@Alle kippies; Ben weg hoor! Ga nog ff aan de freubel in PSP, en daarna lekker op stok! Dikke kus! Xx
hey hallo, Een update deli: uh ben zelf de helft al kwijt. Maar ik heb nog wel een kaartje over voor Amersfoortse dierenpark. Heb jij daar belang bij deli? Heb ik gekocht via marktplaats dan is het 10 euro voor een kaartje i.p.v 17,50 Heb er zin in om jullie weer te zien de 27ste Wat leuk dat je haantje zo heeft genoten!! Lin; effe volhouden nog, denk aan leuke dingen en geniet nog van je buik. Echt je gaat hem missen straks! onddanks dat je er een prachtig mensje voor terug krijgt. Miran; waar ben je qb; leuk is dat he, verjaardagen organiseren. Bij ons is het gebruikelijk dat je hele tuin wordt versierd als je 30 wordt hihihih en de rest!!!
oh had een heel verhaal getypt en nu weer foetsie grrrrrr maar deli; ik heb nog een kaartje voor de dierentuin in amersfoort. Heb ik gekocht via mp. normaal is het 17,50 en nu voor een 10 heb je er belang bij?
hey staat er nu wel weer??? huh snap er niks meer van. Fijne avond nog QB ik ga Zoë een rijstepap fles geven, ben benieuwd hoe ze hem vind en of ze nu weer doorslaapt. Sinds een week is ze steeds ron 05.00 uur wakker...dan speentje erin en ze slaapt weer, mnaar toch wel irri nou doei doei
Hey kipjes Ik kom alleen even laten weten dat ik nog leef.. Ik ben even niet zo actief op t forum de laatste tijd en zal even vertellen waarom: Mijn oma heeft al járen hartklachten en heeft dus ook al een aantal jaren een pacemaker. Nu gaat het de laatste tijd steeds slechter met haar en wordt ze steeds vaker opgenomen in hte ziekenhuis ivm haar hart. Ze heeft t continu benauwd en last van vocht achter de longen en uitdroging. Nu hebben ze haar elke keer kunnen helpen met medicijnen, maar afgelopen woensdag is ze naar huis gestuurd met de boodschap 'sorry mevrouw, we kunnen niks meer doen'. Het gaat met de dag slechter en vandaag kregen we een teelfoontje van mn opa dat ze het einde van de week waarschijnlijk niet eens meer haalt Gelukkig zijn we afgelopen vrijdag nog op bezoek geweest.. Ik schrok echt heel erg toen ik haar zag.. Morgen gaan we weer op bezoek, samen met mn moeder en mn 2 broers. Ik hoop echt dat ze t nog even volhoudt, het zou zó mooi zijn als ze t nog mee mag maken om overgrootoma te worden, maar ik ben bang dat t niet gaat lukken Het is even een verhaal, maar dan weten jullie ook waarom ik er bijna niet ben. Met mij gaat t op zich wel, ik maak me natuurlijk heel erg zorgen, maar ik probeer ook op mezelf te letten.. We hebben ondertussen ook de vluchttas klaar staan en ik heb de helft van de kleertjes al gestreken in de kast liggen. We zijn echt aan t aftellen tot Yentle geboren wordt Ik hou jullie op de hoogte! Hopelijk gaat t met jullie allemaal goed!
Morgen voor alle kippies! Moet vandaag weer aan het werk, dus kom vanavond ff aanwippen! Dikke knuff voor iedereen! Xx Oh en Kristel; Ook voor jou een hele dikke knuff meis!
Goedemorgen meiden, Kristel: heel veel sterkte! Ik hoop dat je oma het nog mee gaat maken. Ik weet helaas hoe het voelt: ik ging mijn opa vertellen dat ik zwanger was en toen vond ik hem in coma en de volgende dag is hij overleden... Deli: goed zo!!! 1,5 kg eraf! Ben jaloers...hihi! QB:werkze! Lin: nog heel ff volhouden; kan me voorstellen dat je het zat bent. Maar straks kan je lekker samen met je beebje op stap! @All: ga nu met luca naar het cb. Voel me ook niet lekker; ik hoop niet dat ik ziek word...
goedemorgen meiden, nou heb vannacht volgens mij alles eruit gezweet.. voel me een stuk beter in iedergeval.. nog niet super maar wel veel beter dan gisteren. Deli: goed zeg anderhalve kilo!! @ afvallen: Heb ook wel een goede tip hoor: ziek worden.. Ging vanmorgen op de weegschaal staan en in 1 dag ook anderhalve kilo eraf Maar goed dat zit er ook zo weer aan vrees ik. Ik moet trouwens nu nog 3 en een halve kilo tot mijn gewicht voor de zwangerschap. Maar toen woog ik ook 60 kg dus dat is voor mijn lengte niet echt veel. Als alles nog wat minder slap wordt ben ik allang blij.. mink: heb er ook zin in om jullie weer te zien! Ben ook heel benieuwd naar de kuikentjes! Kristel: sterkte met je oma.. Qb: lekker gewerkt vandaag?? Elise: niet ziek worden hoor.. fijne dag allemaal! xxx
@ Queenie, wat vervelend van dat dochtertje van die vriend van jullie het houdt ook niet op he?! Ik voelde dat ene glaasje gister behoorlijk dus ben heerlijk in slaap gevallen... Ik sla idd wel alles af als het gaat om lekkere dingen maar voor mijn gevoel snoepte ik al niet superveel alleen ik dacht altijd dat ik goed at terwijl nu blijkt dat sommige dingen toch niet zo goed zijn. Maar goed. We zullen zien hoe het gaat verder, ik wil in ieder geval nog 6 kilo kwijt maar het liefst nog veel meer @ Mink, Ik wil het kaartje wel hebben dan ja! Dankjewel! Bedankt trouwens voor je update Wesley had het ook rond die leeftijd, dat hij 'snachts ging spoken weer. Zullen ook wel sprongen zijn hoor meis. Telkens als Wesley goed door slaapt komt er weer zo'n periode dat hij een keer wakker wordt. Nu afg. nacht weer om 04.00 uur. Dan leg ik 'm weer recht, doe de muziekbeer aan en zonder mopperen slaapt hij dan weer verder?! Vaag he! Maar goed, hopelijk voor jou helpt de rijstebloem bij Zoe! @ Kristel, jeetje meis dat is wel naar zeg! Ik hoop van harte dat je oma haar achterkleindochter nog zal zien en dat het toch ook wel beter met 'r zal gaan. Kunnen ze gewoon helemaal niets doen? Jij hoeft nog maar even meis, denk maar goed aan julliezelf! @ Elise, hoe was het op het cb? Alles goed en is Luca goed gegroeid? Ik hoop ook dat je niet ziek wordt meis! Nou dames, hier gaat ie goed! Wesley slaapt inmiddels even. Die heeft tegenwoordig wat moeite met slapen 'smorgens maar hij zit wel steeds te gapen?! Soms lijkt het wel of hij de hele dag moe is maar ja, het zal ook wel vermoeiend zijn. Hij gaat maar overal staan de hele tijd en vanmorgen had hij zich prima vermaakt: ik ging de was opvouwen op bed en hij zat voor de kast het ondergoed en de sokken uit de lades te halen en te verwisselen van lades Ik heb gister de makelaar gebeld, volg. week woensdag komt hij voor al het papierwerk en om foto's te maken en dan gaat het hier officieel te koop, SPANNEND! Ik hoop dat we niet al te lang hoeven wachten op kopers. Nu het zo dichtbij komt wil ik wel graag naar m'n droomhuisje eindelijk Zodadelijk komt een vriendin van mij en dan gaan we even naar de kinderboerderij met de kids dus ik ga even wat dingetjes klaar maken voor Wesley, tot straks!
veel plezier op de kinderboerderij! Nathan was trouwens vannacht ook 4 keer wakker.. maar goed die is niet helemaal fit natuurlijk..
Daar ben ik weer. Luca was goed gegroeid: 68,5cm en 7550 gram. Luca was vannacht trouwens ook aan het spoken van 4:30-5:30. Hij is nog steeds erg verkouden en heeft volgens mij ook last van zijn tandjes; hij pakte mijn hand en duwde die heel hard tegen zijn speen aan. Dan viel hij weer in slaap en als ik dan wegging was het weer huilen na 5 minuten... Maar goed; hij ging toch nog door tot 7:30; viel toen om 8:30 weer in slaap bij mij op schoot; ik heb hem 10:00 wakker gemaakt voor het cb en nu slaapt hij alweer. Hij was daar erg huilerig, maar het was daar ook zo warm en er waren andere kindjes aan het huilen en dan gaat hij altijd meedoen. Thuis was hij weer vrolijk. Die arts daar vond het wel erg druk, maar ik ben niet anders gewend. En toen ze hem aan zijn armpjes op wilde trekken tot zit, ging hij meteen staan. Had ze nog nooit gezien zei ze... Wildebras! Niet zo gek dat hij zoveel slaapt met dat drukke gedoe van hem! Hoe gaat het met Nathan juffie? Drie kilo is nog wel te overzien toch? Ik moet er nog 4; maar die zijn nogal plakkerig en hebben geen zin om weg te gaan...hihi! Fijn dat je jezelf in ieder geval wat beter voelt. Ik ben verkouden geworden en heb keelpijn, maar het gaat nog wel, dus hoop dat ik er zo doorheen fiets. Oja, Deli ik heb vannacht over je gedroomd. Het was kippendag en we waren eerst bij jou in Arnhem en daarna bij mij thuis. Wesley was er ook en die liep de hele tijd rond. Jij vond het zo leuk in ons dorp dat je er ook een huis ging kopen. En toen waren we ineens samen op yoga; heel vreemd... Haha! Gekke kronkels heb ik af en toe 's nachts. Maar spannend dat je huisje te koop gaat; ik ga voor je veren dat jullie snel naar een droomhuis kunnen verhuizen! jeetje QB, die vrienden van jullie hebben ook pech! En Britt is volgens mij wel een heel makkelijk meisje of niet? Als je helemaal niets van haar sprongetjes merkt... Geniet er maar lekker van (maar dat deed je wel volgens mij)!
Liena; gefelciteerd met je verjaardag!! Deli; bij deze is het kaartje voor jou...dan heb ik nu geen kaarten meer hihihih nou tok laters krijg visite
Elise: wat is Luca al groot zeg! Goed gegroeid hoor.. en wat knap dat hij zich al tot staan kan optrekken. En 4 kilo is inderdaad ook nog best te overzien. alleen bij mij blijven die laatste paar kilo's ook erg plakken inderdaad. Maar ben ook niet echt aan het lijnen geweest hoor. heb ik nog geen zin in Nathan heeft vandaag nog geen koorts gehad! Is ook weer lekker aan het geinen dus wel weer aan de beterende hand volgens mij. Alleen zijn flessen gaan nog lang neit leeg. Probeer me er maar niet te druk om te maken, helpt toch niets. Fruithap ging er wel helemaal in trouwens
Hidihoooo! Liena; Heppie birtdeejjj toe joeeeeeeeeeeee! Geniet er lekker van! Juffie; Heb je iedereen weggejaagd?! Haha! Voel je alweer beter? Elise; Wat is jullie ventje goed gegroeit zeg! Leuk! Kristel; Heel veel sterkte meis! Knuffel voor jou! Deli; Spannend, jullie huisje verkopen! Ben benieuwd hoor! Hopelijk snel jullie droompaleisje! QB; Wat sneu voor zo'n klein meisje.. Hopelijk is het niets ernstigs! Update me; Moet helaas meer insuline gaan spuiten, mijn waardes blijven maar hoog.. Blerrgghh! Maargoed, alles voor ons beebje! Ga nu lekker bankhangen, mijn vriendinnetje komt zo! Dikke kus xxx
Koet Iefning Tsjikkens! @Mink; Ja, is ook leuk hoor, vanalles organiseren.. heb alleen een haantje die heel veel dingen snel in de gaten heeft.. Haha! @Elise; Dankje! Hoe ging het op het CB? Oh, zie het al, hihi! Mooie cijfertjes hoor van Luca! En idd,ze hebben steeds wel wat in hun gezin.. de enige die alles tot nu toe bespaard blijft is mama.. Gun je echt niemand, en al helemaal je vrienden niet.. Trouwens leuke droom hoor, haha! En Britt is idd een errug makkelijk meiske! Ben der dan ook supertrots op! Maar ook op grote broer Jamie natuurlijk! Geniet er met volle teugen van, hihi! @Juffie; Ach.. lekker gewerkt is een groot woord... tis bij ons nu zo rustig dat ik meer naar buiten heb gekeken dan naar mijn beeldscherm, haha! Hoe gaat het nu met Nathan? Oh, lees nu dat hij geen koorts heeft gehad vandaag. Gelukkig maar! @Deli; Ja sneu he.. vandaag is ze eerst weer naar huis gegaan om van de week weer terug te komen voor verdere onderzoeken/echo's/bloedprikken.. arm ding.. 7 jaar.. vind ik zo sneu dan he.. Haha, en je Baileys heeft goed zijn best gedaan dus! Wou toch dat ik eentje had gehad, ik viel pas na 1u in slaap... En dat verder afvallen gaat je vast lukken, je bent nu in elk geval al goed bezig! Ook spannend dat jullie huisje in de verkoop gaat volgende week! Duimen dat jullie hem snel kunnen verkopen! @Liena; Ook hier ff; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag? Heb je nog leuke cadeautjes gehad? @Linnie; Vervelend dat je meer insuline moet spuiten idd.. maar zoals je zegt, tis goed voor je beebje dus dan heb je dat er natuurlijk wel voor over! Oeh.. nog maar 31 dagen... @Mink; Veel plezier met je visite! --- Zo, ga weer ff aan de freubel. Deze keer voor mijn ouders, die hebben boven op de overloop een verticale lijst hangen waar 4 foto's in kunnen. Dus ga ik ff 4 plaaaaaatjes van foto's frutselen, haha! Xx
Goeiemorgen! Wilde jullie allemaal een hele fijne (werk)dag wensen! Enne, Riedel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Xx!
goedemorgen meiden, Linnie: he bah nog meer insuline spuiten Hoe gaat dat verder?? Lukt het een beetje? Dikke knuf voor jou! QB: jammer dat het zo rustig op je werk is. Je kan maar beter wat te doen hebben toch? Nou ga naar mijn werk. Viel gisteravond pas heel laat in slaap en was vanmorgen alweer vroeg wakker. Ben dus moe... fijne dag allemaal xxx