[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou dames, ons appartement is verkocht. Voorlopig koopcontract wordt opgesteld en we zijn op zoek naar tijdelijke woonruimte. Word zo nog terug gebeld. Donderdag huis bezichtigen met de makelaar.... Spannend zeg. Heb helemaal geen zin om lang met Wesley ergens tijdelijk te zitten maar het is voor een goed doel moeten we maar zeggen :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, misschien wil hij dat wel idd! Zolang hij nog goed plast is het niet zo heel erg volgens mij. Maar ik maakte me destijds ook zorgen hoor, je wil gewoon dat ze goed drinken! Lekker hoor zo'n eigenwijsje ;) Wesley ook! Die drinkt nu om te oefenen een beetje uit de beker maar meneer wil het meteen zelf doen!

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow deli wat goed!!!

Elise: Nathan begint meestal ook prima.. net om 12 uur liet hij ook 50 staan ofzo. beetje pap erin en met een lepel verder gegeten.
    Vanmorgen op het CB nog gevraagd maar volgens de arts was dat prima. Als je opvolgmelk geeft hoeven ze nog maar 500 ml melk te krijgen.. Dus dat is echt niet zo veel..Nathan is gewoon niet zo'n fan van de fles en eet veel liever van een lepeltje:D Ach en zolang hij het dan wel binnenkrijgt vind ikhet prima..

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wij hebben trouwens zaterdag zo'n antilekbeker gekocht voor nathan.. hij kan hem zelf vasthouden en dat gaat dus prima.. Beetje water/ diksap er in en hij drinkt het dus zelf..

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Deli, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Super hoor!

Nou, afgebroken kies is weer aangevuld (en ja, dat viel op zich wel mee...). Maar ik moet wel snel terugkomen, blijkt dat ik bovenin bij mijn kiezen 2 gaatjes begin te krijgen.. en er zitten daar al vullingen, dus die moeten er eerst uit dan krijg ik er nieuwe in... leuk weer... kan ik daar weer tegenaan hikken..

Ben nu net thuis dus ga eerst maar eens ff kijken wat we vanavond moeten eten, hoewel ik nog steeds niet durf te kauwen. Heb na gisteravond nog niks weer gehad...

Xx

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bubsie: Spannend ! kan je echt zo lang wachten? Tot volgende week?

@Elise: Kan me heel goed voorstellen dat je t eng vind hoor om Luca uit een normale beker of tuitbeker te laten drinken. Maar heel rustig aan zou t toch wel moeten lukken? Misschien vind ie t ook wel hartstikke leuk :D Ben benieuwd :)
    Pfieuw, ik ben gelukkig niet de enige die dacht dat de bevalling begon en dat t niks bleek te zijn, geeft me toch weer een beetje een goed gevoel :p

@Deli: Gefeliciteerd met het verkopen van jullie appartement! is toch best snel gegaan dan zeg! :D
    Ik hoop dat jullie geen tijdelijke woonruimte nodig hebben en anders dat t echt maar voor heel kort is.

@QB: Fijn dat de tandarts t weer gemaakt heeft :) Was je erg bang of viel t mee bij deze tandarts?

@All: Net bij de vk geweest, had weer dezelfde als vorige week.. Nou, dat mens is echt een doos!
    We hadden de uitslag van de groeiecho meegenomen en daaruit bleek gewoon dat Yentle goed groeit, maar t is net alsof ze er niet tegen kan dat ze t fout had :(
    Ze bleef maar zeuren over dat ze haar toch wel klein vond aanvoelen en ze zei zelfs nog 'nou, we zullen wel zien wie er gelijk heeft na de bevalling'
    Nouja zeg, daar gaat t ook écht om, om wie er gelijk heeft.. :$ BAH, stom wijf! :x

Zo, dat moest er ff uit ;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kristel, dat is idd stom! Welke vk heb je als ik mag vragen? De mijne zei juist dat Wes heel groot zou zijn en ze had het bijna nooit fout! Nou, deze keer dus wel want Wes was gewoon normaal....

@ Queenie, fijn dat het weer voor elkaar is de vlg. keer valt het ook vast mee!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deli: Ik zit bij vk-praktijk arnhem zuid en de vk heet Liesbeth.. Weet niet of dat je wat zegt?
    In het begin vond ik haar nog wel aardig, maar door de laatste 2 keer heb ik haar liever niet meer. Ik ga dat ook gewoon aangeven de volgende keer dat ik niet meer bij haar wil. Had ik vandaag ook persoonlijk kunnen doen, maar ik had even geen zin in discussies :(

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Kristel, na, wat een raar mens zeg! ´We zullen wel zien´? Die durft!
    Ik was nog erg bang hoor, vriendin van me is meegeweest dus die stond mijn hand vast te houden, ze zullen daar wel gedacht hebben.... heb zelfs in de stoel nog tranen met tuiten gehuild hoewel het best meeviel. Maarja, dat terugkomen he... wordt dan gelukkig wel verdoofd....

@Deli, hoop dat het de volgende keer weer meevalt ja... als het even kan gaat haantje mee, dat zal dan in zijn vakantie zijn. En anders gaat mijn vriendin weer mee, vond ze helemaal niet erg. Zelf was ze ook altijd erg bang, heeft dik 2 jaar met knallende kiespijn gelopen... maarja, op den duur moet je toch heen he..

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    QB ben trots op je dat je bij de tandarts geweest bent! Applaus!

Deli...geweldig dat jullie huis verkocht is. En nu op zoek naar een nieuwe woning. Ik vond dat zoooo leuk! Succes met zoeken. Hier gaat het prima. Stan krijgt nu alleen wat symptomen van de 6e kinderziekte maar die kan gelukkig niet veel kwaad geloof ik. 2 Kindjes waar hij veel mee in aanraking komt hebben het ook en het is zeer besmettelijk. Nu wat opgezwollen klieren en wat koorts maar dat moet over een paar dagen weer weg zijn. Dus we wachten maar af.

Kristel...vervelend die vk die zo stom doet! En dan ook nog voorweeen. Bah, succes er mee!

Juffie hoe bevalt je vakantie?

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, wat fijn dat het voorlopig koopcontract getekend is! Gefeliciteerd meid. Hoop dat het huis dat jullie op het oog hebben, goed bevalt en dat jullie daar snel in kunnen. Anders idd even een tussen oplossing.
    Wat een schrik zeg met Wesley, gelukkig is het allemaal goed gekomen!

Hier weer een dagje gewerkt, valt steeds zwaarder moet ik zeggen. Had vanmorgen op me werk ineens hele pijnlijke steken binnenin (in me vagina). Heb even zitten googelen en er staat overal dat dat indalings weeen zijn...... Komt dat iemand bekend voor?

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    kristel, wat een doos van een VK zeg. Vervelend van die voorweeen (weet hoe pijnlijk ze kunnen zijn) Wat goed dat je de VK gebeld hebt en langs mocht komen!
    Bij mij kwamen ze toen 's nachts om het uur en hielden ongeveer een minuut aan. De VK zei dat als ze dichter op elkaar kwamen (bv elk half uur) dan moest ik bellen.
    Heb ze niet meer gehad. Nog wel regelmatig harde buiken die soms best pijnlijk zijn en dan die steken.....:(

Nog 5 diensten werken!!! :)

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey

deli; gefeliciteerd metde verkoop van jullie woning. lekker snel hoor!!
    Staat die nieuwe ook op funda? waar jullie willen kijken?

Wel goed schrikken met wesley, maar goed gehandeld hoor..

Kristel; wat een nare vk. Kun je haar ook bij je bevalling krijgen? of kun je kiezen...

Dag; wat is de 6e ziekte?

Juffie; hoe is het met het helmpje van nathan? Zoe rolt ook al om, moet je idd goed in de gaten houden...

QB; eng he, de tandarts, ik vind het ook helemaal niks!!

all; op mijn werk weten ze het nog niet, maar hoop dat ze deze maand mijn loon nog kunnen uitbetalen. We wachten wel af.. eind deze week weten ze meer. Ik ga ondertussen mooi een ondernemingsplan maken...

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

Kristel: wat een rare vk zeg:$

Pooh: heb ik ook gehad van die steken.. Lekker hoor trouwens nog 5 diensen!

Mink: Nathan krijgt morgen zijn helmpje.Vind het maar spannend..

Dag: de vakantie bevalt tot nu toe goed hoor;) Beterschap met Stan!

QB: gelukkig maar dat het wat meeviel bij de tandarts..

We hebben vannacht een logeetje.. ons neefje slaapt hier een nachtje. Net al flink huilen toen hij in bed gelegd werd en nathan natuurlijk wakker;) Maar goed nu is het bij allebei stil en we zullen zien hoe het gaat vannacht. hoop dat hij niet wakker gaat worden vannacht want Nathan slaapt net zo lekker door..

Fijne avond!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Juffie...hopelijk heb je een rustige nacht! Succes met je loge.

Mink..de 6e ziekte is een kinderziekte die een paar dagen koorts veroorzaakt en daarna huiduitslag. Het is onschuldig en ze moeten het gewoon uitzieken. Zodra zijn koorts echt oploopt kan ik hem paracetamol geven maar tot nu toe blijft hij nog onder de 39.5 dus het lijkt mee te vallen. Wist ook niet wat het was tot de ha het tegen mijn schoonzus vertelde en ik wat gegoogled heb. De huisarts geeft er ook niets voor maar voorlopig even bij andere kindjes uit de buurt blijven.

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ kristel en delilah: weet niet of het lukt zo lang te wachten. wil het zelf woensdag al doen ipv volgende week. maar ben zo bang dat het weer nega is. al zo vaak teleur gesteld door die nega testen, dus zolang ik het uit kan stellen doe ik het.

verder wel erg moe de laatste dagen dus of het ermee te maken heeft geen idee.
    we zullen nog moeten wachten..en hopen op een wondertje.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi dames, ik kom alleen even zeggen dat ik echt geen rust heb om mee te kletsen :( Wesley is ontzettend lastig, hangt constant aan me en ik word daar helemaal kriebelig van, dat in combi met alle stress en kopzorg voor werk en woning maken mijn dagen niet zo gezellig op het moment. Morgen mag ik gelukkig weer naar m'n werk, op dagen zoals deze ben ik blij dat ik nog werk een paar dagen....Het zijn weer de "ik hang de hele dag aan mama" dagen en ik ben er langzamerhand knettergek van!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

We hebben hier een goede nacht gehad hoor. Nathan wel 1 x wakker omdat hij op zijn buik gerold was en hierdoor werd Danny ook wakker maar goed ze sliepen allebei weer redelijk snel..

Deli: Dikke knuffel: Hoop dat het snel weer wat rustiger wordt bij je!

Nou wij moeten vanmiddag nathans helmpje ophalen. Vind het maar spannend:)

Fijne dag!

xxx

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Bubsie: Het is ook heel teleurstellend om een negatieve test te krijgen :(
    Maar zelf had ik altijd liever een nega test dan niks weten, niks weten en de hele tijd twijfelen is ook niet bepaald leuk..
    Maargoed, daar is iedereen anders in natuurlijk. Je moet doen waar jij je goed bij voelt :)

Ik zie trouwens je tempkaartje en FF heeft geen eisprong nog gevonden he (ik kan er zelf eerlijk gezegd ook geen een uithalen). Zou het niet iets zijn om eens mee naar de huisarts te gaan? Want zulke lange cyclussen zonder eisprong zijn niet goed hoor.. En zo blijf je maar continu in de onzekerheid zitten..

@Juffie: Hopelijk is jullie nacht een beetje rustig geweest? :)

@Mink: Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt over je werk en dat ze je gewoon uitbetalen (ze zullen wel moeten toch)

@Pooh: Die steken in je vagina zijn idd van het indalen. Het is soms echt hartstikke pijnlijk, maar het is een goed teken :D (ik schoot soms echt van de bank af of in elkaar van de pijn)
    Ik hoop voor je dat t niet te lang aanhoudt en dat je meisje/ventje snel ingedaald is :)

@QB: gelukkig is goed gegaan bij de tandarts! En fijn dat je vriendin mee was, zo heb je tenminste een beetje steun :)
    Hopelijk gaat t de volgende keer weer ietsje beter en kan je er misschien aan werken om de angst weg te krijgen..
    Er zijn wel speciale tandartsen die hier heel goed mee om kunnen gaan en mensen er vanaf kunnen helpen volgens mij.. Misschien kan je hier eens naar zoeken?

@Dagdromer: Hopelijk is Stan gauw weer beter! Ik vind dat zo zielig he, zo'n ziek kleintje.. Verwen m maar eens flink :) (maar dat zal je wel doen denk ik ;))

@Deli: Oh wat balen dat Wesley zo'n hangdag heeft! Kan me heel goed voorstellen dat je dit nu echt niet kan gebruiken bij alle andere dingen.. Als je echt even niet meer ziet zitten en even rust wilt, kan je m dan niet een paar uurtjes naar opa of oma ofzo brengen vanmiddag? Dat je even een paar uurtjes voor jezelf hebt..

@All: Hier weer eens slecht geslapen (as usual) en sinds gisteravond alweer krampen in mn baarmoeder, alsof ik elk moment heel erg ongesteld ga worden ofzo.. Zullen wel weer oefenweeën zijn *zucht*

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie spannend hoor! Succes!

@ Kristel, vanaf morgen ga ik 2,5 dag werken en dan moet ik 'm al wegbrengen dus doe dat eigenlijk niet graag op de dagen dat ik gewoon thuis ben. Het zal wel weer een fase zijn. Maar wederom; niks is goed! Alleen maar gemopper en strijd, bleh!

Hubbie kwam vannacht trouwens ineens met een woning in jullie straat Kristel, 2 onder 1 kap met garage, alleen zag het er van binnen nog niet zo goed uit vond ik dus ik was niet meteen enthousiast, kwam denk ik ook omdat hij me al voor de 2e keer wakker maakte maar hij was in principe al verkocht mits de kopers het konden financieren anders kregen we een belletje want hubbie is er helemaal wild van. Hij zag de hele verbouwingen al voor zich, ik iets minder :(

Misschien heb jij wel voorweeen ja! Het zou kunnen, hopelijk krijg je overdag nog wat rust meis!

Deel Deze Pagina