Goedemorgen meiden! Ik ben op m'n werk en heb niks of niet veel teruggelezen dus kom vanaf hier weer meekletsen hoor! Alles goed met jullie? Wie gaan er allemaal mee naar kippendag?
Deli... ik kan niet mee. Giuliano heeft die dag voor de eerste keer n truckersrit. Mij was de datum nog niet bekent toen wij dit afspraken. Maar Giuliano had ik al n halfjaar geleden opgegeven. Sorry! Had echt graag meegegaan maar vind t voor mn zoontje ook superbelangrijk. Ik wou eigenlijk niet afkappen. Snappie? Nogmaals sorry
@ Miran, dat had ik laatst idd al gelezen ja. Jammer maar je hoeft geen sorry te zeggen, zulke dingen gaan voor! Er komen vast nog wel meer dagen dat we wat gaan doen, althans dat hoop ik dan maar
Hey meiden.. Nou, het is gebeurd.. Vannacht is mn oma overleden Weet verder even niet wat ik erover moet zeggen, behalve dat ze gisteravond in slaap is gevallen en niet meer wakker is geworden, dus ik hoop dat ze verder geen pijn heeft gehad.. Sorry, maar ik heb verder even geen zin om terug te lezen of te reageren..
Kristel... gecondeleerd meis. "Gelukkig" was t in haar slaap en hopelijk zonder pijn dan valt t voor de nabestaande toch weer wat zachter. Meis houd jij je eigen wel rustig nu want jij hoeft nu niet lang meer he en anders komt die kleine meid haar eigen ook nog te vroeg melden en dat is niet de bedoeling. Ik weet hoe moeilijk dat is maar t lukt je vast wel. Ik wens jou en je haan en de familie veel sterkte toe in deze moeilijke dagen voor jullie! Dikke knuffel van mij
Kristel, gecondoleerd met het verlies van jullie oma.. Gelukkig is het in haar slaap gebeurd en zal zij geen pijn meer hebben.. Heel veel sterkte de komende tijd! xxx
Even snel uitslag van de dokter... Ik heb n schimmelinfectie op mn tepel zitten door de hormonen van de zwangerschap! Jeetje dat brand en jeukt. Maar goed, zalfje gekregen en mocht t erger worden of over 2 weken nog niet weg zijn moet ik terug komen. Dadelijk over 1 uurtje naar de vk en dan horen jullie daarna ook weer de uitslag daarvan! Tok dadelijk weer
Hey miran; bah een infectie dat is niet fijn, hoe was het bij de VK? Kristel; gecondoleerd meis. Dikke knuffel vanuit hier.. Deli; IK ga mee samen met Zoë, heb er zin in. Volgens mij zijn we maar met zijn 5 en. Ik dacht; liena, dag, juffie jij en ik hihihi wel gezellig hoor Ik ben nog ziek trouwens, heb nu oorpijn?? grr kan ik echt niet gebruiken dit, maar goed. Ik heb vingerverf gekocht ga wat voor papadag maken hihihi nou lievies ik ga zo op verjaardag dus tok laters
miranda: balen zeg van die schimmelinfectie.. Mink: beterschap.. Nathan weigerde net zijn fles weer eens. Hij kan soms zo verschrikkelijk moeilijk doen met drinken. Heb hem nu maar in bed gelegd en probeer en straks nog weel een keer.. Dat is trouwens ook de reden dat ik er een beetje tegenop zie op om nathan mee te nemen de 27e Hij drinkt al slecht en in een vreemde, onrustige omgeving helemaal.. Moet maar ergens helemaal achteraf gaan zitten dan vrees ik.. ga nou even broodje eten. tok later xxx
Heey kippetjes Was ik ook weer eens, heb het beetje druk momenteel. @ Pooh wat lastig dat je rug zo'n pijn doet, lekker aftellen naar je verlof, voor je het weet is het zover. Verder dan maar wat rustig aan proberen te doen.. Hebben jullie de babykamer al klaar? Wat vervelend dat je haantje wat depri is, hoop dat hij zich ook snel weer wat beter voelt!!! Waar bij mij de pijn in mijn stuitje wegkomt weet ik niet, maar is wel pijnlijk. @ Deli, hoe is het gisteren gegaan met het maken van de foto's? Zijn ze een beetje gelukt? Nu is het dus afwachten of er kopers komen. Zijn julllie al aan het kijken naar een ander stekkie? Ik ga ook mee met kippendag met Thomas. Ik heb er ook ontzettend veel zin in, hoop alleen wel dat Yhomas dan weer wat beter is dan nu..... @ Mink, ja dom he dat ik het niet kon vinden? Snapte al niet dat er geen dierenpark was in apeldoorn, maar nu weet ik waarom . Wat vervelend dat je nog steeds niet fit bent. Hoop dat je snel weer opknapt. Hoe gaat het nu met Zoë? Je bent trouwens wel sportief hoor, de vierdaagse lopen !!!! Heb het eerste jaar dat ik hier woonde hebben we mee gedaan aan de 40 MM, het was heerlijk, maar na afloop echt helemaal kapot, terwijl we toch goed hadden geoefend.... @ Dag, wat sneu voor jullie mannetje, maar wel fijn om nu te weten waar je mannetje last van heeft of niet!!! Merk je nu dat het beter gaat nu hij pepti krijgt? En het dieet komt idd wel, zal eerst ff zoeken zijn maar dat went vast snel.... Dikke knuffel........... Met Thomas merk ik idd wel verschil nu hij weer meer jbpm krijgt en zijn bedje omhoog staat, maar hij kan er nog steeds wel wat van hoor. @ QB, de kids inmiddels op bed. Hoe gaat het bij jullie? Hoe gaat je met jullie oom? @ Miranda, wat balen dat je borst zo zeer doet, hoop dat het zalfje snel zal helpen. Hoe was het bij de vk? Ik moet zeggen dat ik je wel heel sterk vind!!! Maar denk ook goed om jezelf he meis!! Dikke knuf. @ Bubsie, wat lekker dat je bijna vakantie hebt!! Hebben jullie plannen? Wat voor werk doe je als ik vragen mag? @ Riddle, leuke middag gehad gisteren? Wat fijn dat Rayven zo goed groeit!! Wordt het ook al wat beter met de krampjes? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet... @ Elise, wat fijn dat het goed gaat met Luca!! Geef je vaak medicijnen? Hoe zijn jullie erachter gekomen dat hij verborgen reflux had? Vind hij groente en fruit lekker? Thomas heeft het weekend voor het eerst worteltjes gehad en dat vond hij niet lekker. Het eerste hapje ging wel, 2de werd al minder en de 3de vond hij om van te griezelen.... Welke groente/fruit heb jij tot nu toe gegeven en welke tijden geef je nu de voeding? Sorry voor al die vragen, maar ben gewoon nieuwsgierig. @ Linnie, heb je een beetje genoten van het mooie weer gisteren? Lekker he zo'n dagje.. Heb je je huisje inmiddels aan kant? @ Myprecious, ik zal ff een fotootje van ons mannetje plaatsen, kun je hem ff bekijken. Ik vind het echt gaaf voor je dat de clomid zijn werk doet, gun het je zo!!!! Moet je nu ook steeds bloedprikken enzo om te kijken of je een eisprong hebt gehad?? @ Melanina, raar wat je lijf doet met die hormonen he? Fijn dat je lichaam zich weer hersteld. Heb je het allemaal een beetje een plekje kunnen geven? @ Kristel, gecondoleerd met je oma meis, ook van mij veel sterkte!!!Dikke knuffel. @ Juffie, wat fijn dat jij en de directeur er in ieder geval hetzelfde over denken. Gaan jullie nu samen nog weer een gesprek aan? En toch besloten voor een helmpje te gaan? Jullie hebben groot gelijk!!! Zoek maar een lekker stoer motiefje uit komr het vast goed!!!! Wat vervelend dat Nathan de fles niet goed wil drinken, kan me voorstellen dat je er daardoor een beetje tegenop ziet hem mee te nemen volgende week. Maar mss drinkt ie die dag juist ook wel goed, je weet het maar nooit. Zo hoop dat ik niemand vergeten ben, maar kan niet meer bedenken. Hier gaat het op het moment niet zo. Thomas zit niet helemaal lekker in zijn vel. Het enig wat hij wil is op schoot zitten en op mijn hand/vinger kauwen. Ws heeft hij last van zijn tandjes. Zodra ik hem op bed leg dan begin hij te krijsen en houdt pas weer op wanneer ik hem eruit haal. Vanmorgen na 20 minuten ben ik bij hem blijven zitten en toen viel hij al kauwend op mijn pink in slaap. Hoop maar dat ze snel doorbreken......... Verder is hij nog steeds verkouden. Maar gelukkig kan hij af en toe ook nog lachen hoor, dus dat scheelt!! Vooral wanneer we liedjes zingen of gek tegen hem doen haha........... Nou ik stop maar weer eens, Thomas is het nu een beetje zat, en het duurt erg lang om met 1 hand een berichtje te tikken Dikke knuffel voor iedereen!!!! Groetjes Liena
@ Liena....wat vervelend dat Thomas niet lekker in zijn vel zit. Hopelijk is het maar een sprongetje en duurt het maar heel kort. Ben inderdaad blij dat ik weet wat het is met Stan. Heb je er zelf ook al eens aan gedacht? Ik had het vermoeden al erg lang maar op het CB wuifde ze het weg. En hij heeft ook wel last van reflux maar in combi met de allergie is het dweilen met de kraan open. Nu hij pepti krijgt en de losec gaat het super! Stan heeft nooit veel gehuild maar ik merkte aan hem dat hij steeds van alles opnieuw aan het wegslikken was en er ook abnormaal veel uitgooide. Nu zijn alle kwaaltjes opgelost. Zijn ontlasting is normaal en komt met regelmaat en hij spuugt vrijwel niets meer Juffie....ik herken jouw verhaal ook van moeilijke eter. Stan weigerde vaak de fles en liet veel staan. Tegen mij werd ook gezegd dat hij dan wel niet meer nodig zou hebben. Nu achteraf blijkt dat hij dus gewoon al die tijd last kreeg van het eten wat ik hem gaf
Wil nu trouwens niet iedereen aanpraten dat hun kindje ook koemelkeiwitallergie zou hebben maar ik weet gewoon hoe frusterend het is als je aan het knokken bent met je kind om er een fles in te krijgen die er vervolgens voor de helft weer uitkomt. Misschien heeft het bij Nathan ook wel een reden waarom hij de fles vaak niet wil. Volg je gevoel juffie!
Hallo kippies, Kristel, gecondoleerd. Heel veel sterkte meid voor jou en je familie. Gelukkig is je oma in d'r slaap overleden en heeft ze er zelf niks van gemerkt! dikke knuffel voor jou! Miran, fijn dat je nu wat voor de infectie hebt gehad van de huisarts. Hopelijk knapt het snel op. En idd werken geeft ook weer afleiding maar volg je gevoel! Deli, Ik moet werken de 27ste helaar anders had ik het erg leuk gevonden. Goede locatie! Juffie, vervelend dat het zo tobben is met Nathan z'n fles. Als het de 27ste niet lukt ga je toch ff lekker ergens apart met hem zitten. Is wel lekker om er ff uit te zijn met de meiden! Liena, Arme Thomas en jouw vingers hihi, hopelijk komen z'n tandjes snel door en heeft hij er niet zo'n last meer van! Dan zit hij ws ook weer wat lekkerder in z'n vel! De pijn in je stuitje zal van je bekken komen, hou het ff in de gaten want als het nou niet minder wordt moet je naar de fysio. Niet mee blijven lopen hé meid! De fysio zei tegen mij dat bekkenklachten tijdens de zwangerschap kunnen ontstaan maar ook tijdens de bevalling en daarna. Dus hou het in de gaten! De babykamer is op de radiator ombouw helemaal klaar. De meubeltjes zijn binnen en staan nog in de dozen. Als de ombouw af is dan kunnen we gaan inrichten, erg veel zin in! Haantje zit de laatste tijd niet zo lekker in z'n vel. Het komt een beetje door verschillende factoren denk ik. Hij heeft een nieuwe auto gekocht, een oldtimer waar nogal wat werk aan zit (valt h'm een beetje tegen hoeveel werk dat eigenlijk is). De garage moet nog geruimd worden, nog wat afwerk dingen in de tuin. De radiatorombouw in de babykamer + straks de meubeltjes in elkaar zetten..... Een hele waslijst met "wat nog te doen" Het zijn allemaal eigenlijk maar kleine klussen maar hij ziet ze als een grote klus. hij ziet er erg tegen op waardoor hij er eigenlijk niet aan begint... pfff dan schiet het helemaal niet op. Daarnaast vind hij het best spannend dat de kleine er straks aankomt en alles wat daarbij komt kijken. Hij krijgt een andere rol, hij ziet het als ouder worden/andere fase in z'n leven en daar moet hij nu erg aan wennen geloof ik. Hij vind het allemaal erg leuk etc. maar wel spannend zo'n verandering. Ook is hij gestopt met roken mbv medicijnen. Gaat erg goed en ik ben echt super trots op hem maar z'n sigaretje mist hij soms wel op van die baal momenten. Sorry van me lange bericht maar is ook wel lekker om het van me af te schrijven! knuffel!