[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Zo moest het ff melden, kom snel weer tokken, maar nu lekker bankhangen en alvast voorbereiden voor morgen. Ik neem mijn fototoestel mee, dus foto's van de kippendag 2009 volgen hihi

Fijne avond en tok snel

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Jeeeej Linnie en haantje van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!

Nu lekker genieten met zijn drietjes! Hoop dat de bevalling goed gegaan is en je snel weer bent hersteld.. Wil je bevallingsverhaal graag een keertje horen;)

xxx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve, lieve meiden!

Heb m'n broer even gevraagd om het wachtwoord van de laptop, zit hier met m'n hoofd vol met van alles en kon niet bij jullie komen hahaha...

Allereerst het belangrijkste, even officieel doen als buddy:

**** BUDDYNIEUWS ****

LindaS smste straks: Buddy! Vanmiddag om 5 voor twee is onze dochter LIV geboren!

Ze zei nog dat het naar omstandigheden goed gaat.

Lieve Lin, van harte gefeliciteerd meid! Lekker genieten, laten verwennen en kom heerlijk bij!

Zo, nu even ***ego***

Meiden, ik baal! Ik wil zo graag komen morgen en lekker met jullie kletsen en jullie kindjes bewonderen. :(

Vandaag zijn we om 12.00 uur vertrokken naar Kampen voor een auto om 14.00 uur werd de auto gekeurd en om 16.15 uur ging die keurmeester pas weg. Hij praatte heeeeeeel veel. De auto was verder prima dus ik ben helemaal blij maar we moesten daarna nog naar het postkantoor en tijdens de spits weer naar huis. Ik was om 18.30 uur bij m'n broer en ik moest daar om 19.00 uur sowieso zijn om op te passen dus konden we niet meer de auto terug brengen die we van m'n schoonouders hadden geleend dat moet morgenvroeg.

Als dat alles was had het allemaal nog wel gekund maarrrrrrr, goed nieuws aan de ene kant: morgen krijgen we al kijkers voor ons huis! Nooit verwacht. Hij staat sinds gister op funda dus we hadden bedacht dat Rik morgen in alle rust nog wat laatste dingetjes kon fixen als Wes en ik naar de dierentuin waren maar nu werden we dus vanmiddag gebeld door de makelaar dat mensen morgen komen bezichtigen. En aangezien ik vanavond niet thuis ben moet ik morgen nog wat poetsen natuurlijk. Rik is nu de deurpost aan het schilderen nog. Afg. woensdag heeft m'n broer daar nog wat aan gerepareerd en gisteravond was hij laat thuis omdat hij de auto nog moest ophalen bij z'n ouders en vandaag op pad geweest en we hadden helemaal ingepland zaterdag nog eea te kunnen doen maar nu gaat het ineens heel snel dus morgen komen er al mensen, spannend!

Bleh... Spannen en leuk allemaal maar had echt heel graag morgen willen komen :( ik hoop dat het allemaal mee zit morgen en jullie er nog een tijd blijven dan kan ik evt. nog 'smiddags even komen. Al is het maar een uurtje. Ik hoop dat jullie het begrijpen iig. Ik baal er nl. zelf enorm van omdat er steeds al werd afgezegd en nu moet ik zelf afzeggen :(

Als ik jullie niet zie morgen; heeel veeeeel plezier en hopelijk plannen we dan snel een nieuwe datum!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

De makelaar heeft trouwens nog niet eens onze sleutels! Moet er straks even heenrijden als ik naar huis ga om ze in de bus te doen. Beetje snel allemaal.

Haantje belde net dat hij de deurpost in de grondverf heeft en pas morgen middag kan aflakken, lekker verhaal als ze morgen komen bezichtigen. Maar even kijken morgenvroeg of het toch niet droog is en anders nog even overleggen met de makelaar of we de afplakzooi moeten laten zitten zodat ze zien dat er nog wat aan gedaan wordt of moeten weghalen... Sjonge, hier had ik niet op gerekend zeg... M'n hoofd loopt een beetje over

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou op dat gebied is Rayven echt super makkelijk want zodra er ook maar een beetje beweging komt in de kinderwagen of maxi cosi dan slaapt ze..heerlijk vindt ze dat!

Nou het begint hier net te onweren dus hoop dat het zo een beetje afkoelt want het is zo benauwd nu bah!

Iedereen een fijne dag morgen!!!

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Linnie; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje LIV. wat een super gafe naam. Meissie ik hoop dat alles oke is gegaan en dat je heerlijk van jullie dochter kunt genieten.

Deli; meis ik zie net dat je gebeld hebt:) hahaha ben niet goed met telefoon dingen hihihihi zie het altijd te laat.
    Weetje doe morgen maar rustig aan en mocht je toch nog zin hebben om te komen, dan zou ik dat helemaal leuk vinden en dan kom je gewoon. Mocht het niet meer lukken, dan plannen we gewoon snel weer een nieuwe dag:)
    Stiekum vindt ik het wel jammer hoor...

Spannend en snel zeg!! kijkers voor jullie huis. Nou ik hoop dat het huis snel verkocht wordt. dat zou toch super zijn!!

Liena, juffie en dagdromer; tot morgen

all ik ga nu weer bankhangen

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mink, ik dacht dat je me niet wilde spreken ;) ik heb zo'n rottelefoon om te smsen dat ik maar iemand wilde bellen omdat ik ook niet op zp kon maar inmiddels gelukkig wel :D

Ik vind het ook echt superjammer maar ja, dit had ik ook niet verwacht allemaal, zo snel kijkers?! Ik had helemaal bedacht dat ik lekker met Wes en jullie naar de dierentuin ging en haanlief de laatste dingetjes op z'n gemak kon doen thuis. Niet dus :( Maar goed, als het even kan kom ik echt, vind het veel te leuk!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Whaa, wat zie ik nou?! :D

Lin en Lin-haan! Supergefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid! Geweldig :D

Ben benieuwd naar je verhaal en de kleine Liv natuurlijk, maar rust eerst maar flink uit en geniet lekker van je kersverse gezinnetje! :D

@All: Ik ben in een pesthumeur dus ik reageer verder ff niet, sorry...
    We hadden vandaag namelijk eindelijk een tuinset en barbecue gekocht en we zouden dus gaan barbecue-en..
    Eindelijk hadden we om 20.30 uur alles in elkaar gezet en kon ik de bbq aanmaken.. Ein-de-lijk om 21.30 doet de bbq het goed, wordt t ineens zó donker dat t elk moment kon gaan regenen, dus we hebben alles maar naar binnen verhuisd en nog steeds geen avondeten gehad... BAH! We zijn nu t vlees in de pan aan t bakken...
    Ik heb HONGER!! :$:x

Zo, dat moest er even uit... :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames!

@ Kristel, uiteindelijk nog lekker gegeten gister? Het was erg donker en regenachtig gisteravond ineens he?!

@ All, fijne dag vandaag tijdens de meeting dames! :(:(:(

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

Deli: inderdaad doe maar rustig aan. Je hebt onze nummers dus als je nog tijd hebt bel je maar. Zou het wel heel leuk vinden als je nog komt..
    Wel super trouwens nu al kijkers. Veer heel hard dat ze enthousiast zijn! Spannend!

Rid: Nathan sliep ook altijd direct hoor.. maar toen hij wat ouders werd, werd dat steeds minder helaas..

Kristel: Nog wel wat gegeten gisteravond??

Mink, Liena en Dag ik zie jullie straks! Heb nathan er nog even in gelegd en ik hoop dat die nog een uurtje lekker slaapt zodat hij ook gezellig is vandaag:D Heb er zin in!

xxx

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal....

LINDAS... GEFELICITEERD met jullie meisje LIV!!! Helemaal super meis. Hoop dat de bevalling mee gevallen is.
    Ik hoop snel je bevallingsverhaal te kunnen lezen.

Juffie/Dag/Liena en Mink... n supergezellige dag vandaag hopelijk zonder regen en onweer. Geniet ervan!!!

All... alles oke hier... mn dochtertje rijdt net weg naar zomerfestival in ahoy! Mn zoontjes gaan vanmiddag met de truckersrit mee en mama blijft met mijn oudste zoontje en opa en oma achter. Wij rijden heel de route van de trucks na en gaan staan zwaaien en filmen onderweg! Ik heb de tranen in mn ogen staan... ben zooooooooooo blij voor mn dochtertje dat ze zoiets mag meemaken he... EINDELIJK ziet ze K3 of K2.
    Ik heb haar 2 fototoestelletjes meegegeven (wegwerpcameratjes) dus hopelijk maakt ze veel foto's.

Ik ga even verder met opruimen/poetsen want mn ouders komen al over n uur of 2/2,5 en dan moet ik klaar zijn!
    Want vanavond gaan we uiteten en dan lekker thuis kaarten met ze dus moet t wel alles aan kant zijn.

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

Vandaag kippendag! :D Ik hoop echt dat t weer meewerkt en het lekker droog blijft! Ik neem aan dat er wel foto's gemaakt gaan worden? Zoja, kunnen die dan op de hyves gezet worden? Ik wil ze dan wel graag zien :)

@Eten gisteravond: Uiteindelijk hebben we toch nog lekker gegeten binnen, maar t was zo laat dat ik ook niet meer te veel kon eten. Anders zou ik heel erg last van maagzuur krijgen..
    Al met al was het gewoon een rotavond, maar hopelijk kunnen we t snel opnieuw proberen :) (alleen dan moet t weer wel meewerken)

@Miranda: Wat leuk dat ze naar K3 gaat (K2 idd ;))! Kan me voorstellen dat je er wat emo van wordt, het is ook een hele gebeurtenis en je gunt het haar ontzettend!
    Veel plezier vandaag :)

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goede morgen dames, een aantal zal naar de dierentuin zijn. Meiden heeel veel plezier en idd we willen foto's zien hihi
    Deli balen dat je niet meekunt maar als ik het zo lees heb je je hoofd vol met dingen die geregeld moeten worden. Hoop dat de bezichteging goed verloopt en dat er snel een koper is. Wel leuk dat je een nieuwe auto hebt, wat voor één heb je gekocht?
    Volgende kippendag plannen we gewoon weer zo'n leuk uitje en dan kan ook jij gewoon mee. (hopelijk ik ook hihi)

Haantje was er blij met wat me ouders allemaal in huis hadden gedaan. Hij is nu met z'n broer aan z'n auto bezig en vanmiddag gaan we meubeltjes in elkaar zetten hihi kan niet wachten....
    Ik moest vandaag werken maar heb weer geen oog dicht gedaan vannacht. Last van een zeurderig gevoel in me benen, buik zit in de weg, af en toe weer van die pijnlijke harde buiken.....
    Vandaag dus maar ff een dagje thuis. Morgen ga ik wel werken, moet tot half 2 dus dag is nog te overzien.

Miran, als het zo ver is SMS ik je! Maar voorlopig houd ik het nog wel ff binnen hihi Maar het gaat idd opschieten. Gisteren intake gesprek van de kraam gehad, viel idd erg mee, zat ik me daar nou druk om te maken.... Erg leuk gesprek met nuttige informatie.

Misschien kom ik vanmiddag nog even tokken. xxx

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Linnie!! En haar haantje natuurlijk! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Liv! En wat een mooie naam ook! Ga er lekker van genieten!

Ik kreeg ook een sms van Deli gisteravond, maar die zag ik vanmorgen toen ik bij de kapper zat pas... Oops... toen probeerde ik via mijn telefoon op ZP te komen, maar dat lukte niet echt. Gelukkig had Liena ook een sms gehad, dus werd het hier alsnog geplaatst!

Kippendag vandaag he? Jullie hebben er in elk geval een heerlijk weertje bij zeg! Geniet ervan vandaag, maak het gezellig en ben erg benieuwd naar de foto's!

Xx

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Leuk altijd hoor, zulke uitspraken, haha!

Xx

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Linnie en haantje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Erg orginele en mooie naam!
    Geniet nu lekker met z'n drietjes en als je er aan toe bent lees ook ik graag jouw bevallings verhaal.
    Dikke knuffel!

Haantje is bijna klaar met de auto voor vandaag... pfff duurde langer dan ik had gehoopt. Ondertussen heb ik de ramen gezeemd, badkamer gesopt etc. Nesteldrang is echt aangebroken hier hihi
    Zo meteen eerst even boodschappen doen en daarna een avondje relaxen denk ik. Of haantje moet nog zin hebben om wat op de babykamer te gaan doen.... Morgen kan dat ook nog en maandag is hij ook ook vrij dus ip zou alles maandagavond moeten staan in de babykamer. Ik ga morgen en maandag werken en dinsdag ben ik vrij, kan ik mooi het kamertje gaan inrichten. YES, eindelijk!!

Meiden nog een fijne middag en avond. Voor alle kippendag gangers, hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad!

Tok jullie snel weer!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou meiden ben weer thuis.. Vond het erg gezellig!

xxx

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Halllooooooo ik ben ook weer veilig thuis.
    Stan ligt uitgeteld in zijn bedje. Vond het ook errrrug gezellig!
    Is voor herhaling vatbaar!

Linnie en haan van harte met jullie dochter Liv! Geniet van deze drukke maar o zo speciale tijd!

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey dames,

ben ook goed thuis gekomen. We hadden nog wel een flinke regenbui onderweg, best heftig:$

Het was gezellig en zeker voor leuk om nog een keer te doen en dan met nog meer kippies:)

Zal proberen om de foto's op hyves te krijgen, denk morgen even.

Ik ga nu lekker bankhangen

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

een hele fijne zondag allemaal! Hoop dat het zonnetje zo nog doorbreekt kunnen we lekker bruin worden8)

xxx

Deel Deze Pagina