[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh kippies!

Juffie, hier schijnt het zonnetje al! ;)

We hebben een druk dagje voor de boeg. Straks tegen koffietijd naar onze oom (die van die operatie), en dan vanmiddag naar mijn oma, die is vrijdag 80 jaar geworden, ff op verjaardagsvisite.

Iedereen een hele fijne zondag!

Xx!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ LInnie, nogmaals gefeliciteerd! Echt een mooie naam!

Wat een weertje is het toch he. Ben wel blij dat het nu even wat koeler is. Maar vanmiddag zal het wel weer warm worden. Mijn Bro is jarig :D

@ Juffie, lekker he bruin worden. Vanisha is ook al flink verkleurd :)

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier helaas nog niet QB.. nog gefeliciteerd met je oma! mooie leeftijd hoor 80 jaar!

mup: gefeliciteerd met je broer!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel :D

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een rust meiden..

iedereen genoten van het mooie weer?? Wij hebben lekker gebbqt..

Deli: hoe is het gegaan gisteren??

All: fijne avond!

xxx

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Juffie... ja ik heb genoten van t mooie weer. Wij hebben ons zwembad opgezet en de kinderen en wij hebben er al lekker profijt van gemaakt. Daarna heerlijk friet en milkshake gehad. En nu relaxed achter de pc.

All... gisteren is 1 van onze vogeltjes weggevlogen, jammer genoeg de mooiste van de drie. Paars met n grijs koppie. Nu ben ik aan t zoeken naar n koppeltje!
    Die andere is zooooo stil dat is gewoon zielig.
    Verders gaat t hier goed... gisteravond gezellig mn ouders hier gehad en hebben we heerlijk gekaart en heel veel gelachen! Zelfs dat mijn moeder, Chris en ik de tranen in onze ogen hadden staan van t lachen! Heerlijk hoor!!!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

mijn laatste schoolweekje is aangebroken:D nog 1 week werken en dan is het zomervakantie.

fijne dag!

xxx

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... bij ons moeten ze nog 4 weken naar school en dan is het grote vakantie. Nog even lekker rust in de tent overdag hahahahha

All... dadelijk even 3 uurtjes werken en dan heb ik weer vrij tot donderdag!

9. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Allereerst: Linnie gefeliciteerd met jullie dochter Liv! Is de bevalling uiteindelijk spontaan op gang gekomen of ben je alsnog ingeleid? Ga lekker van elkaar genieten en laat je verwennen!
    Hoe was de kippendag? Jullie hadden in elk geval mooi weer! Jammer dat Deli uiteindelijk niet mee kon, maar je had een grondige reden! Hoe is de bezichteging verlopen?
    Lekker Juffie, nog 1 weekje werken. Ik moet er nog 2; valt ook nog te overzien!
    Even ego: vrijdag is mijn beste vriendinnetje getrouwd en het was echt een superdag! Ik was getuige en dat was heel bijzonder. Ze had dezelfde ambtenaar van de burgerlijke stand als die wij hadden en die ken ik ook prive; erg leuk allemaal. En in de kerk werden de ringen aangegeven door twee witte uilen; die kwamen van achter uit de kerk aanvliegen met de ringen; zo mooi! En 's avonds lekker gefeest natuurlijk! Luca sliep bij mijn ouders en dat is ook helemaal goed gegaan.
    Ik ga straks ff met Luca naar de huisarts; hij heeft rare bultjes op zijn arm en hoofd. Verder drinkt hij slecht en dat ben ik niet van hem gewend... Hij heeft ook erg veel last van zijn tandjes; ben benieuwd wanneer ze nou eindelijk doorkomen...
    Fijne dag allemaal!

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen lieve kippetjes

Allemaal een lekker en vooral warm(plakkerig) weekend gehad?
    Kippendag was echt weer een suc6:), al moet ik zeggen dat ik maar weinig van de dieren heb gezien, hadden het veel te druk met kletsen:p. Ik zal kijken dat ik een paar foto's kan plaatsen strakkies.

@ Deli, hoe is het gegaan afgelopen zaterdag? Waren de kijkers een beetje enthausiast? Kan me voorstellen dat je hoofd op het moment een beetje overloopt. Gaat ineens ook allemaal wel heel snel. En we spreken gewoon snel weer af voor een nieuwe kippendag en hopen dat je dan gewoon weer van de partij bent;).

@ Juffie, is je haantje weer een beetje opgeknapt? Klinkt goed hoor, bbq. Vooral met dit weer!!
    En nog maar een paar dagen voor de vakantie! Lekker hoor, kan me voorstellen dat je daar echt zin in hebt! Suc6 vandaag met de schoonmaak!!
    Nathan zaterdag nog een beetje bij kunnen slapen?

@ Kristel, inmiddels weer een beetje een beter humeur;)? Moeten jullie het maar snel nog een keertje proberen, ook lekker toch? Maar ik begrijp wel dat je op dat moment ff de pest inhebt hoor, zou ik ook hebben!! Hoe gaat het verder met je? De kleine nog steeds zo druk?

@ Miranda, hoe hadden je kids het het weekend gehad bij K3 en de truckersrit? Hebben ze een beetje genoten? Ik zag op het nieuws dat het toch nog K3 was ipv K2. Wat heerlijk dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad zaterdag, doet een mens goed he? Suc6 vandaag met je uurtjes werken en dan lekker genieten van het mooie weer!!!!!!!!!!

@ Pooh, lukte het werken gisteren een beetje? Lekker dat je dan morgen vrij hebt. Veel plezier met het in elkaar zetten en inrichten van het kamertje voor jullie kleine!!!! Nog een paar weekjes en dan is het zover!!

@ QB, idd erg leuk die uitspraak van Jamie hihi. Wat ook een mannetje. Alles goed verder bij jullie? Ook aan het genieten van het mooie weer? Hoe was de verjaardag van je Oma? Nog gefeliciteerd!!

@ Mink, een regenbui op de terugweg;), wij hebben gelukkig geen regen gehad. Gisteren nog een lekker dagje gehad? Kan Zoë een beetje tegen de warmte?

@ Mupkuh, nog gefeliciteerd met je broer! Het is idd heerlijk weer!! Hoe gaat het met Vanisha en jou?

@ Linnie, hoe bevalt het nu om mama te zijn? Laat je je lekker verwennen door de kraamhulp? Ben ook benieuwd naar je verhaal;).

@ Elise, wat vervelend dat Luca niet goed wil drinken, vooral met dit weer. Mss wat last van de warmte? Hoop dat het wat meevalt bij de ha. Suc6 en laat je het ff weten? Vervelend he die tandjes. Thomas zit er ook tegenaan te hikken, maar doorbreken ho maar:(.
    En die bruiloft klinkt erg geslaagt!!! Gaaf hoor!

Hier gaat het best goed, Thomas heeft gisteren voor het eerst heel goed gegeten in de bloemkool, dus dat gaan we vanaaf ook nog ff proberen:).
    Ik heb zelf steeds last van erge buikpijn onderin, gisteravond begon dat ineens:(, mss wel eens weer ongi worden en anders de ha maar ff bellen,, want het is wel heel vervelend.
    Ga nu ff Thomas vermaken en ff poetsen en naar buiten!!! Fijne dag allemaal en tok snel:)

Dikke knuffel Liena

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Juffie; Zal wat zon naar je toe sturen hoor! Hij brandt hier al weer heerlijk! ;)

@Liena; Alles goed hier hoor! Met de kids ook! Verjaardag was wel ff gezellig gister, Jamie heeft met zijn achterneefje gespeeld, de hele middag door de tuin gerend in zijn hempie, hihi!

Vervelend van je buikpijn idd, had je de HA al gebeld? Kan maarzo zijn dat je nu weer ongi gaat worden natuurlijk. Bij Britt was ik al na 4 weken weer ongi, echt snel.. Had het niet echt gemist, haha!

@Miranda; Werkze ff dan! ;)

@Kippendag; FOTO'S! :D

---

En nu ff ego;
    Britt heeft gister zelf 3 stapjes gelopen, helemaal los! Jeej! Eerst zette ze 1 stapje, toen viel ze op haar billen, toen 2 stapjes, en daarna 3! Zo van de tafel naar de bank! Mama trots natuurlijk!

---

Nou, ga ff wat wasjes buiten hangen en speelgoed klaarzetten in de tuin, gaan we zo lekker buiten ravotten! Dikke tok voor iedereen!

Xx!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen..

Even ego hoor;
    Ik kom net bij de VK vandaan en ik moet nu naar de gyn toe. Yentle is volgens de VK te klein (zou volgens haar 4 weken achterlopen met groei) en mn baarmoeder groeit ook niet echt meer sinds de 30 weken ongeveer..
    Maak me nu ook echt hartstikke zorgen :(
    Ik krijg vanmiddag te horen wanneer we dan langs moeten komen, maar dat zal iig vandaag of morgen worden (uiterlijk woensdag)..
    Veren jullie dat de vk het verkeerd heeft gehad e ndat t met Yentle gewoon goed gaat...?
    Einde ego..

13. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lieve Kristel,

Meis, wat een vervelend nieuws:(,ik kan me voorstellen dat je nu helemaal zenuwachtig bent! Tuurlijk veer ik met jullie mee dat alles wel goed gaat met jullie kleine meid en dat de vk het mis heeft. Hoop dat je snel terecht kan bij de gyn en ze jullie daar een beetje gerust kunnen stellen en anders iets weten wat ze kunnen doen. Ben benieuwd.
    Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel voor jou en je haantje.
    Liena

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ QB wat heerlijk dat Jamie zo geniet van he mooie weer. En Britt al een paar pasjes alleen:$,zozo dat is echt heel knap. Dan is ze er behoorlijk vroeg bij of niet!! Knap hoor, mag je zeker trots op zijn;).

Heb de dokter nog niet gebeld. Als het morgen nog niet over is zal ik ff bellen, is nu gelukkig ook wel iets beter dan gisteren. Ben altijd bang dat ik voor niks bel:). En helemaal als blijkt dat ik gewoon ongi moet worden!! Maar ik ken het ook niet van mijn voor mijn zwangerschap, toen had ik ook eigenlijk bijna geen buikpijn, maar mss is dat nu wel anders..........

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Kristel; Jeetje.. dat is idd schrikken zeg. Tuurlijk veren we voor je dat alles goed is met je kleine meid! Knuff voor jou!

@Liena; Ja, da's volgens mij best snel van Britt. Moet pas 20 juli weer naar het CB, misschien kan ik wel lopend met haar heen, hihi! En kan maarzo zijn dat je ongi anders voelt dan daarvoor hoor, had ik ook last van. Ik had eerst eigenlijk haast geen last van ongi, maar na de bevalling(en) wel meer. Wel vervelend, maar hoort erbij.. ;)

---

Jamie en ikke hebben een zwembadje opgezet achter het huis, allerlei speelgoed ligt er nu door de tuin, Britt en Jamie in zwemkleding... wil Jamie naar binnen... Gek joch. Ach, nu zitten we ff binnen een broodje te eten voor de tv, dat wilde hij wel graag. Straks maar weer naar buiten!

Xx

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jeetje kristel dat is schrikken. Sterkte en hou ons op de hoogte!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he bah kristel:( Hoop dat het uiteindelijk allemaal wel mee valt!

QB: wat knap zeg van Britt.. En lekker hoor het zwembadje in de tuin. was het wel weer voor8)

liena: wat vervelend zeg buikpijn. Zou natuurlijk kunnen dat je ongesteld gaat worden. Maar als je morgen nog zo veel last hebt gewoon de ha bellen hoor!

Nou ga zo koken en dan vanavond soppen op school. niet echt weer voor, zal wel zweten worden..

fijne avond!

xxx

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En Kristel? Weet je al wat meer?

Juffie, bah, soppen in deze hitte op school.. Heel veel suc6 alvast! Ja, die Britt! Gaat hard he? En om nog maar ff door te gaan, vandaag is haar 6e tandje ook doorgekomen!

Het zwembadje was idd een groot suc6 hier. Jamie had nog een vriendje uitgenodigd, dus die hadden hier vanmiddag dik feest, haha! Hij loopt nu nog in zijn blote billen, hihi!

Straks lekker patatjes eten, lekker makkelijk! Hebtderzinin!

Xx

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kwam even kijken of er al nieuws van Kristel was. Hopelijk is het loos alarm en kan de gyn. je gerust stellen.

Liena...bah buikpijn. Misschien idd je ongie maar hou het in de gaten anders op tijd naar de dokter!

Juffie dat wordt dus echt letterlijk en figuurlijk soppen! Het zweet zal je wel op het voorhoofd komen te staan. Ik ga zo bbq-en bij mijn broertje. Dat is een beter vooruitzicht :D

QB wat knap dat Britt dat allemaal al kan en ook al zo veel tandjes! Wat gaat de tijd toch snel. Ennehhh mmmmm patatjes.

Hier gaat alles prima. Stan heeft wel een rothumeur en huilt best vaak ineens als hij in zijn bedje ligt. Beetje moeilijk in te schatten of het nu door de warmte of doorkomende tandjes komt. Hopelijk is hij weer snel de oude vrolijke vriend.

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, net even een dutje gedaan, had ik ook echt wel even nodig..

@QB: lekker hoor, zwembadje in de tuin :) Wij gaan m denk ik morgen op zetten, want het is bijna niet meer uit te houden met dit weer!

@Juffie: Pff, ik hoop dat ze genoeg ventilators op school hebben! En anders gewoon lekker rustig aan doe nvoor zover t kan :)

@liena: Je hoeft echt niet bang te zijn dat je voor niks belt hoor, het is niet niks namelijk anders zou je je geen zorgen maken ;) gewoon bellen en ik hoop voor je dat hij/zij je kan helpen en je gauw er vanaf bent..

@All: nou, we zijn vanmiddag dus terug gebeld en morgenochtend om 11.10 uur hebben we een afspraak bij de gyn. We krijgen dan sowieso een echo en verder moeten we even kijken hoe of wat.. Ik was natuurlijk t liefst vandaag gegaan, maar ze zaten echt bomvol.. Hopelijk slaap ik een beetje vannacht ;)

Deel Deze Pagina