Jeetje Kristel, da's schrikken! En wat balen dat het dan ook niet gewoon doorzet! Kindje mag toch nu 'officieel' wel geboren worden? Hoop dat al jouw inzet toch heel snel beloond mag worden met de geboorte van Yentle! Een hele dikke knuff voor jou! En Miran, veel plezier met je haantje vanaaf! Mijne staat weer Guitar Hero te spelen... dreunt hier door de kamer heen, niet normaal meer. Gelukkig slapen de kids daar altijd wel doorheen of vallen ze er mee in slaap, zijn er al aan gewend, hihi! Xx
Kristel: Hoop voor je dat het nu snel doorzet hoor! Heel veel succes in iedergeval.. Het kan vast niet heel lang meer duren! Denk daar maar aan, nog even en dan heb je je kleine meisje in je armen. Ik hoop snel een smsje van je te krijgen! Miranda: je maakt het wel weer spannend he?? Maar je weet dat ik het beste voor je hoop! Wij zitten hier ook lekker aan een biertje en een wijntje.. gezellig met zijn tweetjes op de bank Hoop op een goede nacht vannacht.. xxx
Juffie... dank je meis. Maar iemand moet er toch de spanning n beetje inhouden toch?!!! Kristel en Pooh houden de spanning erin met hun weeen en ik met nog steeds geen ongi! hahahahaa Ik zit trouwens toch maar niet aan de magaritha, ik zit lekker aan de sinas zonder prik MAAR Chris zit wel aan de bier De kinders zijn lekker op tijd gaan slapen en ik ga nu naar bed want begin er nu ook genoeg van te krijgen en aangezien mijn rug nu nog meer zeer gaat doen (ik wist niet dat dat nog mogelijk was maar nu dus wel) kruip ik maar lekker mn bedje in! Kristel... mocht t vannacht nog gebeuren... MEID... IK DENK AAN JE EN HOOP DAT T NIET ERG LANG DUURT VOOR JULLIE! Heel veel suc6 meis! Hoop dat ik morgenvroeg wakker wordt en hier kan lezen dat er n klein meisje genaamd Yentle geboren is! ZET M OP HE MEID!!! All... ik ga slapen en misschien morgen wel ongi... ik weet niet... heb geen krampen of ongigevoel dus we zullen af moeten wachten! Heb wel weer de nodige "klachten" hihihihi En nee... ik test pas als op zn vroegst volgend weekend. Als t nu weer n VMK is dan heb ik mn eigen iedere keer t hardst en als ik niet test dan weet ik t ook niet dan denk ik alleen dat ik n langere cyclus heb! Bubsie... ik vind t erg knap dat je t nog uit kunt stellen maar ik snap maar al te goed wat je bedoeld met teleurstelling! Ik hoop dat ie woensdag VET POSITIEF is die test!!! All... ik ga slapen! Tok morgen!
Kristel (of juffie)... hoe is de nacht gegaan bij je? zijn de weeen al doorgezet? oooow ben zo benieuwd en hoop t zo voor je he!!! Heb de hele tijd aan je gedacht. All... ik heb wel lekker geslapen... geen hoofdpijn en niet zo veel pijn meer in mn wervelkolom/ribbenkast! Das 1 geluk... 2de geluk is dat mijn ongi ook nog nergens is! Heb wel nog steeds last van mijn melkklieren (t kunnen natuurlijk ook mijn ribben zijn hoor want dat dacht de dokter) onder mijn oksel tegen mijn borst aan. Als ik plat op mijn borsten zachtjes duw is dat ook supergevoelig. Vanmorgen lag ik nog in bed en toen overspoelde n vlaag van misselijkheid me... ben gelijk opgestaan! Dadelijk om 10.00 uur aanrijden naar mijn ouders, dan gaan we met de kinders naar de kermis in Helmond, daarna gaan de 3 kinders van mij naar hun andere opa... ook daarmee gaan ze naar de kermis en wij gaan dan naar mijn schoonbroer want die is jarig. Daar blijven wij lekker eten en na t eten, zo rond half 7, rijden wij terug naar huis! Juffie... zou je mij n smsje kunnen sturen als je iets hoort van Kristel??? Als t goed is heb jij mijn mobielnummer nog. Alvast bedankt! Deli... waar ben jij eigenlijk? hoe is het met de huizenjacht? Ik kom dadelijk nog even tokken
Mogguh kippiezz! Miran, is ook lekker, ff een uurtje relaxen met je lief! Is hier lang geleden dat wij samen gebadderd hebben.. Fijn dat je hoofdpijn over is en je wervelkolompijn nu minder is! En nog geen ongi? Oehj! Veren dus! Veel plezier vandaag! Een druk, maar gezellig dagje! Kristel, hoe ben je de nacht doorgekomen? Inmiddels een kuikentje rijker? Hoop het zo voor je! Knuff! Juffie, hebben de bier en wijn bijgedragen aan een goeie nacht? Deli, waar blijf je meis? Druk bezig met een huisje zoeken? Wil het wat vlotten? Xx!
QB... dankje meis, dat pleziertje zal wel lukken. Je hebt er dan geen kind aan he hahahaha ik ga Chris uit bed halen, kop koffie zetten en dan gaan wij rijden. Groetjes en tok vanavond. Zou iemand mij dan willen smssen als Kristel is bevallen of als er verandering is bij haar? Leef zo met haar mee nu he?~!!!
Miran, haha, dat geloof ik graag ja! En ik zou je wel willen smsen, maar ben zelf ook vanmiddag foetsie.. dus weet niet of ik dat dan meekrijg zeg maar..
Hey kippen, Ik moet jullie teleurstellen... Het zet gewoon niet door Blijkbaar is ze er nog niet helemaal klaar voor om geboren te worden (of ze is gewoon een pestkop ).. De krampen en harde buiken blijven, maar echt veel pijn heb ik er niet meer aan (ben er zo onderhand al wel weer aan gewend). Nouja, we zullen zien hoe het vandaag verloopt, al verwacht ik er helemaal niks meer van. Straks proberen een lang stuk met de hond te wandelen, ze zeggen namelijk dat beweging ook stimulerend kan zijn (ja ik ga bijna alles proberen nu hoor als het werkt is t mooi, als t niet werkt, nouja, dan heb ik t iig geprobeerd ) Als er nieuws is laat ik t weten
Hoi meiden, ik heb met jullie meegelezen en een paar van jullie maken het weer flink spannend... Kristel: in huis poetsen helpt ook, tenminste zo was het bij mij. Maar pas op dat je jezelf niet te moe maakt he? Je moet er nog even tegenaan tijdens de bevalling, dus let ook goed op je rust! Had ik niet gedaan en daardoor heb ik het na de bevalling flink zwaar gehad, want je wordt zeker de eerste weken gewoon geleefd. Ik hoop echt voor je dat het doorzet, want dit is ook niks! Deli: waar ben je???? Zeker druk met huisjes bekijken en zoeken? Juffie: en hoe is de nacht gegaan? Luca is op het moment ook veel onrustig 's nachts; gaat hij ineens heel hard huilen enzo. Ik denk dat ze weer in een sprongetje zitten... jippie!!! QB: voel je je al wat beter? Liena: Luca eet zijn fruit en groente en pap heel graag. Eigenlijk eet hij allles wat ik hem geef graag, behalve zijn flessen... Maar hij drinkt gelukkig wel weer wat beter. Ik moet nog even op pad voor een tuitbeker, maar is er nog niet van gekomen. Maar ik las dat de Prenatal morgen mammamaandag heeft, dus dan ga ik daar maar even naartoe! Bubsie: wat spannend meid en wat kan je jezelf goed beheersen zeg! Toen ik zwanger wilde worden heb ik heel wat testen versleten omdat ik zo ongeduldig was. Miran: jij maakt het ook weer spannend hoor. Ik gun het je zo; veer me suf voor je! En wat heb je toch een schattig dochtertje! Pooh: kijk je wel een beetje uit? Je verhaal klinkt me wel bekend in de oren hoor! Ik had rond de termijn waar jij nu bent ook vrijwel constant harde buiken en krampen; kon soms gewoon niet meer lopen ervan. Ik maakte me er altijd veel zorgen om, maar uiteindelijk bleek bij het toucheren tijdens de bevalling dat het helemaal niets gedaan had; alles zat nog hoog en potdicht. Maar wel altijd in de gaten houden en je rust nemen hoor! ff ego: haan ging gisteren paintballen en vandaag moet hij werken, bah! Ik heb donderdag en vrijdag hele drukke dagen op werk gehad; donderdag nog 's avonds een afscheidsbbq voor een paar collega's, toen heeft Luca de hele nacht gespookt en vrijdag heb ik er doordat er een enorme file stond door een ongeluk 2,5 uur over gedaan om thuis te komen. Ik moest helemaal omrijden en heel Leiden stond vast; ik weet altijd wel tussendoorweggetjes, maar echt alles stond vast. toen ik na 2,5 uur eindelijk thuis kwam moesten we meteen door naar de verjaardag van mijn schoonzusje. 's avonds nog een tante thuisgebracht in Den Haag en toen eindelijk naar bedje... Gisteren weer mijn schoonzusje over de vloer en ze bleef eten en de hele avond en toen hadden de buren ook nog een feestje... Om 0:00 stonden ze nog steeds te schreeuwen in de tuin, dus ben ik erheen gegaan om te vragen of het wat zachter kon. Daar schrokken ze van en toen was het gelukkig stil. Alleen had ik me zo op liggen winden dat ik niet in slaap kon komen, pffff. Dus ben wel erg moe nu en het is ook nog eens rotweer hier. Maar het positieve is dat ik nu vakantie heb! ik hou nu weer op met klagen hoor! Fijne dag allemaal!
hey meiden, Nou hier een redelijk goede nacht. Toen we er net in lagen werd nathan nog een paar keer wakker omdat hij op zijn buik gedraaid was maar verder alleen een keer om 10 voor 6 en toen hoorden we hem om 8 uur kletsen dus dat was wel lekker! Miranda: fijne dag vandaag!! Kristel: je kan alles inderdaad maar proberen Maar als je een erg eigenwijsje hebt, helpt het denk ik niet.. Wil haar wel even toespreken hoor: Lieve Yentle kom eens heel gauw!! Want je mama is het wachten zat!! Elise: Luca en Nathan doen wel vaak dingen hetzelfde zeg. Klagen mag altijd trouwens hoor. en jij hebt ook vakantie nu.. lekker hoor!!
Jeetje kristel, wat een verhaal. Balen dat het nog niet doorzet voor ontsluiting. Snap dat je nu alles gaat proberen, ookal zijn het bakerpraatjes. Baadt het niet, schaad het niet! Gisteren even goed met haantje gepraat, luchte ook wel op en hij pikte het goed op. geen ruzie gehad gelukkig. 's avonds filmpje gehuurd en samen op de bank zitten kijken, ik ben halver wege in slaap gevallen hihi Vanmorgen weer gewerkt en toen ik thuis kwam had haantje de keuken opgeruimd en stofgezogen + gedweild, de schat! Er was iets met de deur van de babykamer zei hij, ik moest maar ff komen kijken..... Kom ik boven, heeft hij de gordijnen opgehangen en de lamp en de kapstok. Nu alleen het hemeltje nog maar daar had hij mee gewacht omdat ie niet precies wist hoe ik het wou. Zo lief dat ie dat allemaal gedaan had, ben zo blij met hem! Hij is gestopt met de medicijnen en voelt zich een stuk beter en z'n humeur is ook weer helemaal toppie hihi! Vanmorgen op me werk weer zo'n harde pijnlijke buik, trok helemaal naar me boven benen. Heb me even afgezonderd van me collega's, moest me echt even concentreren om het weg te zuchten. Moet dinsdagochtend naar de VK, zal het dan gelijk met haar daar over hebben want weet niet goed of dit nou zo hoort of dat ik me zorgen moet maken...... We doen rustig aan! knuffel!
hallo dames. helaas ik heb vanmorge getest en waar ik bang voor was is gebeurt, maar 1 streepje. voel me echt klote. maar was gister er bijna van overtuigd dat het raak zou zijn. was zo misselijk dat ik zelfs over gegeven had. dizzy allemaal rare klachten. maar vanmorge gaf tie echt maar 1 streepje. mn man zei nog je hebt toch ook van die goeie testen? clearbleu bedoelde hij. ik zei ja, maar deze zijn ook goed or. tis helaas niet gelukt. hij zei ja das altijd zo als wij iets willen of het lukt niet of het is kapot. dus ja we balen allebei heel erg. was hier zo bang voor en durfde daarom echt lang niet te testen. dus ja ff bellen wanneer ik met die pillen mag beginnen om mn ongie op te wekken maandag en woensdag nog ff bloedprikken, zaad wegbrengen van mn man. en dan toch maar proberen met clomid. kga me ff lekker douche misschien knap ik daar een beetje van op.
Bubsie: wat jammer zeg! Maar je ziet aan Linnie dat het met Clomid snel kan gaan. Hou de moed erin hoor!
Hallo allemaal! Kristel succes meid! Ik hoop echt voor jullie dat het doorzet! @ de rest heb weinig terug gelezen. SORRY! We hadden gisteren feestje maar toen ik Stan bij mijn ouders bracht voelde hij zo warm aan dat ik hem maar getempt had. En ja hoor 39.4 graden koorts. Gelijk maar zetpilletje er in en met mijn moeder afgeproken dat wij toch maar even naar de verjaardag zouden gaan en ze mij op de hoogt zou houden van zijn temp. Om 23.00 uur was zijn temp 37.4 en sliep hij lekker dus heb ik hem toch maar bij mijn ouders laten logeren. Vanochten kreeg ik al vroeg een sms dat de koorts weer opgelopen was dus ben mijn menneke heel snel op gaan halen. Op de zetpilletjes zakt het wel steeds maar als die uitgewerkt zijn gaat hij al snel weer richting de 40 graden. Ik weet dat het toch nog die 6e ziekte is waar hij tegenaan hikte en niet echt doorzette maar nu is hij echt ziekjes. Heel rustig en wil alleen maar slapen. Dus ik ga vandaag lekker zustertje spelen voor ons ventje en zal niet echt hier mee lezen denk ik. Allemaal nog een fijn weekend!
meiden ff vraagje. ik had gister avond een feestje en erg veel water en cola, ice tea enz gedronken. en lag om 1.30 pas op bed. we hebben vanmorge om 8 uur al getest omdat ik wakker werd en moest plassen. en was snachts ook al een keer geweest. kan het zijn dat de test nega uitslaat omdat ik veel had gedronken die dag en voor de test ook al was wezen plassen. en welke test test vroeg positief, ik weet namelijk niet wanneer mijn nod is dus weet ook niet hoe vroeg ik van te voren heb getest. maar voel me zwanger... misselijk dizzy moe. dat misselijk heb ik er nog nooit gehad. zou ik volgende week misschien nog eens moeten testen? en welke test is dan het beste. sorry voor mn zoveelste ego berichtje.
het zou natuurlijk altijd kunnen dat je te vroeg getest hebt.. de ene maakt eerder zwangerschapshormonen aan als de ander. Ik heb met de CB digitaal positief getest 2 dagen voor NOD. Maar volgens mij zijn de Kruitvat testen ook wel goed.. Zou gewoon nog een keer testen over een paar dagen. Ondertussen blijven wij veren hoor!
Goedenavond... Ik ben net n halfuurtje terug uit Helmond. Was wel gezellig hoor! Kinders hebben dus dubbel genoten van de kermis want mijn ouders gingen er met hun naar toe en de vader en stiefmoeder van mijn ex (andere opa en oma dus)namen hun mee. Nu kom ik net thuis en ga even kijken of er al iets te zien is bij mij maar nog steeds geen kleur rood.... wel bruine afscheiding, niet veel hoor en toen ik net afveegde zat er helemaal niks op t papiertje dus ik denk dat mijn ongi eraan zit te komen. Ben wel hartstikke opgefokt en chaggie.... weer vreselijke pijn aan mijn boobs EN zelfs Chris vond mijn boobs groter lijken. Wachten wel weer af he?!!! Tok strakkies wel weer. sorry van ego berichtje