[klachten] Na je eisprong (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

Miranda: balen van je negatieve test, maar misschien was het nog wel te vroeg.

Bubsie: lekker hoor even samen uit eten!

QB: nog steeds neit lekker dus:( Goed uitzieken vandaag dan maar!

Nou vannacht was Nathan weer veel wakker. Slapen met helm gaat overdag best goed maar halverwege de nacht begint hij te spoken:( uiteindelijk wel geslapen tot vanmorgen 8 uur dus dat was dan wel weer fijn;)

Mijn haan is nu nog aan het werk maar is vanmiddag ook lekker vrij.. Denk dat we maar even gaan shoppen. Wil nog een paar nieuwe kleren:)

fijne dag allemaal!

xxx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Werd net om 10 uur wakker, deed de rolluiken omhoog en voor dat ik nog iets kon zeggen stapte mn schoonzusje al binnen. Ze zegt: wat zie jij eruit! Ik zeg: ik ben net wakker... dank je! hahahahaa
    En dat na n heerlijke gezichtsbehandeling!!!

Ik ben nog niet ongi... heb knallende hoofdpijn en pijn in mn ribben van onderin mn rug tot aan boven in mn nek dat overloopt naar mn hoofd (vandaar die hoofdpijn denk ik)
    Ik weet ook niet of ik naar de begrafenis zal gaan zo´n pijn heb ik!

Bubsie... en? en? al getest? Komop.... ik ben erg nieuwsgierig!!!

Juffie... jammer dat t vannacht niet gelukt is, maar meer kun je niet doen toch? Jullie doen t overdag toch ook al erg goed en daarbij proberen jullie t iedere avond weer dus t zal heus wel n keertje goed gaan! Blijf goede hoop houden meis!

QB... nog steeds ziekkies meis?.... dat is geen pretje hoor en al helemaal niet als je dan ook nog ns op 2 kleine kindjes moet letten. Ik weet er vanalles van. Gisteravond was Chris om 21.00 uur naar zn werk gegaan... nou die kinders wisten precies dat de kat van huis was en dat mama niet kon optreden omdat ze n gezichtsbehandeling kreeg dus die hebben daar uitermate van geprofiteerd! En nu.... ik heb zo´n pijn in mn rug-nek en hoofd... en wat denk je dat ze aan t doen zijn?... juist irritant lopen doen en hard praten en al die kleine dingetjes, ze zijn lekker druk!
    Maar goed... zometeen n paracetamol en wie weet kom ik er dan zo vanaf!
    Ik wens jouw heel veel sterkte meis en ziek lekker uit als t kan!
    Dikke knuffel van mij.

Ik kom dadelijk weer tokken hoor

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ben gelijk weer weg. Stan uit bed halen en fruit geven wat we net hebben gemaakt. Lekker perzik met aardbei en liga. Zou het zelf nog wel lekker vinden. Heb trouwens het boek van de ah (opperdepop heet het) gekregen. Erg leuke recepten die op leeftijd gesorteerd zijn. Is een aanrader!

Bubsie...ben benieuwd hoor! Ga je testen?

Miran...jammer van je nega test maar geen bloed geeft moed!

Juffie...shop ze! ipv sop ze voor miran gisteren haha!

QB...lekker rustig aan doen vandaag hoor!

Tok jullie morgen weer. Vanavond feestje en Stan gaat uit logeren dus zal wel een latertje worden vanavond.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje Miran! Straks als haantje weer thuis is van Schiphol duik ik maar ff mijn bed in denk ik.. ben immers ook al wakker vanaf half 7... Scheelt wel dat Britt al vanaf kwart over 9 al weer op bed ligt, en tot nu toe is het nog stil boven. Jamie zit naast me in zijn pyama op de bank, lekker lui tv kijken, haha!

Vervelend van je pijn zeg! Ook voor jou een knuff van mij!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Komt goed Dag! En jij veel plezier vanavond!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En? Bubsie?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag... veel plezier vanavond meis en geniet er weer even lekker van!

QB... Dankje meis... ik zit ook heerlijk nog in mn pyjama en de 2 jongste ook nog. Maar ik ga mn eigen wel zo aankleden hoor... ik heb net besloten dat ik maar niet naar de begrafenis ga, heb de buurvrouw gesproken en gezegd van mn pijn en zij vond t wel goed zo. Ik heb ze wel heel veel sterkte gewenst en voel me wel schuldig maar de pijn daar tegenover weegt meer!

Bubsie... en? heb je inmiddels al getest?
    Hoop zo voor jouw/jullie dat t posi is!

All... idd geen bloed geeft moed... ben hoogstchaggie.... kan NIKS hebben op t moment... ik irrititeer mn eigen aan van alles!... ik ben vandaag gewoon n ongezellig mens!!!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... shop ze meis!!! Niet alles leegkopen he?!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    All... ben net naar de wc geweest en nog steeds geen ongi maar ik denk dat ik dag 30/31 ongi ga worden. Als dat dan nog niet is ga ik wel weer ns n keer testen maar voor alsnog ga ik ervan uit dat ik weer n lange cyclus heb!

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: lekker hoor dat Britt zo lang slaapt!

Miranda: vervelend die pijn:( hoop dat je je snel beter voelt.. Dan ben je vast ook weer vrolijker.

Dag: leuk een feestje:D Is het de eerste keer dat Stan uit logeren gaat??

Bubsie: Ben ook benieuwd..

oh hier trouwens wel ongi volgens mij.. Het rommelt al dagen maar het leek vannacht toch door te zetten..

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nou dames hier ben ik dan eindelijk haha

ik heb nog niet getest...
    ben wel weer misselijk vandaag. nu gaat het wel weer. maar net ff een uurtje misselijk bah.
    maar ben bang als ik test nu dat het toch te vroeg is.
    probeer uit te stellen tot na het weekend,maar of het me lukt...

allemaal een fijne dag.

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Bubsie, je houd het wel spannend... hihi. Hoop het zo voor je!

Hier een half dagje gewerkt, het zonnetje schijnt dus zal weinig doen verder vandaag.
    Haantje is ziek... nou ja hij noemt het ziek. pfff mannen die zich even niet zo lekker voelen. Er heest een koud sfeertje hier. Ik heb zin om wat te gaan doen of de babykamer afmaken maar er moet geboort worden en dat kan haantje er nu niet bij hebben natuurlijk...... pfff
    Hoop dat ik me in kan houden en niet straks uit me slof schiet tegen hem want dan is de sfeer helemaal ver te zoeken.....

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jammer Pooh... dat koude sfeertje ken ik ook al te goed... had daar vorige en afgelopen week last van, moet zeggen dat t weer steeds beter gaat en dat is wel erg prettig!
    Lekker relaxen en misschien komt dat morgen wel.
    Suc6 meid!

Bubsie... kan me wel iets bij voorstellen dat je er bang voor bent hoor! Maar die symptomen zeggen toch eigenlijk al heel veel! Ik zou t er toch op wagen (ik kan niet wachten hoor!, heb geen geduld) dan weet je wel waar je aan toe bent. Zo weet je nog niks en wordt t steeds onzekerder en dat is ook niet niks toch?!
    Wel erg knap van je dat je t zo volhoudt... petje af voor je!

All... Ik ga mn ventje even wakker maken en dan dadelijk met zn alle even over de braderie lopen bij ons in t durp!
    Vandaag is de 7-dorpentocht, ze beginnen in ons dorp en eindigen in ons dorp!

Tok straks weer!

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    miran, ik denk dat ik het morgen ga doen. maar als ik al vroeg snachts moet plassen durf ik het al niet meer.
    moet in ieder geval woensdag testen. dus kan het tot dan uitstellen dan moet ik weer naar het ziekenhuis om bloed te prikken en mocht het dan nega zijn dan moet ik pillen nemen en daarna de clomid maar hoop eigenlijk dat het niet nodig is.

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Haantje doet een poging om te stoppen met roken, met behulp van medicijnen. Gaat eigenlijk heel erg goed. soms rookt hij 's avonds in de tuin nog een sigaretje maar verder niet meer. Ben erg trots op hem! Maar deze medicijnen hebben ook bijwerkingen waar hij nu denk ik heeeel veel last van heeft. Moe, hoofdpijn, stemmingswisselingen/depri etc. Hij ligt nu weer op bed, zegt niks... zou bijna die medicijnen weggooien want dit is geen pretje, voor hem niet maar voor mij ook niet. Weet alleen niet of hij het ook zo vol blijft houden zonder medicijnen. En het heeft al wat geld gekost, 50 euro voor 2 weken, hij is nu bezig met week 5/6. Dus we hebben er al 150 euro voor uit gegeven. Als hij nu zo zou doorgaan dan mag hij wat mij betreft snel stoppen met die pillen maar het zou zonde zijn als hij dan weer terug bij af is betreft het stoppen met roken...
    DILEMA!!!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ben uit bed gerold hoor.. haantje had een uitruk... grmbl...

Blijft spannend Bubsie!

Pooh, knap van je mannetje als het gaat lukken! Moet alleen niet ten koste van alles gaan natuurlijk..

Xx

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Bubsie: vind het knap dat je zo lang nog kunt wachten. Ben zelf ook nogal ongeduldig:) dus heb toen ik zwanger wilde worden ook heel wat testjes versleten;)

Heb even lekker geshopt hoor. 2 drie kwart broeken en 2 shirtjes gekocht bij forecast.. Voor mijn doen veel geld uitgegeven maar moest het kopen van mijn haan:) Heb altijd zo iets van laat maar zitten, is te duur:)

Pooh: knap hoor dat je haantje stoppen wil met roken.. Lijkt me erg moeilijk maar wel vervelend die bijwerkingen.

QB: Heb je wel even kunnen slapen??

Miranda: klinkt leuk zo'n tocht. Is het met auto's of fietsend ofzo..

Nou Nathan ligt hopenlijk nog even te slapen en dan lekker eten. Wij pannenkoeken, mmmmm:D en Nathan maar weer eens makkelijk een potje:)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Neuh dat niet echt. Haantje ging stofzuigen, Jamie zat op den duur te huilen, en kwam later een paar keer bij me kijken om me een zoen te geven, heel lief natuurlijk, maar dan komt-ie bij me met zijn Elmo-gitaar.. en die is allesbehalve stil, haha!

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... 7-dorpen tocht leg je te voet af!
    Vele mensen doen er ieder jaar aan mee. Ze komen nu nog binnen lopen!
    Ik heb n mooi topje gekocht op t dorp en 2 paar crocks... 1tje voor mij (rose) en 1tje voor mijn oudste zoontje (blauw met paars) Lopen zo lekker he!
    2 paar voor n 10tje... dat is wel om te doen toch?

All... ik ga lekker met haantje in bad en dan vanavond hij aan de bier (gedwongen door mij want dan klust ie eerder hahahaha) en magaritha voor mij mmmmmmmmmmmm lekker!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb niet teruggelezen, maar als jullie mn verhaal lezen dan begrijpen jullie (als t goed is) wel waarom...

*egomodus aan*

Ik kom alleen even laten weten dat ik nog leef, maar dat t niet zo goed gaat hier..
    Sinds gister 18.15 uur heb ik om de 3-4 minuten krampen + harde buiken. Heb dus de VK na 2 uur gebeld en ze kwam vrij snel langs. Heb inwendig onderzoek gehad en toen bleek dat mn baarmoedermond aan t verweken was. We dachten dus allemaal dat het begonnen was!
    2 uur later kwam ze weer, maar helaas was er niks verandert :(
    Aangezien ik de hele nacht al niet geslapen had en ze graag wilde dat ik tot rust kwam voor het geval de bevalling door zou zetten heeft ze met t ziekenhuis gebeld voor pijnstilling en slaapmedicatie. Gyn wilde me eerst ook nog even controleren, dus moest om 0.00 uur nog naar t ziekenhuis waar ik een uur aan de ctg heb gelegen. Hierop was te zien dat t om 'echte' weeën ging en ze kwamen ook regelmatig om de 3-4 minuten.
    Alleen waren ze niet heftig genoeg om voor ontsluiting te zorgen :(
    Ben dus naar huis gegaan, heb pijnstilling + slaappil ingenomen en heb 6 uurtjes kunnen slapen.
    Vanochtend toen ik wakker werd (was echt knock out door die pil en heb aan een stuk door geslapen) gingen die weeën gewoon lekker verder (heb ze nog steeds) maar nog steeds doen ze NIKS!
    Vk is vanmiddag weer geweest, weer inwendig onderzoek gehad, maar het is nog steeds hetzelfde als gisteravond..
    Ik word er dus echt gek van, heb ontzettend pijn de hele tijd en ben het echt zat nu! Ik wil gewoon dat het dorzet want zo op deze manier vraag ik me af hoe lang ik t nog volhou..
    Ik heb vanmiddag ananashart gegeten (blegh), heb framboosbladcapsules gekocht en vanavond gaan we maar eens sexen (is nog niet bepaald gebeurt tijdens de zwangerschap doordat ik steeds pijn heb, maar nu moet t maar gewoon even :p).. Als het nu nog niet doorzet dan weet ik t niet meer.. ;) (ik weet ook wel dat t allemaal bakerpraatjes zijn, maargoed, kan het altijd proberen toch?)

Nouja, sorry voor t lange egoverhaal, maar dan zijn jullie iig ook op de hoogte!
    Ik ben weer weg, ga weer op de bank liggen want ik heb ontzettend pijn in mn buik... :(

*egomodus uit*

Deel Deze Pagina