@ Miran, ja ja ja... Leuk allemaal hoor maar hoe is het nu met je klimmende ei? grapje, ik vind gewoon dat je moet testen! Leuke naam voor je zoontje! Fijn dat hij zn verhaal kond oen! @ Kristel, hier goed en bij jou? Hoe is het met je laptop?
@Miranda: Ohh, wanner ga je weer testen dan? Ik sta helemaal strak van de zenuwen en je weet dat dat niet goed is voor een zwangere he @Deli: Ja gaat goed hier! Laptop is nog steeds bij de verkoper en die zijn aan t onderhandelen met de fabrikant hoe nu verder, ik vind het iig wel lang duren, maar ik red me wel even met mn pc @All: Gister trouwens bij de info-avond van t ziekenhuis geweest over bevallen in t ziekenhuis. Nou, ik vond het echt 10x niks.. Ik weet dat je in veel ziekenhuizen een kamer voor jezelf krijgt waar de bevalling plaatsvindt maar waar je ook kan uitrusten erna en die kamers zijn echt in huiselijke sfeer ingericht. En ik had hier ook wel een beetje op gehoopt, maar het was zó steriel allemaal, vreselijk! Toen ik de verloskamer zag had ik t idee alsof ik een operatiekamer binnen kwam Maargoed, ik woon in Arnhem-Zuid en t ziekenhuis van Nijmegen ligt bijna net zo ver als t ziekenhuis van Arnhem, dus we gaan ook even in Nijmegen kijken binnenkort. Maar ik denk echt dat ik toch lekker thuis ga bevallen! (als dat kan natuurlijk)
@ Kristel, tja.. Het zijn geen leuke kraamkamers in Rijnstate zoals je wel eens hoort. Ik mocht even met Rik en Wesley op de verloskamer blijven na de bevalling maar daarna ging ik naar een kamer met 3 andere moeders + bijbehorende baby's niet echt rustig dus! Ach, het moest voor Wesley en vond het wel prima maar mijn voorkeur zal altijd uitgaan naar lekker thuis als dat kan. Ik weet niet hoe het in Nijmegen zit? Je hebt toch ook kraamhotels ofzoiets?
@Deli: Ja dat zie ik ook niet bepaald zitten om met nog 3 andere vrouwen + hun pasgeboren kindjes op een kamer te moeten liggen. Zo krijg je echt geen rust! Kijk, als ik naar het ziekenhuis moet is het wat anders, dan heb ik niks te willen Maar ik heb nu de keuze dus dan ga ik ook lekker kieskeurig doen ook Kraamhotels hebben we niet in de buurt, er heeft er een in Bennekom gezeten (nog steeds niet bepaald om de hoek, maargoed) maar die is sinds vorig jaar maart al gesloten. Ach, we gaan gewoon in Nijmegen nog even kijken, maar ik denk dat ik gewoon lekker thuis blijf
hallo allemaal, hier een dipkipje hang weer tegen menstruatie aan en zit meteen niet lekker in mijn kippenvelletje. Ben vanmorgen naar de HA geweest, omdat ik mijn klachten nu wel zat begin te worden. Ik moet nu gaan bloedprikken, maar de HA vertelde wel dat de kans op endometriose best wel groot is. hmmm worden we niet vrolijk van. Maar goed ze gaan nu echt onderzoeken en daar ben ik wel blij mee, ook voor een eventuele 2e zwangerschap, want dan hoef ik waarschijnlijk niet zo lang te wachten hahaha zo even ego Miran; testen testen ik zit ook in spanning en ik gun het jullie zo... deli; hoe is ie kristel; ik kan me voorstellen dat je lekker thuis wilt bevallen. Gewoon je gevoel volgen. Jij moet de bevalling doen en dat is het fijnste in een omgeving waar jij je thuis voelt ik moet nog zoveel doen en totaal weer geen puf
Mink....das minder goed nieuws meid! Hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen en krijg je meer energie. Ik ben meteen weer weg. Zo Stan uit bed halen. Die slaapt al vanaf 14.00 uur! Straks lekker chinees eten mmmmmmmmm
Hallo allemaal... Ja hoor ik heb getest vandaag maar helaas niet zwanger! Maar ook nog steeds GEEN ONGI! Heb wel mega rugpijn en ben goed moe maar dat wil niks zeggen, ik denk dat die ongi echt gewoon weg blijft door mn stress. Gewoon even aankijken! Verders is het hier hééél druk!... jong vogeltje van 4 weekjes oud... sinds vandaag n 3de vogel erbij... mn alfa vandaag naar de alfa-garage gebracht en ben ik kwijt tot 26 mei... chris is nog steeds met steenstrippen bezig... Giuliano mag lekker thuis blijven tot en met 24 mei... dat baby-vogeltje om de drie uur eten geven... giuliano helpen met bepaalde dingen... jeetje mn huis krijg ik niet eens aan de kant. Morgenmiddag is Chris lekker werken, giuliano en ebony kunnen samen buiten spelen terwijl mama kan poetsen en de oudste op school zitten! All... hoe is het met jullie?
Goedemorgen! Miran....jammer van je test maar geen bloed geeft moed! Linnie...kan je het een beetje volhouden om rustig aan te doen? Pooh....hoe gaat ie? Riddle..hoe gaat het met jou en je meisje? @ All........hoe gaat het met de planning voor kippendag? enneehhhhh ZZZZWWWAAAAAIIIIIII
Goedemorgen dames! Ik had gister zo'n baaldag! Na een slechte nacht slapen moest ik naar mijn werk een ochtend en 'smiddags thuis ging Wesley slapen dus ben ik ook maar even gaan liggen maar natuurlijk kan ik dan amper slapen Toen we wakker waren wilde hij alleeeeeeeen maar bij mama hangen. Kon totaal niet zelf spelen en ik was helemaal op! Hij hing gewoon aan mijn kleren. Ik ben op de bank gaan zitten en heb 'm gewoon genegeerd in de hoop dat hij zichzelf zou gaan vermaken met alle speelgoed maar hij klom zowat tegen de bank aan... Heb 'm 20 min. kunnen negeren maar hij ging niet spelen, krijsde echt als een driftige alles bij elkaar, tot hij er gewoon van moest kokhalzen toen heb ik 'm gepakt en ging hij heel zielig snikken... Kon het gister gewoon niet hebben. Ik kreeg niks gedaan, bij alles wat ik deed lag hij weer achter me en hing in m'n kleren ik werd er echt gek van. En dan sta je weer tegen 'm te mopperen wat je niet wilt en dan voel je je daar weer rot over... uiteindelijk stond ik om 19.30 uur te koken en was meneer na een badje en fles even rustig aan het spelen in z'n loopwagentje. Toen kwam Rik thuis uit z'n werk en zei wat zie je er moe uit, dus toen begon ik weer te janken, dat ik ook moe was en een baaldag had... Maar goed, ik ging verder met eten koken. Rik had ook even de ballen omgedraaid in de pan en toen ik de spatel pakte om ze nog eens om te draaien bleef hij vastgeteerd aan m'n hand hangen. Had Rik 'm net met het uiteinde in het vuur gelegd Dus ik m'n halve hand verbrand, heb echt een uur staan gillen van de pijn. Rik snel naar de drogist om spul te halen en ik heb wel een half uur onder een ijskoude straal water gestaan met m'n hand. Bleh, wat een shit dag gister zeg... Toen Rik de brandwond eenmaal had ingepakt ben ik na nog een half uur janken naar bed gegaan. Gelukkig voelt het nu al een stuk beter. @ Mink, wat vervelend zeg dikke knuffel voor jou! @ Miran, wat raar van die test zeg hopelijk blijk je straks toch zwanger! Geen bloed geeft moed!
Deli....das inderdaad een flinke baaldag! KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL voor jou! @ all...ik ga even hard aan het werk. Tis druk vandaag. Misschien tok vanmiddag!
Kippies! Heb heel vluchtig teruggelezen.. heb er geen tijd voor om alles te lezen helaas.. heb ook niet echt de puf om veel te lezen.. wachten nog steeds op een donor voor onze oom... we blijven duimen.. Maar wilde jullie wel ff zeggen dat ik aan jullie denk hoor! Dikke knuff voor iedereen! Xx
Goedemiddag... Deli... meissie toch wat n baaldag zeg!!! Ik vind t erg rot voor je maar die dagen zullen vast nog wel meer krijgen, wil je niet ontmoedigen hoor! All... hier nog geen ongi MAAR voel me ook niet KIPlekker vandaag... heb t koud en (zal ook weer ns niet) buikgriep... duizelig... misselijk... rugpijn... trillen... en alsof dit nog niet genoeg is pijn in mn buik nét onder mn ribben!
Thanks dames! Ik wens jullie allemaal een fijn weekend! @ Miran, ik weet dat er wel meer van zulke dagen komen! Wesley doet het heel goed als ik er niet ben maar zodra ik binnen kom wil hij toch even z'n verhaal bij me kwijt ofzo en begint dan... Soms kan ik er beter mee omgaan en valt het wel mee maar als je vermoeid bent is alles je al snel te veel. Ik hoop dat je snel weet of je nou zwanger bent zeg, wat een spanning! Hopelijk word je niet ziek!
Ik weet niet Deli wat t met mij is! Het zit iig niet lekker en voel me gewoon beroerd... kwam t er maar uit dan knap ik misschien op! Verders zien we wel hoor... als ik over 1 week nog niet ongi ben bel ik terug naar gyn!
hey meiden, Zo weekend!! Deli: wat een rotdag zeg Hoe gaat het nu met je hand?? Kan me voorstellen dat je dan even flink moet janken.. Soms heb je van die dagen. voel je je al niet super en dan zo'n uk die ook nog eens 'lastig' doet.. Dan is het gewoon net even te veel. Dikke knuf voor jou en hoop dat je een lekker uitrust weekend voor de boeg hebt! Miranda: wat raar van die test zeg. op die foto van de eerste test zg ik echt wel wat. Maar je bent ook nog niet ongi dus het kan nog! Mink: wat een rot nieuws Hoop dat het uiteindelijk nog meevalt voor je! Ga zo even koken. vanavond nog boodschappen doen . Barry moet morgen weer werken dus dan heb ik ook geen tijd...Vind er niets aan want ben al moe en hier in huis is het ook chaos Oh ja vandaag was Nathan bij onze buurvrouw want moest onverwachts toch werken vandaag, wilde hij de fles weer eens niet. Toen heb ik een nieuwe fles gemaakt en hij klokte hem zo leeg Protesteerde zelf toen de fles leeg was.. Hihi wat een boef he? Fijne avond! xxx
Goede morgen dames Was ik weer even... heb heel weinig tijd gehad de afgelopen dagen. Moet alles nog terug lezen..maar dat doe ik als ik tijd krijg vandaag of morgen, moet er zo weer vandoor. Hoe is het met de dames?? Miranda, al getest? Hier gaat alles heel goed, eens een keertje nergens last van!! Normaal kondigd zich direct na mijn eisprong al de ongi aan... buikkrampen, koud, hoofdpijn en dat houdt dan ± 12 dagen en dan wordt ik ongi... maar deze keer eens niet, heb nergens last van!! Behalve warme gloeiende wangetjes en steken en jeukende borsten... maar daar laat zich mee leven, heb er niet echt last van gelukkig. Van die buikkrampen direct na ei, daar werd ik onrustig van. Hoop dat alles goed gaat met jullie!!! Fijn weekeind meiden en tot gauw weer. Liefs
wat een rust hier weer meiden! wil iedereen in iedergeval een heel fijn weekend wensen! Miss: ga voor je veren meis! xxx