Jeetje Kristel, dat is schrikken! Balen dat je vandaag niet naar de gyn kon maar gelukkig morgen al wel. Lekker even een dutje gedaan en hopelijk slapen jij en je haantje vannacht nog een beetje. Heel veel succes morgen en de veermodus staat voor jou aan hoor! Dikke knuffel! Vanmiddag nieuwe banden onder me auto laten zetten, rijd gelijk een stuk beter en stiller. Zo even eten en daarna met haantje weer een meubeltje in elkaar zetten. Erg last van me voeten, erg pijnlijk en me enkels zijn flink opgezwollen. Lopen doet gewoon pijn. Morgenochtend naar de VK voor controle, gelijk maar even aankaarten bij haar. Tok jullie morgen! xxx
@Kristel; Zwembadje is idd een must-have met dit weer hoor! Helemaal als je zwanger bent is het dan heerlijk om ff je voeten erin te hebben! (Tip!) Jammer dat je niet meteen vandaag heen kon.. in elk geval alvast veel suc6 voor morgen dan! Ik blijf voor je veren hoor! @Dagdromer; Ja erg knap vind ik het ook hoor! Zal van de week eens ff neuzen wanneer Jamie destijds met alles begon.. geloof dat hij wel wat later was dan Britt nu.. Jes tatjes! Me hungry! Where is my haan! ('Cock' lijkt dan zo raar he, hihi!) Xx
Pooh, balen van je voeten zeg! Is het niet gewoon vocht? Had ik de laatste weken bij Britt ook, had echt olifantenvoeten joh!
kristel alvast sterkte voor morgen en ik ga voor je veren dat alles goed is met je kleine meid Pooh; kan idd vocht zijn, zeker met dit warme weer. Misschien helpt een lekker voetenbadje all ik ga zo nog lekker buiten wandelen, veel te lekker weer doei deoi
Goedenavond... De kids liggen lekker op bed. Manlief is op t werk dus kan mama nu lekker relaxen achter de pc. Wij hebben t grote zwembad op staan (doorsnee: 305cm)... de kinders hebben zichzelf n flinke afkoeling gegeven door heerlijk te kliederen in bad. Mama had 4 waterkanonnen gekocht (van die watergeweren) voor ieder kind 1 natuurlijk. Ebony had n vriendinnetje uitgenodigd, gyani n vriendje uitgenodigd dus mama was verplicht om lekker buiten van t zonnetje te gaan genieten omdat ik niet de kids zonder toezicht kon laten in dat grote bad. Was ook echt n straf moet ik zeggen hoor hahahhaha Kristel... hopelijk valt t reuze mee meid. Zal ik jouw even n beetje op je gemak stellen?... Toen ik zwanger was van mijn oudste groeide ook mijn moederkoek niet... gyani is met 35 weken zwangerschap, 1605 gram en maar liefst 38 cm groot op de wereld gekomen. De moederkoek bleek achteraf maar 200 gram te zijn (wat dus vƩƩlste weinig is) dus maak je niet te druk. Mijn zoontje heeft 3 weekjes in de couveuse gelegen en is nog niet 1x ziek geweest. Het is n hartstikke gezonde knul van 9 jaar. Ik hoop dat ik je nu n beetje opgepept heb.... Ik wens je alsnog heel veel sterkte morgen maar ik denk dat t allemaal wel meevalt meis! Dikke knuffel van mij.
Heyhey We hebben net eindelijk kunnen barbecue-en Had dit ook echt wel even nodig, die afleiding. Heb lekker kunnen ontspannen in de tuin en Yentle vond t ook wel fijn denk ik, want ze kwam lekker tegen mn hand aan liggen de hele tijd. Lekker knuffelen Alleen nu helaas weer last van krampen en harde buiken... Ga zo ook maar vast op bed liggen, hopelijk val ik gauw in slaap en slaap ik door tot morgenochtend, maar dat laatste is wel heel veel gevraagd want dit doe ik al maanden niet meer Lief dat jullie allemaal meeveren dat t goed gaat met Yentle en dat we morgen goed nieuws krijgen! Dank jullie wel @Miranda: Je hebt dus lekker kunnen genieten met de kinderen vandaag Heerlijk, lijkt me zo fijn! Ik vertrouw er ook wel op dat Yentle het goed zal doen hoor, maar als het even kan wil ik natuurlijk dat ze in mn buik verder groeit en dat ze gezond en wel geboren mag worden.. Ik ben gewoon heel erg bang dat ze in de couveuse moet.. Als het moet dan moet het natuurlijk, maar liever niet En ja, ik ga me gewoon verder zorgen maken dat er straks misschien meer aan de hand is, de ergste gedachten spoken door mn hoofd.. Nouja, ik laat het jullie morgen meteen weten als ik terug kom van de gyn! Slaap lekker allemaal! (voor zover dat lukt met dit weer)
Kristel, suc6 bij de gyn vandaag! Ik blijf veren voor je! --- Iedereen een fijne dag vandaag, geniet van het mooie weer! Helaas moet ik zelf weer 3 dagen werken nu, naja... Xx
Goedemorgen iedereen... Kristel.... heel veel suc6 meis bij de gyn, ik zal aan je denken! Dikke knuffel en alles komt goed hoor! QB... jammer dat je met dit weer moet werken he?... t zou eigenlijk afgeschaft moeten worden net als bij strenge vorst dat de bouwvakkers dan niet hoeven te werken. hahahaha Ik kan heerlijk genieten van mn zwembad. Dadelijk even mee met de buurvrouw die moet naar ziekenhuis. Juffie... jij ook n fijne dag toegewenst meis! All... hallooooo en n mooie warme, voor diegene die moeten werken werkse en voor iedereen die thuis is n relaxte dag toegewenst
Goedemorgen lieve dames! Ben ik weer even, kom even spieken hoor... Ik heb jullie gemist ik baal echt enorm dat ik niet mee kon afg. zaterdag Rik heeft van vrijdag op zaterdag nog 'snachts de deurpost geschilderd hahaha en ik heb zaterdag ochtend nog de boel gepoetst aangezien ik vrijdag pas heel laat thuis was. Toen zijn we de auto terug gaan brengen naar m'n schoonouders en toen was het al een uur of 12... Hebben jullie het leuk gehad? Vast wel! Wanneer spreken we weer af? Had juist zo'n zin... De mensen die kwamen kijken zaterdag hebben wel een bod gedaan maar dat was erg onredelijk en daar komt nog bij dat ze er in juli al in wilde?! Pff... Ja, is lastig. We hebben gezegd dat we best bereid zijn om een tijdelijk woonoplossing te zoeken als ze daadwerkelijk willen kopen op korte termijn maar dan mag ze wel zowat de volle mep betalen! Dus het is nog even afwachten en anders maar niet, we hebben geen haast hoor! Ik ben vandaag op m'n werk ipv vrijdag. Hoe gaat het met iedereen? Kan even niet terug lezen... Wat een weer he?!
Nou, de VK is gewoon een stomme doos De gyn ging aan mn buik voelen en kwam nav het voelen al tot een hele andere conclusie (dat ze dus NIET te klein was) en de echo bevestigde het! Haar hoofdje is gewoon gemiddeld en haar beentje en buikomvang zijn iets bovengemiddeld. Ze groeit iig gewoon zoals ze zou moeten groeien en zou naar schatting nu al 2700 gram wegen! Ik ben echt zo blij! Maandag moet ik weer naar de VK en dan zal ik haar eens vertellen dat ze het voortaan wel even anders mag brengen als ze weer zoiets denkt.. Ze zei het nu namelijk heel stellig 'ze is te klein'. Ipv dat ze dan zegt 'ik voel t niet goed, ik wil even een echo laten maken'.. Ze heeft me gewoon onnodig in de stress gezet.
@ Liena, hier gaat het super goed eigenlijk Lijkt me zo leuk die eerste hapjes. Kan niet wachten totdat wij mogen beginnen
Kristel wat fijn dat alles goed was met Yentle! Inderdaad wel een beetje onnadenkend van de vk om het zo te brengen. Maar gelukkig is er niets aan de hand met jullie meisje en gaat alles naar wens! Deli...vond het ook erg jammer dat je zaterdag niet kon komen maar volgende keer beter! Het was erg gezellig!
Heey kippetjes Hoe is het hier? @ Kristel, hoe was het bij de gyn? Fijn dat je gisteren toch een beetje ontspannen kon! Had je vannacht nog een beetje kunnen slapen? Meis dikke knuffel!! @ QB, wat een grapjas is Jamie, heeft hij 's middags nog van het badje kunnen genieten? Ik vind het ook snel van Britt, zou mooi zijn wanneer jullie lopend naar het cb kunnen hihi. Balen dat je nu weer 3 dagen moet werken, maar dat hoort er ook bij idd. Nog een paar dagen en dan lekker weekend!! @ Dag, hoe is het nu met Stan? Is hij weer een beetje vrolijker? Lastig he wanneer je niet goed weet wat er aan de hand is? Kan natuurlijk best wat last hebben van de warmte.... @ Juffie, en alles weer glimmend in de kast op school? Was vast wel warm of niet? Vandaag had je ook nog een lange dag of niet? Kan Nathan een beetje tegen de warmte? @ Pooh, hoe was het bij de VK? Heb je nog steeds last van vocht in je voeten? En vandaag lekker met de babykamer bezig? @ Mink, lekker aan de wandel geweest? Geniet ervan!!! @ Miranda, ik kan me voorstellen dat je het als straf ziet dat je moet bruinbakken. Lekker genieten van je vrije dagen!!! Heb je zelf ook nog ff een duik genomen? En een waterkanon, wie was het doelwit. @ Deli, kippendag was erg geslaagd, was idd jammer dat je niet kon komen, maar ja dit was ook wel even belangrijk!! We spreken gewoon snel weer af en dan ga je ook gewoon mee!!! NOm maar een datum. Het blijft dus nog even spannend of jullie het huis al verkopen? Ik zou hem idd ook niet wegdoen voor bijna niks! Als je geen haast hebt.......... Als het door zou gaan, moeten jullie idd erg snel, maar daar is dan vaak ook wel weer een oplossing voor!! Je haantje heeft dus nog hard moeten werken vrijdag/zaterdag? Stressen dan ineens he? Maar wel lekker dat alles op tijd klaar was!! Schijnt bij jullie lekker het zonnetje? Hier bijna niet, had me vandaag voorgenomen om lekker in de zon te gaan, maar ja dan moet die er wel zijn. Het is hier overwegend bewolkt...... Nou ja mss vanmiddag en anders morgen maar weer. Hoe gaat het met Wesley? En hoe bevalt je nieuwe auto? Hier alles goed, buikpijn is weer afgezakt. Met Thomas gaat het goed, hij is gisteren begonnen met fruit, maar hier moet hij ook nog erg aan wennen...... Nou meiden doe rustig aan en tok snel!!! Dikke knuffel Liena
@Linnie...gefeliciteerd met de kleine Liv...prachtige naam!! @Kristel..fijn die uitslag!!! ff ego...Rayven gaat weer slecht...veel huilen, veel krampen en buikpijn en niet willen slapen alleen maar huilen...nu heb ik eens op sites van osteopathen gekeken en de lijst met kenmerken voor een overprikkelde baby die evt. baat zou hebben bij die behandelingen is zeer herkenbaar maar ik lees ook dat het CB de werking ervan niet onderkent....heeft iemand ervaringen? ben zo'n beetje de wanhoop nabij
Riddle, Wat vervelend dat het weer zo slecht gaat met jullie meissie ik heb zelf geen ervaring met de ostheopaat. Maar een vrouw bij mij van de gym is ook met haar zoontje geweest en die was al na de eerste behandeling een heel ander kind!!! Een stuk rustiger en vrolijker. Dus die was er enorm van opgeknapt. Ze zei dat na de behandeling had har zoontje gewoon een plekje op de buik zitten waar de pijn zou moeten zitten terwijl die man er helemaal niet was geweest! En ik zou zeggen je kanhet natuurlijk altijd een keer proberen, baat het niet, het schaadt ook niet!!! Heel veel suc6, dikke knuffel voor jou en Rayven!!!!
@ Kristel wat fijn om te lezen dat het allemaal toch goed was!!!! Echt een hele opluchting!! Wat een muts zeg die vk om jou zo in de stress te jagen, zou ik idd tegen haar zeggen.
thanks Liena...heb net antwoord van eentje in mijn buurt en daar kan ik morgen al terecht!! Hoop zo dat ze iets aanwijsbaars vinden wat ze kunnen behandelen
hey Riddle; meissie maak gewoon een afspraak, baat het niet, schaadt het niet. Je meissie heeft duidelijk ergens last van. Misschien heeft ze wel hele gevoelige darmen. Tja het CB weet echt niet alles hoor! De arts van CB vertelde mij dat ik niet meer mocht wisselen van voeding, maar ik heb het wel gedaan en het gaat veel beter. Volg lekker je moeder instinct en veel zal zo'n behandeling niet kosten, athans als je er voor verzekerd bent. Niet gaan twijfelen aan jezelf, je doet het hartstikke goed en meer dan je best kun je niet doen. anders maak je gewoon een afspraak en kijk je even wat de ostheopaat zegt. Hele dikke knuffel en sterkte. Deli; als je geen haast hebt, dan zou ik me er ook niet druk om maken en wachten totdat ze meer willen betalen. Het was zat idd gezellig, maar ik vond het ook jammer dat je er niet was. Dus we maken gewoon een nieuwe afspraak. Grr komt net mijn schoonmoeder binnenwandelen en begint te zeuren over dat het winderig is. Heel irr. Ik heb Zoe buiten liggen in de reisbedje. Het is hier heerlijk warm en zonnetje schijnt. Waar bemoeid ze zich mee:x Liena; ik heb lekker gewandeld. En hoe vind thomas zijn fruit hihihih Kristel; wat fijn dat alles goed was QB werkse deze dagen dag; hahaha ik heb de regenhoes gevonden, zat er wel gewoon bij hihih oeps all;ik ga ook nog even wat doen dus tok laters
Wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen!!!!! Bij de vrouw van de gym had die man haar zoontje niet eens aangeraakt en toch hielp het. Hij voelde meteen al dat er wat aan de hand was in het buikje van het mannetje!! Ze is volgens mij later nog een paar keer geweest, maar goed dat kun je altijd zien. Ik hoop voor je dat jullie net zo'n resultaat mogen hebben en dat jullie meissie snel voor het grootste deel verlost is van haar buikpijn. Heel veel suc6 morgen. Groetjes Liena