[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hihihi zie net dat liena en ik hetzelfde hebben getypt. Baat het niet dan schaadt het niet hihihiih

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    riddle; super dat jullie morgen al terecht kunnen hoor

3. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja mink idd hihi, twee zielen één gedachte;).

Leuk he schoonmoeders, maar zou me er niet teveel van aantrekken hoor, laat Zoë maar lekker genieten van het mooie weer:D........
    Thomas vind eht fruit ook nog niet echt een suc6, hij moet steeds erg wennen aan nieuwe dingen, maar ik probeer het gewoon elke dag ff weer, de aanhouder wint:p.

Ga er weer vandoor, zo ff boodschappen doen, voor Thomas weer moe is en moet slapen;).
    Tok laterzzzz
    Knuffel Liena

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Kristel... en gelijk heb je. ze mag t idd wel anders formuleren ja!
    Idd wat n doos!!!
    Maar goed... gelukkig is alles heel erg goed met Yentle!:):)
    Geniet er nog maar lekker van meis!

Mijn buurvrouw maakt ook weer iets mee... ze heeft al n tijdje hoofdpijn, keelpijn, pijn aan haar boobs, misselijk en net onder haar borsten/ribben. De dokter zei: je hebt n keelontsteking:$:$
    Nu ging ze vrijdag toch maar nog n keertje langs de dokter en toen zei deze: morgenvroeg even n zwangerschapstest doen en als je niet zwanger bent denk ik dat je galstenen hebt. Dus zij test doen en ja hoor negatief, precies zoals ze al verwachtte. Gisteren had ze weer de dokter gebeld en vandaag moest ze dus n echo laten maken... niet zwanger maar ook geen galstenen was de uitslag!
    Wat dan wel:(:(:(...
    Nu zat ze net op t balkon en had ze net al 2x moeten spugen. Ik zeg dit is hetzelfde als bij Valentino's zwangerschap. Maar de testen slaan niks uit en nu vraagt ze gewoon om bloedprikken op zwangerschap of misschien andere dingen.
    Dit kan toch niet niks zijn?
    Ik denk dat ze zwanger is. Haar laatste menstruatie was 5 mei maar zij heeft dus net als Linnie en Melanine hebben... bijna geen eisprong. Ik weet niet wat t is maar t is heel raar nu!
    Zo zie je ook dat de dokters t ook niet altijd goed hebben!!!

Nou ik ga weer verder van t zonnetje genieten dames!!!
    Tok straks weer

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames!

Fijn dat jullie toch nog eens willen afspreken op korte termijn, noem maar een datum las ik... Uhhh... Ik weet niet hoe jullie zitten met vakanties? Ergens in augusus of september een idee?

@ Liena, straks als Thomas gewent is zal hij lekker smullen van het fruit! Het is ook even heel wat anders natuurlijk ;) Het is hier ook bewolkt maar zit op mijn werk met de airco aan en ben niet buiten geweest sinds vanmorgen. De auto rijdt super!

@ Mink, pfff... Laat ze maar zeuren joh! De oudere generatie denkt volgens mij nog steeds dat je met dit weer een muts op moet een een sjaal om ;)

@ Kristel, fijn dat het toch niet zo is dat ze te klein is! Vk's weten ook niet alles, wel fijn dat het word nagekeken! Ik zou een hele grote baby krijgen... Wesley was gewoon normaal; 3560 gram. Ik verloor alleen wel heel veel water toen mijn vliezen braken dus misschien was dat het wel?!

@ Riedel, fijn dat je zo snel terecht kan. Er zijn wel mensen die er veel aan hebben gehad, hopelijk geldt dat ook voor jullie meis!

@ all, ik ga weer snel aan het werk :oops:

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even een heeeeele snelle reactie want moet eigenlijk alweer op de fiets naar school zitten;)

Kristel: Gelukkig maar dat alles toch goed is. Nu lekker verder genieten.

Rid: Bij nathan heeft de osteopaat ook echt geholpen!

Deli: De volgende keer ga je gewoon wel mee hoor!

nou moet nu echt gaan. de rest komt morgen want ben pas laat thuis dnek ik..

Dikke knuffel

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Kristel, fijn dat alles goed was! En idd de VK had het ook anders kunnen zeggen, nu was je gelijk helemaal ongerust. Gewoon tegen haar zeggen hoor als je er weer bent!

Rid, Las dat je al een afspraak hebt voor morgen, gelukkig! Maar wou er toch nog even op reageren. Mijn yoga juf hihi, had het daar vorige les ook over. Als je baby blijft huilen etc en je weet niet wat het is, is het altijd handig om naar zo'n therapeut te gaan. Zij vind eigenlijk dat alle baby's er een keer heen zouden moeten. Ze zei dat er veel stress in een baby kan zitten waardoor ze niet lekker in hun vel zitten en zo'n therapeut kan daar dan mee aan de slag. En idd wat de andere ook al zeiden, dat zei zij ook: baat het niet, schaadt het niet! Succes morgen!

Vannacht om het uur hade buiken die weer erg pijnlijk waren, na een minuutje zakte ze weer weg en dan kwamen ze na een uur weer terug. Kon er niet van blijven liggen en moest lopen. Zware nacht gehad dus pfff
    Vanmorgen bij de VK geweest, kleine ligt al ingedaald en die harde buiken van vannacht waren dus "oefen" weeen. Als ze korter op elkaar komen dan moet ik bellen. En als ze blijven komen dan zou ik moeten stoppen met werken. Ik moet nog 2 weken werken.
    Als ik ze weer heb dan zou een warm bad of douche ook moeten helpen zei ze. Ik voel ze echt opkomen en hevig zijn en dan zakt het weer af. Prettig is het zeker niet maar gelukkig kan het geen kwaad.
    Kleine was verder goed gegroeid. Mijn bloeddruk was weer netjes laag. Me olifantenvoeten komen van het vochtvasthouden door de hormonen en het weer. Benen omhoog en een voetenbadje hihi.

Ik ga even douche en dan eten klaar maken, lekker iets makkelijks. Daarna met haantje de laatste meubeltjes in elkaar zetten.

knuffel! xxx

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... gelukkig alles goed bij de VK maar toch wel even schrikken natuurlijk. De kleine zou dan te vroeg komen maar dat kan op zich niet veel kwaad. Het is infeite levensvatbaar dus wat dat betreft geeft dat niks MAAR bij mama in de buik blijven is nog steeds t beste voor zo'n kleintje natuurlijk!
    Ik hoop dat je vanacht rustig kan slapen.
    Dikke knuffel van je buddy!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    **** BEVALLINGSPOLL ****

LindaS: bevallingsdatum is 10 Juli 2009:
    Denkt zelf: kippetje op 26 juni
    Miranda denkt: haantje op 21 juni (vaderdag)
    Delilah denkt: haantje op 28 juni
    Dagdromer denkt haantje op 30 juni
    Kristel denkt: kippetje op 29 juni
    Juffie denkt: kippetje op 25 juni

LINNIE JE HEBT ZELF VOOR JE EIGEN GOED GERADEN!!!

Kristel: bevallingsdatum is 27 juli 2009:
    Denkt zelf: kippetje (ofcourse) op 16 juli
    Miranda TUURLIJK weet ik t ook: kippetje :D op 29 juli
    Delilah weet ;): kippetje op 15 juli
    Dagdromer weet t ook ;): kippetje op 27 juli
    Juffie: kippetje op 30 juli
    Linda: kippetje op 17 juli

Pooh: bevallingsdatum is 27 augustus 2009:
    Miranda denkt: kippetje op 1 september
    Delilah denkt: kippetje op 25 augustus
    Dagdromer denkt: kippetje op 30 augustus
    Kristel denkt: haantje op 29 augustus
    Juffie denkt: kippetje op 23 augustus
    Linda: haantje op 26 augustus

*** Buddy's ***

LindaS = Delilah
    Kristel = Juffie
    Pooh = Miranda

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey allemaal,

zoe heeft haar zelf gedraaid vandaag, van rug naar buik. we hadden niks door en toen liepen we naar binnen en lag ze ineens op haar buik:$ was wel mooi om te zien.
    vanmorgen was ze op haar zij in slaap gevallen, heeeeel erg lief

Miran; ben benieuwd wat er nu met je buurvrouw aan de hand is.

hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer?
    Morgen mag ik weer aan het werk

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi hoi
    Miranda weet niet of je mij bedoelde maar ik heb gewoon een ei sprong hoor alleen is het bij mij mis gegaan in feb miskraam en daardoor duurt het een beetje lang voor alles in orde was
    Hoop echt dat ik over 2 dagen of 4 een eitje heb

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Melanine... sorry dan heb ik jouw verward met iemand anders hier die ook aan de clomid is begonnen.

Mupkuh... ik ben ook heel benieuwd naar wat de buurvrouw nu mankeert. We zullen t vanmiddag weten en dan zal ik t hier wel melden als ik iets meer weet. Ik hoop voor haar dat ze zwanger is. Ze wil toch nog n kleintje erbij dus dan maar gelijk nu!
    Zij heeft nl 1 mannelijke hormoon teveel en als ze zwanger is heeft ze nergens last van. Als blijkt dat ze zwanger is dan wil ze na deze zwangerschap haar eileiders laten verwijderen.
    Ach... ik zal t wel horen.

Ik ga mn kinders even klaar maken... mn dochtertje is al de bloemetjes in de tuin water aan t geven.

Tok later

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ow... wat ik nog even wou melden. Heb Chris gisteren even flink de waarheid gezegd. Ik was boos/gefrustreerd en teleurgesteld.
    Het zit nl zo....
    In t begin van onze relatie hadden wij hele goede vrijpartijen (lang bedoel ik) en vaak (bijna dagelijks). Tot n paar maanden geleden was dat eigenlijk wel zo. Nu weet ik dat hoe langer de relatie wordt de vrijpartijen minder gaan worden MAAR naar 1x in de MAAND of nog niet eens vind ik wel erg ver gaan!!!!
    Dus gisteravond deed ik nogmaals n poging (al de derde deze week) en nog steeds: het is al laat we gaan lekker slapen. GRRRRRRRRRRRRRRR... wat is dat nou?... hij kan blijven liggen hoor... IK ben diegene die er al om kwart voor 7 uit moet!
    Dus ik draaide me om en gaf m n paar antwoorden waar ie over na ging denken. Daarna heb ik mn rug naar m gekeerd en na 5 minuten kreeg ik n lief kusje in mn nek. Ik zei dat t toen niet meer hoefde. Ik was echt boos!!!
    Nu nog... ik laat m in zn sop gaar koken en kijk wel waneer meneer weer ns tijd voor mij vrij maakt. Hij kan wél: overwerken (en veel), toeteren naar andere dames (niet vaak maar zo heel sporadisch om mij te pesten, ik weet dat ie er niks mee bedoeld).
    Ik krijg geen kusje meer (alleen als ie naar zn werk rijdt), geen knuffel, niks wat ook maar iets van intimiteit is. Ik word er knettergek van... probeer m met van alles te verleiden en zo maar helaas.
    Zou t aan t weer liggen... ik ben juist met deze zon en warmte veel gevoeliger voor intimiteit. Klinkt misschien stom maar dan krijg ik allemaal wilde fantasieen. (jullie moeten nu niet gek over mij denken hoor)
    Wat vinden jullie nu hiervan????

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran.... ik kan je niet adviseren meid, ik moet er ook niet aan denken met dit weer om er flink tegenaan te gaan :p
    Ik kan niet zo goed tegen de benauwdheid dus voor mij nu ook lekker rustig aan.

Deli...weet je al meer van de "kopers" voor jullie huis?

@ All...mijn petekindje wordt de 9e 1 jaar. Heeft iemand nog leuke ideetjes. Ik wil wat in elkaar knutselen voor hem maar heb geen inspiratie.:(

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, spannend hoor. Ze zeggen dat als je oefen weeen hebt. Je over ongeveer 2 weken gaat bevallen. Hoop het niet voor je. Maar bij mij klopte het wel.

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen :)

@Miran: kan me heel goed voorstellen dat je je erover opfokt hoor! Helemaal omdat je zegt niet eens meer gewoon een knuffel te krijgen..
    Misschien zit Chris wel ergens mee en heeft ie daarom absoluut geen behoefte eraan? Ik zou er iig eens proberen over te praten, want dit is niks zo als jij jezelf steeds verder opvreet en jullie krijgen er ruzie door..
    Ik kan je verder geen advies oid geven, want tja, ik ben hoogzwanger en dus totáál geen behoefte eraan en t weer helpt ook niet echt mee :p

@Dagdromer: Ehmm, ik kan niet zo goed nadenken op t moment dus ik kan je even niet helpen.. Als ik ideeën heb laat ik t je weten :)

@All: Nou, hier rommelt t dus blijkbaar al een paar dagen. Ik heb al een paar dagen allerlei klachten, maar wist niet dat t voortekenen waren van een bevalling..
    Het kan natuurlijk nog zo een paar weken duren, maar voor hetzelfde geld duurt t helemaal niet lang meer. T wordt iig wel heel spannend zo!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Pooh en Kristel....SPANNEND!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oehhhhhhhh wat spannend zeg, Pooh en Kristel, bijna zover voor jullie!

@ Miran, ik zou er ook niet tegen kunnen als er niet eens een knuffel van af kan maar advies heb ik niet. Misschien is hem negeren wel even beter dan steeds proberen 'm te verleiden?!

@ Mink, wat knap vn Zoe!! Super he, nu gaat het zo ineens heel snel allemaal, althans dat vond ik wel.

@ Dag, de persoon die aan het bieden was heeft weer een nieuw bod gedaan maar die was nog 1000 onder onze bodemprijs laat maar zeggen en aangezien ze er direct in wil mag ze de volle mep betalen of iets minder maar dan willen wij wel wat meer speling om wat anders te zoeken. Ik zit nu al te kijken bij challets op een camping voor tijdelijk maar dat is schreeuwend duur :(

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh en Kristel... wat maken jullie t lekker spannend! Hoop dat er bij Kristel snel n kuikentje komt... maar Pooh voor jouw hoop ik t natuurlijk ook wel maar eigenlijk liever pas over n week of 5 dan is t veiliger dan nu!

All... de buurvrouw moest naar zkh naar t lab om bloed te laten prikken op HCG! De dokter zei: je hebt alle verschijnselen van n zwangerschap en als dat t niet is... dan ben ik MAF en moet ik terug naar school!!!
    Dus ben heel benieuwd!

En YES YES YES... ik kreeg zomaar n kusje... maar dat doet ie altijd als ie aanrijdt naar zn werk dus dat is niks extra's hahahaha
    Mijn buurvrouw is net terug van bloedprikken en morgen krijgt ze de uitslag! Hoop voor haar dat ze zwanger is.... zij heeft dezelfde verschijnselen als bij Valentino!
    Laat jullie wel wat weten.

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... heb je n link van jullie appartement... ben wel erg benieuwd natuurlijk

Deel Deze Pagina