Nou lijkt het hier ook wel of er een bom is ontploft maar dat is meestal de dagen dat ik werk en nu met die hitte heb ik 'savonds geen zin! Succes met je lenzen Dag lekker slapen nu! Ik ben het huizen kijken zat! BLEH! Ga ff douchen en ook naar bedje! Morgen weer om 06.00 uur dag gelukkig maar een halve dag werken en dan weekend tot woensdag, kan ik weer aan de poets
Kippies! Wilde jullie vast ff trusten wensen voor nu/straks! Heb al heerlijk weekend, was ik ff vergeten.. Morgenvroeg heeft Jamie van de PSZ een schoolreisje, dus ga ik ff mee. Leukleuk! Zijn 1e schooluitje, hihi! Leuke baby van de maand verkiezing weer trouwens! Die deed het van de week nog niet zag ik. Xx
Goedemorgen allemaal sorry beetje druk geweest de afgelopen dagen hahah Dus ook erg moe maarja hoort erbij heh Leuk hoor jamie zijn eerste schoolreisje en leuk dat je meegaat Geniet ervan.
Mogguhhhh Zooo wat een rust hier zeg... @Mink...ohhh das minder dat het slecht gaat op het werk, onze buurjongen(man) haha...heeft ook van de week te horen gekregen dat het bedrijf gaat sluiten..en dat terwijl hij net een vast contract had!!....erg allemaal hoor, wens je veel succes! @Deli...mooie flat meid, ziet er toch wel heel lekker ruim uit hoor!! @All...hier gaat het wonderbaarlijk goed tot nu toe, of het nou toeval is weet ik nog niet natuurlijk maar gisteren is ze ff wakker geweest om te tutten met ons en te eten en heeft verder geslapen en vannacht ook rim 7 uur doorgeslapen en net gegeten en een uurtje wakker geweest en heel vrolijk en nu slaapt ze weer...hou nog even een slag om de arm natuurlijk maar dit is al meer dan ik in tijden heb gehad qua rust en een blije meid!!
@ Riedel, jeetje meis wat ontzettend geweldig voor jullie! Ik hoop echt dat het blijvend is nu en jullie nu echt goed kunnen genieten met z'n 3tjes! Vervelend he overal die werk toestanden! Ons appartement is ook wel ruim hoor, haantje heeft eerst alleen daar gewoond en toen met mij en we hadden samen ruimte zat en alles bij de hand dus we vonden het wel prima! Nu verlang ik gewoon heeeeeeel erg naar een tuin maar voor de rest zitten we er eigenlijk wel prettig. Heb nog geen nieuws van de makelaar?!
ohhh irritant he dat wachten?? Ja jullie hebben qua woonkamer en keuken en zo meer ruimte dan ik nu heb in ons huis hahaha...als er nou meer slaapkamers waren geweest had ik er zelf nog wel willen zitten Ja is echt zo lekker hoe het nu gaat, durf nog niet teveel te hopen maar net ook was ze ff wakker en begon ze te pruttelen dus ik kijken lag ze lekker om haar heen te kijken en 2 minuten later sliep ze weer...nou dat is echt helemaal nieuw voor mij hoor!
@ Riedel, ohhhh wat heerlijk dat het zo gaat vandaag! Hopelijk blijft het zo! Kan toch geen toeval zijn joh! Nou lekker genieten in ieder geval! Wij missen 2 slaapkamers en een tuin ja. Daarom hebben we er altijd graag gewoond, we werkt beide fulltime en altijd laat thuis dus ruimte zat voor 2 en alles bij de hand, winkels om de hoek. Maar ja, nu is alles anders
Goeiemorgen @Deli: Zo, dat is nog best een flink appartement zeg! Jullie hebben qua woonkamer meer ruimte dan wij en wij hebben een eengezinswoning.. En ik vind de prijs hartstikke meevallen! Dus die mensen moeten niet zo zeuren en mogen gewoon lekker de volle prijs betalen als ze er snel in willen En idd, wat ziet t er netjes uit! Dat is hier ook wel even anders hoor Nu helemaal aangezien ik zelf niet veel meer kan en t huishouden zo'n beetje op haan zn schouders ligt, maarja, hij moet ook nog werken... @Rid: Wat fijn dat Rayven zo verandert is ineens! Zou bijna geen toeval meer zijn he Hopelijk blijft het zo! @Miran: FIjn dat je toch met Chris gepraat hebt erover, nu weet je tenminste waar je aan toe bent! En hij ook... @Dagdromer: Ik heb geen ideeƫn op kunnen doen voor de verjaardag van je petekindje... Hopelijk heb je zelf al iets gevonden? Fijn dat de lenzen bevallen! Ik weet niet wat voor een soort je hebt, maar ik heb een tijdje extra-zuurstof-doorlatende lenzen gehad, die werken perfect tegen droge ogen omdat je ogen dus niet afgesloten worden zeg maar. Misschien dat je dat ook nog eens zou kunnen proberen als dit achteraf toch niet bevalt? @Mink: Ohh ik hoop toch niet dat er ontslagen gaan vallen zeg! Ik veer voor je dat het maandag goed gaat op je werk! @All: Hier echt continu last van harde buiken, er gaat geen dag meer voorbij dat ik ze niet heb.. Alleen is Yentle ondertussen wel nog steeds heel druk, ze draait steeds om haar as in mn buik. (hoofdje is al ingedaald) Dus t ene moment ligt haar rug rechts en t andere moment weer links. Voor zover ik weet worden baby's juist rustiger als de bevalling nadert of niet? Zoja, dan duurt t hier nog wel ff denk ik
Jippieee Rayven slaapt nog steeds...jeetje wat een genot, kan niet vertellen hoe een mens daarvan kan genieten...mocht er ooit een 2e baby komen ga ik meteen naar een osteophaat gewoon om te kijken of alles ok is @Kristel..ja ze zeggen dat de baby rustiger wordt voor de bevalling maar bij mij was dat absoluut niet zo, Rayven heeft ook steeds gedraaid zels de dag voor de bevalling nog en is al die tijd blijven schoppen en zo. de vaond ervoor ben ik naar bed gegaan en had ik werkelijk helemaal nergens last van en 5 uur later begon het..dus dat zegt lekker niks
@ Riedel, whahahaha... Gewoon, ff checken dus al jullie kinders @ Kristel, Wesley bewoog ook gewoon nog veel tot het laatst hoor! Het wil niets zeggen volgens mij als je baby rustiger wordt. Ligt aan het karakter, Wesley is nooit rustig geweest, nu nog niet
Kristel....Stan was ook een echte herrieschopper in mijn buik tot op het laatste moment aan toe! Ik kon er niet van slapen. Dus je kan er niets van zeggen. Helaas maakt de natuur (en Yentle) uit wanneer ze er uit gaat komen dus nog ff geduld. Maar geloof me, je geduld word zeer beloond. En dan erbij hoop ik voor je dat het begint als het iets koeler is. Gelukkig vroor het bij mijn bevalling 10 graden want ik had het warm genoeg, haha! Deli....ben vandaag geinspireerd door jouw netheid. Ik ben me toch aan t opruimen geslagen. Alleen is het nu nog ff een grotere bende dan toen ik begon maar ik ga zo weer ordenen. Dan vanmiddag lekker niets doen en lekker van het zonnetje genieten.
Pfff ik ga lekker helemaal niks doen vandaag, heb gisteren de vaatwasser gedaan en leeg geruimd, was gedraaid en opgehangen (die ik trouwens zo wel ff ga opvouwen haha) gestofzuigd en gedweild dus vandaag heb ik vrij...ben net met Rayven even naar de brievenbus gewandeld en rondje om gelopen maar is veel te warm om te lopen, heb me toch een rooie kop nu hhah Rayven ligt nu buiten in de wandelwagen beetje heen en weer te schoppen en rond te kijken, dat heb ik nog nooit kunnen doen want ze begon dan meteen te krijsen dus er gaat een wereld voor me open vandaag
@ Dag, whahahaha... Hier is het nu ook rommelig hoor! Moet zo beginnen maar moest eerst bellen met makelaar, financiele man en m'n eigen man. Madame die aan het bieden was zit nu nog bijna 6000 eronder dus ze kan mooi de pot op Ze wilde vandaag uitsluitsel en 4 aug. intrekken dan spoor je toch niet?! Zal wel aan mij liggen. Toen hubbie en ik telefonisch overlegde had de assistent van de makelaar inmiddels gebeld dat er morgen andere mensen kwamen bezichtigen dus dat wachten we mooi even af sowieso! Misshchien word dat wat en anders gaan we dat andere bod toch afkaatsen waarschijnlijk... Alhoewel we wel evt. via de makelaar tijdelijke woonruimte kunnen krijgen. Maar goed, maar weer een nachtje over wakker liggen De makelaar zei dat ze anders wel definiet zou afvallen omdat er genoeg andere appartementen te koop staan ook lege! Maar goed, dan denk ik ze is daar niet geweest en kwam direct op onze af dus daar zal ze wel dr reden voor hebben, ze speelt het gewoon hard. 3 deuren verder staat m'n buurman te koop leeg appartement voor minder geld maar daar ging ze niet heen, dat geeft toch te raden vind ik! @ Riedel, meis. Ik ben zo blij als ik je berichten lees! Heerlijk is dat he, wat een opluchting dat het nu zo lekker gaat!
Net wel even een half uur flink lopen krijsen van de pijn maar nu ligt ze weer lekker buiten in de wagen te slapen in alleen haar luier dus dat valt mee vind ik...als haantje thuis is ff lekker douchen met haar want we plakken allebei van dat warme weer...
hoi allemaal! Deli: ziet er mooi uit zeg jullie appartement! Rid: wat fijn dat het zoveel beter gaat met Rayven! QB: hoe was het schoolreisje? Jullie hadden super mooi weer.. Dag: alles weer spik en span thuis?? Kristel: Voelde Nathan zelfs tijdens de bevalling nog bewegen Hoop inderdaad dat het nog even duurt hoor.. Bevallen in deze hitte lijkt me niets.. All: ga hier ook nog even wat doen.. De was moet nodig opgevouwen worden. Ligt nu allemaal op het logeerbed maar aangezien mijn moeder daar vannacht in moet, moet het toch maar even opgeruimd worden. Mijn moeder komt morgen een ochtendje oppassen maar omdat ze anders 's ochtends heel vroeg met de boot moet, komt ze vanavond al.. Tot later! xxx
even hallo zeggen Deli; hihih ik had je adres en dan is het niet zo moeilijk. Ben benieuwd wat het gaat worden, maar vind 6000 onder de prijs wel veel hoor!! ridd; wat fijn dat je meissie het zo ontzettend goed doet. Een half uur doet zoe ook wel eens, maar dat klinkt al heel wat beter dan voorheen. Ben benieuwd of het zo blijft, dat hoop ik voor je Kristel; zoe was ook nog best bewegelijk hoor. Gewoon afwachten en nog genieten van je buik en de bewegingen. Zwemmen is ook erg ontspannend!! Tja wat betreft werk is nu gewoon afwachten, maar ben al druk bezig om mijn eigen bedrijf op te gaan starten, dus ik wacht het wel af. ik ga nu weer lekker naar buiten, doei doei
Hallo lieve kippetjes! Hier de trotse moeder van dochter Liv! Geboren op 26 juni om 13.55 uur! We zijn enorm trots en genieten met volle teugen! Heb helaas geen tijd gehad om eerder te reageren, ben gisteren pas met haar thuisgekomen omdat ik natuurlijk suiker had en omdat onze kleine meid nog niet genoeg dronk! Gelukkig gaat het nu helemaal super! Kom snel het bevallingsverhaal vertellen! xxx
Heeey trotse mama! Wat fijn dat jullie nu lekker thuis zijn! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal..
Hey Linnie, Ben ook benieuwd naar je verhaal. Heb stiekem al op hyves gespiekt naar foto's van jullie knappe meid. Heb ook ff reactie geplaats.......dat was ikke dus voor het geval je niet weet van wie die krabbel af kwam.