[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    de dagen tel ik niet meer zie onderschrift.
    vanaf dec niet meer ongie geweest. maar in de link hier onderin heb ik vanaf mei mn temp bijgehouden en dan zit ik nu een week na mn eisprong. dus of je dan al die zwaaltjes kan hebben?. geen idee.
    zie mijn temp kaartje in mn onderschrift.

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... welkom hier! Ben je net gestopt met de pil of al langer? Hoe lang is je cyclus de laatste maanden geweest?
    Het zou zomaar kunnen maar als je net gestopt bent met de pil kan t ook ontpillen zijn.
    Ik zal iig veren (= duimen) voor je!

Linda... Chris zegt niet veel alleen dat ik de komende maanden niet aan moet komen bij hem met mn zwangerschap ( ik denk bang voor wat ons de laatste keer is overkomen) en aan de andere kant zegt ie weer je mag nu niet zwaar tillen in mijn toestand. Gek of niet?
    Ik weet dat ie t graag wil en dat dit even nog gevoelig ligt met mn laatste zwangerschap.

Ik kom straks denk ik weer tokken weet ik niet want ben erg moe ineens. Ik ga nu lekker met Chris in bad en dan nestel ik mn eigen lekker op de bank.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Jaa, ik zie het wat laat, maar beter laat dan helemaal niet:

@Miran: Gefeliciteeeeeeeerd! :D :D Echt super dat je zwanger bent!
    Krijg je de 18e trouwens ook meteen een echo? (heb er misschien overheen gelezen)

@Lin: Whooe, nog even en je mag bevallen! :D Wat gaat het snel allemaal he? ;) Ben benieuwd naar wie er in je buik zit!
    Hou je het nog een beetje vol?

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,,

hoe is het hier?? Lekker weekend!:D

Liena: wat fijn dat Thomas zo tevreden is! genieten he?? Nathan is ook al zo gezellig.. Alleen de fles vind hij weer eens niet leuk meer;) Van het fruit en de groente smult hij maar van de flessen maakt hij een rommeltje. Hij lijkt het ook niet echt nodig te hebben want hij blijft vrolijk en gewoon lekker slapen enzo.. Eigenwijs mannetje;)

Bubsie: welkom hier! Hoop ook voor je dat de klachten iets positiefs betekenen! Je laatste cyclussen zijn lang zie ik;) Niet leuk he? Mijn cyclussen waren ook behoorlijk lang... Tussen de 41 en 49 dagen. Echt vervelend want je blijft maar wachten;)

Linda: 36 weken alweer.. Nog even meis en dan is jullie kleintje er. Of misschien niet zo heel klein?;) 6 pond was Nathan bij zijn geboorte en ik was een week overtijd:D Maar goed ze kunnen er ook heel erg naast zitten met schatten volgens mij en een groot beebje komt er ook wel uit!;)

Kristel: hoe gaat het met jou?? en je oma??

QB: geniet van jullie weekendje weg!:)

zo ga nu nog even verder lezen hier.

xxx

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel... ik weet niet of ik de 18e gelijk echo krijg misschien wel omdat de laatste keer zo fout was gegaan.
    Bij jouw duurt t ook niet erg lang meer he? Is het nog vol te houden?
    Bedankt meis!

Bubsie... ik had je vorige mailtje idd gelezen en ik heb ook gekeken op FF t is moeilijk in te schatten maar toen ie bij mij na mn ei voor de 2de keer onder die lijn zat (mn temp bedoel ik dan) was voor mij n teken dat ik ongi ging worden.
    Ik zou anders even gewoon n dokter bellen en even vragen wat t kan zijn. Vragen staat vrij zeggen ze altijd... Suc6 meid.

All... ik ga lekker dancing with the stars kijken en dan vroeg naar bedje toe.
    Tok morgen

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen dan maar...

Ik zal wel eindigen de dag met n mailtje en begin de dag wel met n mailtje hahahhaaha
    Ik lag gisteren al om half 10 te slapen. Ik dacht even lekker dancing with the stars te kijken maar dat ging me niet lukken.
    Vanmorgen was ik er al weer vroeg uit.. 7.45 uur nl. Nu zit ik te niksen en vanmiddag gaan we even over de kermis ( wat je kermis kunt noemen... 1 draaimolen, 1 botsauto´s, 1 schiettent, 1 grijpautomaten en 1 snoepkraampje. That´s it!!)
    en dan vanavond lekker bbq.

Heerlijk he dit weer? Chris gaat weer verder met steenstrippen vandaag en ik lekker niks doen.

Tok vanmiddag weer

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik kom ook weer es een kijkje nemen!
    Hier alles goed en weer rustiger vaarwater....
    Linnie hoe is het met jou??

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond allemaal...

Jeetje wat is er vandaag veel getokt (lees: leuk sarcastisch bedoeld)
    De kinders hangen de hele dag op de kermis rond. Tja zo ver weg is het niet en daarbij hij is maar klein. Zelfs de jongste loopt er alleen op en af rond.
    Vanavond hebben wij lekker ge-bbqt en dadelijk krijgen wij bezoek van collega van Chris met zn vrouw. Altijd gezellie!
    Ik ben benieuwd hoe lang ik t volhoudt want zit nu alweer te gapen. Heb net even heerlijk gedoucht en ik denk dat t niet al te laat gaat worden voor mij.
    Ik kom morgen weer wat meer tokken.
    Ik wil iedereen n fijne avond wensen!!

Tok morgen

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi
    dacht laat ik eens ff lezen kijken of miranda al zwanger is en ja hoor
    Gefeli meid
    Hoop dat alles goed mag blijven gaan
    Ik wacht nog met smart op me 1ste ei maar die moet met een beetje mazzel over 4 weekjes gaan komen .
    Eerst nog ongie worden .

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Melanine... dankje meid. Ik zal nu heel hard duimen voor jouw dat de ei maar snel mag komen.
    Hopelijk ben jij ook snel zwanger.

All... ik stond straks in de winkel en stond n moeder achter mij die ook verloskundige is bij ons op t dorp (zij is de moeder van n klasgenootje van Gyani). Ik vertelde dat ik zwanger was maar dat ik t eng vond omdat ik de vorige keer zo'n pech heb gehad. Nu mag ik iedere week dinsdagavond bij haar op de praktijk n echo laten maken om mij gerust te stellen... dus a.s. dinsdag mag ik al komen en dan wekelijks totdat ik gerust ben.
    Lief he?!!!

Bezoek is binnen dus ik ben er weg van...

doei

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Heyhey :)

@Juffie: Met mn oma gaat t niet beter, maar ook niet echt veel slechter hebben we t idee. Ze heeft zelfs wat erwtensoep gegeten laatst dus het lijkt erop (fingers crossed) alsof ze niet verder achteruit gaat :)

@Miranda: Ohh wat fijn dat je elke week langs mag komen zeg! Jee, dat is echt wel superlief van haar :D
    Hoe was het trouwens op de kermis?

@All: Hoe gaat t met jullie allemaal?
    Hier gaat t op zich wel, het wordt steeds zwaarder en voel me net een oud waggelend wijf :( :p Ik heb ontzettend pijn aan mn bekken, slaap slecht, ik word helemaal blauw geschopt/geslagen van binnen... Ik ben het dus eigenlijk wel een beetje zat :)
    Maargoed, nog even volhouden :)

Ik heb trouwens weer wat nieuwe foto's in mn album voor de geïnteresseerden ;)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

wat een rust hier zeg de afgelopen dagen. ik heb jullie ook behoorlijk verwaarloosd maar heb het nogal druk:)

miranda: wat fijn dat je elke week langs mag komen voor een echo!

Kristel: Hoop met je mee dat het zo mag blijven gaan met je oma! en heb je foto's even bekeken. leuk hoor! wat een mooie buik!

Melanina: over een paar weken dus eindelijk je eerste ei.. spannend hoor. hopenlijk is het nu snel raak voor jullie..

yojo: gelukkig alles weer een beetje rustiger dus..

all: nathan zit nog steeds in een sprongetje vrees ik. het drinken gaat nog steeds slecht en hij is 's ochtends ook ontzettend vroeg wakker. Gisterochtend kwart voor 5 (gaap;)) en vanmorgen was het 6 uur.. verder is hij op zich niet echt jengelig gelukkig.

nou fijne dag allemaal!

xxx

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Kristel en Juffie... Ja dat vond ik superlief. Ze vertelde dat ik donderdag dan eerst in t ziekenhuis naar haar kom voor n echo en dan pas naar de gyn. Toen zei ze: maar als jij je zo druk en onzeker maakt/voeld mag je altijd op spreekuur komen bij de verloskundige praktijk waar ik werk he dat weet je toch wel?! Ik zeg: nee want dit is medisch. Toen zei ze: dinsdags heb ik spreekuur en dan kun je wekelijks komen voor die onzekerheid weg te nemen. Dus ik denk dat ik a.s. dinsdag al ga kijken want ben eigenlijk heel nieuwsgierig of alles wel goed is maar aan de andere kant ben ik weer heel bang dat ik n leeg huisje tegen kom en dat ik daar dan alleen zit/lig. En dat ik dan donderdag met Chris naar t ziekenhuis moet en dan te horen krijg dat t weer mis is gegaan. Ik ben daar zo huiverig voor!
    Dat begreep zij maar al te goed en zei: je moet je niet zo druk maken meid... en om die onzekerheid weg te nemen bij jouw kom je maar gewoon iedere dinsdagavond tot JIJ gerust gesteld bent.
    Zij is n schat van n mens. Ik weet niet hoe zij t doet maar zijzelf heeft 5 kinders, waarvan 1 de downsyndroom heeft en dan n fulltime baan erbij. Alle kinderen wonen bij haar en zij heeft geen partner. Maar zij blijft rustig/relaxt.

Ach genoeg hierover... mn angst zal of uit komen of ze nemen t weg!

Juffie... jeetje wat zielig van zn dippie... kan ook zijn dat Nathan tandjes krijgt.

Kristel.... kan me wel indenken dat je t nu n beetje gehad hebt. Ik had dat bij de laatste zwangerschap van mn dochtertje ook... ik verwachtte haar al rond de 35ste week maar mevrouwtje werd op de dag nauwkeurig op uitgerekende datum geboren. Ik was t ook al beu maar moet erbij zeggen dat ik 3 maanden plat moest blijven liggen ivm vroege ontsluiting.
    Hou je taai meis... t zijn nog maar 4 weekjes en misschien wel eerder!
    Doe nu nog lekker dingen samen met je mannetje en geniet nog even van t uitslapen en van elkaar!
    Dadelijk moet je schipperen en vroeg je bed uit!
    Sterkte meis die laatste weken.

All... t bezoek ging pas om half 1/ 1 uur weg. Ik zat er helemaal doorheen... keek scheel en mn ogen brandde gewoon van de slaap. Ik wou eigenlijk om 10 uur al naar bed gaan maar staat zo onbeschoft he... ook omdat ze dus niet weten dat ik zwanger ben.
    Hoe deden jullie dat?

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo allemaal,

Bubsie; Welkom in ons kippenhokje. Wat een bijzondere syclus heb je. Al vanaf dec geen ongi meer gehad, maar wel een eisprong?? Dat is wel vreemd hoor!! Misschien even naar de dokter voor een doorverwijzing voor een inwendige echo??? Dit klinkt namelijk niet goed. Heb je ook buikklachten, opgezwollen enzo...of misschien denk je dat er een eisprong is en is die er eigenlijk niet..

Deli en juffie; zodra ik de kaarten binnen heb, dan stuur ik ze op thanks..

Miran; ik vind het echt super dat je zwanger bent, tja moe zijn hoort erbij, maar prachtig toch!!

qb; vraagje, die oorspalkjes van Britt, waar heb jij die vandaan? Onze dochter heeft een raar rechter oortje. Blijft steeds als een flapoor staan en dan moet je hem echt terug drukken. dit oor staat ook meer naar buiten. misschien is zo'n spalkje voor haar ook wel goed. Of heb je daar een verwijzing voor nodig.

Kristel; meis wat heb je een grote buik:$ hihihih zo herkenbaar. Geniet er maar lekker van. Oh we hebben dezelfde kinderwagen, erg fijn is die:)

Vandaag een lui dagje. Gisteren een bbq gehad en nu even lekker bankhangen hihiihiio

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey miran, wat super van die vk en knap van haar 5 kids alleen groot brengen. Tja dan kun je maar beter rustuig blijven, een situatie wordt er niet beter van, als je heel druk gaat doen hahaha

Maar uhh ik vertelde ook niks toen ik zwanger was, maar ging gewoon lekker zitten gapen, dan begrepen ze het meestal wel hahahah

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mink... dankje meid... als alles goed is en blijft gaan zal ik rond Zoë's eerste verjaardag bevallen hahahaha
    Ik gaapte toch echt veel en keek geregeld op mn telefoon om te kijken hoe laat t was. Om half 1 zei hij dan: Ik denk dat wij gaan dan kan miranda lekker naar bed toe. Chris zei: Ja dat denk ik ook... ze is al ver over haar bedtijd heen. Ik zeg ja normaal lig ik om half 10/10 uur te bed en nu is het al half 1 geweest.
    Uitslapen en n middagdutje zijn er voor mij ook niet bij dus dat is dubbel zo zwaar. Ik heb wel 4 kinders in huis rondlopen. En s'morgens gaan de jongste 2 stiekeme dingen doen zoals: snoep, koekjes, drinken uit de kasten pakken. kersen, slagroom uit de ijskast pakken. Zelfs flügeltjes (heb ik heel ver boven de aanrechtkastje verstopt hoger kan gewoon niet in huis) pakken ze en drinken ze op. Die kinders moet je continu in de gaten houden dus zo gauw als ik ze hoor ben ik al wakker en van morgen viel ik dus terug in slaap en toen was t doodse stilte in huis en dat is niet goed dus ik ging kijken en ja hoor het was weer zover! GRRRRRRRRRRRRR die 2 kleintjes zijn zo ondernemend he. Maar goed... dat is ook maar tijdelijk hoop ik!

Zo heeft iedere leeftijd wel wat meis.

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ mink,
    ja erg rare cyclus.
    ik wist niet of ik een ei kreeg en ben dus sinds begin mei mn temp bij gaan houden om daar eventueel achter te komen, nu heeft ff mn ei aangegeven. dus of het zo is.. geen idee.
    ik heb al een afspraak staan bij de gyn. maar dat is de 24ste. moest ruim 2 maanden wachten;) lange wachtlijst.
    ja als je vanaf dec niet ongie bent/wordt zit er denk ik indd iets niet helemaal goed. en of ff gelijk heeft met mn ei??
    in mn tempkaart geeft tie het wel aan. maar of het klopt.
    we moeten nog even wachten en hopen dan snel meer te weten bij de gyn.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... is dat niet zo dat je normaal gesproken zo'n 2 weken na je eerste dag ongesteldheid n ei los komt, kun je dan na zoveel maanden alsnog je ei bepalen? Ik weet niet t zou idd kunnen. Mijn cyclus was eigenlijk voordat ik aan de pil ging al heel regelmatig ( tussen de 25 en 27 dgn in) nu na mn curretage was t tussen de 23 en 26 dgn in. Dus heel regelmatig.
    Was t voordat jij aan de pil ging ook al zo onregelmatig dan of weet je dat niet meer?
    Kan zijn dat jij maar n paar keer per jaar je ei krijgt en tja dan is het idd moeilijk om te bepalen waneer. Ik was altijd misselijk en pijn in mn borsten zo rond de eisprong en dat bleef ik meestal houden tot de dag dat ik ongi moest worden. Misschien herken je dit. Nu ik zwanger ben is die verschijnsel echt niet anders hoor.. ben nog steeds wat misselijk... zo af en aan voel ik mn borsten... maar ben wel snel moe!

Hopelijk mag je snel genieten van die roze wolk meis... ik snap best dat t wachten je onzeker maakt dat ervaar ik nu ook heel erg. Ik ben zo bang dat ik nu hetzelfde heb als vorig jaar en dat er nu dus weer n leeg huisje in mn buik zit. Vandaar dat ik twijfel of dat ik dinsdag voor n echo ga ja of nee.
    Maar wachten duurt verschrikkelijk lang... hopelijk krijg je snel zekerheid!!
    Sterkte meis

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miranda.
    ik heb werkelijk geen idee meer of ik nog wel een eisprong kan krijgen.
    zoals je kan zien in mn onderschrift geeft ff de link het wel aan dat ik er nu een gehad heb. maar of ik het daarvoor misschien ook gewoon kreeg geen idee.
    de dokter zei dat als je een ei hebt je niet persee ongie hoeft te worden, dus ook als je geen ongie krijgt hoeft dat weer niet te betekenen dat je geen ei krijgt.
    maar omdat we naar de gyn gaan de 24ste ben ik gaan tempen omdat ik daarmee niet naar huis gestuurd wilde worden.
    het blijft gewoon heel onzeker allemaal.

ik begrijp jou angst ook. zou ik ook hebben in jou geval.
    als je dinsdag die echo doet heb je wel meer zekerheid toch? of nog niet?
    maak je niet te druk dat is ook niet goed voor je.

liefs

bubsie

Deel Deze Pagina