[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo allemaal,

juffie; spannend hoor, ben heel benieuwd naar het mooie motiefje.

Deli; bah helemaal niks he, zoveel stress. Ik hoop dat jullie snel weer wat rust krijgen. Misschien wil wesley daarom wel bij je zijn, om je te troosten. Geen idee hoor, maar sommige kindjes zijn heel gevoelig, vandaar dat ik dat zeg..
    Wel een dikke knuffel vanuit drenthe

Kristel; vervelend he, die voorweeen. Maar als het echt begint, dan merk je je echt wel, dus dat komt helemaal goed. Ga nog maar lekker rusten overdag.

Pooh; nog maar even en dan lekker verlof. Ik vind het echt knap hoelang je het werken nog volgehouden hebt.

Liena; hoe is het bij jullie, lekker genoten bij je ouders

Miran; mooie vogelkooi, knap gemaakt hoor!!

All; ik ben net bij de gyn geweest. Het blijkt dat ik PMS heb. Dat zijn vroege klachten voor je menstruatie. Ik val onder die 5% vrouwen die dat in een ergere mate hebben. Ze vertelde erover en alles viel op zijn plekje. Ik kan er alleen niet zoveel aan doen. Ik ga nu omega 3 vetzuren proberen en dan zie ik het wel weer.

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemiddag kippies,
    vervelend zo'n hangdag Deli! En met alles wat je aan je hoofd heb kan je dat niet echt hebben... kan ik me goed voorstellen hoor!! Spannend van het huis; zou wel grappig zijn als jij bij Kristel in de straat gaat wonen, haha!
    Juffie: dat van die pap was echt een goede tip! Ik heb het gisteren twee keer gedaan en allebei de keren at hij alles gewoon op:$!!! Dus bedankt! Luca was vannacht ook op zijn buik gerold en werd er ook wakker van. Hij was sowieso onrustig vannacht; hij lag alleen in zijn romper met een dun slaapzakje aan en ik denk dat hij het koud had aangezien het veel koeler dan de voorgaande nachten op zijn kamer was...
    Kristel: ik had de laatste weken ook regelmatig een ongesteldheidsgevoel. Jij had ook last van je bekken toch? Ik had zelf het idee dat ik daardoor alles veel heftiger voelde als anderen. Nog ffies volhouden! Ben trouwens net met Luca op het cb geweest en hij was gewoon goed gegroeid. Ze zeiden daar dat hij waarschijnlijk de fles zat is en gaven het advies om een gewone beker te proberen. Dus je had helemaal gelijk!!! Yentle boft maar met zo'n knappe mamma, haha:D! Ik had ook zo'n doos van een vk; die zei steeds dat Luca niet ingedaald was terwijl een ander zei dat het wel zo was. En wie had ik bij de bevalling? Miss Doos natuurlijk; mijn vliezen braken precies aan het begin van haar dienst; hoe kreeg ik het voor elkaar!!! Ze twijfelde weer of Luca wel ingedaald was, dus meteen toucheren en hij was wel gewoon ingedaald, zoals ik al dacht, want ik had al dagen het gevoel dat zijn hoofd er zo ongeveer al uithing:p... Uiteindelijk is de bevalling gewoon goed verlopen, maar ik ben ook naar het zh gegaan en had twee hele lieve verpleegkundigen en dat leidde me een beetje af van Miss Doos;)... Maar bij het nagesprek met haar stonden mijn haren meteen weer recht omhoog; ze werkte me echt op mijn zenuwen!
    Pooh: die steken komen mij zeker bekend voor! Helaas gingen ze bij mij niet over toen Luca eenmaal ingedaald was, maar dat kan ook komen door mijn bekkenproblemen. Het is flink pijnlijk he?!
    All: ik ga even een muismat bestellen met Luca erop voor mijn schoonzusje, want die komt een paar dagen over vanuit Zwitserland. Zwaai!!!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Deli: Hehe, hij maakt je er dan ook echt wakker voor, gezellig ;) Heb t huis even op funda bekeken, en er mag idd nog wel een en ander aan gedaan worden. Tja, het ligt er maar net aan of je van klussen houdt (écht klussen dan :p) of niet. Ik heb er echt een hekel aan en wil een huis dus t liefst zo af mogelijk hebben ;)
    Zou wel grappig zijn als jullie hier in de straat komen wonen :D

Snap het heel goed dat je Wesley liever niet wegbrengt dan. Even lekker met hem op de bank hangen oid dan misschien? Even bepaalde dingen laten voor wat ze zijn, zoals t huishouden ofzo en gewoon lekker de tijd aan m besteden. Misschien samen even een dutje doen zelfs? :) Hoop dat t gauw over is en jullie allebei weer een beetje rust hebben!

@Mink: Oh balen dat je daar zo'n last van hebt :( Zijn visoliecapsules t enige wat je eraan kan doen?

@Elise: Wat goed dat Luca zn pap opgegeten heeft! En ik ben benieuwd hoe hij reageert op een normale beker :) T zal wel eng zijn idd, omdat je bang bent dat ie zich verslikt, maar ik hoop dat t goed gaat!
    Ik hoop toch niet dat t hier hetzelfde gaat, dat ik die stomme vk bij de bevalling heb.. Dan voel ik me echt niet op mn gemak hoor als zij erbij zal zijn!
    Ik ga het ook gewoon aangeven maandag dat ik haar niet meer wil zien. Kijk, als het écht niet anders kan heb ik pech gehad, maar ze mogen best wel een beetje rekening houden met mijn 'wensen' ;)

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal...

Ik kom ook weer even kijken...

Kristel... hopelijk mogen die voorweeen snel overgaan in echte weeen toch?!!!
    Rustig nog even wachten, zoals ze altijd zeggen: GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK!
    Knuffel meis!

Juffie... lekker vakantie.. bij ons begint ie pas over 3 weken.
    Geniet ervan meis!
    Hoe heeft je logeetje t gedaan vannacht?

Mink... leuk he onze volliére?!! Ik vind m prachtig. Nu moeten er nog 1 koppeltje bij en wat nestjes en n dikke touw en dan is huisje klaar!

Deli... vreselijk he die hangdagen... zeker als je al niet veel kunt hebben. Ik weet er op t moment alles van!!!
    Wordt alleen nog maar erger. Wil je niet depri maken of zo maar die kans dat ze ALTIJD om mama vragen is vrij GROOT!!!

All... bij mij was gisteren de bekende druppel die de emmer deed overlopen. Heel de dag waren de kinders al druk, constant mama roepen (snap je deli wat ik net bedoelde?), Chris riepen ze niet terwijl die gewoon op de pc of voor de tv zat, niemand die mij n handje wou helpen met wat dan ook. S'avonds kinders in bed gedaan en Chris kruipt doodleuk met n oorlogspel achter de pc... daar ging t al wat mis... maar toen zijn ex-vriendin (diegene waar ie eigenlijk niks meer mee te maken heeft) hem aanriep op de msn was dat voor mij de bekende druppel. Elke keer als ik langs hem liep deed ie dat schermpje omlaag net of ze iets stiekems aan t zeggen waren. Dus ik viel me toch uit. Hij zei: je moet nu niet tegen mij beginnen te zeuren dat je nu niet op die pc mag want jij zit er ALTIJD achter (klopt, ik zit er iedere avond achter... spelletjes te spelen). Ik zeg: maar ik zit niet stiekem met andere mannen te chatten en dan ook nog zo stiekem. Dus ik was laaiend. Hij zei: ga jij eerst maar ns zoeken bij je eigen wat je dwars zit. Ik denk bij mij zelf: JIJ! want jij zit achter mijn rug om met je ex te chatten... WAAROM?????
    Dus heel de avond werd er niks meer gezegd tegen elkaar! Vannacht hebben we ook niet tegen elkaar aangeslapen. En vanmorgen heb ik t er niet meer over gehad... ik zeg ik hoef niet steeds die eeuwige ruzie. Maar toch knaagt t aan mij... wel aandacht aan zn ex en net als vorige week dat ik aandacht wou toen was die er niet! Net wou ik er weer over beginnen maar dacht laat maar!
    Dus misschien dat ik er later vanavond nog over begin.
    Ik voel ook aan mn eigen dat er iets speelt MAAR ik weet niet WAT?
    Ik heb t zelfde stemmingswisseling als t weer! Koud, moe, nog steeds doen mn borsten zeer (lijkt wel of t erger wordt).
    Ach komt allemaal wel goed. Ben ook weer met Giuliano naar ziekenhuis geweest en die heeft nu zetpillen voor zn darmpjes gekregen en als dit niet werkt dan krijgt ie klisma's. Chris viel me daar toch uit tegen die arts toen die begon over t feit dat Giuliano dan zelf zn onderbroekjes af moest doen! Hij zei: neemt dat kind jouw hele vakantie mee in jouw huis, dan sta jij na n paar weken ook gillend met je handen in je haar!
    Daar schrok dat vrouwke van, ze zei: t zit u nogal hoog is t niet?!!! Nee hoor zei Chris, we hebben ons er bij neergelegd dat t zo nu eenmaal is. Daarna is ze wel anders gaan praten en had ze t ook niet meer over dat wij Giuliano voortaan zn poep op moesten laten ruimen. Dat was wel lekker, ineens werden we anders aangesproken en aangehoord!

Zo sorry voor ego-berichtje maar moest ik echt kwijt!!!!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mink: balen van de pms maar wel fijn dat je nu weet waar de klachten vandaan komen. Hoop dat de pillen gaan helpen voor je..

Elise: wat goed dat Luca de pap wel wilde:) Nathan heeft vanmiddag ook weer een halve fles als pap gehad hoor wilde ook weer eens niet.. (wat een boeven zijn het he?;))

Miranda: Volgens mij kan jij wel een knuffel gebruiken.. Bij deze dus.... DIKKE KNUFFF

Kristel: hou je het nog een beetje vol??

All: net nathans helm opgehaald en moet zeggen dat het me niet tegen valt. zal straks even ene foto maken. Het passen ging ook prima dus hoop dat het verder ook zo goed gaat. Nu ligt nathan nog te slapen in de maxicosi.. Helmpje passen was blijkbaar eerg vermoeiend:)

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @kristel.

ik loop al bij de gyn.
    de 24ste zijn we daar geweest en toen leek het alsof mijn ei binnen een paar dagen zou springen. vandaar dat ik volgende week moet testen.
    als de test dan nega is dan moet ik pillen slikken om mn ongie op te wekken en daarna aan clomid.
    dus tis voor ons afwachten. maar volgens de gyn had ik ook wel een ei gehad toen ze mn temp kaartje zag zo rond dag 25. maar toen ze me onderzocht zei ze, dat ik een erg groot ei had. dus moesten klussen de komende dagen. daarom zo onzeker nu nog steeds.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje juffie... idd zo af en toe kan ik dat best wel gebruiken.
    Maar goed... heb net ff n klein uurtje liggen slapen maar ben nog erg moe!
    Of t is me allemaal teveel aan t worden of ik begin goed ziek te worden.
    We zullen afwachten.

Juffie... fijn dat t zo goed ging met helmpje passen. En is t n stoere helmpje die je man had uitgezocht voor Nathan?
    Ik ben reuze benieuwd naar de foto!

Bubsie... ik hoop zo dat je n positest in handen krijgt meis!

All... vanavond om 18.00 uur de begrafenis van Michael Jackson op SBS6! Ben eigenlijk best wel benieuwd. Het was vroeger altijd mijn grote idool totdat ie nét teveel ging verbouwen aan zn eigen... want hij was echt wel knap.
    Ik ga iig kijken!

Tok straks

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nou hier zijn de foto's:

Tot nu toe lijkt hij er weinig last van te hebben. speelt gewoon lekker en draait ook gewoon nog op zijn buik..

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, wat een stoere helm zeg!

@ Miranda, daar zou ik ook laaiend om zijn hoor! Sowieso heb je de laatste tijd al genoeg voor je kiezen gekregen toch, hij hoeft zich niet eens af te vragen waarom je niet lekker in je vel zit! Mannen..... Knuf voor jou en vertel 'm nog maar eens goed de waarheid hoor!

@ Mink, o jeetje meis... Dat is dus even afwachten nog of het wat uit haalt?

@ Kristel, het lastige met Wesley is dat hij aan me hangt maar niet geknuffelt wil worden dus ik kan er ook niks mee! Hij wil niet op schoot zitten en knuffelen en ook bij mama liggen vind hij niks, hij zit gewoon zichzelf dan in de weg!

@ Bubsie, spannend hoor! Hopelijk snel positief nieuws meis!

@ Elise, wat goed van Luca! Ben benieuwd hoe hij het verder gaat doen dan ;) Wesley had ook zo'n periode maar later wilde hij de fles wel weer. Nu nog steeds en bij de boterham drinkt hij wat uit de beker, steeds een beetje meer oefenen :D jij dus ook al een vk-muts :D hahaha

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    juffie; ik vind het een mooi helmpje. Nathan kan het goed hebben hoor!! en zeg maar tegen haan, dat ie een stoer motiefje uitgekozen heeft. Gaat helemaal goedkomen.

Miran; is nooit leuk he, moppers met je haan.

Deli; idd even afwachten maar kan er weinig aan veranderen. Als de visolie capsules niet werken, dan misschien toch een poosje anti-depressieva. Mijn humeur wordt echt steeds erger!!

all ik ga voor de buis naar Michael Jacksen kijken
    dus tok laters

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... Ja ik heb t er vanmiddag nog over gehad maar hij zei dat t hem al heel duidelijk was. Ik weet echt niet wat er speelt bij mij maar ik zit bepaald niet lekker in mn vel! EN ja.. ik heb de laatste tijd veel voor mijn kiezen gekregen en om eerlijk te zijn houdt t ook niet op. Nu weer met mn zoontje... t stopt gewoon niet en dan die miskraam 3 weken geleden ( wat ik misschien niet verwerkt heb maar gewoon weggestopt heb) Ik weet t gewoon echt niet!! Komen we vroeg of laat ook wel weer achter wat er aan de hand is.

Juffie... wat staat dat helmpje snoezig zeg! Jouw haantje heeft toch wel n erg goede smaak moet ik zeggen. Het helmpje misstaat jullie mannetje absoluut niet... t is idd erg stoer!
    Hopelijk hoeft ie t niet al te lang maar ik zie ook dat ie er geen last van ondervind en dat is wel prettig.

Mink... ik was ook Michael Jackson aan t kijken maar t is/was toch niet wat ik ervan verwachtte.
    Ik kreeg wel veel kippevel en de tranen branden achter mn ogen... hij was mijn popidool. Ik heb vele platen van hem en video's. Zijn muziek hoor ik nu nog graag. Mijn kamer hing altijd vol met posters van hem!
    Ik heb de herdenking dus ook afgezet want ik vond t teveel gepraat en dus saai en eentonig worden. Ik snap t wel en er werden ook wel hele mooie dingen over hemzelf gezegd zoals de woorden van Brooke Shields, maar ik vond de herdenking aan Andre Hazes mooier! Daarbij komt ook nog ns dat ik om half 8 telefoontje kreeg van de buurvrouw dat haar schoonvader vanavond om half 6 (tijdens n hevige donderslag bij ons in de buurt) is heengegaan!

All... even mn bekleg doen hoor... mn boobs doen zeer (steeds meer pijn maar dan als ik volop mn tepel duw met vlakke handpalm), pijn in mn bovenbenen, droge ogen, beetje hoofdpijn. Ach ik stop maar met mn beklag ben er te moe voor om er aan te denken. Ga mn gedachten even vesten op n spelletje.

Tok straks weer!

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    miran; ik zei precies het zelfde tegen mijn haan. Ik vond het ook wat zaai. Alleen het einde toen zijn dochter sprak kreeg ik even kippenvel.

Miran misschien moet jij ook eens pms opzoeken, jouwn klachten vallen er aardig onder elke maand...

nou ik ga morgen weer werken en nu lekker op mijn stokkie, dus tot morgen tokkie tokkie (hihih het rijmt hihihi)

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Ga straks een vriendin met klein meisje (6 weken) ophalen en dan gezellig kleppen en tutten:D

dus fijne dag allemaal!
    Kom misschien nog wel even kijken hoor;)

xxx

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen dames...

Mink... idd toen zijn dochtertje sprak kreeg ik ook kippevel en tranen in mn ogen. Zo mooi!
    PMS????... ik heb net idd gekeken, moet constateren dat ik wel veel van de symptomen heb ja. Ik zal er ns met de dokter over spreken want ik wordt al chaggie wakker. Ik heb ook geen rust in mn donder zitten dus t wordt er niet beter op moet ik zeggen.
    Ik ga t idd deze week even aankaarten bij hem.

All... zoals ik al dus zei.... ben ik vandaag weer niet te genieten. Die gebroken nacht en n nacht vol (enge) dromen worden er niet beter door!
    Ik ben gebroken en dan moet ik ook nog gaan werken, heb weer veel last van mn rug maar vanmiddag mag ik weer naar de fysio.

Tokl ater

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... veel plezier meis en geniet er lekker van!

16. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Goedemorgen meiden,
    Miran, volgens mij zit jij er een beetje doorheen als ik het zo lees. Neem even lekker de tijd voor jezelf voor zover als dat lukt met 4 kids natuurlijk en laat Chris maar een beetje voor je zorgen. Gaan jullie nog op vakantie? Want volgens mij ben je daar wel aan toe!
    deli: hoe is het nu met Wesley? Luca was gisteren ook megachagerijnig; ik was gisteravond echt helemaal klaar met hem. Steeds maar aan me hangen en niets was goed en als ik uit zicht liep huilen. Hij slaapt ook al 2 nachten slecht, dus ik moet er steeds uit omdat hij aan het huilen is. Ben gebroken en dan kan ik dat gedrag helemaal niet goed hebben. Dus ik voel met je mee!!! Net was ie wel lekker vrolijk, hij ligt nu te slapen, dus ik hoop dat het weer een beetje over is...
    Juffie: stoer motiefje hoor, dat helmpje! En Nathan kijkt er heel vrolijk bij. Het zijn idd echt boeven met dat drinken. Maar ik vind het ook wel een beetje erg snel gaan nu met dat vaste voedsel en minder flessen; het echte baby-achtige gaat er al weer af. Gisteravond heeft hij gewoon met de pot mee gegeten. Hij zit er dan heel trots en eigenwijs bij in zijn kinderstoel; vindt het prachtig! Veel plezier vandaag met je vriendin en haar kleine meid!
    Mink: ik herken ook wel veel van pms-klachten. ik ben ook werkelijk niet te genieten vlak voordat ik ongesteld moet worden;). Hoe gaat het nu verder met Zoe? Hoe vindt ze de bijvoeding?
    Kristel: nog last gehad van voorweeen? Spannend allemaal he?! Het kan nu ieder moment gebeuren, maar het kan ook nog vijf weken duren...
    All: ik ben dus echt gebroken door twee spooknachten van Luca en als ik dan slaap heb ik veel last van nachtmerries. Ik denk dat ik het een beetje te druk heb... Maar goed; nog 1,5 dag werken en dan heb ik lekker vakantie. Alleen begint de schilder donderdag met de buitenboel en die heeft een week nodig en dan komt ook nog de dakdekker voor de dakkapel, dus niet echt rust in huis... Ik ga vandaag maar lekker rustig aan doen! Fijne dag allemaal!

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey kippies,

ben weer half op mijn werk.

elise; Het pms verhaal zullen veel meiden zich wel in herkennen denk ik, alleen is het bij mij dus zo dat ik 3 weken per maand er al last van heb. Normaal heb je er een week van te voren last van.
    Dus het is in een zwaardere vorm. Dit neemt dus met zich mee, dat ik me veelal moe voel, onstekingen heb en helaas ook erg gevoelig ben voor depressies. Daarnaast heb ik vaak hoofdpijn, buikpijn etc...
    Maar ach we kunnen er weinig aan veranderen, dus dat zal ik maar moeten accepteren. Ben wel blij dat ik weet waar het aan ligt.

Wat gaat het snel he, het baby zijn gaat er zo vanaf. Dat zie ik ook bij Zoe en ze is nog maar 4,5 maand. Toch vind ik die ontwikkelingen ook wel mooi om te zien.

Miran; werkse vanmiddag

Juffie; jij ook veel plezier

all ik ga weer naar huis en ga daar lekker verder werken.

knuffel

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey kippen,

Ik heb alles gelezen, maar heb echt even de puf niet om uitgebreid te reageren..
    Mn voeten en handen zijn sinds gistermiddag ontzettend dik van t vocht (ik hou al 2 maanden vocht vast, maar sinds gisteren ineens extreem) en typen begint nu zo onderhand een beetje pijnlijk te worden.. :(
    Vannacht ben ik alweer 2 kilo vocht kwijt geraakt, maar nu dat ik weer uit bed ben gaat alles langzaamaan weer opzetten..
    Ik lig al de hele tijd met mn benen omhoog, Kimo masseert mn voeten een paar keer per dag, ik drink veel water, maar t enige dat lijkt te helpen is plat ligge op bed en slapen, dus ik ga zometeen lekker even een dutje doen ;)

Kom gauw weer meekletsen :)

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kristel vervelend dat je veel vocht vast houd. Ik had het ook heel erg in de laatste weken. Kon ook geen schoenen meer aan en zelfs positiekleding zat niet lekker. Gelukkig ben je dat na de bevalling heeeeeeeeel snel kwijt :D

Juffie...Nathan zijn helmmotiefje is inderdaad een goeie keus geweest van je haan. Hij blijft er lekker vrolijk onder op de foto´s te zien dus komt helemaal goed! Moet je nu elke dag opbouwen met het aantal uren dat hij hem op moet of is het vanaf nu gewoon op houden.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    We gaan straks trouwens naar een nieuwe auto kijken voor haan. Om 16,00 uur hebben we een proefrit. Ben erg benieuwd!
    Moet ook nog op pad voor een mooie zandbak voor mijn petekindje wat morgen 1 wordt.

Tok jullie later!

Deel Deze Pagina