oh meiden heb trouwens ook weer eens een ontopic berichtje Ben nog steeds niet ongesteld geweest na de bevalling en nu had ik gisteren dus wat bloedverlies. Ik helemaal blij want dacht dat mijn cyclus eindelijk weer op gang was en ik dus weer aan de pil kon.. Maar het is bij een heel klein beetje gebleven... Had gisteren wel steken onder in mijn buik bij mijn liezen..Voel me ook niet echt lekker de laatste dagen, hoofdpijn, misselijk enz.. Mijn haan zei gister nog ben je niet zwanger?? Die kans lijkt mij wel erg klein hoor volgens de ha kan je trouwens wel met de pil beginnen al maar denk dat ik het nog 2 weken de tijd geef.
Ik heb uit n eerdere relatie 3 kinderen: 1 zoon van 9 jaar (GYANI heet ie) en 1 zoon van 6 jaar (GIULIANO heet ie) en 1 dochtertje van 5 jaar (EBONY heet ze). Mijn vriend heeft uit n eerdere relatie ook 2 kinderen: 1 zoon van 12 jaar (DIDIER heet ie en woont sinds vorig jaar bij ons) en 1 zoon van 10 jaar (LÉON heet ie en zien wij eigenlijk nooit omdat ie kernautistisch is en vaste regelmaat nodig heeft) Nu willen wij samen nog 1 kindje van ONS SAMEN!!! Jammer genoeg is t al 3x verkeerd gegaan maar we blijven krachtig doorgaan! Zo dat is onze gezinssamenstelling! hahhahaa
Juffie... hahahha zal wel schrikken zijn denk ik als je nu zwanger zou zijn... blij maar toch even schrikken denk ik! Dat had ik nl wel... mijn zoontje was 9 maanden oud toen ik zwanger bleek van mn dochtertje!
nou ga er niet van uit dat ik zwanger ben hoor miranda Maar idd zal wel schrikken zijn.. Mijn cyclus is gewoon nog van slag denk ik sinds de bevalling en de bv.. Maar goed Nathan iis nu een half jaar dus zal vast neit heel lang meer duren.. ik vind het gewoon vervelend dar ik nu niet weet waar ik aan toe ben.. meiden ga soppen en opruimen nu..Oh en eerst een luier verschonen want er begint hier iemand te kreunen en rood aan te lopen fijne dag.. Kom vast nog wel even spieken xxx
Heb de foto's van de kippendag op onze hyves gezet.. Nathan ligt nu voor het eerst met helmpje in bed en volgens mij slaapt hij
Sorry, heb niet zo veel puf, maar: @Wendysunny: Welkom hier Gezellig @Juffie: Oh leuk! Ik ga zo even de foto's bekijken op de hyves, ben benieuwd Oh wow, dat zou idd wel schrikken zijn als je zwanger zou zijn.. toch? Maar stiekem ook wel weer heel erg leuk @All: Ik duik zo weer gauw mn bedje in denk ik.. Voel me helemaal niet lekker vandaag Heb een heel raar soort pijn in mn nek, rug en benen, een soort verkrampte spierpijn en ben daarbij ook heel erg misselijk.. Temp is normaal dus weet even niet wat ik ervan moet denken.. Nouja, tok gauw Fijne dag allemaal!
Juffie, stoer ventje! En die helm heeft je haantje goed uitgekozen. Fijn dat de kleine zich er niet door laat belemmeren en gewoon alles blijft doen. Heb nog niet alles gelezen maar eerst even een berichtje. Vannacht geen oog dicht gedaan, veel gerommel in me buik en harde buiken. Paar keer onder de douche gestaan vannacht.... Vanmorgen was het nog niet over, heb de Fysio maar afgebeld. Nu lijkt het wat minder maar echt weg is het niet. Een soort zeurend gevoel alsof je elk moment ongi moet worden..... Ook hier hele dikke enkels en vingers, eerst alleen 's avonds maar nu is het al als ik uit bed stap. Babykamer is bijna klaar. Nog een schilderijtje ophangen en gordijntjes. En de klamboe/hemeltje moet nog aan het plafond. Maar verder is de kast ingeruimd en staat alles er gezellig bij. Nog 4 halve daagjes werken, za/zo/ma/woe en dan VERLOF! Hoop dat het weer iets beter wordt, hoeft van mij niet zo warm maar wel droog! Ga nu ff boodschapjes doen, kom zo verder lezen etc. knuffel xxx
Kristel... zou niet weten wat t kan zijn. Ik had gigantische last onder in mn rug en dat bleek de rugweeen te zijn! Pooh... ik heb mn telefoon bij de hand hoor!!! Misschien voorweeen?... kijk t even aan en anders even bellen met de vk als dit door blijft gaan. All... heb net gepoetst en ik reed terug naar huis met op zn allerhardst mijn muziek van michael jackson en toen fietste er n neger voorbij die zn duim naar mij omhoog stak en begon te lachen. Ik kan daar zo lekker in mee zingen en ik heb ook echt wel natte ogen maar of t nu komt dat michael dood is of doordat ik wat zwangerschappen heb verloren dat weet ik niet of misschien wel n combi ervan! Het was iig erg prettig om even mee te schreeuwen/blâten/janken met zn muziek!
Heb nog geen foto's, als het hemeltje/klamboe hangt dan maak ik foto's en laat ik ze zien. Vanmiddag boeken wezen halen voor geboortekaatjes. Krijg ik onderweg in de auto ineens een pijnlijke harde buik. Kon h'm maar moeizaam wegzuchten. duurde kort maar toen we bij die boeken gingen kijken bleef het komen en gaan met van die pijnlijke buiken. Weeen? Ben nu thuis en me buik voelt nog niet helemaal onstspannen, zo maar even een warme douche en ff kijken hoe het gaat....
pooh: leuk geboortekaartjes uitzoeken!! Doe je wel rustig aan?? De kleine moet nog wel even blijven zitten hoor!
Heey wat gebeurt er met onze topic?... iedere keer als ik kom kijken omdat ik geen berichtjes meer krijg staan we bijna onderaan!!! Dat gebeurde eerst nooit!!!! Kom op dames... WAT MEER KAKELEN AUB! (hihihihihi) Pooh... idd, kijk jij wel uit want de kleine moet nog minimaal 3 weekjes blijven zitten he?!!! Ik vind t helemaal niet erg want vind zo'n smsjes wel erg leuk om te krijgen MAAR alleen als t de tijd is om te komen!! Rustig aan doen en anders licht je even de vk in! Suc6 meis
miranda: het is inderdaad rustig hier.. nou Nathan gaat vannacht voor het eerst slapen met helm.. Ben zo benieuwd.. Hij ligt nu in bed maar moest nog wel even huilen net en zat aan zijn helm te pulken Tot nu toe gaat het heel goed hoor maar vind het soms toch best even moeilijk Deli: hoe gaat het bij jullie??? Wesley alweer wat beter te spreken? En de huizenjacht gaat dat al een beetje?? Ga vanavond lekker bankhangen. fijne avond! xxx
Ik ben van plan om n mooie film te gaan kijken vanavond maar mn ogen doen nu zo'n pijn dat ik denk dat ik dat niet ga redden! Ik ga nu ook even lekker tegen Chris aankruipen (en meesnoepen van de zak chips) die moet er over 3 kwartier weer vandoor! Tok later
Kippiez! Morgen kom ik tokken hoor (Miranda.. ), wilde jullie ff laten weten dat ik er nog ben hoor! Zal zo ff kijken op Juffie's hyve voor de foto's van kippendag, leukleuk! Tok snel! Xx!
Whaha, ja ik zag het! Heb ze net bekeken! Leuke plaatjes hoor! @All; Weten jullie zo of Silly eigenlijks nog wel eens online is geweest?