[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli.... Jeetje meis, wat is dat schrikken geweest zeg! Ik zou ook niet weten wat ik op zo'n moment moest doen. Gelukkig is t allemaal met n sisser afgelopen maar t is niet niks als t om je kinders gaat meis!!!
    Wil dat paar nu wel jullie appartement kopen voor t gehele bedrag of is het n ander paar?
    Hopelijk hebben jullie nu ook snel iets nieuws naar jullie zin.
    Trouwens bij ons in t dorp staat ook n heel mooi huis met supergrote tuin te koop hoor! hahahahaha

All... ik ga slapen want ik kan vanacht uit bed gebeld worden door de buurvrouw... haar man is bij zijn vader aan t waken vannacht en mocht t verkeerd gaan vannacht dan hoeft ze de kinders niet te wekken maar dan heb ik me opgeofferd om bij haar binnen te gaan zitten. Is daar ook even spannend allemaal.

Dus tok morgen dames!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, succes vannacht! Hopelijk kun je toch lekker doorslapen meis! Ons appartement is onder voorbehoud verkocht aan de mevr. die er als eerste bij was meteen en er direct in wil. Ze betaald niet de volle mep maar wel een goede prijs als je bedenkt dat ze binnenkort ook nog 4000 euro moet betalen voor renovaties. Als wij het voor elkaar krijgen om er op tijd uit te zijn etc. gaat het door. Dus dat is wel spannend. De makelaar had wel een etage vrij voor ons om te huren, 900 euro huur en dan komt de rest er nog bij. Best prijzig dus morgen even goed kijken wat de mogelijkheden zijn. En overmorgen het huis dat we op het oog hebben bezichtigen als het kan. Is best een ruim huis maar heel goedkoop tov andere woningen dus ik ben een beetje wantrouwend, ook zo'n fijne eigenschap is dat ;)

@ Juffie, gefeliciteerd nog en ook met het halve jaar van je mannetje! Wesley alweer 11 maanden, gaat hard he!

Nou, alle andere dames, tok morgen!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Even errug ego hoor, moet het maar ff van me aftikken...
    Ben vandaag nog vrij, maar zit stikvol zenuwen.... gisteravond tijdens het eten brak een deel van mijn kies af.. nu zit er een gapend gat, en stukje kies en een vulling.. brr.. nu moet ik de tandarts wel bellen.. Heb gisteravond de hele avond zitten janken, en kan nu zo weer janken, ben der zo bang voor. Heb er geen pijn van nu hoor, dat niet, maar om naar de tandarts te gaan, ben der gewoon misselijk van. Niet leuk, maarja, zal nu wel moeten voordat het wel echt pijn gaat doen.. Dan slaan ze me maar ko met een moker ofzo, en gooien ze maar een emmer water over me heen als ze klaar met me zijn..

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

deli: oh moeten jullie geschrokken zijn zeg:( gelukkig is alles goed afgelopen! Wat super zeg dat jullie onder voorbehoud je huisje al verkocht hebben! dat is in deze tijd niet echt makkelijk..
    Oh en ook nog gefeliciteerd met Wesley! alweer bijna 1!

miranda: leuke foto's!

QB: sterkte bij de tandarts hoor. heel herkenbaar trouwens ben ook echt panisch voor de tandarts. Heb sinds ik getrouwd ben een andere tandarts en nu gaat het redelijk.. (lig niet meer wakker van te voren als ik een afspraak heb, maar lig nog wel te trilen op de stoel;))

Nathan draait sinds een tijdje steeds op zijn buik maar is het dan op een gegeven moment zat en kan dan niet meer terug draaien:D Ben steeds bezig hem weer terug te draaien dus omdat hij dan begint te huilen.. Maar ik loop nog niet weg of hij ligt al weer op zijn buik:p

nou ga even douchen, aankleden enz.. tot later!

xxx

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, leuk is dat he, die draai fase hahaha... Straks kan hij zelf terug dat scheelt je een hoop hahaha...

@ Queenie, succes bij de tandarts.

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Bah... ik zit te bibberen hier... ben der zo bang voor..
    En nu heeft de mijne en die van mijn haantje nog vakantie ook... nu kan ik zo een andere tandarts bellen, die heeft mijn tante heel goed geholpen toen zij zo bang was... Blergh...

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli...wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig ook goed nieuws dat jullie huis al onder voorbehoud is verkocht!

QB...veel succes bij de tandarts. Komt wel goed schatje :D

Juffie...geniet van je eerste vakantiedag!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, morgen meis, hoe is het met jou? En Stan?

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zo... 11.50u kan ik terecht bij een andere tandarts. Die ik eerder noemde wilde mij niet aannemen omdat ik nog bij een andere gemeente bij de tandarts sta ingeschreven.. daar ga ik wel weg, maarja, die heeft nu vakantie dus dat wordt pas augustus...

Brrr..

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    daar ben ik ook weer ff:D.
    Juffie: nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag gehad. Ik heb gisteren mijn verjaardag voor familie en vrienden gevierd in de tuin, was erg gezellig! En dat draaien doet Luca ook de hele tijd; ben er stiekem toch ook wel trots op!
    Deli: wat fijn dat jullie huisje al verkocht is; dat is snel gegaan! Maar wat zal je geschrokken zijn van Wesley zeg, ik las je verhaal met kippenvel. Maar jullie hebben goed gehandeld hoor! Luca heeft het ook ontzettend warm; ik koel hem tussendoor vaak af met een nat washandje, dat vindt hij wel lekker.
    Miran: jij zal ook geschrokken zijn van je zoontje zeg! Gelukkig gaat het weer goed met hem!
    All: zwaai!!!
    ff Ego hoor: ik maak me behoorlijk zorgen om Luca. Hij dronk altijd supergoed en nu laat hij sinds een week ineens 60-90ml van zijn flessen staan. en vooral met deze warmte vind ik dat hij goed moet drinken. ik geef hem tussendoor wel een beetje thee of Roosvicee, maar dat gaat ook moeizaam. Zijn fruit gaat er echter zo in en hij eet nu van die 6 maanden potjes van Olvarit en dan eet hij een heel potje leeg. Maar bij zijn flesjes gaat hij zitten kokhalzen:(... Hij duwt de speen er met zijn tong uit en wil hem absoluut niet meer in zijn mond hebben. Hij is verder wel vrolijk, maar ik vind het echt niet leuk dat hij zo slecht drinkt...

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Deli: Zo, wat eng met Wesley zeg! :( Hopelijk gaat t nu weer goed met m?
    En wat spannend met jullie huis! Willen jullie wel hier blijven wonen of zoeken jullie ook in andere plaatsen?
    Bij mij in de buurt staan ook heel veel huizen te koop en t is een hele leuke kinderwijk ;) :p

@QB: He bah.. Waar komt die angst voor de tandarts vandaan, weet je dat? Want het lijkt me toch goed om daar eens iets aan proberen te doen, want dit is niet goed hoor... En nu moet je gewoon echt een keer erheen en dan word je er lichamelijk helemaal ziek van.. :(
    Ik hoop echt dat deze tandarts je goed kan helpen en je een goed gevoel kan geven!

@Juffie: Nog gefeliciteerd! (beetje te laat..)
    Oh, trouwens, zou je me jouw nr nog eens kunnen pb-en? Ik was m vergeten in me telefoon te zetten en tijdens de verhuizing van de site is het pb-tje verwijderd :(

@Miranda: Hebben jullie mooi gemaakt zeg! En wat een leuke beestjes :D Komen er nog meer bij?

@All: Bah, wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg!
    Gisterochtend werd ik om 6.45 uur wakker van krampen in mn baarmoeder.. Die krampen kwamen steeds om de zoveel minuten (wel onregelmatig, maargoed) en na 2 uur hebben we toch maar eens de vk gebeld want ik vond het best eng worden.
    Ik dacht écht dat t een begin van de bevalling was..
    Vk was in t ziekenhuis bezig met iemand en kon dus niet langskomen, dus zijn wij naar t ziekenhuis gegaan. Ze heeft wat dingen gecontroleerd, oa of ik ontlsuiting had ed, maar helemaal niks hoor :(
    Het bleken dus gewoon weer eens voorweeën te zijn.
    Echt heel irritant dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Elise: ik weet niet hoe oud Luca is.. Maar misschien wil hij niet drinken ivm de speen die op de fles zit..? Misschien zou je eens kunnen proberen om m uit een normale beker of tuitbeker te kunnen laten drinken, dat dat wel werkt.. ?
    (maargoed, wat ik al zei, ik weet niet hoe oud hij precies is..)

Het is iig wel heel frustrerend, dat zeker. Ik hoop dat ie gauw weer goed gaat drinken! :)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even snel want moet zo naar het CB..

Elise: wil hij pap wel? Nathan heeft ook van die fases en gistermiddag wilde hij zijn fles ook weer eens niet. Wij maken dan maar pap (of met rijstebloem en gisteren voor het eerst bambix ontbijtgranen) dat eet hij zo op...
    Pap mag je ook gewoon voor vocht rekenen..

Kristel: zal mijn nummer straks wel even pben..

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, wat vervelend dat je lichaam je in de boot neemt zeg :( hopelijk zet het snel wel goed door! Maar het kan oko nog 5 weken duren, vergis je niet meis! Wij hebben een leuk huis gezien in de Laar West, weet niet waar jij precies zit?

@ Elise, het kan ook en fase zijn van Luca hoor dat heb ik met Wes ook wel gehad. Misschien vind hij het leuk om drinken uit een beker te proberen?

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deli: Wij wonen ook in de Laar-West :) Ben nu wel heel nieuwsgierig in welke straat dat huis staat. Als je t niet wilt zeggen kan ik begrijpen hoor.. (via pb dan lijkt me)

Ja, ik heb mezelf ook maar voorgenomen om er vanuit te gaan dat t nog 4/5 weken gaat duren. Dan kan het alleen maar meevallen lijkt me :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ kristel, je hebt pb hoor!

17. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Je hebt alweer wat terug ;)

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    weet nog niet wanneer ik ga testen.
    durf niet zo goed.
    misschien woensdag en anders hou ik het vol tot volgende week woensdag..

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh wat spannend bubsie! Ik zou het niet zolang kunnen volhouden denk ik. Ik duim voor je meis!

@ Kristel, heb je nog eens ge-pb't!

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    kristel: Luca is nu net 6 maanden. Je hebt wel gelijk wat betreft de speen; ik gebruik een 3-standenspeen en eerst dronk hij altijd van stand 1, maar nu moet ik hem op stand 2 zetten, dus zijn zuigbehoefte is blijkbaar ook verandert. Ik ga misschien ook maar eens een tuitbeker proberen, maar hij verslikt zich snel en daarom vind ik dat een beetje eng (ben nogal een trutje met hem;)). Voorweeen weet ik alles van; vervelend he?! Ik heb ook wel 2 keer 's nachts beneden gezeten in de huiskamer omdat ik dacht dat het begonnen was... Maar 2x loos alarm. Maar je lichaam is zich aan het voorbereiden en dat is een goed teken toch?!
    Juffie: Dat van die pap ga ik proberen. ik geef hem nu altijd 's ochtends zijn eerste voeding een papfles, maar die drinkt hij dus niet leeg. Maar misschien eet hij het wel van een bordje? Het is echt heel raar; hij begint gulzig te drinken en dan ineens is hij het zat en duwt zijn tong ertussen. Hij gaat dan ook nephoesten en ligt zelf helemaal dubbel, kleine dondersteen.
    Deli: Spannend hoor, huisje kijken. Ben benieuwd. Ik vond het toen erg leuk; ik hou wel van bij mensen binnengluren en nu mocht het legaal:D. Ik hoop ook dat het een fase is van Luca. Alleen een beetje lastig met dit warme weer; dan maak ik me steeds druk of hij wel genoeg vocht heeft gekregen. Maar hij plast nog goed gelukkig. Ik heb net een fles gekocht die hij zelf kan vasthouden; misschien wil hij dan wat meer drinken; meneertje eigenwijs. Maar hij is wel heel lief hoor!!!;)

Deel Deze Pagina