[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo allemaal,
    eerst wil ik even iedereen een fijne Hemelvaartsdag wensen! Mijn haantje moest helaas vandaag gewoon werken, maar ik ben wel lekker vrij :D ! Maar hij is zaterdag vrij (normaal werkt hij die altijd omdat hij op vrijdag pappadag heeft), dus we hebben wel lekker twee daagjes weekend met z'n drietjes!
    @Liena: leuk om weer eens even van je te horen en wat een superreacties heb jij toch altijd. het was wel goed op het cb, Luca woog 7040gram en was maar 200 gr aangekomen in 3 weken tijd en dat is te weinig, dus ik moet toch weer flessen van 200cc gaan geven. Mocht eerst niet meer van de kinderarts vanwege de reflux, maar doe het nu toch maar weer, want hij heeft het echt nodig en het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij honger gaat lijden.. Maar gisteren weer de hele dag de hik en het kwam veel omhoog, ook 2x gespuugd. Gelukkig geen pijn dankzij de medicijnen. Ik hou het wel even in de gaten, misschien dat zijn maagje gewoon even aan de grotere hoeveelheden moet wennen...
    @Pooh: ik herken de pijn in je stuitje en je rug wel. Ik ben bij een osteopaat in behandeling geweest en bij hem bleek dat mijn stuitje helemaal naar binnen staat door een val toen ik een jaar of 12 was. Nooit eerder last van gehad, maar tijdens de zwangerschap ineens wel. Ik heb er nu nog steeds last van helaas. Ik hoop dat mijn lichaam zichzelf nog herstelt, maar anders moet ik mijn stuitje goed laten zetten bij de osteopaat, maar daar zie ik wel een beetje tegenop...
    @Deli: spannend, je huis verkopen! Maar ook leuk toch? Als je nu niet meer naar je zin zit begrijp ik het best hoor! Wij zijn 2,5 jaar geleden verhuisd van een flat naar een eensgezinswoning en ik heb er geen dag spijt van gehad. We zitten hier heerlijk, met aan de ene kant de winkels om de hoek en aan de andere kant loop je zo de polder in. We wonen aan een hofje en voor de deur ligt een groot grasveld met speeltoestellen erop. dus als Luca wat groter is kan hij zo de voordeur uit en spelen zonder dat er auto's bij hem in de buurt kunnen komen. En ik kan hem vanuit de woonkamer of vanuit de voortuin in de gaten houden. Toen ik 28 weken zwanger was hebben we de hele badkamer nog laten verbouwen. Was even doorzetten, maar we hebben nu een hele mooie badkamer met een apart ligbad en douche. En we hebben 5 slaapkamers, dus ruimte genoeg voor kindertjes, hihi... Ik vond het wel eng toen we de stap namen, maar geniet nu iedere dag van mijn huisje en heb er dus geen spijt van! Sprongetjes zijn echt vermoeiend he?! Luca hangt echt als een klit aan me. Ik ging gisteren op ziekenbezoek bij een jongetje uit mijn klas en had zijn wipstoel meegenomen, want daar zit hij thuis altijd graag in en dacht dan mijn handen vrij te hebben. Nou, niet dus. Hij wilde alleen maar bij mij op schoot... En thuis ging hij weer vrolijk in zijn wipstoel zitten spelen :( , kleine draak!
    @Juffie: dat was een supersnelle bevalling van je vriendin zeg! En leuk dat Nathan nu een klein vriendinnetje heeft! Hoe gaat het verder met hem? Trekt hij ook de hele dag aan je haar? Luca wel, ik hou geen haar meer over, hihi! Gelukkig heb ik genoeg haar...
    @Miran: wat wordt jullie huis mooi zeg! En het is idd genieten voor moeders als hun kleintjes zo genieten van een activiteit. En knoeien hoort erbij he?!
    @Mup: fijn dat Vanisha het zo goed doet. Lekker genieten van je kleine meid hoor!
    @Yoyo: hoe gaat het met je? Ik hoop dat je samen met Barry een leuke Hemelevaart hebt; dat hebben jullie wel verdiend!
    Nou, dat was het weer even, mijn telefoon gaat, dus ik ga maar eens opnemen...

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: wat een leuke verrasssing voor je zus en zwager zeg! Het zag er vast super leuk uit want jij bent zo creatief! Hihi Thomas wil dus ook al zo graag aandacht :) Nathan ook hoor. als je dan bij hem komt en even gek doet gilt hij het uit van plezier. Maar gelukkig kan hij zich, net als Thomas, ook prima zelf vermaken hoor. Slaapt Thomas ook nog steeds goed door 's nachts. Nathan wel gelukkig. Heel soms wordt hij nog even wakker maar dan doen we een speen er in en slaapt hij zo weer door. Nathan krijgt nu 4 flessen en fruit en groente hapje. Zijn flessen drinkt hij nu meestal leeg maar nog niet altijd. Verder groeit Nathan ook goed volgens mij. 2 juni moeten we weer naar het CB ben benieuwd wat hij dan weegt!

QB: leuk een bruilof in het vooruitzicht! Succes met de voorbereidingen. Wat naar dat je oom nog steeds op een donor wacht. Kan me voorstellen dat het lang duurt als je er op moet wachten. Gelukkig maar dat hij zich nog wel redelijk goed voelt. Hopenlijk blijft dat zo!

Pooh: lekker hoor dat je wat minder mag werken. Je werkt in de zorg toch? Is ook behoorlijk zwaar werk als je zwanger bent natuurlijk. Vervelend van je stuitje trouwens :(

Elise: hoeveel drinkt Luca nu?? 4 x 200 cc of 5 x 200 cc?? En hij eet ook al een beetje groente en fruit toch?? Wij zitten hier dus op 4 x 200 waarvan er eigenlijk elke dag wel minimaal 1 fles niet helemaal leeg gaat.(Gisteren trouwens de eerste 2 flessen behoorlijk wat laten staan en toen de andere 2 flessen 230 cc gedronken :confused: ) maar Nathan is super vrolijk, slaapt prima en ontwikkelt zich volgens mij helemaal zo als het moet dus maak me er maar niet te druk om. Ga maar met hem mee. maak 200 klaar en als hij nog meer wil krijgt hij meer. Wat vervelend trouwens dat Luca niet genoeg gegroeid is :( Ben benieuwd hoe veel Nathan weet nu. Gisteren hadden we hem zelf even gewogen en toen woog hij 6,6 kg maar onze eigen weegschaal is niet super nauwkeurig.

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey

Mamma Kippetjes ff snel een vraagje, beetje ego :oops: , maar we staan op het punt om weg te gaan...

Ik heb de laatste paar weken echt heel erg last van haaruitval :oops: , hebben jullie daar ook zo'n last van? Vooral wanneer ik mijn haren was en uitkam is het heel erg en het lijkt maar niet te stoppen. Word er erg onzeker van.

Ik kom snel weer op jullie reageren hoor.
    Dikke knuffel Liena

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Liena: Ja hoor hier ook! Hele plukken tegelijk :( Hoort er bij helaas. Het mag van mij ook wel eens over gaan want vind echt overal haren

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

zooo ben lang niet geweest maar de dagen vliegen al voorbij zoals het is...heb ook niks gelezen want wou eigenlijk alleen eens advies vragen over Rayven

Ze doet het heel goed hoor eet hel goed, heeft nog wel krampen maar daar komen we ook wel doorheen maar sinds ongeveer 3 dagen wil ze overdag alleen ng maar slapen als ze tegen me aan ligt...heb al geprobeerd haar nadat ze bij mij in slaap is gevallen in haar bed te leggen maar binnen een paar minuten zet ze het op een krijsen..heb dus ook geprobeerd haar te laten huilen maar dat werkt niet, ze wordt op een gegeven moment helemaal hysterisch en begint te hyperventileren en over te geven van de stress, zodra ik haar oppak snottert ze na en slaapt direct...ook als ik bij haar blijf als ze in bed lig werkt dat niet maar weet nu niet wat te doen want ze kan hier niet aan gaan wennen natuurlijk...maar na haar laatste voeding 's nachts leg ik haar in haar bed en is er niks aan de hand en slaapt ze in 1 ruk door tot 6 of 7 uur...ik hoor graag of iemand weet wat ik nu moet doen :rolleyes:

ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen en probeer snel weer vaker te komen maar haantje is deze en volgende week nog lekker thuis :D

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: Ik denk niet dat ze nu al kan wennen aan bij jou in slaap vallen hoor. Ze is nog zo klein.. Wil gewoon lekker dicht bij haar mama zijn. Misschien is een draagdoek iets voor je. Kan jij toch nog je dingetjes doen en kan Rayven lekker bij jou slapen. Het slapen in haar eigen bedje komt vanzelf wel.
    waar je nog wel op kunt letten is haar wakker in bed leggen. Het regelmaat verhaal heeft hier echt wel geholpen. Dus voeden, even knuffelen (later spelen) en bij het eerste moeheidsignaal (gapen, oogjes wrijven enz) in bed leggen. Bij Nathan werkt dit goed. Nu huilt hij soms nog een minuut of 5 maar gaat dan wel slapen. Als hij echt overstuur gaat huilen ga ik trouwens direct weer heen hoor. Dan doe ik zijn speen er weer in en aai over zijn hoofdje.
    Wat super trouwens dat ze 'snachts al zo goed doorslaapt!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Juffie dat wakker wegleggen heb ik inderdaad ook geprobeerd maar dat werkt bij haar dus niet, ze krijst net zo lang totdat er iemand komt en ik wil ook graag komen maar kan niet altijd haar bij mij of haantje laten slapen lijkt mij, ik ben bang dat ze dan straks helemaal niet alleen wil slapen namelijk...moeilijk hoor te beslissen wat wel en niet verwennen is of wat dan ook :(

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Liena, ja met de foto's wordt het steeds drukker. Ben nu ook een opleiding aan het doen. En heb er veel goede punten voor terug!
    Met Barry gaat t nu weer wat beter. Het is weer gezellig in huis. Maar nog niet top zoals het hoort te zijn.

@ Elise thanks! Vandaag was een gezellige dag!!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

@Riddle: Ik heb nog geen ervaring, maar je verhaal komt me heel bekend voor ;) Ik heb pas het boek 'oei ik groei' gekocht en daar hebben ze het over dat elk kind rond bepaalde periodes een soort groeisprongetje maken en dan worden ze heel hangerig en superafhankelijk naar de moeder toe. En wat jij beschrijft zo staat het ook letterlijk in dat boek beschreven. Misschien zou je die eens kunnen kopen? Ik denk dat je er veel herkenning in zult vinden. Het is iig heel normaal dat ze dit nu doet, volgens dat boek, en het zal heel snel weer voorbij zijn.

@Haarverlies: Tijdens de zwangerschap verlies je bijna geen haren en na de zwangerschap 'moeten' al die extra haren dus weer weg, helaas. Alleen ik weet niet of het zo lang na de zwangerschap nog door kan gaan?

@All: De site doet hier een beetje moeilijk dus kan alleen van de laatste pagina teruglezen..
    Ik ben dus niet sommige kippen met opzet aan het overslaan hoor ;)

Hier zijn we weer druk met t kamertje bezig, het is bijna af! Ik laat wel foto's zien binnenkort :)

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha oke Kristel ik hoop het maar staat er dan ook in beschreven hoe je ermee om moet gaan dan?...

Pff wel moeilijk hoor, je wilt haar zo graag bij je nemen maar je wilt niet dat ze straks niet meer alleen kan slapen

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Riddle: Jep, er staat in dat je vooral je kindje de veiligheid en geborgenheid moet geven die het nodig heeft. Wat dus inhoudt dat je gewoon zou moeten toegeven aan t feit dat ze 'aan je wilt hangen'. Het heeft niet zozeer te maken met gewenning oid, dat zal niet zo snel gebeuren namelijk.
    Het klinkt waarschijnlijk raar hoe ik het nu vertel, maar ik zou echt zeggen; koop t boek en lees het lekker :) Ik vind het iig fijn dat ik het al heb, zo kan ik me voorbereiden op de periodes die komen gaan (die zijn bij elk kindje namelijk rond dezelfde leeftijd) en er staat dan precies in wat de kindjes meemaken, zo begrijp je zelf beter waarom je kindje aan je wilt hangen.
    Maargoed, ik heb nog helemaal geen ervaring ermee en ken het dus alleen uit een boek.. Misschien dat de mama's hier beter weten hoe en wat ;)

@All: Ik heb foto's in mn album staan van het kamertje, het is nog steeds niet helemaal af, maar het grootste gedeelte is gedaan! We moeten alleen nog wat dingetjes ophangen, dus dat valt hartstikke mee.

Nu ga ik lekker slapen, slaap lekker allemaal!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Ga nu eerst Nathan wakker maken en met hem naar de fysio. Dan een vriendinnetje ophalen die een dagje komt!
    BIjlezen komt dus later!

Fijne dag!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh, meiden even snel een reactie hoor!

@ Liena, fijn wat van je te horen! Super dat het met Thomas zo goed gaat, geniet maar lekker samen! En laat je eens foto's zien van je heksen-creatie, ik geloof meteen dat dat supergaaf moet zijn geweest!

@ Elise, ik ben ook niet bang dat we spijt krijgen om te verhuizen hoor! We wilde al weg voor dat er een kindje zou komen maar er waren zolang onduidelijke plannen betreft renovaties en verbouwingen en de gemeente gaf subsidie dus die had flinke plannen en toen was er bepaald dat er zoveel moest gebeuren dat bewoners per appartement nog 23000,= zelf bij moesten betalen dus toen waren de appartementen heel lang onverkoopbaar, echt jammer want daarvoor gingen ze als warme broodjes over de toonbank hahaha... Toen de gemeente zelf eindelijk door had dat het niet haalbaar was om bewoners met zo'n groot bedrag op te zadelen hadden wij het allemaal al netjes geregeld met de hypotheek en omdat er toen nog niet duidelijk was wat ze wel gingen doen bleven de appartementen niet in trek. Nu hebben ze een stappenplan waarbij ieder jaar wat wordt gedaan en wij hebben hiervoor al een paar duizend euro betaald en inmiddels zijn we dus 2 jaar verder en ik zie dat er rondom ons heen wel appartementen verkocht worden dus we gaan het toch maar eens bekijken weer. Waarschijnlijk krijgen we er niet voor wat we zouden moeten hebben maar goed, dat is een keuze die je maakt dan. De tijden zijn nu sowieso veranderd. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben in jullie nieuwe huis! Geniet er maar lekker van! Ik heb al veel huizen bekeken maar nog niet direct bij een huis het gevoel gehad dat ik m'n appartement daarvoor zou willen ruilen, stom he... Zit je jaren te wachten hahaha.. Maar goed, dit appartement hebben we wel helemaal verbouwd naar onze smaak natuurlijk. Nu zie je kale huizen en ik heb vrij weinig zijn om weer jaren te verbouwen dus het is best wel spannend ja... Luca is een kleine dondersteen dus hahahaha, lang leve de sprongen!

@ Riedel, ik heb precies het zelfde gehad met Wesley hoor! Mijn tip: gewoon lekker bij je houden en knuffelen! Op deze leeftijd kun je ze echt nog niet verwennen hoor! Ze heeft zolang in je buik gezeten en van alles gehoord, jou darmen die rommelen en je hartslag. Ze is gewoon graag bij jou! Ik snap ook wel dat je dat niet de hele tijd kan doen, ik heb Wesley ook wel eens in bed gelegd en echt lang moeten laten huilen maar dan bleef ik bij 'm om 'm te troosten. Wat bij mji ook hielp als hij overstuur was was als ik met 'm ging wiegen, zijn buik tegen mijn buik en dan een beetje zingen. Als hij dan echt helemaal in slaap was en ik legde 'm in bed en wiebelde nog even met z'n benen als hij in bed lag kon ik 'm wel eens zo laten liggen. Maar verder vond ik de periode waar jij nu in zit wel heel lastig. Wesley kon ook zo ontzettend krijsen, echt met angstige ogen totdat hij er helemaal driftig van werd. Ik zou Rayven alleen maar vast houden en dicht tegen me aanhouden als ik jou was en als ze in bed ligt toch proberen vanuit bed te troosten, voor d'r zingen tegen d'r praten, zulke dingen. Ze maken inderdaad sprongen, dat is soms erg lastig want ze hangen dan bijzonder veel aan mama! Erg vermoeiend af en toe... In "oei ik groei" staat overigens dat het eerste sprongetje zo rond de 4e/5e week begint, heb het even nagekeken.

@ all, ik ga nog even relaxen en wat eten en dan flink poetsen in huis. Wesley is naar het kdv dus ik heb m'n handen een dagje vrij :D fijne dag allemaal!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *KNUFF VOOR ALLE KIPPIES!*

Xx

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks meiden, ik ga dat Oei ik groei -boek maar eens halen dan en verder zodra ik zie dat ze tekenen van moeheid begint te vertonen meteen wegleggen...veel mensen op andere forums zeggen allemaal dat laten huilen het beste is maar zij wordt dan helemaal hysterisch en dat vind ik ook niet de bedoeling natuurlijk :(

Ach ja het blijft allemaal gokken wat het beste is denk ik dan :rolleyes:

Meiden een hele fijne dag, ik ga zo Rayven wakker maken die gaat lekker douchen met papa :D

16. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hallo allemaal!
    @Riedel: ik herken het helemaal hoor! Ik was ook heel bang dat Luca zo nooit zou leren in zijn eigen bedje te slapen, maar het is helemaal goedgekomen. Ik sluit me helemaal bij Deli aan: lekker bij je houden, dat heeft ze nodig. Luca werd net als Rayven ook helemaal hysterisch als ik hem probeerde te laten huilen en ik werd daardoor ook helemaal overstuur, dus dat werkte echt niet. Ik nam hem dan maar gewoon lekker bij me; samen op de bank en dan waren we allebei een stuk rustiger. Ook ging ik vaak een uurtje met hem wandelen, dan sliep hij wel in de wagen. En nu slaapt hij gewoon heerlijk in zijn eigen bedje; als hij moeite heeft met in slaap komen doe ik het net als juffie; speentje erin en over zijn hoofdje aaien. Maar toen hij zo oud was als Rayven lukte dat echt nog niet.
    @Juffie: Luca drinkt nu 4x200cc en 1x 180cc (om 23:00 en hij drinkt dit slapend) en tussendoor krijgt hij een potje groente en een beetje diksap. Ik zou die laatste voeding er het liefste afhalen, maar ze zeggen dat zolang hij die drinkt hij die nog nodig heeft. En al zijn flessen gaan leeg op... Maar volgens mij is hij gewoon zo'n zuipschuit dat hij altijd wel drinkt. Maar nu hij niet goed gegroeid was, durf ik het nog niet aan om de voeding eraf te halen... Lastig! Als Nathan verder vrolijk is en zich goed ontwikkelt, is het toch prima? Het ene kindje heeft meer voeding nodig als de ander. En luca is gewoon door zijn pappa en mamma aangestoken; wij zijn ook erg gek op eten en eten behoorlijk veel, hihi :) .
    @Deli: lekker dan van de gemeente... Kan me voorstellen dat het moeilijk is om iets naar je smaak te vinden als je huisje nu helemaal naar je zin verbouwd is. Dit huis was van oude mensen en daar moesten we ook echt even doorheen kijken. Wel had ik bij de eerste bezichtiging meteen een gevoel van "dit is mijn huis" en dat had ik bij de tig huizen die we hiervoor bekeken hadden niet... Maar we hebben dit ook flink verbouwd. Die mensen hielden van hout, dus het hele huis zat vol met houten schrootje; ik geloof dat we tonnen hout hebben afgevoerd, hihi! Maar nu is het helemaal onze smaak. Hoe is het met Wesley zijn sprongetje? Volgens mij lijken Luca en Wesley wel een beetje op elkaar; allebei dondersteentjes!
    @Kristel: hoe gaat het met je? Ik heb idd ook het oei ik groei boek; heel handig. Ik zag dat je vandaag naar de vk moest en de intake van de kraamzorg had; hoe is dat gegaan? Gaat het al een beetje kriebelen nu de bevalling steeds dichter bij komt? Nog eventjes en dan kan je je kleine meisje vasthouden!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ik heb Wesley ook wel eens laten huilen in z'n bedje omdat ik wist dat hij echt heel moe was en bij mij op m'n arm ook huilde. Dan liet ik 'm wel in z'n bedje huilen en hij is ook nogal temperamentvol en werd ook echt hysterisch maar dat bleef hij ook op mijn arm en aangezien ik dan ook stond te snikken erbij legde ik 'm dan in z'n bedje en zat op de klok een kwartier af te wachten om 'm weer te gaan troosten. Als hij bij mij wel rustig was zou ik 'm lekker bij me hebben gehouden en toch proberen om 'n weg te leggen als hij goed in slaap zou zijn. Ik denk dat Wesley een week of 6-8 was dat hij speelde en op een gegeven moment kon ik zien dat hij moe begon te worden en dan legde ik 'm altijd wakker in bed, deed steeds hetzelfde: in bedje leggen, muziekbeertje aan, lekker instoppen en tegen 'm kletsen tot ik de deur dicht deed. En dat ging altijd prima, hij heeft bijna nooit moeite met in slaap komen. Maar ze zijn nog zo klein, je kunt ze echt niet te veel vertroetelen, volg je gevoel meis!

@ Elise, ik weet niet precies hoe het nu zit met Wesley's sprong. Het is lastig in te schatten, soms vraag ik me af of hij ergens last van heeft maar soms merk ik ook echt dat hij z'n zin wil doordrijven en probeert af te dwingen bij mij wat hij nu eigenlijk wil. Hij wil graag aan de hand rond lopen maar goed, dat ga ik niet de hele dag doen natuurlijk ;) Verder is hij snel afgeleid, als hij speelt dan is het maar eventjes leuk en dan wil hij weer wat anders. Ondeugend is hij zeker ;) Maar Luca dus ook :D ik vind het wel leuk maar soms denk ik was hij maar eens wat rustiger hahaha... Een vriendin van mij heeft een kindje en die gaat rustig naast je op de bank zitten, als hij druk doet dan wiebelt hij wild met z'n handen en voor de rest zit hij gewoon rustig te kijken en te genieten. Wesley zit NOOIT stil! Duikt alle kanten op, kruipt overal heen en tussen, schuift alles aan de kant als hij er niet door kan. De weg blokkeren met een stoel werkt dus ook niet meer! Maar goed, wat ik al zei aan de ene kant moet ik ook erg om 'm lachen als hij zo druk is en in z'n loopstoel de kamer in komt rennen, tegen de tafel aan ramt en met de achterwielen van de grond af komt omdat het zo hard gaat :) alleen soms kan je er zelf een beetje moe van worden ;) Ik heb wat huizen betreft het liefst iets wat niet helemaal opgeknapt moet worden maar dat het niet helemaal mijn smaak is zou niet erg zijn, wil best wat doen maar niet meer van boven tot onder ieder kamertje... Maar goed, Rik koopt het liefst wel een bouwval :( Eerst maar eens praten met de makelaar en kijken hoe of wat. Ik wil sowieso eerst dit verkopen. Bij onze buren staat het al 2 jaar te koop :rolleyes:

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

Ik kom heel even langs om iedereen een fijne dag te wensen! En iedereen die moet werken > Werkse!

Hier is de kraamzorg vanochtend geweest, alles was in orde, ook het bed (terwijl die geen 80 cm hoog is, maar t was hoog genoeg, jeej!) dus dat is alweer een zorg minder :D

Daarna naar de VK geweest, ook daar was alles goed. Yentle lag alweer met haar hoofdje naar beneden, maar nog niet in mn bekken, dus dat scheelt weer ivm de pretecho volgende week, dan kunnen we haar gezichtje tenminste zien!
    Alleen mn HB (ijzer) was veel te laag, dus ik moet aan de ijzertabletten of floradix (allebei vies iig). Niet leuk, maar nu weet ik iig waardoor ik zo ontzettend brak ben de laatste tijd!

Ohja, de VK vond mn buik zo mooi (omdat ik zo mooi naar voren draag) dat ze vroeg of ik mee wilde doen aan een informatiefilm over borstvoeding die ze aan het maken zijn. Ze laten daarin ook zwangere buiken zien en ze wilde mijn buik graag op film hebben, of ik geïnteresseerd was. Natuurlijk ben ik dat en ik word er vanavond of morgen over teruggebeld voor verdere informatie :)

Ben er nu weer snel vandoor, we hebben een drukke dag vandaag.

Tot vanavond, dan ga ik weer op iedereen reageren :)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Kristel: wat leuk zeg dat ze een film van je buik willen maken! Je hebt ook een super mooie buik trouwens :D

all: vanmorgen heeft de fysio nathan hoofd opgemeten. Ik weet nog niet precies de uitslag maar ze wilde ons wel doorverwijzen voor helmtherapie :( Vind het niet leuk maar we gaan er denk ik wel voor.. Nathan moet toch de rest van zijn leven met zijn hoofdje doen en nu kunnen we er nog wat aan doen..

meiden fijne avond!
    xxx

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Kippies!!

Joehoe! And we're back! Wilde toch ff kijken hoe het eruit zou zien.. Valt me mee, moet wel ff weer wennen, maar dat duurt maar eventjes..

Ga nu gauw verder The Haunted Mansion kijken hoor, kom morgen weer langs!

Iedereen een fijne avond en tok gauw!

Xx

Deel Deze Pagina