijl hij eigenlijk geen ruimte meer had, auw! Zelf tijdens de bevalling was hij nog met zijn hoofd aan het wurmen; iedere keer als de vk toucheerde zat hij terug te duwen met zijn hoofd... De vk stond er versteld van; klein spookie :D

Deel Deze Pagina